En regent het ook nog meters bier?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:09 schreef Fred_B het volgende:
Wij zijn momenteel op tournee door Europa met de achtergrondband met familie van mijn vrouw. Na Brussel, Parijs, Kaatsheuvel en Amsterdam zijn we nu in het Oostenrijkse Zillertal. Het was erg warm vandaag (al was dat aan het water in het bergmeer waar we in afkoelden niet te merken), maar momenteel dondert en bliksemt het hier.
Waar kunnen we de tourshirts kopen?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:09 schreef Fred_B het volgende:
Wij zijn momenteel op tournee door Europa met de achtergrondband met familie van mijn vrouw. Na Brussel, Parijs, Kaatsheuvel en Amsterdam zijn we nu in het Oostenrijkse Zillertal. Het was erg warm vandaag (al was dat aan het water in het bergmeer waar we in afkoelden niet te merken), maar momenteel dondert en bliksemt het hier.
JAHAHAHAAAAAAAAAAquote:
Goed gedaanquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
JAHAHAHAAAAAAAAAA
Morgen een inhoudelijker verslagje. Vanuit bed of zo. Nu doe ik de oogjes alvast toe
Vier dagen lang om half 3 de wekker breekt je op hoor.
Trots op je Molletje!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
JAHAHAHAAAAAAAAAA
Morgen een inhoudelijker verslagje. Vanuit bed of zo. Nu doe ik de oogjes alvast toe
Toppertjequote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
JAHAHAHAAAAAAAAAA
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:18 schreef AgnesGru het volgende:
(klein) pakketleed: vandaag verwacht ik de DHL tussen 19:15 en 21:15. Exact om 19:15 stop een DHL busje vlak voor mijn voordeur. Dus ik blij, maar het was niet voor mij..
Ah Berdorf, daar vroeger genoeg geweest. Wij stonden daar op de campingquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond naar een concert geweest in het amfitheater van Berdorf. Een unieke locatie voor een leuk concert.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
JAHAHAHAAAAAAAAAA
Aah goedzo! Ik drink een biertje op je.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
JAHAHAHAAAAAAAAAA
HULDE!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
JAHAHAHAAAAAAAAAA
Ik ook, al wist ik dat nog niet toen ik deze opendequote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:06 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Aah goedzo! Ik drink een biertje op je.
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ook, al wist ik dat nog niet toen ik deze opende
Allora!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:50 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb ook de fles wijn open getrokken. En je weet wat ze dan zeggen hé?
"Waar de wijn vloeit telt men de schapen later wel."quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:50 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb ook de fles wijn open getrokken. En je weet wat ze dan zeggen hé?
Sowieso een goede zegswijzequote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Waar de wijn vloeit telt men de schapen later wel."
Is dat wat men zegt?
Ik denk dat ze dat zeggen.
Ja, misschien ga ik het zelf wel zeggenquote:
Leuk optreden?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond naar een concert geweest in het amfitheater van Berdorf. Een unieke locatie voor een leuk concert.
OEF. Iets met chocolade?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:24 schreef ijs_beer het volgende:
Wat voor taart vinden jullie lekker, ik. trakteer!
Oh ja, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:24 schreef ijs_beer het volgende:
Wat voor taart vinden jullie lekker, ik trakteer!
Met chocola zit je altijd goedquote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:24 schreef ijs_beer het volgende:
Citroen-meringue! Ben je jarig Beerke?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:24 schreef ijs_beer het volgende:
Goede keuze, en ja dat klopt..quote:
Nee joh, nog lang nietquote:
30 voelt idd erg oud, maar alles daarna (tot misschien 40, dat weet ik nog niet) voelt een stuk minder oud.quote:
40+ voelt niet oud. Althans, afgezien van de fysieke ongemakken die erbij gaan komen en mogelijke midlife-shit en de realisatie dat die pijntjes alleen maar erger worden. Dat voelt wel oud.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 01:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
30 voelt idd erg oud, maar alles daarna (tot misschien 40, dat weet ik nog niet) voelt een stuk minder oud.
Gefelicibeerd!quote:
gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:24 schreef ijs_beer het volgende:
Tarte tratin is sowieso al goed, kun je nagaan in aardbeiemversiequote:Op zaterdag 20 juli 2024 01:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]En de omgekeerde aardbeitaart niet?!?
Gefeliciteerd beerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:24 schreef ijs_beer het volgende:
Ja, van een orkest (blazers en drums, incl. pauken) en als speciale gast nog Schotse blazers en drums band.quote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:24 schreef ijs_beer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |