SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorbeeld voor invullen:quote:Schiftingsvraag: 3.00.03
1 Ja
2 6
3 Nee
4 Dafne Schippers
5 Dafne Dekkers
[ Bericht 67% gewijzigd door Frutsel op 22-07-2024 19:35:47 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Schoolslag ach. Zal ik morgen even aanpassenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:48 schreef Riofan83 het volgende:
Leuk initiatief! Ik ga zeker meedoen. Waar lever ik mijn antwoorden in?
Vraag 64 is meteen het eerste punt, want Schouten zwemt de 200 meter vrije slag niet.
1 punt per goed antwoord.quote:
Zijn we wel lekker snel klaar met het beantwoorden van de vragen!quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oeps, OP kwijtEven een TR in de hoop dat dienstdoende mod deze herstelt.
Volgens mij staat ie nu weer goed?quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oeps, OP kwijtEven een TR in de hoop dat dienstdoende mod deze herstelt.
quote:31 [ Surfen ] Is er een land dat met minimaal 2 teams een medaille wint in 1 van de mixed team events?
Dit is Schietenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:46 schreef zorro28 het volgende:
@:Mexicanobakker ik snap vraag 31 niet, bedoel je misschien zeilen want bij surfen is er geen mixed team event.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 23-07-2024 22:12:54 ]Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Riofan83 op 21-07-2024 19:06:11 ]
Zou graag willen, maar zou niet weten hoe. Kun je me helpen?quote:Op zondag 21 juli 2024 17:16 schreef Pino112 het volgende:
@:Riofan83 Nog even je spoiler-skills verbeteren
Beginnen met [spoiler ] en eindigen met [/spoiler ]quote:Op zondag 21 juli 2024 18:20 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Zou graag willen, maar zou niet weten hoe. Kun je me helpen?
Aha, weer wat geleerd! Dank je.quote:Op zondag 21 juli 2024 18:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Beginnen met [spoiler ] en eindigen met [/spoiler ]
Zonder de spatie
[ Bericht 0% gewijzigd door Fok-it op 24-07-2024 11:11:05 ]“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 23-07-2024 19:13:24 ]
Heb van 90% ook geen kennis, maar doe mee voor de funquote:Op maandag 22 juli 2024 15:31 schreef Schnitzels het volgende:
Bedankt voor de mention, maar echt veel te weinig verstand van OS. Kijk ik meer voor de fun, dan met enige kennis.
Was dit opgelost?quote:Op zondag 21 juli 2024 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
31 [ Surfen ] Haalt iemand die in ronde 1 wordt uitgeschakeld alsnog een medaille vanuit de herkansingen?
@:heywoodu @:Frutsel
Die schietvraag vervalt dus, daar heb ik er al genoeg van. Ik denk dat ik nog een surfvraag nodig had en surfen ineens voor schieten aan zag
Nog niet.quote:
Iemand moet laatste worden!quote:Op maandag 22 juli 2024 15:31 schreef Schnitzels het volgende:
Bedankt voor de mention, maar echt veel te weinig verstand van OS. Kijk ik meer voor de fun, dan met enige kennis.
Ik weet niet precies wat je wil.quote:
Die vraag die in de OP staat moet vervangen worden door de vraag in mijn post.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je wil.
De schietvraag vervalt en je wil op 31 een surfvraag terug?
Maar er staat een surfvraag? Of ok lees het verkeer
Ah crap. Ik was in de war omdat ik las dat het over Schieten ging en Surfen moest zijn. Maar toen ik keek stond er dus Surfen maar ik zie nu pas dat de vraag fout was. Sorry. Nu aangepastquote:Op maandag 22 juli 2024 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vraag die in de OP staat moet vervangen worden door de vraag in mijn post.
Die plek is al vergevenquote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 23:08 schreef Fok-it het volgende:
Vraag 12 moet een aantal zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag 23 moet Frankrijk of Japan zijn en 24 mist in je lijstje
Vraag 121 is geen Ja/Nee vraag
[ Bericht 0% gewijzigd door crv op 23-07-2024 18:44:53 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zondag 21 juli 2024 13:27 schreef ijs_beer het volgende:
Nou, daar gaat ie dan. Ploeteren was het.
Vraag 121 is geen Ja/Nee vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Thanksquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:23 schreef crv het volgende:
Vraag 12 moet een aantal zijn
Vraag 23 moet Frankrijk of Japan zijn en 24 mist in je lijstje
Vraag 121 is geen Ja/Nee vraag
Dat is toegestaan ja. Of per datum je antwoorden insturenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik zie dat iedereen het al helemaal invult, maar je mag toch nog aanpassen tot de aangegeven datum?
quote:Op maandag 22 juli 2024 16:29 schreef Frutsel het volgende:
Jouw antwoord op vraag 134 kan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je Nee zegt kan het niet gelijk zijn
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
True. Ik las hem verkeerd. Als je over 2.36 springt dacht ik dat je automatisch hoger zat maar dat is natuurlijk niet zo.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:02 schreef crv het volgende:
[..]
Jouw antwoord op vraag 134 kan niet
Als je Nee zegt kan het niet gelijk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Géén kloon van tvlxd!
wordt het met edit niet onoverzichtelijk?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toegestaan ja. Of per datum je antwoorden insturen
[ Bericht 0% gewijzigd door Starflyer op 23-07-2024 21:02:45 ]No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Ja, liever gewoon insturen elke dagquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:19 schreef crv het volgende:
[..]
wordt het met edit niet onoverzichtelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op zondag 21 juli 2024 14:37 schreef Riofan83 het volgende:
Vraag 86 is geen Ja/Nee vraag, antwoord moet een aantal zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag 121 is geen Ja/Nee vraag, antwoord moet gouden of zilveren zijn
[ Bericht 67% gewijzigd door crv op 24-07-2024 18:12:47 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
quote:Op zondag 21 juli 2024 17:14 schreef zorro28 het volgende:
Er zijn antwoorden bij die wel erg willekeurig zijn, maar dit is het geworden:Vraag 121 is geen Ja/Nee vraag, antwoord moet gouden of zilveren zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
121 is wel een ja/nee vraag. Had beter kunnen vragen 'Haalt een Britse atleet de Top 2 bij een van de twee Moderne Vijfkampen?'quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:45 schreef crv het volgende:
[..]
Vraag 86 is geen Ja/Nee vraag, antwoord moet een aantal zijn
Vraag 121 is geen Ja/Nee vraag, antwoord moet gouden of zilveren zijn
ow OK, sorry dan, ik lees hem kompleet andersquote:Op woensdag 24 juli 2024 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
121 is wel een ja/nee vraag. Had beter kunnen vragen 'Haalt een Britse atleet de Top 2 bij een van de twee Moderne Vijfkampen?'
Ik snap dat het woord 'of' verwarrend werkt, maar ze zouden evengoed geen goud of zilver kunnen winnen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:31 schreef crv het volgende:
[..]
ow OK, sorry dan, ik lees hem kompleet anders
ik ben al 17 jaar weg uit NL dus mijn Nederlands vertoont ook gebreken en begrijpelijk lezen.....quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap dat het woord 'of' verwarrend werkt, maar ze zouden evengoed geen goud of zilver kunnen winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ 29-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:17 schreef crv het volgende:
pfff altijd weer een hele opgave....
98% gokken
Aanpassing: Vraag 121 verkeerd geïnterpreteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nieuw Antwoord
121 JaThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:54 schreef Montov het volgende:
[ 27-jul ]reminder ???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt vraag 23 en 31 noch met een vraagteken !?There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Vraag 23 is het vraagteken overbodig.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:34 schreef crv het volgende:
[..]
reminder ???![]()
Je hebt vraag 23 en 31 noch met een vraagteken !?
nee OP is aangepastquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:36 schreef Montov het volgende:
[..]
Vraag 23 is het vraagteken overbodig.
Vraag 31 verviel toch?
quote:Op maandag 22 juli 2024 19:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah crap. Ik was in de war omdat ik las dat het over Schieten ging en Surfen moest zijn. Maar toen ik keek stond er dus Surfen maar ik zie nu pas dat de vraag fout was. Sorry. Nu aangepast
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:38 schreef heywoodu het volgende:
Wat is de deadline, morgenochtend 08.30 uur als het eerste badminton begint? En dan gewoon bij elke dag het moment dat de eerste sport begint gok ik?
quote:Op zondag 21 juli 2024 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou zeggen op dag X voordat de eerste sport begint (waarbij Surfen niet meetelt). Dat is dus om 08:30 op 27 juli. Geldt ook voor andere dagen. Soms is de deadline 07:30 als er gesnelwandeld wordt.
Volgens mij is het 'vroegste' wat men begint 07:30, dus als je dan je voorspelling van de dag hebt geplaatst ben je binnen tijd.
Correct, op zijn vroegst om 07:30quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:38 schreef heywoodu het volgende:
Wat is de deadline, morgenochtend 08.30 uur als het eerste badminton begint? En dan gewoon bij elke dag het moment dat de eerste sport begint gok ik?
Oh ja, ik had inderdaad ook even kunnen lezenquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:54 schreef Montov het volgende:
[ 27-jul ]Update met 31 en een overbodige vraagteken verwijderdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ 27-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ 28-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Géén kloon van tvlxd!![]()
[27-jul]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
[27 jul]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
27-28-29 JuliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Snakehead85 op 26-07-2024 22:45:56 ]![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:38 schreef Snakehead85 het volgende:
27-28-29 JuliVraag 33 moet een Aantal zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door crv op 26-07-2024 22:34:15 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
[ 27-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
[ 27-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
[ 27-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Sherlock_Holmes op 27-07-2024 07:11:11 ]´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
[ 27-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ 27-jun ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen goud zonder schuim![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Bastiefcg op 27-07-2024 05:01:34 ]![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
[ 27-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ik tel 26 deelnemers, leuk. Vanmiddag zal ik de eerste mention erin gooien. Daarna zal ik een scorelijst maken per dag. Kijken jullie ook vooral of jullie een goed antwoord officieel zien worden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Volle bak inderdaad, verheug me enormThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
[ 28-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen goud zonder schuim![]()
38 [ Wielrennen ] Wint Remco Evenepoel de tijdrit?
-> JaThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Hoeveel gemiste conversies hadden we ook alweer bij het rugby?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
29 Ja overigens. Afrikaan in de halve vinale bij het Schermen vandaag. Vinale zelfs.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel gemiste conversies hadden we ook alweer bij het rugby?![]()
Wat zijn conversies?There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Opgezocht, juiste antwoord op aantal conversies is 0.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
@crv
@wimderon
@Pino112
@Felagund
@Starflyer
@TimH
Volgende keer worden hier ook de eerste scores aan toegevoegd.
Wil je ook zo'n leuke mention? Like dan deze post.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
[ 28-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
[ 28-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ 28-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[28-jul]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
heywoodu
![]()
[ 28-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
[ 28-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
[ 28-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ 28-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Sherlock_Holmes op 28-07-2024 02:34:23 ]´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Vraag 47 aangepast, rest is zelfde geblevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door crv op 28-07-2024 07:27:09 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Iedereen heeft Omsk keurig gehaald vandaag, goed gewerkt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
40 [ Boogschieten ] Haalt een Nederlandse atleet de top 4 bij het boogschieten, individueel of met een team?
-> Ja (damesteam) toch?
42 [ Mountainbike ] Haalt Puck Pieterse een medaille?
-> Nee
44 [ Skateboarden ] Haalt een Nederlandse atlete de finale bij het onderdeel Street?
-> NeeThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Ik neem vast een voorschot: 45 -> Nee[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit mag wel wat optimistischerquote:Op zondag 28 juli 2024 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik neem vast een voorschot: 45 -> Nee100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Lijkt me meer realisme van Mexquote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
[ 29-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ 30-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ 31-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Géén kloon van tvlxd!![]()
29-julSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen goud zonder schuim![]()
je spoiler is kapotquote:Op zondag 28 juli 2024 21:48 schreef amsoor het volgende:
29-jul
50 Ja
51 Nee
52 Italië
53 5
54 Japan
55 2
Dag 2 zit er op en we hebben de eerste tussenstand met 7 antwoorden bekend:
Riofan83 4
@Frutsel 3
Mexicanobakker 3
Montov 3
@Starflyer 3
zorro28 2
Fok-it 2
TheVulture 2
Oliver23 2
Snakehead85 2
Sherlock_holmes 2
@TimH 2
amsoor 2
Timmeehh 2
Bastiefcg 2
GlennQuagmire 1
@Pino112 1
SnertMetChoco 1
@Felagund 1
@wimderon 1
ijs_beer 0
@crv 0
frozen-assassin 0
DeLuna 0
@Nattekat 0
Wil je ook zo'n mention bij je naam? Like dan deze post.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Woodu is kwijt, die staat op 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar 1 voordeel: slechter dan dit kan het niet gaanquote:Op zondag 28 juli 2024 22:10 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs met het EK voetbal ging het beter aan het begin![]()
![]()
[ 29-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Nattekat op 28-07-2024 23:48:22 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
29-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Pino112 op 28-07-2024 23:44:04 (54 gewijzigd) ]![]()
[ 29-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:06 schreef Starflyer het volgende:
[ 28-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ 29-jul ]Gezien het matige zwembad wijzig ik vraag 55SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
55. 1No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Zou 54 nog even wijzigen, dat gaat om de mannen en niet vrouwen (stond ook niet in de vraag)quote:Op zondag 28 juli 2024 22:10 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs met het EK voetbal ging het beter aan het begin![]()
Had ik moeten weten, thxquote:Op zondag 28 juli 2024 23:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zou 54 nog even wijzigen, dat gaat om de mannen en niet vrouwen (stond ook niet in de vraag)
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
[29-jul]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
[ 29-jun ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ 29-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Aanpassing Vraag 55 (eens met Starflyer, schijnt "langzaam water" te zijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
[ 29-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heywoodu
![]()
[ 29-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Had je deze er ook al bij ?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dag 2 zit er op en we hebben de eerste tussenstand met 7 antwoorden bekend:
Riofan83 4
@:Frutsel 3
Mexicanobakker 3
Montov 3
@:Starflyer 3
zorro28 2
Fok-it 2
TheVulture 2
Oliver23 2
Snakehead85 2
Sherlock_holmes 2
@:TimH 2
amsoor 2
Timmeehh 2
Bastiefcg 2
GlennQuagmire 1
@:Pino112 1
SnertMetChoco 1
@:Felagund 1
@:wimderon 1
ijs_beer 0
@:crv 0
frozen-assassin 0
DeLuna 0
@:Nattekat 0
Wil je ook zo'n mention bij je naam? Like dan deze post.
46 [ Voetbal ] Wat wordt de uitslag bij Verenigde Staten - Duitsland? -> 4-1There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
[ 29-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
volgens mij krijgen we vandaag antwoord op :
Mits er wind staat
48 [ Zeilen ] Wint Luc Opzeeland goud bij de IQFoil?
en
49 [ Zwemmen ] Wint Australië goud op de 200 meter vrije slag bij de dames?
50 [ Mountainbike ] Wint Tom Pidcock goud bij het mountainbiken?
55 [ Zwemmen ] Hoeveel Olympische records worden er vandaag gezwommen in ochtend- of avondsessie?
mis ik nog iets ?
[ Bericht 1% gewijzigd door crv op 29-07-2024 08:19:20 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
48 duurt nog wel even. Vandaag mogelijk race 1-5 van de 20.quote:Op maandag 29 juli 2024 08:08 schreef crv het volgende:
Mits er wind staat
en
55 [ Zwemmen ] Hoeveel Olympische records worden er vandaag gezwommen in ochtend- of avondsessie?
mis ik nog iets ?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
ah, ok dat wist ik niet, bedanktquote:Op maandag 29 juli 2024 08:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
48 duurt nog wel even. Vandaag mogelijk race 1-5 van de 20.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
53 en 54 ook. Potentieel ook de Rugbyvraag, maar reken er maar niet op.quote:Op maandag 29 juli 2024 08:08 schreef crv het volgende:
Mits er wind staat
en
mis ik nog iets ?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Iedereen heeft weer keurig ingevuld
Die wedstrijd was pas om 11 uur klaar, dus neequote:Op maandag 29 juli 2024 08:02 schreef crv het volgende:
[..]
Had je deze er ook al bij ?
46 [ Voetbal ] Wat wordt de uitslag bij Verenigde Staten - Duitsland? -> 4-1
Wim heeft nu ook een punt voor zijn antwoord '[ Nee' op vraag 44, gefeliciteerd! Die staat nu dus ook op 2[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ik mis Woody en Frozen nog voor vraag 50 t/m 55quote:Op maandag 29 juli 2024 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen heeft weer keurig ingevuld
Heb ik die over het hoofd gezien ?
Oh @Frozen-assassin lijkt te missen inderdaad
Als je nu wakker bent en snel invult gedoog ik hem nog wel voor 1x. Maar moet je hem wel een beetje vlot invullen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Woodu heeft vanochtend wel ingevuldquote:Op maandag 29 juli 2024 08:55 schreef crv het volgende:
[..]
ik mis Woody en Frozen nog voor vraag 50 t/m 55
Heb ik die over het hoofd gezien ?
ja die zie ik netquote:Op maandag 29 juli 2024 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Woodu heeft vanochtend wel ingevuld
Schermen is al begonnen dus die ga ik niet meetellen, rest neem ik nog mee dan voor deze ene keer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gewoon volgende keer alles voor aanvang van de spelen invullen... geen gedoequote:Op maandag 29 juli 2024 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schermen is al begonnen dus die ga ik niet meetellen, rest neem ik nog mee dan voor deze ene keer![]()
![]()
klopt, maar vond het wel een enorme opgave en daar niet alle info beschikbaar is is het best lastig voor minder bekende sporten iets zinnigs in te vullenquote:Op maandag 29 juli 2024 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gewoon volgende keer alles voor aanvang van de spelen invullen... geen gedoe
Is ook zo... maar ja, dat is voor iedereen gelijkquote:Op maandag 29 juli 2024 10:58 schreef crv het volgende:
[..]
klopt, maar vond het wel een enorme opgave en daar niet alle info beschikbaar is is het best lastig voor minder bekende sporten iets zinnigs in te vullen
Zelf heb ik niet de mogelijkheid elke dag zoiets in te vullen maar ja, shit happens![]()
![]()
30-31 juli:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Te veel werk. Liever 10 minuten dagelijksquote:Op maandag 29 juli 2024 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gewoon volgende keer alles voor aanvang van de spelen invullen... geen gedoe
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Scheelt dat ik dan in elk geval niet ga winnenquote:Op maandag 29 juli 2024 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Te veel werk. Liever 10 minuten dagelijks![]()
![]()
![]()
![]()
30-31 juliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
50 [ Mountainbike ] Wint Tom Pidcock goud bij het mountainbiken? Ja
51 [ Paardrijden ] Wint de nummer 4 van de individuele eventing na de Cross-Country een medaille? Nee[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
30-31 juliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Mexicanobakker: wordt bij de triatlon-vraag (vraag 60) alle wedstrijden bedoeld, of specifiek de mannenwedstrijd van morgen?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Alle wedstrijdenquote:Op maandag 29 juli 2024 20:26 schreef Felagund het volgende:
@:Mexicanobakker: wordt bij de triatlon-vraag (vraag 60) alle wedstrijden bedoeld, of specifiek de mannenwedstrijd van morgen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
53 4
54 Verenigde Staten[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daarmee hebben we een nieuwe stand:
@Starflyer 7
Riofan83 5
Mexicanobakker 5
@Frutsel 4
Montov 4
@zorro28 4
Fok-it 4
Oliver23 4
Sherlock_holmes 4
Bastiefcg 4
@wimderon 4
@TimH 3
@amsoor 3
Timmeehh 3
@Pino112 3
SnertMetChoco 3
DeLuna 3
TheVulture 2
Snakehead85 2
GlennQuagmire 2
@Felagund 2
ijs_beer 2
@crv 2
frozen-assassin 2
@Nattekat 2
heywoodu 1
Wil je ook een mention bij je naam? Like dan deze post (hoeft niet steeds opnieuw)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik had wel even kunnen wachten op vraag 55 trouwensOeps.
Die reken ik morgen mee[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vraag 51 fout ingevuld en nog 2 antwoorden erbij (49: Ja, 55: 1) dus ik ga toch even een nieuwe score geven
Mexicanobakker 8
@Starflyer 7
Riofan83 7
@wimderon 7
Montov 6
Fok-it 6
Oliver23 6
Sherlock_holmes 6
Bastiefcg 6
@TimH 6
@Pino112 6
SnertMetChoco 6
Timmeehh 5
@Felagund 5
@crv 5
@Nattekat 5
@Frutsel 4
@zorro28 4
@amsoor 4
TheVulture 4
Snakehead85 4
DeLuna 3
heywoodu 3
GlennQuagmire 2
ijs_beer 2
frozen-assassin 2
Dit is de correcte stand derhalve[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bij vraag 55 had ik ook 1 (gisteren nog gewijzigd), dus zou ik er ook een punt bij moeten hebben @MexicanobakkerNo Dyson Barrier is going to stop me!
Maar jij had vraag 51 dus per ongeluk goed. (terwijl je die eigenlijk fout had)quote:Op maandag 29 juli 2024 22:08 schreef Starflyer het volgende:
Bij vraag 55 had ik ook 1 (gisteren nog gewijzigd), dus zou ik er ook een punt bij moeten hebben @:Mexicanobakker[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
[ 30-jul + 31 jul]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen goud zonder schuim![]()
[ 31-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ 1-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
Ja halve finale/wedstrijd voor brons reken ik als hetzelfde antwoordquote:Op maandag 29 juli 2024 22:19 schreef Nattekat het volgende:
Als 57 halve finale is, komt er toch nog een wedstrijd voor brons?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
[ 30-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat klopt toch niet?quote:Op maandag 29 juli 2024 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja halve finale/wedstrijd voor brons reken ik als hetzelfde antwoord
In de halve finales bepaal je toch wie de finale spelen en wie voor brons spelenThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
[30-jul]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
[ 30-31-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
[ 30-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
49. Jaquote:Op maandag 29 juli 2024 22:55 schreef crv het volgende:
@:Mexicanobakker Ik kom tot andere scores!
Mis ik antwoorden ?
55. 1
Heb je die?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Halve finale als laatste wedstrijd kan niet. Mensen die dat zeggen bedoelen dus neem ik aan dat de halve finale verloren wordt. Dus dat reken ik als wedstrijd om brons.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:32 schreef crv het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet?
In de halve finales bepaal je toch wie de finale spelen en wie voor brons spelen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
2e Tab van de link die ik je gestuurd heb bevat de antwoorden die ik hebquote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Daar zit wat in natuurlijkquote:Op maandag 29 juli 2024 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Halve finale als laatste wedstrijd kan niet. Mensen die dat zeggen bedoelen dus neem ik aan dat de halve finale verloren wordt. Dus dat reken ik als wedstrijd om brons.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
49 miste ikquote:
Dank
Maar Pino heeft er ook 8 danThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
48 -> 49 in jouw sheet.quote:Op maandag 29 juli 2024 23:04 schreef crv het volgende:
[..]
2e Tab van de link die ik je gestuurd heb bevat de antwoorden die ik heb
Als er daarna dingen niet kloppen zal ik verder kijken[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kloptquote:Op maandag 29 juli 2024 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
48 -> 49 in jouw sheet.
Als er daarna dingen niet kloppen zal ik verder kijken
[ 30-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ 30-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijkbaar niet goed gekopieerd.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 06:58 schreef crv het volgende:
kan het zijn dat van @:Starflyer de vragen van 30 juli nog missen ?
1 aug is er wel
[ 30-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Blijkbaar niet goed gekopieerd.
[ 30-jul ]dat dacht ik al, gezien dat je op tijd was leek me een Herinnering wel op zijn plaatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heywoodu
![]()
[ 30-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op maandag 29 juli 2024 22:18 schreef Starflyer het volgende:
[ 31-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ 1-aug ]Ik zie geen 30 juli? HuphupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
[ 30-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Oh, al besproken zie ik.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ 30-jul ]Vooruit, goedgekeurd. We zijn al aan het badmintonnen enzo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, sorry. Ik beloof plechtig beterschap.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooruit, goedgekeurd. We zijn al aan het badmintonnen enzo!
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Misschien handiger om de deadline End Of Day Before te kiezen
dus vanavond 23:59 voor de dag van morgenThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
vandaag geloof ik niet echt Antwoorden als ik het zo inschatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geloof dat deze vandaag komt
43 [ Rugby ] Wint een Oceanisch land het goud bij de dames?
[ Bericht 8% gewijzigd door crv op 30-07-2024 09:04:35 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Alleen 43, en waarschijnlijk de beste kans dat 39 vroegtijdig wordt beantwoord bij de estafette straks.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
43 Ja dus[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
@Mexicanobakker
volgende valt mij op bij schieten
59 [ Schieten ] Hoeveel shoot-offs voor goud zijn er bij de 4 finales Trap danwel Skeet?
er zijn 2 Trap finales ( Mannen / Vrouwen)
en 3 Skeet Finales ( Mannen / Vrouwen / Mixed)
reken je enkel de M/V Finales ?There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Of mixed niet meegeteldquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:01 schreef crv het volgende:
@:Mexicanobakker
volgende valt mij op bij schieten
59 [ Schieten ] Hoeveel shoot-offs voor goud zijn er bij de 4 finales Trap danwel Skeet?
er zijn 2 Trap finales ( Mannen / Vrouwen)
en 3 Skeet Finales ( Mannen / Vrouwen / Mixed)
reken je enkel de M/V Finales ?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ja dus ? wat doen we ?quote:
Ja mixed niet meegeteld.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:
39 Nee[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
@Starflyer 9
Riofan83 9
@wimderon 9
Mexicanobakker 8
Montov 8
Oliver23 8
Sherlock_holmes 8
@Pino112 8
SnertMetChoco 8
Fok-it 7
Bastiefcg 7
@TimH 7
Timmeehh 7
@Felagund 6
@crv 6
@Nattekat 6
@zorro28 6
@amsoor 6
Snakehead85 6
@Frutsel 5
@TheVulture 5
DeLuna 5
heywoodu 5
GlennQuagmire 3
ijs_beer 3
frozen-assassin 3
De nieuwe stand.
Wil je zo'n leuke mention erbij morgen? Like dan deze post.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
[ 31-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]![]()
[ 31-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[31-jul]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
[ 31-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
[ 31-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
[ 31-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
[ 31-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik was even verward, had nog een oude vraag 64 in mijn lijstje
heywoodu
![]()
[ 31-jul ]
62 Ja
63 Sanne van Dijke
64 NeeVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
34 [ Tennis ] Haalt Wesley Koolhof een kwartfinale bij een van de twee dubbeltoernooien?
Deze hebben we ook al --> Ja, ze staan id de Mix Kwart finaleThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Ah ja. Dat is natuurlijk maar 1 potje.quote:Op woensdag 31 juli 2024 08:23 schreef crv het volgende:
34 [ Tennis ] Haalt Wesley Koolhof een kwartfinale bij een van de twee dubbeltoernooien?
Deze hebben we ook al --> Ja, ze staan id de Mix Kwart finale[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ik begrijp deze vraag niet helemaal![]()
126 [ Atletiek ] Haalt de nummer 3 van de zevenkamp aan het begin van de tweede dag een medaille?There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
"Haalt diegene die derde staat aan het begin van de tweede dag van de zevenkamp uiteindelijk een medaille?"quote:Op woensdag 31 juli 2024 08:59 schreef crv het volgende:
ik begrijp deze vraag niet helemaal![]()
126 [ Atletiek ] Haalt de nummer 3 van de zevenkamp aan het begin van de tweede dag een medaille?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ah dank je,quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"Haalt diegene die derde staat aan het begin van de tweede dag van de zevenkamp uiteindelijk een medaille?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
63 [ Judo ] Wie komt verder op het judotoernooi: Kim Polling of Sanne van Dijke?
Sanne van DijkeThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
60 [ Triatlon ] Haalt Nederland een top 5-klassering?
Nee
[ Bericht 14% gewijzigd door crv op 31-07-2024 18:34:10 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
37 [ Waterpolo ] Wint Nederland alle groepswedstrijden bij de dames?
Neen, tenzij je pingels wil tellen
[ Bericht 12% gewijzigd door Nattekat op 31-07-2024 15:12:57 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
[ 1-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gemengde estafette is wel nog niet geweest, al weet ik niet of die mee telt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:01 schreef crv het volgende:
60 [ Triatlon ] Haalt Nederland een top 5-klassering?
NeeYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:08 schreef crv het volgende:
[..]
ah dank je,Oftewel: choket er iemand die op medaillekoers ligt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Specifiek de nr. 3 na dag 1.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oftewel: choket er iemand die op medaillekoers ligt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Verdomd, had niet door dat de mannen en vrouwen het ook samen deden..quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gemengde estafette is wel nog niet geweest, al weet ik niet of die mee telt.
ok resultaat nog niet bekend dan 05.08 pasThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
25 [ Kanoslalom ] Halen minimaal 2 verschillende niet-Europese landen een medaille bij het kanoslalom? Ja
37 [ Waterpolo ] Wint Nederland alle groepswedstrijden bij de dames? Nee
62 [ BMX Freestyle ] Scoort de winnares bij Park meer dan 90 punten? Ja
63 [ Judo ] Wie komt verder op het judotoernooi: Kim Polling of Sanne van Dijke? Sanne van Dijke[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En zometeen nog het antwoord op de vraag over de 1500[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
[ 1-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Géén kloon van tvlxd!![]()
[ 1-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1-2 AugustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ 1-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
[ 1-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
[ 1-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen goud zonder schuim![]()
Meer meer meerquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
En zometeen nog het antwoord op de vraag over de 1500[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De nieuwe stand:
@Pino112 13
@Starflyer 12
@wimderon 12
Sherlock_holmes 12
SnertMetChoco 12
@TimH 12
Timmeehh 12
Riofan83 11
Mexicanobakker 11
Fok-it 11
@crv 10
heywoodu 10
Montov 9
Oliver23 9
Bastiefcg 9
@Felagund 9
@Nattekat 9
@zorro28 9
Snakehead85 9
@Frutsel 9
DeLuna 9
@amsoor 8
TheVulture 8
GlennQuagmire 8
ijs_beer 7
frozen-assassin 5[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
[31-jul]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
[ 1-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
heywoodu
![]()
[ 1-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
[ Bericht 1% gewijzigd door Bastiefcg op 01-08-2024 02:41:35 ]![]()
Vraag 64 [ Zwemmen ] Haalt Tes Schouten de top 2 op de 200 meter schoolslag?quote:
gold die voor de dag van gister of voor de finale van vandaag?There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Edit Vraag 68, nieuwe waarde is 13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Vandaag, maar gisteren al series dus daarom vraag voor gisteren gesteldquote:Op donderdag 1 augustus 2024 06:17 schreef crv het volgende:
[..]
Vraag 64 [ Zwemmen ] Haalt Tes Schouten de top 2 op de 200 meter schoolslag?
gold die voor de dag van gister of voor de finale van vandaag?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
[ 1-aug ]
65 2
66 Nee
67 Ja
68 1
69 Ja
70 Nee
71 3
[ Bericht 4% gewijzigd door Frozen-assassin op 01-08-2024 07:49:46 ]![]()
Nog op tijd als je nu invult (voor 08.00), we zijn een half uur uitgesteld!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ 1-aug ]
65 te laat
66 Nee
67 Ja
68 1
69 Ja
70 Nee
71 3[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als Vetter of Oosterwegel op 3 staat is het antwoord dus ja. Mentaal zwak enzuls.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oftewel: choket er iemand die op medaillekoers ligt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
1 augustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2 augustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Oliver23 op 01-08-2024 09:22:38 ]![]()
[ 1-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Antwoord op 78 moet meer of minder zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:24 schreef Oliver23 het volgende:
72 ja
73 USA
74 Zweden
75 Angola
76 1
77 1
78 Ja
79 Ja
78 [ Trampoline ] Is het verschil tussen nummer 1 en 3 bij de heren meer of minder dan een vol punt?There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Volgens mij krijgen we in ieder geval antwoord op de volgende vragen
64 [ Zwemmen ] Haalt Tes Schouten de top 2 op de 200 meter schoolslag?
68 [ Kanoslalom ] Hoeveel poortjes worden volledig gemist tijdens de finake K1-slalom voor heren?
71 [ Zwemmen ] Hoeveel medailles wint de Verenigde Staten in de avondsessie van vandaag?There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Kut volgens mij ben ik al te laat voor de snelwandelvraag maar de rest wordt hopelijk nog meegenomen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:05 schreef TheVulture het volgende:
Kut volgens mij ben ik al te laat voor de snelwandelvraag maar de rest wordt hopelijk nog meegenomen:gezien de bizar strenge jury/spelleiding tijdens deze spelen.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar hopen dat Mexicanobakker goed geslapen heeft
De rest vanaf 2 augustus, kan ik het ook niet meer vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
[ 2-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ 3-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ 4-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ 5-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ 6-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ 7-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ 8-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ 9-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ 10-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ 11-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Montov op 01-08-2024 22:03:53 ]Géén kloon van tvlxd!![]()
[ 2-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
[ 2-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hersteldquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:00 schreef crv het volgende:
@:Montov
Vraag 78 is niet correct meer of minderGéén kloon van tvlxd!![]()
[ 2-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
27 [ Roeien ] Hoeveel Nederlandse boten halen de finale bij het roeitoernooi? 9
64 [ Zwemmen ] Haalt Tes Schouten de top 2 op de 200 meter schoolslag? Nee
68 [ Kanoslalom ] Hoeveel poortjes worden volledig gemist tijdens de finake K1-slalom voor heren? 0
69 [ Turnen ] Wint de Verenigde Staten 2 medailles bij de individuele meerkamp voor dames? Ja
71 [ Zwemmen ] Hoeveel medailles wint de Verenigde Staten in de avondsessie van vandaag? 3[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De nieuwe stand:
Timmeehh 17
@Pino112 16
@wimderon 16
SnertMetChoco 16
@TimH 15
@Riofan83 15
Sherlock_holmes 14
@Starflyer 13
Mexicanobakker 13
heywoodu 13
@Fok-it 12
Bastiefcg 12
@DeLuna 12
@crv 11
Montov 11
@Oliver23 11
@Felagund 11
@zorro28 11
Snakehead85 11
GlennQuagmire 11
@Frutsel 10
@amsoor 10
@Nattekat 9
TheVulture 9
frozen-assassin 8
ijs_beer 7[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
[ 2-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen goud zonder schuim![]()
[ 2-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: