SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar niet goed gekopieerd.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 06:58 schreef crv het volgende:
kan het zijn dat van @:Starflyer de vragen van 30 juli nog missen ?
1 aug is er wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 07:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Blijkbaar niet goed gekopieerd.
[ 30-jul ]dat dacht ik al, gezien dat je op tijd was leek me een Herinnering wel op zijn plaatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 29 juli 2024 22:18 schreef Starflyer het volgende:
[ 31-jul ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ 1-aug ]Ik zie geen 30 juli? HuphupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ 30-jul ]Vooruit, goedgekeurd. We zijn al aan het badmintonnen enzo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, sorry. Ik beloof plechtig beterschap.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooruit, goedgekeurd. We zijn al aan het badmintonnen enzo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geloof dat deze vandaag komt
43 [ Rugby ] Wint een Oceanisch land het goud bij de dames?
[ Bericht 8% gewijzigd door crv op 30-07-2024 09:04:35 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Of mixed niet meegeteldquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:01 schreef crv het volgende:
@:Mexicanobakker
volgende valt mij op bij schieten
59 [ Schieten ] Hoeveel shoot-offs voor goud zijn er bij de 4 finales Trap danwel Skeet?
er zijn 2 Trap finales ( Mannen / Vrouwen)
en 3 Skeet Finales ( Mannen / Vrouwen / Mixed)
reken je enkel de M/V Finales ?
ja dus ? wat doen we ?quote:
Ja mixed niet meegeteld.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
Ah ja. Dat is natuurlijk maar 1 potje.quote:Op woensdag 31 juli 2024 08:23 schreef crv het volgende:
34 [ Tennis ] Haalt Wesley Koolhof een kwartfinale bij een van de twee dubbeltoernooien?
Deze hebben we ook al --> Ja, ze staan id de Mix Kwart finale
"Haalt diegene die derde staat aan het begin van de tweede dag van de zevenkamp uiteindelijk een medaille?"quote:Op woensdag 31 juli 2024 08:59 schreef crv het volgende:
ik begrijp deze vraag niet helemaal![]()
126 [ Atletiek ] Haalt de nummer 3 van de zevenkamp aan het begin van de tweede dag een medaille?
ah dank je,quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"Haalt diegene die derde staat aan het begin van de tweede dag van de zevenkamp uiteindelijk een medaille?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Gemengde estafette is wel nog niet geweest, al weet ik niet of die mee telt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:01 schreef crv het volgende:
60 [ Triatlon ] Haalt Nederland een top 5-klassering?
Nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |