abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 juli 2024 @ 20:37:15 #126
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214311914
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 20:34 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Hoeveel van dit soort ogenschijnlijk doorsnee potentiële moordenaars zouden er rondlopen.. best veel vermoed ik.
In principe heb je maar 1 seconde nodig om iets ontzettend doms te doen. En kan er je hele leven spijt van hebben.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_214312007
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 20:28 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Bron of bewijs nog niet, maar naam, leeftijd en woonomgeving kloppen wel met dit verhaal https://www.ad.nl/breda/j(...)er-tralies~a31c9127/
Die link had ik al gelezen, toch dank, en het lijkt inderdaad te kunnen kloppen (al is niet duidelijk of de B ook staat voor Bhagdadi), vandaar ook mijn vraag juist.

Doorgaans doen kranten dan linken naar eerdere artikelen (of kun je al het nieuws over dezelfde persoon terugvinden als lijst in het archief).
Maar bij geen van de kranten wordt gelinkt naar nieuws of dossier over deze eerdere veroordeling. Ook dus niet op crimesite en boevennieuws.

[ Bericht 4% gewijzigd door FYazz op 16-07-2024 23:53:55 ]
  dinsdag 16 juli 2024 @ 20:42:14 #128
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214312012
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 20:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
In principe heb je maar 1 seconde nodig om iets ontzettend doms te doen. En kan er je hele leven spijt van hebben.

Op het moment dat je illegale wapens aanschaft en vervolgens doodleuk aan het moorden gaat kan je het niet echt meer een opwelling noemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214312354
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 20:34 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Hoeveel van dit soort ogenschijnlijk doorsnee potentiële moordenaars zouden er rondlopen.. best veel vermoed ik.
Geen idee, lijkt wel een psychose. Hopen niet teveel, maar veel verwarde mensen de laatste jaren.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  dinsdag 16 juli 2024 @ 21:13:19 #130
13462 BansheeBoy
pi_214312440
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 21:07 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Geen idee, lijkt wel een psychose. Hopen niet teveel, maar veel verwarde mensen de laatste jaren.
Ja, zie je steeds meer. Ik erger me zelf meer en meer aan het feit dat het legaal is wiet te verkopen. Een van de grootste oorzaken van psychoses.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_214312475
Gewoon verward, nothing to see here.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_214312521
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 21:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, zie je steeds meer. Ik erger me zelf meer en meer aan het feit dat het legaal is wiet te verkopen. Een van de grootste oorzaken van psychoses.

Is niet alleen de wiet, hoewel dat ook niet helpt. Veel mensen met kortere lontjes, ontevreden over het leven, druk druk druk, geen geduld meer, geen wederzijds begrip, geen respect etc. Het zal een opsomming zijn. Je bemerkt het overal tegenwoordig.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_214313367
De moordenaar zat kennelijk ook zijn haat te spuien bij een twitteraar die ik volg 8)7 hij geeft een sterke "bezorgde burger" vibe :B

https://x.com/NadiaBouras/status/1813246326387450142
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_214313543
Waarom is het slachtoffer vermoord? Ik denk dat niemand hier en in de media die vraag met enige zekerheid kan beantwoorden.

Het enige wat je met zekerheid kan zeggen is dat de dader een moslimhater is. Of dat ook het motief is geweest voor de moord kan je niet zeggen, zeker niet gezien de informatie over de omstandigheden.
pi_214313553
Zou die op dumpert zitten?
pi_214313585
Wanneer racist Gerben de Amerikaanse racist Lucas Gage tegenkwam moest ie boehoe doen.

twitter
  dinsdag 16 juli 2024 @ 23:04:01 #137
117098 Hathor
Effe niet
pi_214313614
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 16:26 schreef FYazz het volgende:

[..]
Welke nuance wil je nu aanbrengen?
Dat de moordenaar geen racist is ofwel geen moslimhater?

Verder lijkt je nuance ineens verdwenen als het gaat om het slachtoffer en zijn familie.

Het meest verdrietige vind ik nog wel dat je mogelijk niet aansloeg op het vreselijke nieuws dat een vader in zijn eigen huis is vermoord terwijl zijn vrouw en kind doodsbang in de badkamer zaten, je sloeg zeer waarschijnlijk aan op de beschuldiging dat de dader een racist is en het slachtoffer een moslim en je moest toch echt binnen 20 minuten na openen van dit topic 'bewijzen' dat de dader geen racist is.

Echt, let it go. Laat de obsessie met moslims/migranten even los joh. Het is een moordenaar.
Tot wanhoop gedreven misschien? Zo te lezen maakte meneer Hamza te pas en te onpas met iedereen ruzie die op 'zijn' parkeerplekje stond, dus hij zal geen al te beste reputatie hebben gehad in de buurt. Misschien is hier gewoon sprake van de overbekende druppel? Daarnaast lees ik dat hij ook gewoon een ordinaire overvaller was, dus ik denk niet dat de maatschappij hier veel aan gaat verliezen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Admin dinsdag 16 juli 2024 @ 23:08:31 #138
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_214313641
Hé, ik ken die man. Gerben.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 16 juli 2024 @ 23:13:53 #139
117098 Hathor
Effe niet
pi_214313670
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 18:01 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Moslims, niet de islam.

Islamofobie is haat jegens moslims.

Bij een islamofoob incident kan het gaan om fysiek of verbaal geweld, uitsluiting en discriminatie gericht tegen moslims, omwille van hun ‘moslim zijn’: van discriminatie op de arbeidsmarkt, op de werkvloer, en in het onderwijs, tot verbaal en fysiek geweld op straat en scheldpartijen op het internet.
Misschien moet je er nog eens even de definitie van een fobie op naslaan, het heeft namelijk niks met haat te maken.
  dinsdag 16 juli 2024 @ 23:24:52 #140
117098 Hathor
Effe niet
pi_214313720
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 21:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Juist niet man, daar ga je gewoon ontzettend mellow van worden. Dan zou ik de oorzaak van agressie eerder zoeken in cocaine en/of alcohol.
pi_214313801
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 16:26 schreef FYazz het volgende:

[..]
Welke nuance wil je nu aanbrengen?
Dat de moordenaar geen racist is ofwel geen moslimhater?

Verder lijkt je nuance ineens verdwenen als het gaat om het slachtoffer en zijn familie.

Het meest verdrietige vind ik nog wel dat je mogelijk niet aansloeg op het vreselijke nieuws dat een vader in zijn eigen huis is vermoord terwijl zijn vrouw en kind doodsbang in de badkamer zaten, je sloeg zeer waarschijnlijk aan op de beschuldiging dat de dader een racist is en het slachtoffer een moslim en je moest toch echt binnen 20 minuten na openen van dit topic 'bewijzen' dat de dader geen racist is.

Echt, let it go. Laat de obsessie met moslims/migranten even los joh. Het is een moordenaar.
:') hij geeft gewoon een reactie op de ts en zijn bronnen die toch vooral bezig zijn een punt te maken over de dader. Als blijkt dat ze maar het halve verhaal hebben verteld is dat gewoon nuance. En zoals hij terecht aangaf alsnog geen reden om iemand dood te schieten.
pi_214313832
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 22:56 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Zou die op dumpert zitten?
Dumpert heeft tegenwoordig een heel andere sfeer dan in de GeenStijl tijden.
pi_214313840
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 23:08 schreef yvonne het volgende:
Volgende keer dat je 'm ziet zal het bezoek wel bij hem op locatie zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_214313897
Wollah hij was fijne jongen. Grgr Ridouan
pi_214313926
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 23:04 schreef Hathor het volgende:

[..]
Daarnaast lees ik dat hij ook gewoon een ordinaire overvaller was, dus ik denk niet dat de maatschappij hier veel aan gaat verliezen.
Heb op user al gereageerd en toelichting gegeven over mijn post.

Dat de druppel bij de dader is overgelopen lijkt me evident, wat de oorzaak hiervan is (psychische aandoening, ruzie, racisme etc.) geen idee.

Dat van die overvallen is niet zeker. Geen enkele media bericht hier op dit moment over.
Het is alleen in dit topic ter sprake gekomen doordat een user een artikel heeft gepost over een veroordeelde Hamza el B. uit dezelfde omgeving en leeftijd. Maar het is onduidelijk of die B ook daadwerkelijk staat voor de B van deze Hamza el Bhagdadi.
  woensdag 17 juli 2024 @ 00:29:55 #146
13462 BansheeBoy
pi_214313966
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 23:08 schreef yvonne het volgende:
Echt? :?

woensdag 17 juli 2024 @ 01:14:14 #147
307622 Perox
(niet de echte)
pi_214314040
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 18:00 schreef HeatWave het volgende:
Andersom was de kop gewoon weer "verwarde jongere schiet buurman dood" geweest natuurlijk :').
Er moet toch zeker sprake zijn geweest van enige verwarring lijkt me. Zo triest dit, dat je met je eigen buurman er niet uit kan komen hoe het met het parkeren moet en dat het dan zo hoog moet oplopen dat een zoontje zijn vader kwijt is en een moeder haar man. En de dader is er ook niets mee opgeschoten, die kan lange tijd gaan brommen.
Lekker gewerkt mensen. :'( :'( :'(
  woensdag 17 juli 2024 @ 02:40:07 #148
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_214314159
Wat een gedrocht van een OP weer :')

Lekker een huilerig propagandaverhaaltje ophangen en stiekem weglaten dat de werkelijke gebeurtenissen een stuk minder flatteus waren voor het slachtoffer.

Verder moet meneer de dader natuurlijk wel gewoon terechtstaan en zo.
Searchers after horror haunt strange, far places.
pi_214314688
Tja hordes criminelen laten bestaan en toelaten in dit land, polarisatie drijft de man nog verder in bepaalde gedachtegang, terecht of niet, dan krijg je dit soort uitspattingen.

Als hij nou even had gewacht tot bepaalde wetgeving was aangepast, was die buurman vanzelf eruit gezet.
pi_214314697
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 07:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Tja hordes criminelen laten bestaan en toelaten in dit land, polarisatie drijft de man nog verder in bepaalde gedachtegang, terecht of niet, dan krijg je dit soort uitspattingen.

Als hij nou even had gewacht tot bepaalde wetgeving was aangepast, was die buurman vanzelf eruit gezet.
Wat voor wetgeving doel je op?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')