Wat een opper baas is het ookquote:
Nou ja, is ze tenminste niet de enige vrouw die verliest van Trumpquote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 20:35 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, is ze tenminste niet de enige vrouw die verliest van Trump
Verheug me al op de meltdown bij die MAGA gekkies.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:37 schreef KingRoland het volgende:
Dan ga ik wel stuk als het Kamala Harris gaat worden. Die Indiërs grijpen ook overal de macht. Google, Microsoft o.a.
Nu dus een demente bejaarde crimineel vs een jonge kandidaat met een verleden als aanklager.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:38 schreef Tijn het volgende:
Wel fijn voor de Amerikanen dat er nu in elk geval een echte verkiezing komt, ipv dat ze moeten kiezen tussen een demente bejaarde en een demente bejaarde crimineel.
Ik wil graag de post hebben over Buitenlandse zakenquote:Op zondag 21 juli 2024 20:42 schreef FlippingCoin het volgende:
FlippingCoin zal de kandidaat voor de dems worden
Akkoordquote:Op zondag 21 juli 2024 20:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wil graag de post hebben over Buitenlandse zaken
Da's je eerste fout.quote:
Eindelijk Harvard niveau in the Oval Officequote:Op zondag 21 juli 2024 20:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik heb vertrouwen in KingRoland
@:Klaasweetalles wordt mijn raadgever
https://www.volkskrant.nl(...)r-geschopt~b4d117ad/quote:Op zondag 21 juli 2024 20:45 schreef Mikeytt het volgende:
Wel echt dejavu
In een DEI sessie op kantoor laatst werd ons uitgelegd om op te passen op de "glass cliff".
Het fenomeen dat zwarte vrouwen vaak in situaties worden gezet die gedoemd zijn te falen
Wat is DEI en MEI?quote:Op zondag 21 juli 2024 20:45 schreef Mikeytt het volgende:
Wel echt dejavu
In een DEI sessie op kantoor laatst werd ons uitgelegd om op te passen op de "glass cliff".
Het fenomeen dat zwarte vrouwen vaak in situaties worden gezet die gedoemd zijn te falen
Ach, gewoon een paar Gen-Z'ers op haar afsturen om haar mening bij te stellenquote:Op zondag 21 juli 2024 20:37 schreef Mikeytt het volgende:
Heel zuur voor AOC. Heeft zowat haar carriere weggegooid eerder om Biden te backen
En jij dacht niet: als ik naar dit soort onzin moet luisteren ga ik wel naar een serieuze baan zoeken?quote:Op zondag 21 juli 2024 20:45 schreef Mikeytt het volgende:
Wel echt dejavu
DEI is diversity equity and inclusion.quote:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ident-ooit~a3c3e955/quote:Donald Trump: ‘Biden was slechtste president ooit’
De Republikeinse presidentskandidaat Donald Trump reageerde vol zelfvertrouwen op de terugtrekking van zijn tegenstrever Joe Biden. Volgens Trump is Biden de 'de slechtste president in de geschiedenis van ons land’.
Hele opzichtige troll, dat.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En jij dacht niet: als ik naar dit soort onzin moet luisteren ga ik wel naar een serieuze baan zoeken?
Gen z'ers mogen haar niet. Te rechtsquote:Op zondag 21 juli 2024 20:50 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ach, gewoon een paar Gen-Z'ers op haar afsturen om haar mening bij te stellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |