quote:Op zondag 21 juli 2024 20:16 schreef Momo het volgende:
Kan iemand de brief van Biden nog een keer posten?
quote:Op zondag 21 juli 2024 20:16 schreef Momo het volgende:
Kan iemand de brief van Biden nog een keer posten?
Dan kom je al snel bij Harris uitquote:Op zondag 21 juli 2024 20:14 schreef superniger het volgende:
Een slimme democraat doet pas over 4 jaar mee. Tegen Trump kan je alleen maar verliezen.
Tegen die tijd ben je vast weer van kant gewisseld.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:18 schreef Starhopper het volgende:
Als we nu maar niet die debiele Kennedy krijgen
quote:Op zondag 21 juli 2024 20:21 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben je vast weer van kant gewisseld.
Het lijkt me vrij logisch dat Biden zijn VP vooruitschuift. Zitten ook nog wat financiële aspecten aan.quote:
Ja joh, een kwartier nadat het op de Fok Frontpage te lezen was. (en later op nos.nl en op de telegraaf.nl)quote:
Wat voor financiële aspecten dan?quote:Op zondag 21 juli 2024 20:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij logisch dat Biden zijn VP vooruitschuift. Zitten ook nog wat financiële aspecten aan.
Het is meer dat ze Harris MOETEN nomineren. Wat een shitstorm zal het opleveren als ze de eerste vrouwelijke zwarte presidentskandidaat op een zijspoor zetten.quote:
De campagne-pot die er al is kan zij automatisch gebruik van maken.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 20:27 schreef Harmankardon het volgende:
Trump gaat verliezen van een zwarte vrouw
Geloof je dat zelf?quote:Op zondag 21 juli 2024 20:27 schreef Harmankardon het volgende:
Trump gaat verliezen van een zwarte vrouw![]()
Die druiven gaan zuur zijn
quote:Op zondag 21 juli 2024 20:26 schreef Scorpie het volgende:
Ik mis de brief hier kan iemand die even plaatsen
Voor beiden.quote:
Nogmaals, het probleem is dat dat haar enige argumenten zijn.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:25 schreef takura het volgende:
[..]
Het is meer dat ze Harris MOETEN nomineren. Wat een shitstorm zal het opleveren als ze de eerste vrouwelijke zwarte presidentskandidaat op een zijspoor zetten.
Wat een opper baas is het ookquote:
Nou ja, is ze tenminste niet de enige vrouw die verliest van Trumpquote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 20:35 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, is ze tenminste niet de enige vrouw die verliest van Trump
Verheug me al op de meltdown bij die MAGA gekkies.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:37 schreef KingRoland het volgende:
Dan ga ik wel stuk als het Kamala Harris gaat worden. Die Indiërs grijpen ook overal de macht. Google, Microsoft o.a.
Nu dus een demente bejaarde crimineel vs een jonge kandidaat met een verleden als aanklager.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:38 schreef Tijn het volgende:
Wel fijn voor de Amerikanen dat er nu in elk geval een echte verkiezing komt, ipv dat ze moeten kiezen tussen een demente bejaarde en een demente bejaarde crimineel.
Ik wil graag de post hebben over Buitenlandse zakenquote:Op zondag 21 juli 2024 20:42 schreef FlippingCoin het volgende:
FlippingCoin zal de kandidaat voor de dems worden
Akkoordquote:Op zondag 21 juli 2024 20:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wil graag de post hebben over Buitenlandse zaken
Da's je eerste fout.quote:
Eindelijk Harvard niveau in the Oval Officequote:Op zondag 21 juli 2024 20:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik heb vertrouwen in KingRoland
@:Klaasweetalles wordt mijn raadgever
https://www.volkskrant.nl(...)r-geschopt~b4d117ad/quote:Op zondag 21 juli 2024 20:45 schreef Mikeytt het volgende:
Wel echt dejavu
In een DEI sessie op kantoor laatst werd ons uitgelegd om op te passen op de "glass cliff".
Het fenomeen dat zwarte vrouwen vaak in situaties worden gezet die gedoemd zijn te falen
Wat is DEI en MEI?quote:Op zondag 21 juli 2024 20:45 schreef Mikeytt het volgende:
Wel echt dejavu
In een DEI sessie op kantoor laatst werd ons uitgelegd om op te passen op de "glass cliff".
Het fenomeen dat zwarte vrouwen vaak in situaties worden gezet die gedoemd zijn te falen
Ach, gewoon een paar Gen-Z'ers op haar afsturen om haar mening bij te stellenquote:Op zondag 21 juli 2024 20:37 schreef Mikeytt het volgende:
Heel zuur voor AOC. Heeft zowat haar carriere weggegooid eerder om Biden te backen
En jij dacht niet: als ik naar dit soort onzin moet luisteren ga ik wel naar een serieuze baan zoeken?quote:Op zondag 21 juli 2024 20:45 schreef Mikeytt het volgende:
Wel echt dejavu
DEI is diversity equity and inclusion.quote:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ident-ooit~a3c3e955/quote:Donald Trump: ‘Biden was slechtste president ooit’
De Republikeinse presidentskandidaat Donald Trump reageerde vol zelfvertrouwen op de terugtrekking van zijn tegenstrever Joe Biden. Volgens Trump is Biden de 'de slechtste president in de geschiedenis van ons land’.
Hele opzichtige troll, dat.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En jij dacht niet: als ik naar dit soort onzin moet luisteren ga ik wel naar een serieuze baan zoeken?
Gen z'ers mogen haar niet. Te rechtsquote:Op zondag 21 juli 2024 20:50 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ach, gewoon een paar Gen-Z'ers op haar afsturen om haar mening bij te stellen
Deversity, Equity and Inclusiion. Soort positieve discriminatie.quote:
Spreek voor jezelf.quote:
Waarom zou ik? Werd grotendeels positief ontvangen.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En jij dacht niet: als ik naar dit soort onzin moet luisteren ga ik wel naar een serieuze baan zoeken?
Ze is vrouw en ze is niet blank.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Boeit mij geen ene reet wie wint, maar ze kunnen bij de Democraten toch iemand beter vinden dan Kamala Harris? wat heeft zij gedaan dan dat zij het meer verdient dan anderen? running mate van Biden? is aardig gelukt heb ik gezien ja..
5e maand van het jaarquote:Op zondag 21 juli 2024 20:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
DEI is diversity equity and inclusion.
Geen idee wat MEI is
Walgelijkquote:Op zondag 21 juli 2024 20:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Geen idee wat MEI is
MEI is het tegenovergestelde, die dus uitgaat van individuele kwaliteiten.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Geen idee wat MEI is
Heeft te maken met het tegengaan van discriminatie.quote:
Waar staat t voorquote:Op zondag 21 juli 2024 20:56 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
MEI is het tegenovergestelde, die dus uitgaat van individuele kwaliteiten.
drie witte vrouwen bij de secret service die aan het falen waren werden zgn op basis van DEI aangenomen, kwam geen kleurling aan te pasquote:Op zondag 21 juli 2024 20:52 schreef Mikeytt het volgende:
Geen idee wat MEI is
?quote:Op zondag 21 juli 2024 20:57 schreef Triggershott het volgende:
[..]
drie witte vrouwen bij de secret service die aan het falen waren werden zgn op basis van DEI aangenomen, kwam geen kleurling aan te pas
merit, excellence, and intelligencequote:
Door te discimineren.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Heeft te maken met het tegengaan van discriminatie.
Kijkquote:Op zondag 21 juli 2024 20:56 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
MEI is het tegenovergestelde, die dus uitgaat van individuele kwaliteiten.
Hoeveel % is zijn kans nu gedaald?quote:Op zondag 21 juli 2024 20:58 schreef 3rr0r het volgende:
Trump schijt nu al in z'n broek dat hij de volgende keer tegen iemand moet debatteren die wel uit z'n woorden komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |