Dus zolang ik aangeef het zelf niet te geloven kan ik gewoon alle complottheorien hier postten ?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Welk zero tolerance beleid? Dat een andere user dat claimt maakt het niet waar. De user die dat postte gaf ook aan niet te geloven in die claim. Dat is toch wel wat anders.
Dan heb je nog niet in BNW gekekenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:40 schreef KoosVogels het volgende:
Meest opmerkelijk is nog wel dat de BNW-wapperts - die hier ook weer eens opduiken - voor de verandering eens géén complot ontwaren in de moordaanslag op Trump. Het kan verkeren.
En dat houd ik graag zo.quote:
Nee. Sowieso bekijk ik het altijd per geval.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:42 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dus zolang ik aangeef het zelf niet te geloven kan ik gewoon alle complottheorien hier postten ?
Hoeveel vrouwelijke kiesgerechtigden denken als ze dit horen "ja, laten we daarop stemmen"?quote:
Best een hoop denk ik.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwelijke kiesgerechtigden denken als ze dit horen "ja, laten we daarop stemmen"?
Iedereen die in de tradwife blogsphere zit.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwelijke kiesgerechtigden denken als ze dit horen "ja, laten we daarop stemmen"?
In de VS? Genoeg die het er mee eens zijn denk ik.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik hoorde dit weekend een kennis (die ik normaal gesproken best hoog heb zitten) zeggen dat het hem niet zou verbazen als Trump dit in scène heeft gezet om de macht te grijpen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:40 schreef KoosVogels het volgende:
Meest opmerkelijk is nog wel dat de BNW-wapperts - die hier ook weer eens opduiken - voor de verandering eens géén complot ontwaren in de moordaanslag op Trump. Het kan verkeren.
Ik geloof daar niet in. Grote onzin.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:06 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik hoorde dit weekend een kennis (die ik normaal gesproken best hoog heb zitten) zeggen dat het hem niet zou verbazen als Trump dit in scène heeft gezet om de macht te grijpen.
Nee hij zegt dat de seksuele revolutie tot gevolg heeft gehad dat stellen sneller scheiden en dat hij dat een slechte zaak vindt ook als het om geweld gaat.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:03 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Best een hoop denk ik.
Hij zegt ook niet: als je een gewelddadige man hebt moet je bij hem blijven. Hij heeft het over het instituut huwelijk en hoe dat werd afgeschilderd als gewelddadig en vol met diep ongelukkige mensen.
Ik sluit mij bij Koos aan.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:06 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik hoorde dit weekend een kennis (die ik normaal gesproken best hoog heb zitten) zeggen dat het hem niet zou verbazen als Trump dit in scène heeft gezet om de macht te grijpen.
In scene zetten dat je vanaf 150m op 2cm na in je slaap wordt geraakt, dat is wel echt Russisch roulette spelen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:06 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik denk dat een VP eigenlijk geen verschil maakt. Men stemt op de toekomstig president, niet op de Veep.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja ik heb er even op de frontpage en hier even lol mee gehad dat te suggereren maar het lijkt me ook extreem onwaarschijnlijk. Veel te onctroleerbaar op deze manier. Misschien als het een top sniper uit het leger was geweest die op deze manier mist. Dan zou de achtergrond van de dader ook meer relevant zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:10 schreef Hanca het volgende:
[..]
In scene zetten dat je vanaf 150m op 2cm na in je slaap wordt geraakt, dat is wel echt Russisch roulette spelen.
Trump heeft absoluut geen uitgewerkte plannen over wat dan ook. Laat staan iets ingewikkelds als Oekraïne. Orban probeert namens Trump stoer te doen maar je moet dat soort teksten als medium eigenlijk helemaal niet overnemenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:23 schreef Zelva het volgende:
Orbán: Trump wil na herverkiezing staakt-het-vuren eisen in Oekraïne
Zal ongetwijfeld een Staak-met-Oekraïne-voorstel zijn.
Pence haalde toch wel de christelijke achterban definitief binnen. Een niet kerkgaande katholiek die een hindoehuwelijk heeft gehad zal het christelijke deel dat moeite heeft met de (seksuele) escapades van Trump in elk geval niet overhalen. Maar hoe groot dat verschil is, is natuurlijk wel de vraag.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik denk dat een VP eigenlijk geen verschil maakt. Men stemt op de toekomstig president, niet op de Veep.
Nou als het Nicky Haley was geweest wel natuurlijk. Gelukkig is dat niet het geval.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik denk dat een VP eigenlijk geen verschil maakt. Men stemt op de toekomstig president, niet op de Veep.
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:23 schreef Zelva het volgende:
Orbán: Trump wil na herverkiezing staakt-het-vuren eisen in Oekraïne
Zal ongetwijfeld een Staak-met-Oekraïne-voorstel zijn.
Aangezien deze vredesduif kennelijk al plannen heeft, waarom wacht hij er dan mee tot na de verkiezingen? Is zijn herverkiezing meer waard dan de levens van de mensen die nu en tot na zijn eventuele herverkiezing zullen sterven in Oekraine?quote:Mocht Donald Trump de Amerikaanse verkiezingen winnen, dan zal hij namelijk meteen een staakt-het-vuren eisen. Hij zou daar al uitgewerkte plannen voor hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |