SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!
Ik vind een lichte bubbel vaak toch wel lekker. Koud bubbelwater lijkt ook altijd net iets kouder dan zonder bubbels.quote:
My bubblesquote:
K3 mag altijd.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:31 schreef NailQueen het volgende:
Oh dit is blub en geen bubbel. Ik ben ook gaar van het werken
Er moet eerst zomer zijn, voordat er een hit kan komen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:38 schreef NailQueen het volgende:
Wat is eigenlijk de zomerhit van 2024?
Ik koop ook zelden heuvelachtig waterquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er moet eerst zomer zijn, voordat er een hit kan komen.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja.
Komende drie dagen wordt het ook richting 30 graden, dus dan waarschijnlijk sowieso weinig doen.
Morgen en zaterdag is het al zo verquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er moet eerst zomer zijn, voordat er een hit kan komen.
Drie dagen is nog geen zomer.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Morgen en zaterdag is het al zo ver
Met die redenering is het nooit kerstmisquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Drie dagen is nog geen zomer.
En ben je ook nooit jarigquote:Op donderdag 18 juli 2024 18:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Met die redenering is het nooit kerstmis
Weekends bestaan dan ook niet meerquote:
Oh ben jij zo'n iemand?quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Drie dagen is nog geen zomer.
Pedro?quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:38 schreef NailQueen het volgende:
Wat is eigenlijk de zomerhit van 2024?
Nog niet gehoord denk ik! Kan ermee te maken hebben dat ik vooral Kink op de radio heb tegenwoordigquote:
Weer terug naar de herfst.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Laat ik nou over 5 nachtjes weer wat kaarsjes uit mogen blazen![]()
Dan is de zomer alweer voorbij
Kerstmis is geen seizoen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Met die redenering is het nooit kerstmis
Het heeft anders wel bijpassende hits, net als de zomerquote:
En een eigen sfeer, net als de andere seizoenen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Het heeft anders wel bijpassende hits, net als de zomer
En eigen mode die je niet in andere seizoenen zou dragenquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En een eigen sfeer, net als de andere seizoenen.
Ja ik ook, maar ken dit nummer vooral van wasberen op TikTok.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Nog niet gehoord denk ik! Kan ermee te maken hebben dat ik vooral Kink op de radio heb tegenwoordig
Dan zou ik juist een mailtje eraan wagen, zodat ze jouw hoekje over twee weken zeker doen en niet weer overslaanquote:Op donderdag 18 juli 2024 10:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ach, het heeft geen haast, want het is niet de restafvalcontainer (die ik niet eens heb). Ik bied mijn oud-papierbak vrij weinig aan en omdat ik in een hoekje woon, verwacht ik dat ze hier niet eens gekeken hebben. Ik zit te twijfelen om een mailtje te sturen, maar aan de andere kant voelt dat ook weer zo lullig. Over twee weken kan ik em weer aan de straat zetten en dan wordt ie vast niet weer over het hoofd gezien.
Ik heb ook geen TikTok of wasberenquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ken dit nummer vooral van wasberen op TikTok.
Morgen trouwens bij de Vierdaagsefeesten o.a. meltheads en texoprint. Die moet je dan wel kennen.quote:
Allebei niet geloof ikquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Morgen trouwens bij de Vierdaagsefeesten o.a. meltheads en texoprint. Die moet je dan wel kennen.
Ah die draaien ze wel op kink volgens mij. Zeker meltheads.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Allebei niet geloof ikIk heb dingen in te halen!
Egeltje deed dat om 8 uur met koffie en een liedje.quote:
Jaa beetje laat, maar anders werden we helemaal niet wakker.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Egeltje deed dat om 8 uur met koffie en een liedje.
Die liet het afweten inderdaad. En ik maar vroeg wakker zijnquote:
Ik vond het vroeg genoeg.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa beetje laat, maar anders werden we helemaal niet wakker.
Op de tijden dat ik vaak luister nemen de Kink 90s break en de Tijdmachine een flink deel van de luistertijd in. Aangezien het daar niet echt in past kan ik het zomaar gemist hebbenquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ah die draaien ze wel op kink volgens mij. Zeker meltheads.
'I want to be a billionaire' heb ik ook altijd nogalquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:36 schreef NailQueen het volgende:
Dat liedje Espresso vind ik best leukAlleen dat zinnetje met 'I'm working late because I'm a singer' vind ik tenenkrommend
Jungle book.quote:Op donderdag 18 juli 2024 23:14 schreef H_T het volgende:
Dat plompe gedoe van die dikke, oerdomme Hathi!
quote:
Ja sorry, ik moest gisteren wat eerder beginnen dan normaal en dat wilde zelfs ik jullie niet aandoen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die liet het afweten inderdaad. En ik maar vroeg wakker zijn
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:31 schreef GeorgeM het volgende:
Volgend jaar Koningsdag in mijn durp[ afbeelding ]
Crowdstrike heeft het.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:34 schreef NailQueen het volgende:
Windows heeft een storing en de wereld staat gelijk in brand. Het heeft iets knullig eigenlijk
Uit voorzorg blijf ik thuis! Benieuwd of de flessen water en pakken wc-papier meteen weer op zijn als de storing is opgelostquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:34 schreef NailQueen het volgende:
Windows heeft een storing en de wereld staat gelijk in brand. Het heeft iets knullig eigenlijk
@H_T doe jij vandaag toevallig iets met computers ipv met treinen?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:34 schreef NailQueen het volgende:
Niks meer dan normaalquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:h_t doe jij vandaag toevallig iets met computers ipv met treinen?
Overigens doet mijn werklaptop het nog uitstekend, helaasWas wel toe aan een halve dag eerder weekend
Alleen als je pc Crowdstrike heeft.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:00 schreef H_T het volgende:
Windows-pc thuis start gewoon op, dus die zal de update des doods nog niet gehad hebben waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:00 schreef H_T het volgende:
Windows-pc thuis start gewoon op, dus die zal de update des doods nog niet gehad hebben waarschijnlijk
Wat nou wereldwijde storing, we worden weer keihard voorgelogen!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:10 schreef NailQueen het volgende:
De Windows pc op kantoor werkt ook. Helaas.
Het belang daarvan is weer eens aangetoond!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Wat nou wereldwijde storing, we worden weer keihard voorgelogen!
Gelukkig doen wij ons eigen onderzoek!
Inderdaad. Wie maakt er nou gebruik van wetenschappelijk onderzoekquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Ik zet dit gelijk op feesboek neer. En stuur een dm naar Marga Bultquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch van dat liedje?quote:
Ha ik kan t be-amen. Misschien ook omdat updates niet meteen worden doorgevoerd maar eerst getest door onze ICT, maar toch.quote:
De updates worden vaak een week later doorgevoerd bij overheidsinstantiesquote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ha ik kan t be-amen. Misschien ook omdat updates niet meteen worden doorgevoerd maar eerst getest door onze ICT, maar toch.
Ja idd, maar UWV ligt er wel uit las ik.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De updates worden vaak een week later doorgevoerd bij overheidsinstanties
Ja ja dat doet ie goed eh?quote:
Het roept zelfs wat irritatie bij me op.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:45 schreef Arizona het volgende:
De Tour is nu wel echt definitief gereden hè. Voor zover er nog lichte hoop op meer spanning was.
Pogi is echt oppermachtig dit jaar.
Het is sowieso een vrij bizar wielerseizoen. Geen enkele grote koers is spannend doordat er telkens iemand indrukwekkend bovenuit steekt. Het is te hopen dat het bij een jaartje blijft, anders gaan er wel veel mensen afhaken de komende tijdquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:45 schreef Arizona het volgende:
De Tour is nu wel echt definitief gereden hè. Voor zover er nog lichte hoop op meer spanning was.
Pogi is echt oppermachtig dit jaar.
Dus als we lezen dat Pogacar bedreigd wordt, weten we waar we het moeten zoeken.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het roept zelfs wat irritatie bij me op.
Dat gaat me wat te ver.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:51 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dus als we lezen dat Pogacar bedreigd wordt, weten we waar we het moeten zoeken.
Ik volg het wielrennen verder niet heel actief, toevallig dit jaar de tour wel meer omdat New Mexico met een pool meedoetquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is sowieso een vrij bizar wielerseizoen. Geen enkele grote koers is spannend doordat er telkens iemand indrukwekkend bovenuit steekt. Het is te hopen dat het bij een jaartje blijft, anders gaan er wel veel mensen afhaken de komende tijd
Ben wel van mening dat Pogi nu ook voor de Vuelta moet gaan, unieke kans om alle grote rondes in een jaar te winnen!
Pogi of Matje voor de Olympische Spelen?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is sowieso een vrij bizar wielerseizoen. Geen enkele grote koers is spannend doordat er telkens iemand indrukwekkend bovenuit steekt. Het is te hopen dat het bij een jaartje blijft, anders gaan er wel veel mensen afhaken de komende tijd
Ben wel van mening dat Pogi nu ook voor de Vuelta moet gaan, unieke kans om alle grote rondes in een jaar te winnen!
En dan nog goud op de spelen erbij voor de "golden grand slam" (om maar even een tennis term te gebruiken)quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Over Bernal werd ook gezegd dat hij 5 keer de tour zou winnen en toen kwam hij ook wat tegen en een top 10 zit er nu niet meer in.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan nog goud erbij op de spelen erbij voor de "golden grand slam" (om maar even een tennis term te gebruiken)
Ook wel vrij bizar dat ze het er nu al over hebben dat Pogi het record aantal zeges in de tour van Cavendish gaat overnemen. Het zijn nog wel 20 overwinningen.
En je ziet aan Vingegaard hoe raar een wielerleven kan lopen.
Tja, je weet wat ze zeggen dan he?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Over Bernal werd ook gezegd dat hij 5 keer de tour zou winnen en toen kwam hij ook wat tegen en een top 10 zit er nu niet meer in.
Is de Spelen een 1 dagskoers of ook meerdere dagen?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Pogi of Matje voor de Olympische Spelen?
Een dag wegrace en een tijdrit, twee aparte wedstrijden.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is de Spelen een 1 dagskoers of ook meerdere dagen?
Blij dat ik vandaag niet meer gekeken heb.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het roept zelfs wat irritatie bij me op.
Wat heb je wél vandaag gedaan?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blij dat ik vandaag niet meer gekeken heb.
Joris zat weer in zijn overactingquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan nog goud op de spelen erbij voor de "golden grand slam" (om maar even een tennis term te gebruiken)
Ook wel vrij bizar dat ze het er nu al over hebben dat Pogi het record aantal zeges in de tour van Cavendish gaat overnemen. Het zijn nog wel 20 overwinningen.
En je ziet aan Vingegaard hoe raar een wielerleven kan lopen.
We zijn naar Echternach gegaan en hebben daar geluncht en vervolgens daar door het stadje en langs de rivier de Sauer gewandeld. Daarna nog boodschappen gedaan en daarna terug naar de camping.quote:
Echternach is bijzonder leukquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zijn naar Echternach gegaan en hebben daar geluncht en vervolgens daar door het stadje en langs de rivier de Sauer gewandeld. Daarna nog boodschappen gedaan en daarna terug naar de camping.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |