Misschien maar goed ook. Naast de schoenen lopen is alleen maar pijnlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
zeggen we allemaal, maar dat gaat het ene oor in en de ander weer uit
@Dr_Flash kan veel over natuurkunde uitleggenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
achja, zoveel boeiends wordt er ook niet verteld
Dat krijg je met zulke kleine schoenenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Misschien maar goed ook. Naast de schoenen lopen is alleen maar pijnlijk
Ja, want de meet staat nu ineens in de OPquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:21 schreef essnhills het volgende:
Zouden ze ook irl gaan lurken bij een meet?
Dat ze dan naar hetzelfde restaurant gaan enzo?
Jaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
@:Dr_Flash kan veel over natuurkunde uitleggen
Jaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is je sportschool nu dicht? Je mag altijd bij ons meedoen
Mijn hele ritme is door de war omdat ik te vroeg gevast hebquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb de hele dag al het gevoel dat het zondag ismaar morgen zijn we OOK NOG vrij
@CherryLips was daardoor ook in de war.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn hele ritme is door de war omdat ik te vroeg gevast heb
verklap je nou mijn plan?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:21 schreef essnhills het volgende:
Gelijk 50 lurkers weg.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
@:Dr_Flash kan veel over natuurkunde uitleggen
Ligt niet aan mij dusquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb de hele dag al het gevoel dat het zondag ismaar morgen zijn we OOK NOG vrij
doe nou nietquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat je dan naast @:Nattekat zit
Wat gezellig!
Vind je dat niet leuk?quote:
Ook met oranje hoedje?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat je dan naast @:Nattekat zit
Wat gezellig!
Ja nee duidelijkquote:
Ja we moeten er mee stoppen, Bilal vindt het niet leukquote:
Het heeft meteen verstrekkende gevolgenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:CherryLips was daardoor ook in de war.
Ik zou dan juist gaan lurkenquote:
Ik ga wel want het is in de buurt. Ben een luie lurker.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:21 schreef essnhills het volgende:
* Nattekat gaat alvast richting de bunkerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het heeft meteen verstrekkende gevolgen
Dan weer te koud, dan regent het te veel dan is het teveel zon.quote:
moest ik eromheen lullen?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee duidelijk
[..]
Ja we moeten er mee stoppen, Bilal vindt het niet leuk
Teveel zon is onmogelijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan weer te koud, dan regent het te veel dan is het teveel zon.
Oftewel: ALTIJD KUTWEER IN NEDERLAND!!! GRRHMBL...
Ik doe er zelf ook aan mee hoor, daar niet van
Hoeveel Terabytequote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:29 schreef bitterbal het volgende:
duurt maar 11 uur om red dead te downloaden
Net voor je gaat slapen aanzetten, dan kan je morgen spelen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:29 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben altijd in de war.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:CherryLips was daardoor ook in de war.
Ja zo even die instelling zoeken dat het scherm aanblijftquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net voor je gaat slapen aanzetten, dan kan je morgen spelen.
Nee, je kan maar beter meteen duidelijk zijnquote:
Hoe doen je caafs het, met deze temperaturen?quote:
2002 LimeWire vibes.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:29 schreef bitterbal het volgende:
Zeker. Is gezellig tochquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JaWaar moet ik nu mijn endorfine vandaan halen ?
I know.. zou je nog leuk vinden ook, zeker?
4.493 stapjesquote:
Ja, dat welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |