quote:Op zondag 21 juli 2024 20:16 schreef Momo het volgende:
Kan iemand de brief van Biden nog een keer posten?
quote:Op zondag 21 juli 2024 20:16 schreef Momo het volgende:
Kan iemand de brief van Biden nog een keer posten?
Dan kom je al snel bij Harris uitquote:Op zondag 21 juli 2024 20:14 schreef superniger het volgende:
Een slimme democraat doet pas over 4 jaar mee. Tegen Trump kan je alleen maar verliezen.
Tegen die tijd ben je vast weer van kant gewisseld.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:18 schreef Starhopper het volgende:
Als we nu maar niet die debiele Kennedy krijgen
quote:Op zondag 21 juli 2024 20:21 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben je vast weer van kant gewisseld.
Het lijkt me vrij logisch dat Biden zijn VP vooruitschuift. Zitten ook nog wat financiële aspecten aan.quote:
Ja joh, een kwartier nadat het op de Fok Frontpage te lezen was. (en later op nos.nl en op de telegraaf.nl)quote:
Wat voor financiële aspecten dan?quote:Op zondag 21 juli 2024 20:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij logisch dat Biden zijn VP vooruitschuift. Zitten ook nog wat financiële aspecten aan.
Het is meer dat ze Harris MOETEN nomineren. Wat een shitstorm zal het opleveren als ze de eerste vrouwelijke zwarte presidentskandidaat op een zijspoor zetten.quote:
De campagne-pot die er al is kan zij automatisch gebruik van maken.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 20:27 schreef Harmankardon het volgende:
Trump gaat verliezen van een zwarte vrouw
Geloof je dat zelf?quote:Op zondag 21 juli 2024 20:27 schreef Harmankardon het volgende:
Trump gaat verliezen van een zwarte vrouw![]()
Die druiven gaan zuur zijn
quote:Op zondag 21 juli 2024 20:26 schreef Scorpie het volgende:
Ik mis de brief hier kan iemand die even plaatsen
Voor beiden.quote:
Nogmaals, het probleem is dat dat haar enige argumenten zijn.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:25 schreef takura het volgende:
[..]
Het is meer dat ze Harris MOETEN nomineren. Wat een shitstorm zal het opleveren als ze de eerste vrouwelijke zwarte presidentskandidaat op een zijspoor zetten.
Wat een opper baas is het ookquote:
Nou ja, is ze tenminste niet de enige vrouw die verliest van Trumpquote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 20:35 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, is ze tenminste niet de enige vrouw die verliest van Trump
Verheug me al op de meltdown bij die MAGA gekkies.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:37 schreef KingRoland het volgende:
Dan ga ik wel stuk als het Kamala Harris gaat worden. Die Indiërs grijpen ook overal de macht. Google, Microsoft o.a.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |