quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel gemiste conversies hadden we ook alweer bij het rugby?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
[ Bericht 13% gewijzigd door Sherlock_Holmes op 28-07-2024 02:34:23 ]´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
[ Bericht 8% gewijzigd door crv op 28-07-2024 07:27:09 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Dit mag wel wat optimistischerquote:Op zondag 28 juli 2024 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik neem vast een voorschot: 45 -> Nee
Lijkt me meer realisme van Mexquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ 30-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ 31-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Géén kloon van tvlxd!![]()
29-julSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen goud zonder schuim![]()
je spoiler is kapotquote:Op zondag 28 juli 2024 21:48 schreef amsoor het volgende:
29-jul
50 Ja
51 Nee
52 Italië
53 5
54 Japan
55 2
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Dag 2 zit er op en we hebben de eerste tussenstand met 7 antwoorden bekend:
Riofan83 4
@Frutsel 3
Mexicanobakker 3
Montov 3
@Starflyer 3
zorro28 2
Fok-it 2
TheVulture 2
Oliver23 2
Snakehead85 2
Sherlock_holmes 2
@TimH 2
amsoor 2
Timmeehh 2
Bastiefcg 2
GlennQuagmire 1
@Pino112 1
SnertMetChoco 1
@Felagund 1
@wimderon 1
ijs_beer 0
@crv 0
frozen-assassin 0
DeLuna 0
@Nattekat 0
Wil je ook zo'n mention bij je naam? Like dan deze post.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Woodu is kwijt, die staat op 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Maar 1 voordeel: slechter dan dit kan het niet gaanquote:Op zondag 28 juli 2024 22:10 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs met het EK voetbal ging het beter aan het begin![]()
![]()
[ 29-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Nattekat op 28-07-2024 23:48:22 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
29-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Pino112 op 28-07-2024 23:44:04 (54 gewijzigd) ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ 29-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:06 schreef Starflyer het volgende:
[ 28-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ 29-jul ]Gezien het matige zwembad wijzig ik vraag 55SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
55. 1No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Zou 54 nog even wijzigen, dat gaat om de mannen en niet vrouwen (stond ook niet in de vraag)quote:Op zondag 28 juli 2024 22:10 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs met het EK voetbal ging het beter aan het begin![]()
Had ik moeten weten, thxquote:Op zondag 28 juli 2024 23:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zou 54 nog even wijzigen, dat gaat om de mannen en niet vrouwen (stond ook niet in de vraag)
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
[29-jul]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
[ 29-jun ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ 29-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aanpassing Vraag 55 (eens met Starflyer, schijnt "langzaam water" te zijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
[ 29-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ 29-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had je deze er ook al bij ?quote:Op zondag 28 juli 2024 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dag 2 zit er op en we hebben de eerste tussenstand met 7 antwoorden bekend:
Riofan83 4
@:Frutsel 3
Mexicanobakker 3
Montov 3
@:Starflyer 3
zorro28 2
Fok-it 2
TheVulture 2
Oliver23 2
Snakehead85 2
Sherlock_holmes 2
@:TimH 2
amsoor 2
Timmeehh 2
Bastiefcg 2
GlennQuagmire 1
@:Pino112 1
SnertMetChoco 1
@:Felagund 1
@:wimderon 1
ijs_beer 0
@:crv 0
frozen-assassin 0
DeLuna 0
@:Nattekat 0
Wil je ook zo'n mention bij je naam? Like dan deze post.
46 [ Voetbal ] Wat wordt de uitslag bij Verenigde Staten - Duitsland? -> 4-1There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
volgens mij krijgen we vandaag antwoord op :
Mits er wind staat
48 [ Zeilen ] Wint Luc Opzeeland goud bij de IQFoil?
en
49 [ Zwemmen ] Wint Australië goud op de 200 meter vrije slag bij de dames?
50 [ Mountainbike ] Wint Tom Pidcock goud bij het mountainbiken?
55 [ Zwemmen ] Hoeveel Olympische records worden er vandaag gezwommen in ochtend- of avondsessie?
mis ik nog iets ?
[ Bericht 1% gewijzigd door crv op 29-07-2024 08:19:20 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
48 duurt nog wel even. Vandaag mogelijk race 1-5 van de 20.quote:Op maandag 29 juli 2024 08:08 schreef crv het volgende:
Mits er wind staat
en
55 [ Zwemmen ] Hoeveel Olympische records worden er vandaag gezwommen in ochtend- of avondsessie?
mis ik nog iets ?![]()
ah, ok dat wist ik niet, bedanktquote:Op maandag 29 juli 2024 08:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
48 duurt nog wel even. Vandaag mogelijk race 1-5 van de 20.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
53 en 54 ook. Potentieel ook de Rugbyvraag, maar reken er maar niet op.quote:Op maandag 29 juli 2024 08:08 schreef crv het volgende:
Mits er wind staat
en
mis ik nog iets ?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: