abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 juli 2024 @ 07:48:50 #151
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214314706
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 07:47 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Wat voor wetgeving doel je op?
Mensen die in Nederland geboren zijn zetten we dan gewoon uit naar Nederland

Dat zal ze leren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214314714
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 07:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat zal ze leren.
Ja ik had al een vermoeden dat user @TheoddDutchGuy op de "alle Marokkanen terug naar Istanbul"-wet doelde. Nog even geduld voordat Geertje de treinen opstookt _O_
pi_214314717
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 07:47 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Wat voor wetgeving doel je op?
Dat stukje van dat je nu als “verblijfsvergunniër” alleen eruit gezet kan worden bij drugs gerelateerde delicten.
Echt wie dat als basis er ooit in heeft gezet moet echt een teringhekel hebben aan de eigen bevolking.

Dit gaat aangepast worden naar inclusief andere zware delicten.
pi_214314720
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 07:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat zal ze leren.
Ook dat is een mentaliteit wat vanzelf veranderd als hele generaties verder, het gros blijft rondlopen hier alsof dit het vakantieland is waar ze toevallig wonen en roven.
  woensdag 17 juli 2024 @ 07:54:44 #155
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214314735
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 07:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Dat stukje van dat je nu als “verblijfsvergunniër” alleen eruit gezet kan worden bij drugs gerelateerde delicten.
Echt wie dat als basis er ooit in heeft gezet moet echt een teringhekel hebben aan de eigen bevolking.

Mensen die hier geboren zijn hebben geen verblijfsvergunning.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214314739
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 07:54 schreef Caland het volgende:

[..]
Nou dat gaat ook vanzelf veranderd worden, hoe eerder hoe beter.
Gaat wel weer lang duren en er moet eerst weer van alles gebeuren natuurlijk want de Nederlander, de echte Nederlanders bedoel ik dan, zijn trage makke schapen geworden.
  woensdag 17 juli 2024 @ 07:56:59 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214314746
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 07:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Nou dat gaat ook vanzelf veranderd worden, hoe eerder hoe beter.
Nee, dat gaat nooit gebeuren. Geen enkele wettelijke basis voor, zelfs niet als je het zou willen aanpassen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214314753
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 07:56 schreef Caland het volgende:

[..]
Nee, dat gaat nooit gebeuren. Geen enkele wettelijke basis voor, zelfs niet als je het zou willen aanpassen.
Gewoon terugtrekken uit dat achterlijk verouderde rechten van de mens.
Dit verkracht heel Europa inmiddels en feit is, gaat dat niet goedschiks dan gaat het straks kwaadschiks, ik voorkom liever het laatste als je het niet erg vindt.
  woensdag 17 juli 2024 @ 07:58:53 #159
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214314762
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 07:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Gewoon terugtrekken uit dat achterlijk verouderde rechten van de mens.
Dit verkracht heel Europa inmiddels en feit is, gaat dat niet goedschiks dan gaat het straks kwaadschiks, ik voorkom liever het laatste als je het niet erg vindt.
Succes daarmee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214314776
quote:
14s.gif Op woensdag 17 juli 2024 07:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Succes daarmee.
Heeft Gerben van V. Al bereikt op de kwaadschikse manier.
  woensdag 17 juli 2024 @ 08:02:40 #161
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214314782
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 08:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Heeft Gerben van V. Al bereikt op de kwaadschikse manier.
Tsja, één of andere racistische boomer die zich laat ophitsen door het internet en nu zijn laatste levensjaren in de gevangenis mag doorbrengen. Zal vast een voorbeeld voor velen zijn.

Hopelijk zetten we die ook het land uit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214314790
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 08:02 schreef Caland het volgende:

[..]
Tsja, één of andere racistische boomer die zich laat ophitsen door het internet en nu zijn laatste levensjaren in de gevangenis mag doorbrengen. Zal vast een voorbeeld voor velen zijn.

Hopelijk zetten we die ook het land uit.
Nee die gaat het gevang is, lang neem ik aan.
Ik maak inderdaad onderscheid tussen niet westerse allochtonen en autochtone blanken.
Ongeacht hoe lang ze hier wel of niet zijn.

Dat doen alsof er geen verschil in zit, daar doe ik dus niet aan mee.
pi_214314927
Mijn bek valt open van de racistische drek in dit topic. 8)7
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_214315041
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 07:54 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat is niet waar.
pi_214315337
Waar anders op Joop.nl van een DENK raadslid:

quote:
De moord op Hamza moet een wake-up call zijn voor ons allemaal

Vorige week werd de 25-jarige Hamza op gruwelijke wijze vermoord voor de deur van zijn woning met meerdere kogels door zijn buurman, de 55-jarige Gerben van V. Deze tragische gebeurtenis markeert wellicht het begin van een nieuw tijdperk in Nederland. Of weerspiegelt het de zichtbare gevolgen van een al langer bestaand racistisch klimaat in ons land? De afgelopen twintig jaar is Nederland veranderd in een land waarin discriminatie en racisme de norm lijken te zijn geworden. Minderheidsgroepen worden uitgesloten op basis van hun afkomst, religie, geaardheid, handicap en andere kenmerken.

Met een rechtsextremistisch kabinet en ministers die openlijk racistische opvattingen verkondigen maak ik mij grote zorgen over de toekomst van Nederland. Deze zorgen zijn niet zozeer voor mijzelf, want ik blijf strijdvaardig voor de mensen die dagelijks te maken hebben met discriminatie, racisme, uitsluiting en ander grensoverschrijdend gedrag. Echter, ik heb al besloten om Nederland mogelijk tijdelijk te verlaten, en ik ben niet de enige. Steeds meer mensen nemen dit besluit, gedreven door de toenemende onveiligheid en onverdraagzaamheid.

De toename van moslimhaat, antisemitisme en andere vormen van haat verbaast mij niet. Het racistische DNA dat Nederland heeft sinds de vorige eeuwen wordt alleen maar zichtbaarder door de strijdlustige personen die rechtvaardigheid en mensenrechten hoog in het vaandel hebben staan. Degenen die hun positie misbruiken om anderen uit te sluiten, moeten we keihard aanpakken. Zoveel ellende komt aan het licht in de mediawereld, de sportwereld, de politiek en andere sectoren waar misselijkmakende misstanden plaatsvinden. Ik pleit voor een harde aanpak en duidelijke consequenties voor mensen die zich schuldig maken aan discriminatie, racisme en andere vormen van uitsluiting.

De moord op onze jonge Hamza laat wederom zien dat racisme genormaliseerd is in dit land. We mogen dit nooit, maar dan ook nooit accepteren. We moeten het altijd blijven bestrijden en, als het moet, door politieke muren heen breken. Ik roep iedereen op om een vuist te maken tegen deze misselijkmakende ontwikkeling in Nederland. Ik roep de mainstream media en politici op om meer aandacht te besteden aan de moslimhaat in Nederland.

Het is belangrijk dat we de omstandigheden en achtergronden van deze moord nauwkeurig onderzoeken. De moord op Hamza is niet alleen een persoonlijk drama, maar ook een symptoom van een dieperliggend probleem in onze samenleving. Het normaliseren van haatdragende retoriek en het vergoelijken van discriminerend gedrag hebben geleid tot een klimaat waarin zulke gruweldaden mogelijk zijn. Het is noodzakelijk dat we als samenleving erkennen dat racisme en discriminatie systemische problemen zijn die diep geworteld zijn in onze instituties en cultuur.

Er moet een veel breder maatschappelijk debat plaatsvinden over de oorzaken van racisme en discriminatie in Nederland. We moeten ons afvragen hoe het mogelijk is dat racistische opvattingen zo wijdverbreid zijn en welke rol de politiek, media en andere maatschappelijke instellingen hierin spelen. Het is tijd voor zelfreflectie en actie. Beleidsmakers moeten de verantwoordelijkheid nemen om inclusieve en rechtvaardige beleidsmaatregelen te ontwikkelen die de gelijkheid en waardigheid van alle burgers waarborgen.

Daarnaast moeten we investeren in educatie en bewustwording. Racisme en discriminatie zijn niet aangeboren; ze worden aangeleerd. Het onderwijssysteem speelt een belangrijke rol in het vormen van de opvattingen en attitudes van jonge mensen. Scholen moeten actief werken aan het bevorderen van diversiteit en inclusie, en leerlingen leren over de geschiedenis van racisme en de waarde van gelijkheid en respect.

De rol van de media is eveneens van groot belang. De manier waarop minderheden worden afgebeeld in de media beïnvloedt de publieke perceptie en kan bijdragen aan vooroordelen en stereotypes. Mediaorganisaties moeten verantwoordelijkheid nemen voor hun berichtgeving en streven naar een evenwichtige en eerlijke representatie van alle bevolkingsgroepen.

Tot slot, moeten we als samenleving solidair zijn met degenen die dagelijks de gevolgen van racisme en discriminatie ervaren. Dit betekent luisteren naar hun verhalen, hun ervaringen serieus nemen en hen steunen in hun strijd voor rechtvaardigheid en gelijkheid. Het betekent ook dat we actief moeten deelnemen aan initiatieven en bewegingen die zich inzetten voor sociale rechtvaardigheid.

De moord op Hamza moet een wake-up call zijn voor ons allemaal. Laten we samen werken aan een Nederland waarin iedereen, ongeacht afkomst, religie, geaardheid of andere kenmerken, vrij en veilig kan leven. Het is een lange weg, maar een die we moeten bewandelen als we echt geloven in de waarden van gelijkheid, rechtvaardigheid en menselijkheid.
:')

DENK rakker weet ook al zeker dat het een racistische moord is, het feit dat Hamza met de hele buurt ruzie zocht zodra ze hem aanspraken wordt er niet bij vermeld, nee het is een racistische moord.

Nog even reppen over Antisemitisme, waar zijn islamitische broeders toch voornamelijk verantwoordelijk voor zijn om vervolgens weer te roepen dat de media en politiek meer tegen moslimhaat moeten doen, dan noemen we antisemitisme maar niet.

Klagen over toenemende onveiligheid en onverdraagzaamheid terwijl ook dat een veelal geïmporteerd probleem is.

Klagen over de media terwijl de media niet weet hoe ze nog dieper in de kont van moslims kunnen kruipen.

Walgelijk stukje vol vingerwijzen en de slachtofferrol en geen enkele keer hand in eigen boezem.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_214315382
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 09:22 schreef recursief het volgende:

[..]
En een paar Fok-rakkers weten zeker dat het eigenlijk komt door alle migranten.
Dat zegt niemand, wel zeggen mensen dat het een racistische moord is, vermoord omdat hij Marokkaan/Moslim was. Alsof elke moslim die in Nederland een autochtoon vermoord of belaagd, wat er nog altijd heel wat meer zijn dan dit ene geval genaamd Hamza, zo positief zijn over Nederlanders of westerlingen.

Het is stemmingsmakerij van volk wat een monopolie meent te hebben op de slachtofferrol, hun grootste troef.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_214315475
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 09:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Een DENK raadslid die op de stoel van aanklager, rechter en onderzoeker gaat zitten zou uitgerekend jou moeten triggeren aangezien je dat vaak genoeg in het verleden hebt gedaan, maar ik heb het idee dat er een reden is waarom je nu niet al schuimbekkend staat te kankeren dat dat gebeurt.

Kan er alleen niet op komen waarom je nu zo hypocriet doet…..hm…..wat zou het zijn ?
Dit DENK raadslid doet eigenlijk niets anders waar users zoals recursief Wilders van beschuldigen. Was dit een artikeltje geweest waar het slachtoffer Pieter had geheten, vermoord door een moslim en geschreven door Wilders dan was het weer stemmingsmakerij en racisme natuurlijk. Dan had dat DENK raadslid natuurlijk ook een artikeltje geschreven op Joop, alleen vol verwijten van racisme en generaliseren door Wilders.
pi_214315509
twitter

twitter

twitter
  woensdag 17 juli 2024 @ 09:45:50 #169
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214315519
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 09:43 schreef Stepperoller het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Heftig. Ze heeft her en der zeker een punt. Er is geen twijfel mogelijk dat als dit andersom was geweest Wilders dit de volle aandacht had gegeven.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_214315542
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 07:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Maar dan nog was Hamza niet uitgezet toch. Voor een burenruzie wordt je niet uitgezet.

De claim dat deze Hamza een veroordeelde is van zware delicten staat nergens genoemd. Is geen artikel over te vinden, dus het is niet duidelijk of die claim wel klopt.

@Tekaschi
Heb jij al een bron hiervoor kunnen vinden?
pi_214315626
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 09:26 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Dat zegt niemand
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 07:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Tja hordes criminelen laten bestaan en toelaten in dit land, polarisatie drijft de man nog verder in bepaalde gedachtegang, terecht of niet, dan krijg je dit soort uitspattingen.

Als hij nou even had gewacht tot bepaalde wetgeving was aangepast, was die buurman vanzelf eruit gezet.
En er was er nog een. Ik kan m zo niet vinden dus misschien is ie verwijderd.
pi_214315628
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 09:48 schreef FYazz het volgende:

[..]
Maar dan nog was Hamza niet uitgezet toch. Voor een burenruzie wordt je niet uitgezet.

De claim dat deze Hamza een veroordeelde is van zware delicten staat nergens genoemd. Is geen artikel over te vinden, dus het is niet duidelijk of die claim wel klopt.

@:Tekaschi
Heb jij al een bron hiervoor kunnen vinden?
Nee, geen bron die bevestigd dat het exact dezelfde persoon is.

Maar leeftijd, woonplaats, afkomst en naam komen overeen. En hoeveel Hamza's El B komen er op die plek voor, en dan ook nog exact dezelfde leeftijd. Was het nu Mohammed of Ali geweest dan had ik zwaar getwijfeld, maar Hamza is niet een naam wat veel voorkomt in dit land. En als je zoekt op Hamza el Baghdadi vind je alleen maar artikelen over woningovervallen en het feit dat hij nu vermoord is na een ruzie.
pi_214315633
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 09:57 schreef recursief het volgende:

[..]
[..]
En er was er nog een. Ik kan m zo niet vinden dus misschien is ie verwijderd.
Dan spreek je die user er toch op aan? Kom op, spijkers op laag water zoeken. Ik ga jou ook niet verantwoordelijk houden voor de uitspraken van TS.
pi_214315652
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 09:58 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Dan spreek je die user er toch op aan? Kom op, spijkers op laag water zoeken. Ik ga jou ook niet verantwoordelijk houden voor de uitspraken van TS.
Dat doe ik toch? Dit is gvd een discussieforum dus ik reageer. Maar dat is kennelijk ook niet goed want ik krijg een ontkenning van jou en van Scorpie krijg ik een bak stront in de vorm van een persoonlijke aanval over me heen, die treurig genoeg ook nog likes krijgt. Waar zijn jullie mee bezig?
pi_214315674
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 09:57 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Nee, geen bron die bevestigd dat het exact dezelfde persoon is.

Maar leeftijd, woonplaats, afkomst en naam komen overeen. En hoeveel Hamza's El B komen er op die plek voor, en dan ook nog exact dezelfde leeftijd. Was het nu Mohammed of Ali geweest dan had ik zwaar getwijfeld, maar Hamza is niet een naam wat veel voorkomt in dit land. En als je zoekt op Hamza el Baghdadi vind je alleen maar artikelen over woningovervallen en het feit dat hij nu vermoord is na een ruzie.
Kortom, je hebt geen enkel bewijs dat de claim klopt maar houdt hier wel stellig vol dat deze Hamza el B een veroordeelde overvaller is zonder dat je hiervoor enig bewijst hebt?

Je gaat enkel af op een artikel waarin de omgeving en leeftijd kloppen. Over de naam weet je helemaal niet of deze klopt. We weten niet eens of de B daadwerkelijk staat voor Bhagdadi.
De B kan ook staan voor Bouali.

En als je zoekt op Hamza el Bhagdadi krijg je geen enkele link waarin zijn volledige naam staat inclusief nieuws over een veroordeling.

Nogmaals, het kan best zo zijn.
Maar aangezien geen enkel nieuwsoutlet (van rechts tot links) hierover bericht en zelfs crimesite en boevennieuws niet de link leggen, denk ik dat die link er dus niet is. Anders had dit al lang in een artikel gestaan (of op Twitter).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')