Logica dit niet is.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, nog even was 2 naar buiten mieteren
Over 2 weken weer herfst.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw schuld met die eeuwige zonnedansen [ afbeelding ]
Ja, eigenlijk wel. Gelukkig was het in de grotten wel heerlijk koel.quote:
Je moet nu genietenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is ook gewoon geen hoop in de weerkaarten te vinden
Vos ligt gestrekt op het koelelement. Die had ook de theedoek eraf getrokken die ik eromheen had gedaan.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe doen je caafs het, met deze temperaturen?
Zoals ie in die mand kwaktquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk nou ger
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
We zijn in de Heimat, in Bayern. Zo meteen hier een storm des doods bekijken vanuit de hotelkamer.quote:
gelukkig ben je geen Van Gogh dan. want dan was je nu (tijdelijk) doof geweestquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk dat ik mijn rechteroor heb verbrand.
Tegen Oostenrijk aan had je de Heimat van Hitlerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We zijn in de Heimat, in Bayern. Zo meteen hier een storm des doods bekijken vanuit de hotelkamer.
Braunau.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tegen Oostenrijk aan had je de Heimat van Hitler
Dat lijkt me sterk als hij er geboren isquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vernoemd naar zijn vrouw Eva Braun?
Ah sorry dacht dat dat huis zo heette, maar je had het over de plaatsquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk als hij er geboren is
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:Rocknijntje
HALLOOOOOOO HOEVIEEEEL KOST HIER DE WATERMILOENNNN ?
Ja, je had het over zijn Heimat. Dat refereert normaal gezien naar iemands geboorteplaats.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ah sorry dacht dat dat huis zo heette, maar je had het over de plaats![]()
Das een leuk stadje van 100 inwoners toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:57 schreef RockNijntje het volgende:
Doesburg en Bronckhorst zijn zo mooi. Wel echt een hete dag om te fietsen, oef
Doesburg: 11.148quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Das een leuk stadje van 100 inwoners toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |