OEF. Iets met chocolade?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:24 schreef ijs_beer het volgende:
Wat voor taart vinden jullie lekker, ik. trakteer!
Oh ja, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:24 schreef ijs_beer het volgende:
Wat voor taart vinden jullie lekker, ik trakteer!
Met chocola zit je altijd goedquote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:24 schreef ijs_beer het volgende:
Citroen-meringue! Ben je jarig Beerke?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:24 schreef ijs_beer het volgende:
Goede keuze, en ja dat klopt..quote:
Nee joh, nog lang nietquote:
30 voelt idd erg oud, maar alles daarna (tot misschien 40, dat weet ik nog niet) voelt een stuk minder oud.quote:
40+ voelt niet oud. Althans, afgezien van de fysieke ongemakken die erbij gaan komen en mogelijke midlife-shit en de realisatie dat die pijntjes alleen maar erger worden. Dat voelt wel oud.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 01:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
30 voelt idd erg oud, maar alles daarna (tot misschien 40, dat weet ik nog niet) voelt een stuk minder oud.
Gefelicibeerd!quote:
gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:24 schreef ijs_beer het volgende:
Tarte tratin is sowieso al goed, kun je nagaan in aardbeiemversiequote:Op zaterdag 20 juli 2024 01:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]En de omgekeerde aardbeitaart niet?!?
Gefeliciteerd beerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:24 schreef ijs_beer het volgende:
Ja, van een orkest (blazers en drums, incl. pauken) en als speciale gast nog Schotse blazers en drums band.quote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:24 schreef ijs_beer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |