Baasquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
JAHAHAHAAAAAAAAAA
Morgen een inhoudelijker verslagje. Vanuit bed of zo. Nu doe ik de oogjes alvast toe
Vier dagen lang om half 3 de wekker breekt je op hoor.
Is dit een grap?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:43 schreef H_T het volgende:
De meeste vliegmaatschappijen in Amerika hebben enorm veel last gehad van de Windowsstoring van gisteren en konden vrijwel niks. Southwest Airlines had nergens last van...
...want hun systeem draait nog altijd op Windows 3.1
Dogi zal wel winnen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:58 schreef Momo het volgende:
Nou weer duimen voor Wilco, al zal het wel niks worden
Het schijnt van nietquote:
En dat is 5 deze tour. Er staat geen maat op deze man.quote:
Vandaag had die hem niet hoeven winnen. Maar ik denk dat het beter is dat die wel echt sprint dan dat hij m weggegeven zou hebben.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dat is 5 deze tour. Er staat geen maat op deze man.
Niet gezien, maar je kan ook doen alsof je ervoor gaat sprinten, maar toch minder krachtig op de pedalen gaan staan.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vandaag had die hem niet hoeven winnen. Maar ik denk dat het beter is dat die wel echt sprint dan dat hij m weggegeven zou hebben.
Dat had er niet heel geloofwaardig uitgezien.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet gezien, maar je kan ook doen alsof je ervoor gaat sprinten, maar toch minder krachtig op de pedalen gaan staan.
Saaiquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dat is 5 deze tour. Er staat geen maat op deze man.
Een overwinning weggeven zou ik ook niet doen. Dat zou op een of andere manier ook wat respectloos voelen richting je tegenstanders. Alsof ze de moeite en de strijd niet waard zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vandaag had die hem niet hoeven winnen. Maar ik denk dat het beter is dat die wel echt sprint dan dat hij m weggegeven zou hebben.
Ja. Zag van de week nog beelden dat Indurain met Rominger voorop lag. Je zag duidelijk dat Indurain de ander al had kunnen lossen en ook in de sprint nog had kunnen kloppen, maar hij deed een soort halfbakken aanzet en meer niet. Indurain was sowieso wel van het weggeven als hij zijn rit en bepalende voorsprong eenmaal binnen had. Mede daarom was het toen ook zo saai.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Saai
[..]
Een overwinning weggeven zou ik ook niet doen. Dat zou op een of andere manier ook wat respectloos voelen richting je tegenstanders. Alsof ze de moeite en de strijd niet waard zijn.
Ja, zou Vingegaard blij zijn geweest met de overwinning wetende dat Pogi hem het alleen gunt. Denk het niet, die wil ook gewoon op eigen kracht winnen. Als het nou je ploeggenoot is oke, maar je grootste concurrent een overwinning gunnen is alleen maar raar.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Anders krijg je van die taferelen zoals met Pantani, die toen wel de overwinning pakte, maar het als belediging zag.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:28 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja, zou Vingegaard blij zijn geweest met de overwinning wetende dat Pogi hem het alleen gunt. Denk het niet, die wil ook gewoon op eigen kracht winnen. Als het nou je ploeggenoot is oke, maar je grootste concurrent een overwinning gunnen is alleen maar raar.
Ook wel bekend als Twitter.quote:
quote:
Putin zal jaloers zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:32 schreef Redefine het volgende:
Morgen uiteraard eerst nog een dag weekend. Maar daarna voor mij nog één week werken en daarna twee weken vrijEn dan ook de Olympische Spelen.
Daarna dan vier werken en dan weer anderhalve week vakantie. En dan ook wel echt met vakantie. Dan ga ik de Baltische Staten onveilig maken![]()
24 graden, dus korte kan gewoon.quote:Op zondag 21 juli 2024 07:13 schreef Yesse het volgende:
Goedemorgen!! Twijfel of het vandaag korte of lange broek weer is..
quote:Op zondag 21 juli 2024 03:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, thuis van een zeer geslaagde avond.
26 graden wordt het hier, korter dan kort dusquote:Op zondag 21 juli 2024 07:13 schreef Yesse het volgende:
Goedemorgen!! Twijfel of het vandaag korte of lange broek weer is..
Lekker hoor!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:32 schreef Redefine het volgende:
Morgen uiteraard eerst nog een dag weekend. Maar daarna voor mij nog één week werken en daarna twee weken vrijEn dan ook de Olympische Spelen.
Daarna dan vier werken en dan weer anderhalve week vakantie. En dan ook wel echt met vakantie. Dan ga ik de Baltische Staten onveilig maken![]()
Dat is wel wat langer ja. Dan het beste om per week af te tellenquote:Op zondag 21 juli 2024 09:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Ik moet nu nog 5 weken tot ik vakantie heb. Het voelt nog best ver weg nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |