Het heeft anders wel bijpassende hits, net als de zomerquote:
En een eigen sfeer, net als de andere seizoenen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Het heeft anders wel bijpassende hits, net als de zomer
En eigen mode die je niet in andere seizoenen zou dragenquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En een eigen sfeer, net als de andere seizoenen.
Ja ik ook, maar ken dit nummer vooral van wasberen op TikTok.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Nog niet gehoord denk ik! Kan ermee te maken hebben dat ik vooral Kink op de radio heb tegenwoordig
Dan zou ik juist een mailtje eraan wagen, zodat ze jouw hoekje over twee weken zeker doen en niet weer overslaanquote:Op donderdag 18 juli 2024 10:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ach, het heeft geen haast, want het is niet de restafvalcontainer (die ik niet eens heb). Ik bied mijn oud-papierbak vrij weinig aan en omdat ik in een hoekje woon, verwacht ik dat ze hier niet eens gekeken hebben. Ik zit te twijfelen om een mailtje te sturen, maar aan de andere kant voelt dat ook weer zo lullig. Over twee weken kan ik em weer aan de straat zetten en dan wordt ie vast niet weer over het hoofd gezien.
Ik heb ook geen TikTok of wasberenquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ken dit nummer vooral van wasberen op TikTok.
Morgen trouwens bij de Vierdaagsefeesten o.a. meltheads en texoprint. Die moet je dan wel kennen.quote:
Allebei niet geloof ikquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Morgen trouwens bij de Vierdaagsefeesten o.a. meltheads en texoprint. Die moet je dan wel kennen.
Ah die draaien ze wel op kink volgens mij. Zeker meltheads.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Allebei niet geloof ikIk heb dingen in te halen!
Egeltje deed dat om 8 uur met koffie en een liedje.quote:
Jaa beetje laat, maar anders werden we helemaal niet wakker.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Egeltje deed dat om 8 uur met koffie en een liedje.
Die liet het afweten inderdaad. En ik maar vroeg wakker zijnquote:
Ik vond het vroeg genoeg.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa beetje laat, maar anders werden we helemaal niet wakker.
Op de tijden dat ik vaak luister nemen de Kink 90s break en de Tijdmachine een flink deel van de luistertijd in. Aangezien het daar niet echt in past kan ik het zomaar gemist hebbenquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ah die draaien ze wel op kink volgens mij. Zeker meltheads.
'I want to be a billionaire' heb ik ook altijd nogalquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:36 schreef NailQueen het volgende:
Dat liedje Espresso vind ik best leukAlleen dat zinnetje met 'I'm working late because I'm a singer' vind ik tenenkrommend
Jungle book.quote:Op donderdag 18 juli 2024 23:14 schreef H_T het volgende:
Dat plompe gedoe van die dikke, oerdomme Hathi!
quote:
Ja sorry, ik moest gisteren wat eerder beginnen dan normaal en dat wilde zelfs ik jullie niet aandoen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die liet het afweten inderdaad. En ik maar vroeg wakker zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |