ik mis Woody en Frozen nog voor vraag 50 t/m 55quote:Op maandag 29 juli 2024 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen heeft weer keurig ingevuld
Woodu heeft vanochtend wel ingevuldquote:Op maandag 29 juli 2024 08:55 schreef crv het volgende:
[..]
ik mis Woody en Frozen nog voor vraag 50 t/m 55
Heb ik die over het hoofd gezien ?![]()
ja die zie ik netquote:Op maandag 29 juli 2024 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Woodu heeft vanochtend wel ingevuld
Gewoon volgende keer alles voor aanvang van de spelen invullen... geen gedoequote:Op maandag 29 juli 2024 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schermen is al begonnen dus die ga ik niet meetellen, rest neem ik nog mee dan voor deze ene keer
klopt, maar vond het wel een enorme opgave en daar niet alle info beschikbaar is is het best lastig voor minder bekende sporten iets zinnigs in te vullenquote:Op maandag 29 juli 2024 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gewoon volgende keer alles voor aanvang van de spelen invullen... geen gedoe
Is ook zo... maar ja, dat is voor iedereen gelijkquote:Op maandag 29 juli 2024 10:58 schreef crv het volgende:
[..]
klopt, maar vond het wel een enorme opgave en daar niet alle info beschikbaar is is het best lastig voor minder bekende sporten iets zinnigs in te vullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Te veel werk. Liever 10 minuten dagelijksquote:Op maandag 29 juli 2024 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gewoon volgende keer alles voor aanvang van de spelen invullen... geen gedoe
Scheelt dat ik dan in elk geval niet ga winnenquote:Op maandag 29 juli 2024 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Te veel werk. Liever 10 minuten dagelijks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle wedstrijdenquote:Op maandag 29 juli 2024 20:26 schreef Felagund het volgende:
@:Mexicanobakker: wordt bij de triatlon-vraag (vraag 60) alle wedstrijden bedoeld, of specifiek de mannenwedstrijd van morgen?
Maar jij had vraag 51 dus per ongeluk goed. (terwijl je die eigenlijk fout had)quote:Op maandag 29 juli 2024 22:08 schreef Starflyer het volgende:
Bij vraag 55 had ik ook 1 (gisteren nog gewijzigd), dus zou ik er ook een punt bij moeten hebben @:Mexicanobakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen goud zonder schuim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ 1-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Ja halve finale/wedstrijd voor brons reken ik als hetzelfde antwoordquote:Op maandag 29 juli 2024 22:19 schreef Nattekat het volgende:
Als 57 halve finale is, komt er toch nog een wedstrijd voor brons?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Dat klopt toch niet?quote:Op maandag 29 juli 2024 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja halve finale/wedstrijd voor brons reken ik als hetzelfde antwoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
49. Jaquote:Op maandag 29 juli 2024 22:55 schreef crv het volgende:
@:Mexicanobakker Ik kom tot andere scores!
Mis ik antwoorden ?
Halve finale als laatste wedstrijd kan niet. Mensen die dat zeggen bedoelen dus neem ik aan dat de halve finale verloren wordt. Dus dat reken ik als wedstrijd om brons.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:32 schreef crv het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet?
In de halve finales bepaal je toch wie de finale spelen en wie voor brons spelen
2e Tab van de link die ik je gestuurd heb bevat de antwoorden die ik hebquote:
Daar zit wat in natuurlijkquote:Op maandag 29 juli 2024 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Halve finale als laatste wedstrijd kan niet. Mensen die dat zeggen bedoelen dus neem ik aan dat de halve finale verloren wordt. Dus dat reken ik als wedstrijd om brons.
49 miste ikquote:
48 -> 49 in jouw sheet.quote:Op maandag 29 juli 2024 23:04 schreef crv het volgende:
[..]
2e Tab van de link die ik je gestuurd heb bevat de antwoorden die ik heb
Kloptquote:Op maandag 29 juli 2024 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
48 -> 49 in jouw sheet.
Als er daarna dingen niet kloppen zal ik verder kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |