In principe heb je maar 1 seconde nodig om iets ontzettend doms te doen. En kan er je hele leven spijt van hebben.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoeveel van dit soort ogenschijnlijk doorsnee potentiële moordenaars zouden er rondlopen.. best veel vermoed ik.
Die link had ik al gelezen, toch dank, en het lijkt inderdaad te kunnen kloppen (al is niet duidelijk of de B ook staat voor Bhagdadi), vandaar ook mijn vraag juist.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bron of bewijs nog niet, maar naam, leeftijd en woonomgeving kloppen wel met dit verhaal https://www.ad.nl/breda/j(...)er-tralies~a31c9127/
Op het moment dat je illegale wapens aanschaft en vervolgens doodleuk aan het moorden gaat kan je het niet echt meer een opwelling noemen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In principe heb je maar 1 seconde nodig om iets ontzettend doms te doen. En kan er je hele leven spijt van hebben.²
Geen idee, lijkt wel een psychose. Hopen niet teveel, maar veel verwarde mensen de laatste jaren.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoeveel van dit soort ogenschijnlijk doorsnee potentiële moordenaars zouden er rondlopen.. best veel vermoed ik.
Ja, zie je steeds meer. Ik erger me zelf meer en meer aan het feit dat het legaal is wiet te verkopen. Een van de grootste oorzaken van psychoses.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:07 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Geen idee, lijkt wel een psychose. Hopen niet teveel, maar veel verwarde mensen de laatste jaren.
Is niet alleen de wiet, hoewel dat ook niet helpt. Veel mensen met kortere lontjes, ontevreden over het leven, druk druk druk, geen geduld meer, geen wederzijds begrip, geen respect etc. Het zal een opsomming zijn. Je bemerkt het overal tegenwoordig.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, zie je steeds meer. Ik erger me zelf meer en meer aan het feit dat het legaal is wiet te verkopen. Een van de grootste oorzaken van psychoses.²
Tot wanhoop gedreven misschien? Zo te lezen maakte meneer Hamza te pas en te onpas met iedereen ruzie die op 'zijn' parkeerplekje stond, dus hij zal geen al te beste reputatie hebben gehad in de buurt. Misschien is hier gewoon sprake van de overbekende druppel? Daarnaast lees ik dat hij ook gewoon een ordinaire overvaller was, dus ik denk niet dat de maatschappij hier veel aan gaat verliezen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 16:26 schreef FYazz het volgende:
[..]
Welke nuance wil je nu aanbrengen?
Dat de moordenaar geen racist is ofwel geen moslimhater?
Verder lijkt je nuance ineens verdwenen als het gaat om het slachtoffer en zijn familie.
Het meest verdrietige vind ik nog wel dat je mogelijk niet aansloeg op het vreselijke nieuws dat een vader in zijn eigen huis is vermoord terwijl zijn vrouw en kind doodsbang in de badkamer zaten, je sloeg zeer waarschijnlijk aan op de beschuldiging dat de dader een racist is en het slachtoffer een moslim en je moest toch echt binnen 20 minuten na openen van dit topic 'bewijzen' dat de dader geen racist is.
Echt, let it go. Laat de obsessie met moslims/migranten even los joh. Het is een moordenaar.
Misschien moet je er nog eens even de definitie van een fobie op naslaan, het heeft namelijk niks met haat te maken.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:01 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Moslims, niet de islam.
Islamofobie is haat jegens moslims.
Bij een islamofoob incident kan het gaan om fysiek of verbaal geweld, uitsluiting en discriminatie gericht tegen moslims, omwille van hun ‘moslim zijn’: van discriminatie op de arbeidsmarkt, op de werkvloer, en in het onderwijs, tot verbaal en fysiek geweld op straat en scheldpartijen op het internet.
Juist niet man, daar ga je gewoon ontzettend mellow van worden. Dan zou ik de oorzaak van agressie eerder zoeken in cocaine en/of alcohol.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, zie je steeds meer. Ik erger me zelf meer en meer aan het feit dat het legaal is wiet te verkopen. Een van de grootste oorzaken van psychoses.²
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 16:26 schreef FYazz het volgende:
[..]
Welke nuance wil je nu aanbrengen?
Dat de moordenaar geen racist is ofwel geen moslimhater?
Verder lijkt je nuance ineens verdwenen als het gaat om het slachtoffer en zijn familie.
Het meest verdrietige vind ik nog wel dat je mogelijk niet aansloeg op het vreselijke nieuws dat een vader in zijn eigen huis is vermoord terwijl zijn vrouw en kind doodsbang in de badkamer zaten, je sloeg zeer waarschijnlijk aan op de beschuldiging dat de dader een racist is en het slachtoffer een moslim en je moest toch echt binnen 20 minuten na openen van dit topic 'bewijzen' dat de dader geen racist is.
Echt, let it go. Laat de obsessie met moslims/migranten even los joh. Het is een moordenaar.
Volgende keer dat je 'm ziet zal het bezoek wel bij hem op locatie zijn.quote:
Heb op user al gereageerd en toelichting gegeven over mijn post.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daarnaast lees ik dat hij ook gewoon een ordinaire overvaller was, dus ik denk niet dat de maatschappij hier veel aan gaat verliezen.
Er moet toch zeker sprake zijn geweest van enige verwarring lijkt me. Zo triest dit, dat je met je eigen buurman er niet uit kan komen hoe het met het parkeren moet en dat het dan zo hoog moet oplopen dat een zoontje zijn vader kwijt is en een moeder haar man. En de dader is er ook niets mee opgeschoten, die kan lange tijd gaan brommen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:00 schreef HeatWave het volgende:
Andersom was de kop gewoon weer "verwarde jongere schiet buurman dood" geweest natuurlijk.
Wat voor wetgeving doel je op?quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Tja hordes criminelen laten bestaan en toelaten in dit land, polarisatie drijft de man nog verder in bepaalde gedachtegang, terecht of niet, dan krijg je dit soort uitspattingen.
Als hij nou even had gewacht tot bepaalde wetgeving was aangepast, was die buurman vanzelf eruit gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |