SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Vergeet het kookvocht van de anemonen niet!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhhhhmm
N
Hoeveelheden weet ik zo niet
Maar lekker met amandelmeel, ei, fruit of noten of chocolade
Amandelmeel heb ik dus niet, en ook geen zin om nog naar buiten te gaan, morgen maar gaan aanklooienquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhhhhmm
N
Hoeveelheden weet ik zo niet
Maar lekker met amandelmeel, ei, fruit of noten of chocolade
Lekker bezig vandaag zusjequote:
Bedankt voor je mening!quote:
quote:
Jullie waarschuwen mij expres niet meer hequote:
Nee waarom zou ik dat nou weer doenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jullie waarschuwen mij expres niet meer he
We nemen je mening mee naar achterenquote:
Zodat ik mentaal voorbereid ben op het leed wat een normale TT maken heet?quote:
er is een groepje dat besloten vergaderingen houdt?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We nemen je mening mee naar achteren
ga je mijn mening in elkaar rossen?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We nemen je mening mee naar achteren
Ja, wel met puntmutsen op.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
er is een groepje dat besloten vergaderingen houdt?
Nee hoor, dat is niet aardigquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vergeet het kookvocht van de anemonen niet!
Incl. brandende kruizenquote:
Dat zou de helft van het vermaak al weghalen. Voor ons danquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zodat ik mentaal voorbereid ben op het leed wat een normale TT maken heet?
Ja nee oke, het is weer duidelijkquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zou de helft van het vermaak al weghalen. Voor ons dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |