abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 juli 2024 @ 13:44:14 #76
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_214433891
Vanochtend echt een kak loopje, 19km met 2x blokken op marathontempo. Kwam echt totaal niet in m'n ritme, waardeloos. Maar toch afgemaakt, stukje mentale training dan maar.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 23:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:

[..]
Kwam je binnen met de cojona?
Ja we kwamen exact 2 dagen na het opheffen van inreisbeperkingen aan :D
pi_214436765
Iemand hier wel eens problemen gehad met het synchroniseren van een activiteit vanuit een Garmin Forerunner naar de Garmin Connect-app? Hij pakt wel gewoon m'n horloge op en laadt helemaal tot groen, maar de activiteit komt niet in de app.

Heb al gecheckt in m'n horloge, daar staat de activiteit wel gewoon opgeslagen...
pi_214438619
Vroeger wel, met mijn 265S nooit meer. Horloge eens uitzetten en terug opstarten was meestal de oplossing.
pi_214439508
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 15:29 schreef valleilijn het volgende:
Vanochtend echt een kak loopje, 19km met 2x blokken op marathontempo. Kwam echt totaal niet in m'n ritme, waardeloos. Maar toch afgemaakt, stukje mentale training dan maar.
[..]
Ja we kwamen exact 2 dagen na het opheffen van inreisbeperkingen aan :D
MP runs zijn dan ook verzonnen door Satan
  zondag 28 juli 2024 @ 13:19:07 #81
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_214446973
M’n eerste 10 km gelopen *O*
Zonder wandelen of andere (mentale) stops *O*

Tempo goed aangepast naar de warmte, moest toch op een comfortabel tempo lopen (maar wie loopt er nou om 12 uur ‘s middags..). Blij!
pi_214452083
Pff, gisteren met hangen en wurgen de halve marathon van Lauwersoog - Ulrum uitgelopen.
De warmte was niet het probleem. Ik wou rond de 2 uur lopen als eindtijd.
Tot 8 km lag ik daar ook wat onder, maar toen begon (net als op de marathon) mijn hamstring in mijn linkerbeen weer op te spelen. Tot 16 km nog wel weg kunnen schudden en masseren, daarna was het op.
Stukken gelopen (en nee, daar houdt ik helemaal niet van), gestrekt en ook stukjes hardgelopen.
Uiteindelijk 2.22 uur over gedaan. Niet eens heel moe, maar kon fysiek niet harder. Daarna strompelend terug naar de auto. Wellicht was het verstandiger om uit te stappen, maar ik ben koppig.
Nu eerst herstellen en dan maar eens naar een fysio om die klachten te achterhalen. Zo zijn duurlopen niet leuk op deze manier ;(
pi_214457213
2 weken tot Monschau (ultra)marathon.

Vrij genereus met drankposten (elke paar km), maar "alleen" water/energydrank/thee/fruit.
Dus moet denk ik alsnog een rugzak om want ik denk niet dat ik 56k met wat heuvels op alleen gels en fruit wil doen. Of wat repen in een broekzak, maar weet niet of dat blijft zitten.
pi_214457319
quote:
5s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:07 schreef Evangelion het volgende:

Vrij genereus met drankposten (elke paar km), maar "alleen" water/energydrank/thee/fruit.
Dus moet denk ik alsnog een rugzak om want ik denk niet dat ik 56k met wat heuvels op alleen gels en fruit wil doen. Of wat repen in een broekzak, maar weet niet of dat blijft zitten.
Ik loop zelf als ik geen water mee hoef te nemen graag met een heupband. Past net wat meer in dan in de broekzak, maar lang niet zo warm en groot als een rugzakje. Ik heb een elastische heupband van de Decathlon die klein en smal lijkt maar waar naast mijn telefoon nog heel wat extra in past. En als ik de telefoon er niet in hoef, nog meer natuurlijk.

Wel fijn dat ze met zoveel drankposten staan! O+
pi_214457496
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:12 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik loop zelf als ik geen water mee hoef te nemen graag met een heupband. Past net wat meer in dan in de broekzak, maar lang niet zo warm en groot als een rugzakje. Ik heb een elastische heupband van de Decathlon die klein en smal lijkt maar waar naast mijn telefoon nog heel wat extra in past. En als ik de telefoon er niet in hoef, nog meer natuurlijk.

Wel fijn dat ze met zoveel drankposten staan! O+
Ik gebruik een flipbelt maar denk dat een reep daar wel geplet uitkomt.
pi_214457832
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 15:29 schreef valleilijn het volgende:
Vanochtend echt een kak loopje. Kwam echt totaal niet in m'n ritme, waardeloos.
Als ik per jaar circa 150x loop dan gaan er zeker 148 zoals jij hierboven beschrijft.
pi_214458091
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 22:20 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Ik gebruik een flipbelt maar denk dat een reep daar wel geplet uitkomt.
Hangt af van wat je mee hebt. Ik leef van ontbijtkoekrepen en fruit-gellies en die blijven beide prima in mijn heupband. Maar ik ben niet heel kritisch. Vorig jaar liep ik een 25k 70 obstakel ding (ruim 5 uur onderweg) en toen kon ik geen riem om of iets, dus heb ik de ontbijtkoek gewoon in m'n legging gepropt _O-
  maandag 29 juli 2024 @ 08:34:50 #88
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214459342
quote:

Ik herinner me iig op 21km en 30km posten waar ook ontbijtkoek, banaan, zelfs dextro en winegums lagen.

Hier niet gelopen gisteren. Ik heb er normaal niet zo'n last van, maar gisteren zorgde mijn maandelijkse perikelen voor een nieuw slaptedieptepunt, lijkend op de verschijnselen van bloedarmoede. Het gaat vandag gelukkig alweer beter.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_214459421
quote:

Moet je bij dat soort dingen niet uberhaupt allerlei verplichte items mee, zoals een warmtedeken? Of is het niet in de bergen?
Ik zou bij zo'n lang evenement wel voor een rugzakje gaan, je loopt toch niet op topsnelheid en zonder voeding komen te zitten is een stuk groter probleem dan het extra gewicht wat je mogelijk meesjouwt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_214460279
Sluit me aan bij de rest ja. Ik zou nog wat extra meenemen, zeker voor zo'n ultra.

quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2024 13:19 schreef GotC het volgende:

M’n eerste 10 km gelopen *O*
Zonder wandelen of andere (mentale) stops *O*

Tempo goed aangepast naar de warmte, moest toch op een comfortabel tempo lopen (maar wie loopt er nou om 12 uur ‘s middags..). Blij!
Jij bent echt supergoed bezig O+ *O*

Hier merk ik dat er wat vooruitgang weer in lijkt te zitten. Ik ben nog steeds team traag maar t wordt beter :D laatst een loop met 12-15-12 min. Waarbij de 12 op lage intensiteit moest en 15 hogere. Die lukte me prima op 6.50 ongeveer. Dat is echt al zoveel meer dan wat ik voorheen liep.
Gister samen met mn vader een lange langzame loop gedaan. Niet helemaal aan 1 stuk. 3x een 20 of 30 seconden even gewandeld, toch wat last van de warmte. En 1x een plaspauze voor mn pa :') maar uiteindelijk heel tevreden met hoe het ging.

Morgen weer een interval training. Weer een weekje verder in mn schema. Ik twijfel of ik vroeg zal gaan ivm de warmte, of dat ik juist iets meer die warmte opzoek om er meer aan te wennen. (Met aangepast tempo ofcourse)
:)
pi_214460639
Ik wilde vanmorgen een rondje doen, was al heel vroeg wakker, maar viel gelukkig nog even in slaap.
Om 7 uur ging ik de deur uit, om 7.10u was ik weer terug :{ .
Mijn knie wil niet, ik kan alleen maar mank lopend rennen, gewoon wandelen gaat goed.

Mijn steunzolen moesten aangepast en ik heb van het weekend een stuk gelopen zonder mijn steunzolen, ik voelde mijn knie elke keer. Dus ik denk dat dit daar de naweeën van zijn :{ .
Ga straks even bellen wanneer ik ze kan ophalen, want dit is k*t.
Fake it till you make it...
pi_214460772
Wat shit Nijna!
:)
  maandag 29 juli 2024 @ 10:45:04 #93
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_214460898
Hopelijk dat t met steunzolen weer beter voelt met je knie.

Hier na lang revalideren en weer heel rustig opbouwen met wandelblokjes ertussen eindelijk weer 5km aan 1 stuk kunnen hardlopen. Voelde als een mooie mijlpaal :)
pi_214462317
Wat rot Nijna! En naar dat je zoveel last had TommyL0204, maar respect voor het uitlopen!

Het campingleven is lastig te combineren met hardlopen, dus ik loop maar kortere intensievere rondjes en dan hoop ik dat mijn lange duurlopen nog willen als ik eenmaal thuis het weer oppak. Moeilijk, moeilijk, opbouwen in de zomer. Zit erover te denken om de wedstrijd van september te skippen, en dan in de najaar/winter verder op te bouwen voor een halve marathon. Maar opgeven zit ook niet helemaal in me dus ik twijfel nog even. 10km gaat wel lukken nu, maar 16 voelt echt een stukje te ver. ;(
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_214463376
Ik hoop ook dat het met mijn zolen weer beter is, nog een paar dagen dan zijn ze klaar krijg ik net in de mail.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 29 juli 2024 @ 15:10:14 #96
426493 crew  PippenScottie
pi_214464174
Ik heb uiterst masochistisch een rondje gelopen bij 30 graden. Ging prima. Ik ben nu op het punt dat ik niet te enthousiast moet gaan worden waardoor ik mijn knieën te zwaar belast.
My friends all drive horses
pi_214464498
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2024 15:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb uiterst masochistisch een rondje gelopen bij 30 graden. Ging prima. Ik ben nu op het punt dat ik niet te enthousiast moet gaan worden waardoor ik mijn knieën te zwaar belast.
Moet er niet aan denken, dan sta ik wel vroeg vroeg op ;). Bij 30 graden vind ik het te warm voor alles ;) , ik weet niet of ik je verstandig vind, maar ik vind je wel een bikkel :)
  Redactie Frontpage / Sport maandag 29 juli 2024 @ 15:45:21 #98
426493 crew  PippenScottie
pi_214464790
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 15:31 schreef Nijna het volgende:

[..]
Moet er niet aan denken, dan sta ik wel vroeg vroeg op ;). Bij 30 graden vind ik het te warm voor alles ;) , ik weet niet of ik je verstandig vind, maar ik vind je wel een bikkel :)
Ik vind mensen die om 7 uur gaan rennen bikkels. _O_

Ik hoop dat je met nieuwe zolen pijnvrij kan rennen! You got this ^O^
My friends all drive horses
pi_214464997
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2024 15:45 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Ik vind mensen die om 7 uur gaan rennen bikkels. _O_

Ik hoop dat je met nieuwe zolen pijnvrij kan rennen! You got this ^O^
Ieder zijn ding, dat blijkt maar weer ^O^
Komt vast goed met die zolen, toch altijd een beetje spannend als ze ze weer bijwerken ;).
pi_214466270
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 12:05 schreef Nanuke het volgende:
Wat rot Nijna! En naar dat je zoveel last had TommyL0204, maar respect voor het uitlopen!

Het campingleven is lastig te combineren met hardlopen, dus ik loop maar kortere intensievere rondjes en dan hoop ik dat mijn lange duurlopen nog willen als ik eenmaal thuis het weer oppak. Moeilijk, moeilijk, opbouwen in de zomer. Zit erover te denken om de wedstrijd van september te skippen, en dan in de najaar/winter verder op te bouwen voor een halve marathon. Maar opgeven zit ook niet helemaal in me dus ik twijfel nog even. 10km gaat wel lukken nu, maar 16 voelt echt een stukje te ver. ;(
Ja lopen in vakantietijd is lastig, soms denk ik ook van was het maar gewoon voorjaar of najaar, dan kan ik gewoon lekker regelmatig m'n trainingen doen :')
Ik zou toch nog even afwachten met nu al besluiten om je wedstrijd in september te skippen. Als je nu gewoon consistent blijft lopen, ook al zijn het geen lange duurlopen, en na je vakantie nog 2/3 keer een een duurloop van 10+ km kan doen lukt het je best. Of probeer het dan als een trainingsloop te zien waar je wat minder op je tijd focust maar gewoon om een keer die 16km te lopen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')