quote:Het KNMI heeft voor Brabant, Utrecht, Limburg en Gelderland code geel afgegeven vanwege plaatselijk stevige onweersbuien zaterdagavond. In Brabant geldt deze waarschuwing vanaf 17.00 uur.
Gr 4Equote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En naast Gefeliciteerd?
Of schrijf je dan alleen het adres nog op?
*Gooit was nog even snel naar buitenquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga weer even verder met een verjaardagskaartje uitzoeken
Dan kan je beter een appje sturen vind ik.quote:
Ik heb natuurlijk wel meer tekst, maar dat is persoonlijk en ga ik niet op internet gooienquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan kan je beter een appje sturen vind ik.
Als ik een kaart krijg vind ik het wel leuk als iemand dan soort van zijn best heeft gedaan ofzo
Vanmorgen beide nog gehoord. Sportles heeft elke keer dezelfde remixquote:
Nee dat is idd ook zo. Ik vergeet nog weleens dat dit op internet terug te vinden isquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk wel meer tekst, maar dat is persoonlijk en ga ik niet op internet gooien
Wel bedankt voor je belangstelling
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vanmorgen beide nog gehoord. Sportles heeft elke keer dezelfde remix
Buienradar is op dagen als vandaag niet te vertrouwen, dat kan elke 5 minuten veranderenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Op buienradar zag ik dat de buien niet in een groot gebied komen
Nou ja, dat is het wel een beetjequote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nee dat is idd ook zo. Ik vergeet nog weleens dat dit op internet terug te vinden is
Even dat filmpje weer opzoeken en lachenquote:
Wat zeg je me nuquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, dat is het wel een beetje
Voelt allemaal harstikke veilig en vertrouwd aan, maar ondertussen kan iedereen meelezen
EVen zwaaien naar de lurkersquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voelt allemaal harstikke veilig en vertrouwd aan, maar ondertussen kan iedereen meelezen
Ja.quote:
Heb altijd medelijden met de AIVD'er die hier permanent moet meelezenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik dus best een heel vreemd conceptquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EVen zwaaien naar de lurkers![]()
HALLO LURKERS!!
![]()
Hall0n lurkersquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EVen zwaaien naar de lurkers![]()
HALLO LURKERS!!
![]()
Dan heb je wel een stuk of 2 FTE nodig jaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb altijd medelijden met de AIVD'er die hier permanent moet meelezen
quote:
Welke user/ fokker / whatevah zouden ze het meeste in de gaten houden?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb altijd medelijden met de AIVD'er die hier permanent moet meelezen
Dat is nog wel echt veel treuriger dan hier meepostenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik dus best een heel vreemd concept
Of is dat voor die lurkers net zoiets alsof ze naar een soort reallife Man Bijt Hond uitzending aan het kijken zijn?
Ik denk het.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik dus best een heel vreemd concept
Of is dat voor die lurkers net zoiets alsof ze naar een soort reallife Man Bijt Hond uitzending aan het kijken zijn?
Ja, wij zijn ook echt heel treurig eigenlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is nog wel echt veel treuriger dan hier meeposten
Het zijn altijd degenen waar je het het minst van verwachtquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke user/ fokker / whatevah zouden ze het meeste in de gaten houden?
@Recce denk ikquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Spuitpaling. Mag ik hopen toch.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat js wel leukquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk het.
Eigenlijk een beetje hetzelfde als mensen die de hele dag op Funda zitten zonder de intentie om een huis te gaan kopen. "Kijken hoe andere mensen wonen"
Nee joh, misschien alleen wat anders dan gemiddeldquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wij zijn ook echt heel treurig eigenlijk![]()
Ik mis het nu alquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Warmwel fijn gesport.
Ben nu wel beetje moe….
Het warm hebbenquote:
sPeciAal?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nee joh, misschien alleen wat anders dan gemiddeld
My mom says I'm sPeCiAlquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nee joh, misschien alleen wat anders dan gemiddeld
Naast treurig is deze KSC ook wel lichtelijk beperktquote:
Zijn er best veel.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:17 schreef Karzai het volgende:
hallo lurkers, kom er gezellig bij
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |