quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:31 schreef GeorgeM het volgende:
Volgend jaar Koningsdag in mijn durp[ afbeelding ]
Crowdstrike heeft het.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:34 schreef NailQueen het volgende:
Windows heeft een storing en de wereld staat gelijk in brand. Het heeft iets knullig eigenlijk
Uit voorzorg blijf ik thuis! Benieuwd of de flessen water en pakken wc-papier meteen weer op zijn als de storing is opgelostquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:34 schreef NailQueen het volgende:
Windows heeft een storing en de wereld staat gelijk in brand. Het heeft iets knullig eigenlijk
@H_T doe jij vandaag toevallig iets met computers ipv met treinen?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:34 schreef NailQueen het volgende:
Niks meer dan normaalquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:h_t doe jij vandaag toevallig iets met computers ipv met treinen?
Overigens doet mijn werklaptop het nog uitstekend, helaasWas wel toe aan een halve dag eerder weekend
Alleen als je pc Crowdstrike heeft.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:00 schreef H_T het volgende:
Windows-pc thuis start gewoon op, dus die zal de update des doods nog niet gehad hebben waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:00 schreef H_T het volgende:
Windows-pc thuis start gewoon op, dus die zal de update des doods nog niet gehad hebben waarschijnlijk
Wat nou wereldwijde storing, we worden weer keihard voorgelogen!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:10 schreef NailQueen het volgende:
De Windows pc op kantoor werkt ook. Helaas.
Het belang daarvan is weer eens aangetoond!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Wat nou wereldwijde storing, we worden weer keihard voorgelogen!
Gelukkig doen wij ons eigen onderzoek!
Inderdaad. Wie maakt er nou gebruik van wetenschappelijk onderzoekquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Ik zet dit gelijk op feesboek neer. En stuur een dm naar Marga Bultquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch van dat liedje?quote:
Ha ik kan t be-amen. Misschien ook omdat updates niet meteen worden doorgevoerd maar eerst getest door onze ICT, maar toch.quote:
De updates worden vaak een week later doorgevoerd bij overheidsinstantiesquote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ha ik kan t be-amen. Misschien ook omdat updates niet meteen worden doorgevoerd maar eerst getest door onze ICT, maar toch.
Ja idd, maar UWV ligt er wel uit las ik.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De updates worden vaak een week later doorgevoerd bij overheidsinstanties
Ja ja dat doet ie goed eh?quote:
Het roept zelfs wat irritatie bij me op.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:45 schreef Arizona het volgende:
De Tour is nu wel echt definitief gereden hè. Voor zover er nog lichte hoop op meer spanning was.
Pogi is echt oppermachtig dit jaar.
Het is sowieso een vrij bizar wielerseizoen. Geen enkele grote koers is spannend doordat er telkens iemand indrukwekkend bovenuit steekt. Het is te hopen dat het bij een jaartje blijft, anders gaan er wel veel mensen afhaken de komende tijdquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:45 schreef Arizona het volgende:
De Tour is nu wel echt definitief gereden hè. Voor zover er nog lichte hoop op meer spanning was.
Pogi is echt oppermachtig dit jaar.
Dus als we lezen dat Pogacar bedreigd wordt, weten we waar we het moeten zoeken.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het roept zelfs wat irritatie bij me op.
Dat gaat me wat te ver.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:51 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dus als we lezen dat Pogacar bedreigd wordt, weten we waar we het moeten zoeken.
Ik volg het wielrennen verder niet heel actief, toevallig dit jaar de tour wel meer omdat New Mexico met een pool meedoetquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is sowieso een vrij bizar wielerseizoen. Geen enkele grote koers is spannend doordat er telkens iemand indrukwekkend bovenuit steekt. Het is te hopen dat het bij een jaartje blijft, anders gaan er wel veel mensen afhaken de komende tijd
Ben wel van mening dat Pogi nu ook voor de Vuelta moet gaan, unieke kans om alle grote rondes in een jaar te winnen!
Pogi of Matje voor de Olympische Spelen?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is sowieso een vrij bizar wielerseizoen. Geen enkele grote koers is spannend doordat er telkens iemand indrukwekkend bovenuit steekt. Het is te hopen dat het bij een jaartje blijft, anders gaan er wel veel mensen afhaken de komende tijd
Ben wel van mening dat Pogi nu ook voor de Vuelta moet gaan, unieke kans om alle grote rondes in een jaar te winnen!
En dan nog goud op de spelen erbij voor de "golden grand slam" (om maar even een tennis term te gebruiken)quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Over Bernal werd ook gezegd dat hij 5 keer de tour zou winnen en toen kwam hij ook wat tegen en een top 10 zit er nu niet meer in.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan nog goud erbij op de spelen erbij voor de "golden grand slam" (om maar even een tennis term te gebruiken)
Ook wel vrij bizar dat ze het er nu al over hebben dat Pogi het record aantal zeges in de tour van Cavendish gaat overnemen. Het zijn nog wel 20 overwinningen.
En je ziet aan Vingegaard hoe raar een wielerleven kan lopen.
Tja, je weet wat ze zeggen dan he?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Over Bernal werd ook gezegd dat hij 5 keer de tour zou winnen en toen kwam hij ook wat tegen en een top 10 zit er nu niet meer in.
Is de Spelen een 1 dagskoers of ook meerdere dagen?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Pogi of Matje voor de Olympische Spelen?
Een dag wegrace en een tijdrit, twee aparte wedstrijden.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is de Spelen een 1 dagskoers of ook meerdere dagen?
Blij dat ik vandaag niet meer gekeken heb.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het roept zelfs wat irritatie bij me op.
Wat heb je wél vandaag gedaan?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blij dat ik vandaag niet meer gekeken heb.
Joris zat weer in zijn overactingquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan nog goud op de spelen erbij voor de "golden grand slam" (om maar even een tennis term te gebruiken)
Ook wel vrij bizar dat ze het er nu al over hebben dat Pogi het record aantal zeges in de tour van Cavendish gaat overnemen. Het zijn nog wel 20 overwinningen.
En je ziet aan Vingegaard hoe raar een wielerleven kan lopen.
We zijn naar Echternach gegaan en hebben daar geluncht en vervolgens daar door het stadje en langs de rivier de Sauer gewandeld. Daarna nog boodschappen gedaan en daarna terug naar de camping.quote:
Echternach is bijzonder leukquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zijn naar Echternach gegaan en hebben daar geluncht en vervolgens daar door het stadje en langs de rivier de Sauer gewandeld. Daarna nog boodschappen gedaan en daarna terug naar de camping.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |