abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juli 2024 @ 10:30:58 #51
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_214402491
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Maar bij veel marathons is cut-off tijd tegenwoordig dermate ruim, dat dat ook wel moet lukken, je hoeft bij de meeste marathons tegenwoordig echt niet het hele stuk hard te lopen om binnen de tijd te finishen. Ik zou echt meer opkijken tegen volgende week een vierdaagse lopen, 4x 50km, dan wanneer ik dit weekend een marathon zou moeten doen met een cut-off van 6-7 uur. Of misschien zelfs een dag 50km op de vierdaagse, aangezien je dan voor 5 uur 's ochtends moet starten.
Ik weet niet zo goed wat ik moet vinden als je 6-7 uur over een marathon doet. Tuurlijk is het een hele prestatie, maar ergens vind ik het raar dat je er zo lang over mag doen terwijl bij andere evenementen er echt wel een strakkere limiet ligt en echt wel grotendeels moet hardlopen om op tijd binnen te komen.
pi_214403286
Ja bij 6-7u cutoff is dat 7-6km/u. Als je stevig doorstapt en elk uur 10 minuten aanzet zou je dat al moeten halen zou je zeggen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_214408596
Ik maak me misschien niet populair maar ik vind dat je een marathon echt gelopen hebt als je (behalve eventueel aan de drankposten) het hele eind hardgelopen hebt, zonder stukken te wandelen.

Zo ben ik zelf al 16 marathons gefinisht maar slechts 14 heb ik echt uitgelopen. De eerste en de twaalfde heb ik stukken gewandeld.

Een cut-off van 5,5 uur (7,7 km/uur) lijkt me dan ook ruim genoeg, mensen die trager aankomen hebben hele stukken gewandeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tracksmith op 25-07-2024 20:30:55 (typo) ]
pi_214408746
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 20:30 schreef Tracksmith het volgende:
Ik maak me misschien niet populair maar ik vind dat je een marathon echt gelopen hebt als je (behalve eventueel aan de drankposten) het hele eind hardgelopen hebt, zonder stukken te wandelen.

Zo ben ik zelf al 16 marathons gefinisht maar slechts 14 heb ik echt uitgelopen. De eerste en de twaalfde heb ik stukken gewandeld.

Een cut-off van 5,5 uur (7,7 km/uur) lijkt me dan ook ruim genoeg, mensen die trager aankomen hebben hele stukken gewandeld.
Met die cut off ben ik het helemaal eens. Dat wandelen slaat natuurlijk nergens op. Dan zou Sifan Hasan haar London marathon ook niet hebben gewonnen.
pi_214408869
Mijn duurlooptempo ligt nu (nog?) boven de 8min per kilometer, zelfs als ik dan 42 km hardloop kom ik niet binnen 5,5 uur aan. :+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_214411325
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 20:47 schreef Nanuke het volgende:
Mijn duurlooptempo ligt nu (nog?) boven de 8min per kilometer, zelfs als ik dan 42 km hardloop kom ik niet binnen 5,5 uur aan. :+
Als je gaat trainen voor een marathon wordt dat ook wel sneller.
pi_214413380
Gisteren voor het eerst meegedaan aan een mon-in balance training, het blokje cardio bestond uit 5 minuten rennen.. Ik was erg trots dat ik met bijna 25 weken zwanger alsnog iedereen eruit rende, terwijl er ook vrouwen bij waren die al ruim 1 jaar geleden bevallen waren of pas 11 weken zwanger :P Het fanatisme is er nog niet helemaal uit geloof ik.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_214413767
Haha lekker bezig L_T

Hier weer lekker aan het lopen gelukkig, 11km met een 5k tempoblok, Met morgen nog een long run toch nog een ok week qua kilometers.

Nog even besluiten of ik op vakantie ook mn rugzakje mee neem en voor 25+ long runs ga of wat korter en een keer extra, of wat minder kilometers maar meer interval.
pi_214418043
Kunnen jullie zien welke kant deze route op gaat?

Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 juli 2024 @ 19:21:58 #60
426493 crew  PippenScottie
pi_214418139
Weer een 5 kilometer gelopen. Het ging een minuutje sneller dan vorige keer, ik hoefde nu ook niet met mijn dochter te praten. :)
Tempo is met 5.35 per km nog steeds matigjes, maar de snelheid komt vanzelf wel weer, als ik de rest van de zomer maar fit blijf.
My friends all drive horses
  vrijdag 26 juli 2024 @ 23:57:28 #61
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_214427389
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 17:00 schreef valleilijn het volgende:

[..]
Jaaa dat is heel gaaf. Ook aan te raden maar wel zwaar: rondje Brooklyn bridge - Manhatten bridge

Was er drie jaar geleden O+
[ afbeelding ]
Kwam je binnen met de cojona?
Yea, she's on crack.
  zaterdag 27 juli 2024 @ 01:45:17 #62
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_214427753
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 20:40 schreef Remco het volgende:

[..]
Met die cut off ben ik het helemaal eens. Dat wandelen slaat natuurlijk nergens op. Dan zou Sifan Hasan haar London marathon ook niet hebben gewonnen.
Hij heeft het echt over stukken wandelen. We kunnen bij Sifan toch niet echt spreken over stukken wandelen? Een klein stukje misschien, en een beetje rekken om de pijn eruit te krijgen.

Als ik op de marathon meer dan een kilometer wandel dan zou ik de prestatie ook een stuk minder vinden. Al zou Sifan natuurlijk met meer dan 1km wandelen nog steeds een (voor ons) top tijd op de marathon neer kunnen zetten ^^
pi_214428209
Ja, inderdaad. 5 seconden wandelen bij de drankpost, even wandelen om te stretchen zoals Sifan, dat is niks.

Maar bij mijn twaalfde marathon heb ik echt hele stukken gewandeld. Gestart op sub-3 tempo omdat ik 1 maand voordien 3:03:52 gelopen had, en dus een alles-of-niks dood-of-de-gladiolen sub3 poging die niet goed afliep.
Geëindigd in 3:26 of daaromtrent na een eerste helft in 1:32.

Ja daar ben ik dus wel gefinisht maar ik kan niet zeggen dat ik 'm uitgelopen heb.
pi_214428212
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 20:47 schreef Nanuke het volgende:
We delen de liefde voor hardlopen, er zullen altijd mensen trager zijn en altijd mensen sneller. En ik voel een connectie met alle hardlopers.

Dat gezegd zijnde vind ik wel dat mensen met een duurlooptempo van 8min/km zich niet aan een marathon moeten wagen. Dat is gewoon niet verstandig.
pi_214428290
Ik heb tijdens onze vakantie ook iedere week drie keer hardgelopen, dus zes keer in 14 dagen. Beetje door blijven trainen. Dat was fijn. Ook nieuwe schoenen aan laten meten in de Run2Day in de dichtstbijzijnde stad, mijn ‘oude’ schoenen waren op en ook niet afgestemd op mijn looppas. Goed dat ik nieuwe schoenen heb, want ik overproneer erg en heb daar echt een speciale soort schoen voor nodig. Nu heb ik de Asics GT4000-4. Tot nu toe bevallen ze heel goed. Ik loop zonder kramp of pijn, terwijl ik dat met mijn vorige schoenen soms wel kreeg, vooral na de mud run half juni (Asics Gel Cumulus). Dus we gaan er weer voor. Ik wil in november ook een keer een goede 6 km lopen in ‘wedstrijdverband’.
pi_214428682
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 07:49 schreef Tracksmith het volgende:

[..]
We delen de liefde voor hardlopen, er zullen altijd mensen trager zijn en altijd mensen sneller. En ik voel een connectie met alle hardlopers.

Dat gezegd zijnde vind ik wel dat mensen met een duurlooptempo van 8min/km zich niet aan een marathon moeten wagen. Dat is gewoon niet verstandig.
Nog los van het feit dat ik dat ook niet van plan ben, waarom zou je het niet verstandig vinden?
pi_214429635
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 09:15 schreef Nanuke het volgende:

[..]
Nog los van het feit dat ik dat ook niet van plan ben, waarom zou je het niet verstandig vinden?
Maakt toch wel uit of je een maximale inspanning van pakweg 3,5 uur levert of van 6 uur. Die belasting is veel zwaarder. Gewoon omdat het veel langer duurt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tracksmith op 27-07-2024 20:10:57 ]
  zaterdag 27 juli 2024 @ 11:11:57 #68
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214430269
quote:

[..]

True, de totale looptijd is dan ook slopend.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 27 juli 2024 @ 11:27:26 #69
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_214430464
quote:

[..]

Ik las eerst 8km/u... Dan zou de opkomst een stuk magerder worden... :D
pi_214430565
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 11:27 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik las eerst 8km/u... Dan zou de opkomst een stuk magerder worden... :D
Zoveel verschil zit daar niet tussen, 8 min/km is 7,5 km/u
pi_214430666
Vandaag 48 minuten met intervalletjes. :)
Groot fan van User Wotte
pi_214431055
:W

Ik heb de eerste voorzichtige hardloopstappen weer gemaakt. Eerst maar op de loopband om te kijken of het überhaupt lukte. Viel niet tegen! Ik doe nu couch to 5k want die heeft een fijne app voor de Apple Watch. Eerste les met 8x minuten lopen met 1,5 minuut wandelen gelukt :)

Doel: 2x per week een rondje van een half uur / 35 minuten kunnen lopen (mijn historische tempo kennende zal ik dan op bijna 5 km uit kunnen komen)
  zaterdag 27 juli 2024 @ 12:32:44 #73
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_214431267
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 12:15 schreef Serinde het volgende:

Ik heb de eerste voorzichtige hardloopstappen weer gemaakt. Eerst maar op de loopband om te kijken of het überhaupt lukte. Viel niet tegen! Ik doe nu couch to 5k want die heeft een fijne app voor de Apple Watch. Eerste les met 8x minuten lopen met 1,5 minuut wandelen gelukt :)

Doel: 2x per week een rondje van een half uur / 35 minuten kunnen lopen (mijn historische tempo kennende zal ik dan op bijna 5 km uit kunnen komen)
Lekker bezig!! *O*
pi_214431631
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 12:32 schreef GotC het volgende:

[..]
Lekker bezig!! *O*
Jij ook!
Groot fan van User Wotte
pi_214431635
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 12:15 schreef Serinde het volgende:

Goed bezig!!!
Groot fan van User Wotte
  zaterdag 27 juli 2024 @ 13:44:14 #76
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_214433891
Vanochtend echt een kak loopje, 19km met 2x blokken op marathontempo. Kwam echt totaal niet in m'n ritme, waardeloos. Maar toch afgemaakt, stukje mentale training dan maar.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 23:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:

[..]
Kwam je binnen met de cojona?
Ja we kwamen exact 2 dagen na het opheffen van inreisbeperkingen aan :D
pi_214436765
Iemand hier wel eens problemen gehad met het synchroniseren van een activiteit vanuit een Garmin Forerunner naar de Garmin Connect-app? Hij pakt wel gewoon m'n horloge op en laadt helemaal tot groen, maar de activiteit komt niet in de app.

Heb al gecheckt in m'n horloge, daar staat de activiteit wel gewoon opgeslagen...
pi_214438619
Vroeger wel, met mijn 265S nooit meer. Horloge eens uitzetten en terug opstarten was meestal de oplossing.
pi_214439508
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 15:29 schreef valleilijn het volgende:
Vanochtend echt een kak loopje, 19km met 2x blokken op marathontempo. Kwam echt totaal niet in m'n ritme, waardeloos. Maar toch afgemaakt, stukje mentale training dan maar.
[..]
Ja we kwamen exact 2 dagen na het opheffen van inreisbeperkingen aan :D
MP runs zijn dan ook verzonnen door Satan
  zondag 28 juli 2024 @ 13:19:07 #81
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_214446973
M’n eerste 10 km gelopen *O*
Zonder wandelen of andere (mentale) stops *O*

Tempo goed aangepast naar de warmte, moest toch op een comfortabel tempo lopen (maar wie loopt er nou om 12 uur ‘s middags..). Blij!
pi_214452083
Pff, gisteren met hangen en wurgen de halve marathon van Lauwersoog - Ulrum uitgelopen.
De warmte was niet het probleem. Ik wou rond de 2 uur lopen als eindtijd.
Tot 8 km lag ik daar ook wat onder, maar toen begon (net als op de marathon) mijn hamstring in mijn linkerbeen weer op te spelen. Tot 16 km nog wel weg kunnen schudden en masseren, daarna was het op.
Stukken gelopen (en nee, daar houdt ik helemaal niet van), gestrekt en ook stukjes hardgelopen.
Uiteindelijk 2.22 uur over gedaan. Niet eens heel moe, maar kon fysiek niet harder. Daarna strompelend terug naar de auto. Wellicht was het verstandiger om uit te stappen, maar ik ben koppig.
Nu eerst herstellen en dan maar eens naar een fysio om die klachten te achterhalen. Zo zijn duurlopen niet leuk op deze manier ;(
pi_214457213
2 weken tot Monschau (ultra)marathon.

Vrij genereus met drankposten (elke paar km), maar "alleen" water/energydrank/thee/fruit.
Dus moet denk ik alsnog een rugzak om want ik denk niet dat ik 56k met wat heuvels op alleen gels en fruit wil doen. Of wat repen in een broekzak, maar weet niet of dat blijft zitten.
pi_214457319
quote:
5s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:07 schreef Evangelion het volgende:

Vrij genereus met drankposten (elke paar km), maar "alleen" water/energydrank/thee/fruit.
Dus moet denk ik alsnog een rugzak om want ik denk niet dat ik 56k met wat heuvels op alleen gels en fruit wil doen. Of wat repen in een broekzak, maar weet niet of dat blijft zitten.
Ik loop zelf als ik geen water mee hoef te nemen graag met een heupband. Past net wat meer in dan in de broekzak, maar lang niet zo warm en groot als een rugzakje. Ik heb een elastische heupband van de Decathlon die klein en smal lijkt maar waar naast mijn telefoon nog heel wat extra in past. En als ik de telefoon er niet in hoef, nog meer natuurlijk.

Wel fijn dat ze met zoveel drankposten staan! O+
pi_214457496
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:12 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik loop zelf als ik geen water mee hoef te nemen graag met een heupband. Past net wat meer in dan in de broekzak, maar lang niet zo warm en groot als een rugzakje. Ik heb een elastische heupband van de Decathlon die klein en smal lijkt maar waar naast mijn telefoon nog heel wat extra in past. En als ik de telefoon er niet in hoef, nog meer natuurlijk.

Wel fijn dat ze met zoveel drankposten staan! O+
Ik gebruik een flipbelt maar denk dat een reep daar wel geplet uitkomt.
pi_214457832
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 15:29 schreef valleilijn het volgende:
Vanochtend echt een kak loopje. Kwam echt totaal niet in m'n ritme, waardeloos.
Als ik per jaar circa 150x loop dan gaan er zeker 148 zoals jij hierboven beschrijft.
pi_214458091
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:20 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Ik gebruik een flipbelt maar denk dat een reep daar wel geplet uitkomt.
Hangt af van wat je mee hebt. Ik leef van ontbijtkoekrepen en fruit-gellies en die blijven beide prima in mijn heupband. Maar ik ben niet heel kritisch. Vorig jaar liep ik een 25k 70 obstakel ding (ruim 5 uur onderweg) en toen kon ik geen riem om of iets, dus heb ik de ontbijtkoek gewoon in m'n legging gepropt _O-
  maandag 29 juli 2024 @ 08:34:50 #88
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214459342
quote:

Ik herinner me iig op 21km en 30km posten waar ook ontbijtkoek, banaan, zelfs dextro en winegums lagen.

Hier niet gelopen gisteren. Ik heb er normaal niet zo'n last van, maar gisteren zorgde mijn maandelijkse perikelen voor een nieuw slaptedieptepunt, lijkend op de verschijnselen van bloedarmoede. Het gaat vandag gelukkig alweer beter.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_214459421
quote:

Moet je bij dat soort dingen niet uberhaupt allerlei verplichte items mee, zoals een warmtedeken? Of is het niet in de bergen?
Ik zou bij zo'n lang evenement wel voor een rugzakje gaan, je loopt toch niet op topsnelheid en zonder voeding komen te zitten is een stuk groter probleem dan het extra gewicht wat je mogelijk meesjouwt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_214460279
Sluit me aan bij de rest ja. Ik zou nog wat extra meenemen, zeker voor zo'n ultra.

quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2024 13:19 schreef GotC het volgende:

M’n eerste 10 km gelopen *O*
Zonder wandelen of andere (mentale) stops *O*

Tempo goed aangepast naar de warmte, moest toch op een comfortabel tempo lopen (maar wie loopt er nou om 12 uur ‘s middags..). Blij!
Jij bent echt supergoed bezig O+ *O*

Hier merk ik dat er wat vooruitgang weer in lijkt te zitten. Ik ben nog steeds team traag maar t wordt beter :D laatst een loop met 12-15-12 min. Waarbij de 12 op lage intensiteit moest en 15 hogere. Die lukte me prima op 6.50 ongeveer. Dat is echt al zoveel meer dan wat ik voorheen liep.
Gister samen met mn vader een lange langzame loop gedaan. Niet helemaal aan 1 stuk. 3x een 20 of 30 seconden even gewandeld, toch wat last van de warmte. En 1x een plaspauze voor mn pa :') maar uiteindelijk heel tevreden met hoe het ging.

Morgen weer een interval training. Weer een weekje verder in mn schema. Ik twijfel of ik vroeg zal gaan ivm de warmte, of dat ik juist iets meer die warmte opzoek om er meer aan te wennen. (Met aangepast tempo ofcourse)
:)
pi_214460639
Ik wilde vanmorgen een rondje doen, was al heel vroeg wakker, maar viel gelukkig nog even in slaap.
Om 7 uur ging ik de deur uit, om 7.10u was ik weer terug :{ .
Mijn knie wil niet, ik kan alleen maar mank lopend rennen, gewoon wandelen gaat goed.

Mijn steunzolen moesten aangepast en ik heb van het weekend een stuk gelopen zonder mijn steunzolen, ik voelde mijn knie elke keer. Dus ik denk dat dit daar de naweeën van zijn :{ .
Ga straks even bellen wanneer ik ze kan ophalen, want dit is k*t.
Fake it till you make it...
pi_214460772
Wat shit Nijna!
:)
  maandag 29 juli 2024 @ 10:45:04 #93
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_214460898
Hopelijk dat t met steunzolen weer beter voelt met je knie.

Hier na lang revalideren en weer heel rustig opbouwen met wandelblokjes ertussen eindelijk weer 5km aan 1 stuk kunnen hardlopen. Voelde als een mooie mijlpaal :)
pi_214462317
Wat rot Nijna! En naar dat je zoveel last had TommyL0204, maar respect voor het uitlopen!

Het campingleven is lastig te combineren met hardlopen, dus ik loop maar kortere intensievere rondjes en dan hoop ik dat mijn lange duurlopen nog willen als ik eenmaal thuis het weer oppak. Moeilijk, moeilijk, opbouwen in de zomer. Zit erover te denken om de wedstrijd van september te skippen, en dan in de najaar/winter verder op te bouwen voor een halve marathon. Maar opgeven zit ook niet helemaal in me dus ik twijfel nog even. 10km gaat wel lukken nu, maar 16 voelt echt een stukje te ver. ;(
pi_214463376
Ik hoop ook dat het met mijn zolen weer beter is, nog een paar dagen dan zijn ze klaar krijg ik net in de mail.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 29 juli 2024 @ 15:10:14 #96
pi_214464174
Ik heb uiterst masochistisch een rondje gelopen bij 30 graden. Ging prima. Ik ben nu op het punt dat ik niet te enthousiast moet gaan worden waardoor ik mijn knieën te zwaar belast.
pi_214464498
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2024 15:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb uiterst masochistisch een rondje gelopen bij 30 graden. Ging prima. Ik ben nu op het punt dat ik niet te enthousiast moet gaan worden waardoor ik mijn knieën te zwaar belast.
Moet er niet aan denken, dan sta ik wel vroeg vroeg op ;). Bij 30 graden vind ik het te warm voor alles ;) , ik weet niet of ik je verstandig vind, maar ik vind je wel een bikkel :)
  Redactie Frontpage / Sport maandag 29 juli 2024 @ 15:45:21 #98
pi_214464790
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 15:31 schreef Nijna het volgende:

[..]
Moet er niet aan denken, dan sta ik wel vroeg vroeg op ;). Bij 30 graden vind ik het te warm voor alles ;) , ik weet niet of ik je verstandig vind, maar ik vind je wel een bikkel :)
Ik vind mensen die om 7 uur gaan rennen bikkels. _O_

Ik hoop dat je met nieuwe zolen pijnvrij kan rennen! You got this ^O^
pi_214464997
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2024 15:45 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Ik vind mensen die om 7 uur gaan rennen bikkels. _O_

Ik hoop dat je met nieuwe zolen pijnvrij kan rennen! You got this ^O^
Ieder zijn ding, dat blijkt maar weer ^O^
Komt vast goed met die zolen, toch altijd een beetje spannend als ze ze weer bijwerken ;).
pi_214466270
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 12:05 schreef Nanuke het volgende:
Wat rot Nijna! En naar dat je zoveel last had TommyL0204, maar respect voor het uitlopen!

Het campingleven is lastig te combineren met hardlopen, dus ik loop maar kortere intensievere rondjes en dan hoop ik dat mijn lange duurlopen nog willen als ik eenmaal thuis het weer oppak. Moeilijk, moeilijk, opbouwen in de zomer. Zit erover te denken om de wedstrijd van september te skippen, en dan in de najaar/winter verder op te bouwen voor een halve marathon. Maar opgeven zit ook niet helemaal in me dus ik twijfel nog even. 10km gaat wel lukken nu, maar 16 voelt echt een stukje te ver. ;(
Ja lopen in vakantietijd is lastig, soms denk ik ook van was het maar gewoon voorjaar of najaar, dan kan ik gewoon lekker regelmatig m'n trainingen doen :')
Ik zou toch nog even afwachten met nu al besluiten om je wedstrijd in september te skippen. Als je nu gewoon consistent blijft lopen, ook al zijn het geen lange duurlopen, en na je vakantie nog 2/3 keer een een duurloop van 10+ km kan doen lukt het je best. Of probeer het dan als een trainingsloop te zien waar je wat minder op je tijd focust maar gewoon om een keer die 16km te lopen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')