Tarte tratin is sowieso al goed, kun je nagaan in aardbeiemversiequote:Op zaterdag 20 juli 2024 01:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]En de omgekeerde aardbeitaart niet?!?
Gefeliciteerd beerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:24 schreef ijs_beer het volgende:
Wat voor taart vinden jullie lekker, ik trakteer!
Ja, van een orkest (blazers en drums, incl. pauken) en als speciale gast nog Schotse blazers en drums band.quote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:24 schreef ijs_beer het volgende:
Wat voor taart vinden jullie lekker, ik trakteer!
Baasquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
JAHAHAHAAAAAAAAAA
Morgen een inhoudelijker verslagje. Vanuit bed of zo. Nu doe ik de oogjes alvast toe
Vier dagen lang om half 3 de wekker breekt je op hoor.
Is dit een grap?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:43 schreef H_T het volgende:
De meeste vliegmaatschappijen in Amerika hebben enorm veel last gehad van de Windowsstoring van gisteren en konden vrijwel niks. Southwest Airlines had nergens last van...
...want hun systeem draait nog altijd op Windows 3.1
Dogi zal wel winnen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:58 schreef Momo het volgende:
Nou weer duimen voor Wilco, al zal het wel niks worden
Het schijnt van nietquote:
En dat is 5 deze tour. Er staat geen maat op deze man.quote:
Vandaag had die hem niet hoeven winnen. Maar ik denk dat het beter is dat die wel echt sprint dan dat hij m weggegeven zou hebben.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dat is 5 deze tour. Er staat geen maat op deze man.
Niet gezien, maar je kan ook doen alsof je ervoor gaat sprinten, maar toch minder krachtig op de pedalen gaan staan.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vandaag had die hem niet hoeven winnen. Maar ik denk dat het beter is dat die wel echt sprint dan dat hij m weggegeven zou hebben.
Dat had er niet heel geloofwaardig uitgezien.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet gezien, maar je kan ook doen alsof je ervoor gaat sprinten, maar toch minder krachtig op de pedalen gaan staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |