SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Vergeet het kookvocht van de anemonen niet!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhhhhmm
N
Hoeveelheden weet ik zo niet
Maar lekker met amandelmeel, ei, fruit of noten of chocolade
Amandelmeel heb ik dus niet, en ook geen zin om nog naar buiten te gaan, morgen maar gaan aanklooienquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhhhhmm
N
Hoeveelheden weet ik zo niet
Maar lekker met amandelmeel, ei, fruit of noten of chocolade
Lekker bezig vandaag zusjequote:
Bedankt voor je mening!quote:
quote:
Jullie waarschuwen mij expres niet meer hequote:
Nee waarom zou ik dat nou weer doenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jullie waarschuwen mij expres niet meer he
We nemen je mening mee naar achterenquote:
Zodat ik mentaal voorbereid ben op het leed wat een normale TT maken heet?quote:
er is een groepje dat besloten vergaderingen houdt?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We nemen je mening mee naar achteren
ga je mijn mening in elkaar rossen?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We nemen je mening mee naar achteren
Ja, wel met puntmutsen op.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
er is een groepje dat besloten vergaderingen houdt?
Nee hoor, dat is niet aardigquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vergeet het kookvocht van de anemonen niet!
Incl. brandende kruizenquote:
Dat zou de helft van het vermaak al weghalen. Voor ons danquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zodat ik mentaal voorbereid ben op het leed wat een normale TT maken heet?
Ja nee oke, het is weer duidelijkquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zou de helft van het vermaak al weghalen. Voor ons dan
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even langs de SOA polie dan maar.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als je kruis brandt dan zou ik even langs de huisarts gaan
Witte puntmuts maar thuis laten als ik naar de huisarts ga?quote:
Wel zo veilig denk ik.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Witte puntmuts maar thuis laten als ik naar de huisarts ga?
ligt er misschien aan waar je huisarts zich bevindt.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Witte puntmuts maar thuis laten als ik naar de huisarts ga?
quote:
Volgende keer je handen beter wassen na pepertjes snijden.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als je kruis brandt dan zou ik even langs de huisarts gaan
of geen pepers meer snijden maar punpaprikaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgende keer je handen beter wassen na pepertjes snijden.
even lekker krabben tijdens het kokenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgende keer je handen beter wassen na pepertjes snijden.
Hoe deed je het dan 12 jaar geleden zoiets?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb weleens een soatest gedaan. Jaar of 12 geleden.
Was geen pretje, kan ik je vertellen.
Heb begrepen dat je tegenwoordig alleen in een potje hoeft te plassen. Goed dat de zorg een sprongetje heeft gemaakt hierin.
quote:
quote:
Met wattenstaafje in de leuter roeren.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoe deed je het dan 12 jaar geleden zoiets?
Ik ga weer even verder met een verjaardagskaartje uitzoekenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met wattenstaafje in de leuter roeren.
Hij was een zwarte artiest?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:59 schreef McGrath het volgende:
Zo dan die titel komt er heel goed uit op Fok
Wat voor tekst vind je leuk om aan iemand te geven?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga weer even verder met een verjaardagskaartje uitzoeken
"Gefeliciteerd."quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat voor tekst vind je leuk om aan iemand te geven?
quote:Het KNMI heeft voor Brabant, Utrecht, Limburg en Gelderland code geel afgegeven vanwege plaatselijk stevige onweersbuien zaterdagavond. In Brabant geldt deze waarschuwing vanaf 17.00 uur.
Gr 4Equote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En naast Gefeliciteerd?
Of schrijf je dan alleen het adres nog op?
*Gooit was nog even snel naar buitenquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga weer even verder met een verjaardagskaartje uitzoeken
Dan kan je beter een appje sturen vind ik.quote:
Ik heb natuurlijk wel meer tekst, maar dat is persoonlijk en ga ik niet op internet gooienquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan kan je beter een appje sturen vind ik.
Als ik een kaart krijg vind ik het wel leuk als iemand dan soort van zijn best heeft gedaan ofzo
Vanmorgen beide nog gehoord. Sportles heeft elke keer dezelfde remixquote:
Nee dat is idd ook zo. Ik vergeet nog weleens dat dit op internet terug te vinden isquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk wel meer tekst, maar dat is persoonlijk en ga ik niet op internet gooien
Wel bedankt voor je belangstelling
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vanmorgen beide nog gehoord. Sportles heeft elke keer dezelfde remix
Buienradar is op dagen als vandaag niet te vertrouwen, dat kan elke 5 minuten veranderenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Op buienradar zag ik dat de buien niet in een groot gebied komen
Nou ja, dat is het wel een beetjequote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nee dat is idd ook zo. Ik vergeet nog weleens dat dit op internet terug te vinden is
Even dat filmpje weer opzoeken en lachenquote:
Wat zeg je me nuquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, dat is het wel een beetje
Voelt allemaal harstikke veilig en vertrouwd aan, maar ondertussen kan iedereen meelezen
EVen zwaaien naar de lurkersquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voelt allemaal harstikke veilig en vertrouwd aan, maar ondertussen kan iedereen meelezen
Ja.quote:
Heb altijd medelijden met de AIVD'er die hier permanent moet meelezenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik dus best een heel vreemd conceptquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EVen zwaaien naar de lurkers![]()
HALLO LURKERS!!
![]()
Hall0n lurkersquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EVen zwaaien naar de lurkers![]()
HALLO LURKERS!!
![]()
Dan heb je wel een stuk of 2 FTE nodig jaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb altijd medelijden met de AIVD'er die hier permanent moet meelezen
quote:
Welke user/ fokker / whatevah zouden ze het meeste in de gaten houden?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb altijd medelijden met de AIVD'er die hier permanent moet meelezen
Dat is nog wel echt veel treuriger dan hier meepostenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik dus best een heel vreemd concept
Of is dat voor die lurkers net zoiets alsof ze naar een soort reallife Man Bijt Hond uitzending aan het kijken zijn?
Ik denk het.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik dus best een heel vreemd concept
Of is dat voor die lurkers net zoiets alsof ze naar een soort reallife Man Bijt Hond uitzending aan het kijken zijn?
Ja, wij zijn ook echt heel treurig eigenlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is nog wel echt veel treuriger dan hier meeposten
Het zijn altijd degenen waar je het het minst van verwachtquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke user/ fokker / whatevah zouden ze het meeste in de gaten houden?
@Recce denk ikquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Spuitpaling. Mag ik hopen toch.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat js wel leukquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk het.
Eigenlijk een beetje hetzelfde als mensen die de hele dag op Funda zitten zonder de intentie om een huis te gaan kopen. "Kijken hoe andere mensen wonen"
Nee joh, misschien alleen wat anders dan gemiddeldquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wij zijn ook echt heel treurig eigenlijk![]()
Ik mis het nu alquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Warmwel fijn gesport.
Ben nu wel beetje moe….
Het warm hebbenquote:
sPeciAal?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nee joh, misschien alleen wat anders dan gemiddeld
My mom says I'm sPeCiAlquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nee joh, misschien alleen wat anders dan gemiddeld
Naast treurig is deze KSC ook wel lichtelijk beperktquote:
Zijn er best veel.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:17 schreef Karzai het volgende:
hallo lurkers, kom er gezellig bij
[ afbeelding ]
Misschien maar goed ook. Naast de schoenen lopen is alleen maar pijnlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
zeggen we allemaal, maar dat gaat het ene oor in en de ander weer uit
@Dr_Flash kan veel over natuurkunde uitleggenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
achja, zoveel boeiends wordt er ook niet verteld
Dat krijg je met zulke kleine schoenenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Misschien maar goed ook. Naast de schoenen lopen is alleen maar pijnlijk
Ja, want de meet staat nu ineens in de OPquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:21 schreef essnhills het volgende:
Zouden ze ook irl gaan lurken bij een meet?
Dat ze dan naar hetzelfde restaurant gaan enzo?
Jaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
@:Dr_Flash kan veel over natuurkunde uitleggen
Jaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is je sportschool nu dicht? Je mag altijd bij ons meedoen
Mijn hele ritme is door de war omdat ik te vroeg gevast hebquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb de hele dag al het gevoel dat het zondag ismaar morgen zijn we OOK NOG vrij
@CherryLips was daardoor ook in de war.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn hele ritme is door de war omdat ik te vroeg gevast heb
verklap je nou mijn plan?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:21 schreef essnhills het volgende:
Gelijk 50 lurkers weg.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
@:Dr_Flash kan veel over natuurkunde uitleggen
Ligt niet aan mij dusquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb de hele dag al het gevoel dat het zondag ismaar morgen zijn we OOK NOG vrij
doe nou nietquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat je dan naast @:Nattekat zit
Wat gezellig!
Vind je dat niet leuk?quote:
Ook met oranje hoedje?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat je dan naast @:Nattekat zit
Wat gezellig!
Ja nee duidelijkquote:
Ja we moeten er mee stoppen, Bilal vindt het niet leukquote:
Het heeft meteen verstrekkende gevolgenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:CherryLips was daardoor ook in de war.
Ik zou dan juist gaan lurkenquote:
Ik ga wel want het is in de buurt. Ben een luie lurker.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:21 schreef essnhills het volgende:
* Nattekat gaat alvast richting de bunkerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het heeft meteen verstrekkende gevolgen
Dan weer te koud, dan regent het te veel dan is het teveel zon.quote:
moest ik eromheen lullen?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee duidelijk
[..]
Ja we moeten er mee stoppen, Bilal vindt het niet leuk
Teveel zon is onmogelijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan weer te koud, dan regent het te veel dan is het teveel zon.
Oftewel: ALTIJD KUTWEER IN NEDERLAND!!! GRRHMBL...
Ik doe er zelf ook aan mee hoor, daar niet van
Hoeveel Terabytequote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:29 schreef bitterbal het volgende:
duurt maar 11 uur om red dead te downloaden
Net voor je gaat slapen aanzetten, dan kan je morgen spelen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:29 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben altijd in de war.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:CherryLips was daardoor ook in de war.
Ja zo even die instelling zoeken dat het scherm aanblijftquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net voor je gaat slapen aanzetten, dan kan je morgen spelen.
Nee, je kan maar beter meteen duidelijk zijnquote:
Hoe doen je caafs het, met deze temperaturen?quote:
2002 LimeWire vibes.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:29 schreef bitterbal het volgende:
Zeker. Is gezellig tochquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JaWaar moet ik nu mijn endorfine vandaan halen ?
I know.. zou je nog leuk vinden ook, zeker?
4.493 stapjesquote:
Ja, dat welquote:
Oh ja, nog even was 2 naar buiten mieterenquote:
Logica dit niet is.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, nog even was 2 naar buiten mieteren
Over 2 weken weer herfst.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw schuld met die eeuwige zonnedansen [ afbeelding ]
Ja, eigenlijk wel. Gelukkig was het in de grotten wel heerlijk koel.quote:
Je moet nu genietenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is ook gewoon geen hoop in de weerkaarten te vinden
Vos ligt gestrekt op het koelelement. Die had ook de theedoek eraf getrokken die ik eromheen had gedaan.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe doen je caafs het, met deze temperaturen?
Zoals ie in die mand kwaktquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk nou ger
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
We zijn in de Heimat, in Bayern. Zo meteen hier een storm des doods bekijken vanuit de hotelkamer.quote:
gelukkig ben je geen Van Gogh dan. want dan was je nu (tijdelijk) doof geweestquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk dat ik mijn rechteroor heb verbrand.
Tegen Oostenrijk aan had je de Heimat van Hitlerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We zijn in de Heimat, in Bayern. Zo meteen hier een storm des doods bekijken vanuit de hotelkamer.
Braunau.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tegen Oostenrijk aan had je de Heimat van Hitler
Dat lijkt me sterk als hij er geboren isquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vernoemd naar zijn vrouw Eva Braun?
Ah sorry dacht dat dat huis zo heette, maar je had het over de plaatsquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk als hij er geboren is
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:Rocknijntje
HALLOOOOOOO HOEVIEEEEL KOST HIER DE WATERMILOENNNN ?
Ja, je had het over zijn Heimat. Dat refereert normaal gezien naar iemands geboorteplaats.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ah sorry dacht dat dat huis zo heette, maar je had het over de plaats![]()
Das een leuk stadje van 100 inwoners toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:57 schreef RockNijntje het volgende:
Doesburg en Bronckhorst zijn zo mooi. Wel echt een hete dag om te fietsen, oef
Doesburg: 11.148quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Das een leuk stadje van 100 inwoners toch?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bronkhorst_(Gelderland)quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doesburg: 11.148
Bronckhorst: 36.212
Marokkaanse soep, ook met kikkererwten enzo?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:06 schreef Karzai het volgende:
ik ga voor de harira soep vanavond, stokbroodje erbij
uit blikquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Marokkaanse soep, ook met kikkererwten enzo?
Weleens geweest ja.quote:
Zijn wel meer pogingen gedaan.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weleens geweest ja.
Hoorde op de Duitse radio steeds dat ze Hitler met een bom wouden opblazen. Kreeg het maar half mee.
Komen ze NU mee.
Maar dit was nieuw nieuws.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zijn wel meer pogingen gedaan.
Ik weet alleen niet precies hoeveel
hoelang was die tocht?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
Nou, die zonder de c dan inderdaad. Erg mooi.
Dat is ook de echte. Zie "kipstuckjes"quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
Nou, die zonder de c dan inderdaad. Erg mooi.
Ik vraag me af waarom je iets wilt herdenken dat niet gelukt is..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Oooh het was de herdenking van de bomaanslag 80 jaar geleden.
https://www.dw.com/en/ger(...)itler/video-69717704
25 kilometer en nu met het pontje ergens het water over en dan nog een voor mij onbekende hoeveelheid kilometersquote:
“We hebben het tenminste geprobeerd”?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je iets wilt herdenken dat niet gelukt is..
DE IJSSELquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
25 kilometer en nu met het pontje ergens het water over en dan nog een voor mij onbekende hoeveelheid kilometers
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:32 schreef kwiwi het volgende:
Weer zoveel Murmeli's (bergcaafs) gezien vandaagEn lekker gegeten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet je die nou lang bakken eigenlijk?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:32 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je die nou lang bakken eigenlijk?
[ afbeelding ]
Denk dat ze erg taai zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je die nou lang bakken eigenlijk?
wanneer is dat? Ga je weer naar london?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als het vanavond beetje af wil koelen misschien ook nog maar even wat stapjes zetten. Beetje oefenen voor de vakantie.
Nee, zuid-west Engeland aan de kust deze keer. Nog iets meer dan een maand voordat de vakantie startquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wanneer is dat? Ga je weer naar london?
Waarom zou je ergens heen gaan waar het weer nog slechter is?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, zuid-west Engeland aan de kust deze keer. Nog iets meer dan een maand voordat de vakantie start
Er is meer dan het weer Nattekat.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom zou je ergens heen gaan waar het weer nog slechter is?
oh leukquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, zuid-west Engeland aan de kust deze keer. Nog iets meer dan een maand voordat de vakantie start
Waarom zou je überhaupt op vakantie gaan? Het verblijf is zelden beter dan thuisquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom zou je ergens heen gaan waar het weer nog slechter is?
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is meer dan het weer Nattekat.
Om het kutweer in Nederland te ontvluchtenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt op vakantie gaan? Het verblijf is zelden beter dan thuis
Weer, mooie natuur, mooie steden, luxe resortsquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is meer dan het weer Nattekat.
Mooie natuur kun je afvinken.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weer, mooie natuur, mooie steden, luxe resorts
Kan niks afvinken
Misschien leg ik de lat te hoog.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooie natuur kun je afvinken.
Ik kom misschien ook nog even naar kwiwi-land op het einde van Septemberquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Engeland heeft toch zeker mooie natuur
Wees welkomquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kom misschien ook nog even naar kwiwi-land op het einde van September
Niet echt bij jou in de buurt. Zou dan weer dichtbij mijn oude kantoor in Lausanne zijnquote:
lekker op tijdquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vast even een maaltijdsalade naar binnen scheppen
wat gezond fles, goed bezig!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
arbeiderstijdenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Sla, kaas, dressing, aardappel, ui.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kapsalon is ook soort van maaltijdsalade.
Oh jouw uiterst erudiete uiting sloeg wel ergens op bedoel je?quote:
En shoarma dus gewoon een oer-hollandse AVGquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sla, kaas, dressing, aardappel, ui.
Alles.
Zal dan wel beetje afkoelen en meteen daarna weer opwarmen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:16 schreef LTVDK het volgende:
De buien ontstaan echt precies op de grens met België, alsof ze ze daar aanzetten
Ja het is inmiddels al afgekoeld naar 28 graden terwijl het een uurtje geleden nog 33+ wasquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal dan wel beetje afkoelen en meteen daarna weer opwarmen.
Heb het al lang niet gegeten, maar krijg er trek in.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En shoarma dus gewoon een oer-hollandse AVG
Hier nog geen wolkje te zijn. Als de tour over de finish is steek ik hem aanquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar eens kijken hoe laat het hier gaat regenen; anders kan de BBQ nog even aan.
*sipquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is inmiddels al afgekoeld naar 28 graden terwijl het een uurtje geleden nog 33+ was
Hier ook. Nog 11 kilometer klimmenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier nog geen wolkje te zijn. Als de tour over de finish is steek ik hem aan
k heb binnen gezeten met mijn deckquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je ook lekker aan het strand? Of zit je hele dag binnen als het weer eens lekker weer is
Is het eindelijk warm weer, zit je binnenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb binnen gezeten met mijn deck
Blijft de hele avond nog warmquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het eindelijk warm weer, zit je binnen
Binnen is het ook best warmquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
hier binnen is het ook warmquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je op het balkon geen last van, toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier binnen is het ook warm![]()
ik heb gewoon echt geen zin in mensen vandaag
+1quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vos ligt gestrekt op het koelelement. Die had ook de theedoek eraf getrokken die ik eromheen had gedaan.
Madebal doet net zoals anders.
nee eigen plek zonder mensen . heb ik ook gezetenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je op het balkon geen last van, toch?
Wat speel je?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb binnen gezeten met mijn deck
Niet alleen vandaagquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:49 schreef bitterbal het volgende:
Ja, iedereenquote:
Soort Age of Empires lijkt hetquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze
https://store.steampowered.com/app/569480/Kingdoms_and_Castles/
Erg leuk
ja maar dan schattig :pquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort Age of Empires lijkt het
Je moet dan Anno 1800 ook eens opzoekenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze
https://store.steampowered.com/app/569480/Kingdoms_and_Castles/
Erg leuk
ja dat gaat niet lekker op die deck denk ikquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je moet dan Anno 1800 ook eens opzoeken
nee dat klopt maar had al geen zin in de metroquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je naar een rustig strand gaat en wat gaat liggen en lezen spreek je toch geen mensen?
Oh ja je hebt zo'n ding, dat weet ik inderdaad nietquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat gaat niet lekker op die deck denk ik
Ziet er wel mooi uit dat spelquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh ja je hebt zo'n ding, dat weet ik inderdaad niet
Die kan niet. Die nieuwe kan wel maar is misschien niet helemaal goed speelbaar.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja kan ook naar Anno 1404 kijken, oudere editie dus misschien wat minder zwaar voor zo'n deck
Is altijd één van mijn favoriete series geweest, veel meer handel ook dan bijvoorbeeld AoE. Ken je Stronghold ook?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die kan niet. Die nieuwe kan wel maar is misschien niet helemaal goed speelbaar.
kan het wel uitproberen, Heb nu voor een ander spel een refund aangevraagd. Kijken of ik die krijg
nee zegt mij niets. is dat ook een game?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is altijd één van mijn favoriete series geweest, veel meer handel ook dan bijvoorbeeld AoE. Ken je Stronghold ook?
https://store.steampowere(...)old_2_Steam_Edition/quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zegt mij niets. is dat ook een game?
Zwartquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
nu nog een keer ophangen, welke kleur?
Correctie, laten ophangen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
nu nog een keer ophangen, welke kleur?
oh ja das wel leukquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:18 schreef McGrath het volgende:
En dit @:bitterbal
https://store.steampowered.com/app/1850160/Poly_Bridge_3/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |