SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorbeeld voor invullen:quote:Schiftingsvraag: 3.00.03
1 Ja
2 6
3 Nee
4 Dafne Schippers
5 Dafne Dekkers
[ Bericht 67% gewijzigd door Frutsel op 22-07-2024 19:35:47 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Schoolslag ach. Zal ik morgen even aanpassenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:48 schreef Riofan83 het volgende:
Leuk initiatief! Ik ga zeker meedoen. Waar lever ik mijn antwoorden in?
Vraag 64 is meteen het eerste punt, want Schouten zwemt de 200 meter vrije slag niet.
1 punt per goed antwoord.quote:
Zijn we wel lekker snel klaar met het beantwoorden van de vragen!quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oeps, OP kwijtEven een TR in de hoop dat dienstdoende mod deze herstelt.
Volgens mij staat ie nu weer goed?quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oeps, OP kwijtEven een TR in de hoop dat dienstdoende mod deze herstelt.
quote:31 [ Surfen ] Is er een land dat met minimaal 2 teams een medaille wint in 1 van de mixed team events?
Dit is Schietenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:46 schreef zorro28 het volgende:
@:Mexicanobakker ik snap vraag 31 niet, bedoel je misschien zeilen want bij surfen is er geen mixed team event.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 23-07-2024 22:12:54 ]Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Riofan83 op 21-07-2024 19:06:11 ]
Zou graag willen, maar zou niet weten hoe. Kun je me helpen?quote:Op zondag 21 juli 2024 17:16 schreef Pino112 het volgende:
@:Riofan83 Nog even je spoiler-skills verbeteren
Beginnen met [spoiler ] en eindigen met [/spoiler ]quote:Op zondag 21 juli 2024 18:20 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Zou graag willen, maar zou niet weten hoe. Kun je me helpen?
Aha, weer wat geleerd! Dank je.quote:Op zondag 21 juli 2024 18:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Beginnen met [spoiler ] en eindigen met [/spoiler ]
Zonder de spatie
[ Bericht 0% gewijzigd door Fok-it op 24-07-2024 11:11:05 ]“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 23-07-2024 19:13:24 ]
Heb van 90% ook geen kennis, maar doe mee voor de funquote:Op maandag 22 juli 2024 15:31 schreef Schnitzels het volgende:
Bedankt voor de mention, maar echt veel te weinig verstand van OS. Kijk ik meer voor de fun, dan met enige kennis.
Was dit opgelost?quote:Op zondag 21 juli 2024 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
31 [ Surfen ] Haalt iemand die in ronde 1 wordt uitgeschakeld alsnog een medaille vanuit de herkansingen?
@:heywoodu @:Frutsel
Die schietvraag vervalt dus, daar heb ik er al genoeg van. Ik denk dat ik nog een surfvraag nodig had en surfen ineens voor schieten aan zag
Nog niet.quote:
Iemand moet laatste worden!quote:Op maandag 22 juli 2024 15:31 schreef Schnitzels het volgende:
Bedankt voor de mention, maar echt veel te weinig verstand van OS. Kijk ik meer voor de fun, dan met enige kennis.
Ik weet niet precies wat je wil.quote:
Die vraag die in de OP staat moet vervangen worden door de vraag in mijn post.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je wil.
De schietvraag vervalt en je wil op 31 een surfvraag terug?
Maar er staat een surfvraag? Of ok lees het verkeer
Ah crap. Ik was in de war omdat ik las dat het over Schieten ging en Surfen moest zijn. Maar toen ik keek stond er dus Surfen maar ik zie nu pas dat de vraag fout was. Sorry. Nu aangepastquote:Op maandag 22 juli 2024 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vraag die in de OP staat moet vervangen worden door de vraag in mijn post.
Die plek is al vergevenquote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 23:08 schreef Fok-it het volgende:
Vraag 12 moet een aantal zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag 23 moet Frankrijk of Japan zijn en 24 mist in je lijstje
Vraag 121 is geen Ja/Nee vraag
[ Bericht 0% gewijzigd door crv op 23-07-2024 18:44:53 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zondag 21 juli 2024 13:27 schreef ijs_beer het volgende:
Nou, daar gaat ie dan. Ploeteren was het.
Vraag 121 is geen Ja/Nee vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Thanksquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:23 schreef crv het volgende:
Vraag 12 moet een aantal zijn
Vraag 23 moet Frankrijk of Japan zijn en 24 mist in je lijstje
Vraag 121 is geen Ja/Nee vraag
Dat is toegestaan ja. Of per datum je antwoorden insturenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik zie dat iedereen het al helemaal invult, maar je mag toch nog aanpassen tot de aangegeven datum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |