Belastingaftrek.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Waarom zou je, als je een full blown republikein bent, 15 dollar doneren aan het Progressive Turnout Project?![]()
Ik vermoed dat hij uit een republikeins nest komt, wellicht onder druk van familieleden zich heeft laten registreren als republikein (omdat dat nou eenmaal zo gaat binnen de familie) en dat dus gevoelsmatig helemaal niet is/was.
Dat doneren deed hij vóór hij zich registreerde als Republikein begreep ik gisteren.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Waarom zou je, als je een full blown republikein bent, 15 dollar doneren aan het Progressive Turnout Project?![]()
Ik vermoed dat hij uit een republikeins nest komt, wellicht onder druk van familieleden zich heeft laten registreren als republikein (omdat dat nou eenmaal zo gaat binnen de familie) en dat dus gevoelsmatig helemaal niet is/was.
Misschien knapte hij daarna af op het gehakkel van Biden.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doneren deed hij vóór hij zich registreerde als Republikein begreep ik gisteren.
ja, of het is gewoon een Republikein die niet MAGA is en volgens MAGA bij de RINO-club van oud-Republikeinen die Trump niet steunen hoort. Door die bril is zelfs iemand als Romney RINO.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Republicans in disarray!quote:Op maandag 15 juli 2024 11:41 schreef Beathoven het volgende:
[..]
ja, of het is gewoon een Republikein die niet MAGA is en volgens MAGA bij de RINO-club van oud-Republikeinen die Trump niet steunen hoort.
En maak er dan in 'wild-wild-west-la-la-land' nog maar eens chocola van, nadat je de schutter hebt gedood en niet meer kunt ondervragen.quote:
Hij komt niet uit een Republikeins nest. De donatie was eenmalig toen hij 17 was:quote:Op maandag 15 juli 2024 11:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Daarna heeft hij zich pas geregistreerd als Republikein.quote:Federal Election Commission records show that a donor listed as Thomas Crooks with the gunman’s street address gave $15 to Progressive Turnout Project, a Democratic-aligned political action committee, on Inauguration Day in January 2021, when Crooks was 17.
A spokesperson for Progressive Turnout Project said in an email that the group had received the donation “in response to an email about tuning into the inauguration” and that “the email address associated with the contribution only made the one contribution and was unsubscribed from our lists 2 years ago.”
Nou lijkt het me in dit geval allemaal nog loze speculatie waar het op motivatie van de dader aankomt, maar dat het klapwappieïsme z'n slachtoffers zal gaan eisen (en al heeft gedaan natuurlijk) lijkt me niet verassend.quote:Op maandag 15 juli 2024 10:57 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
En er zijn aanwijzingen dat de motivatie om achter trump aan te gaan te maken heeft met de vriendschap tussen trump en epstein en de nieuwe(?) documentatie dat donnie seks heeft gehad met minderjarigen. En zo komt er ineens weer aandacht op allerlei dingen die wat minder handig zijn voor Republikeinen.
Wellicht zijn zijn motieven dan juist andersom dan ik stelde? Hij komt uit een democratisch nest en is zelf gematigd republikein die Trump hekelt. Daardoor voelde hij zich politiek onbegrepen door zijn naasten en bedacht een plan om zichzelf op de kaart te zetten door dit te flikken.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij komt niet uit een Republikeins nest. De donatie was eenmalig toen hij 17 was:
[..]
Daarna heeft hij zich pas geregistreerd als Republikein.
Bron: https://edition.cnn.com/2(...)ooks-invs/index.html
Veel mensen zitten volkomen vast in hun kampjesdenken en dan is het cruciaal dat je de dader in een ander kampje kan stoppe en met je vingertje kan wijzen.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wat doet het er uberhaupt toe wie de jongen was? Willen mensen schuld toekennen op basis van affiliatie? Maakt het iets uit waar hij een tientje aan doneert of op wie hij wilde stemmen.
Nou ja, het kampje maakt in deze wel degelijk uit. Want hoe 'linkser' de dader, hoe groter de stok waarmee de Trumpisten de Dems gaan slaan.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Veel mensen zitten volkomen vast in hun kampjesdenken en dan is het cruciaal dat je de dader in een ander kampje kan stoppe en met je vingertje kan wijzen.
Heb ik ook ergens gelezen.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
Naar ik begreep was het niet die knaap die geld had gedoneerd aan een Democratisch PAC, maar een 63-jarige naamgenoot uit Pittsburgh.
Of is dat inmiddels ook weer veranderd?
Voor ons: niks. Voor misschien wel een heleboel stemmers: veel. Zeker in een samenleving als de VS, waar ze alles in 2 kampen indelen. Stel dat hier een SP stemmer Wilders neerschiet, dan zal de SP daar denk ik niet gelijk last van hebben. Maar daar werkt dat anders.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wat doet het er uberhaupt toe wie de jongen was? Willen mensen schuld toekennen op basis van affiliatie? Maakt het iets uit waar hij een tientje aan doneert of op wie hij wilde stemmen.
Nee, dan krijgen GL,PvdA en D66 meteen de schuldquote:Op maandag 15 juli 2024 12:11 schreef Hanca het volgende:
[..]
Voor ons: niks. Voor misschien wel een heleboel stemmers: veel. Zeker in een samenleving als de VS, waar ze alles in 2 kampen indelen. Stel dat hier een SP stemmer Wilders neerschiet, dan zal de SP daar denk ik niet gelijk last van hebben. Maar daar werkt dat anders.
Het is niet zo dat hij een voetballer probeerde om te leggen. Het is toch vanzelfsprekend dat er eerst gespeculeerd wordt of het al dan niet een politiek gemotiveerde aanslag is? Je kan er dan niet omheen om zijn persoonlijke politieke voorkeuren hierin mee te nemen.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Schiet door de terugslag bijna haar eigen neus eraf.quote:Op maandag 15 juli 2024 10:32 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Zullen de Republikeinen doorgaan met dit soort filmpjes en spotjes?
Omdat mensen graag hard willen kunnen roepen "De kogel kwam van links/rechts", navenant je politieke voorkeur.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
En verlies je de "own the libs muwhahahaha-crowd" er niet mee?quote:Op maandag 15 juli 2024 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Dit kun je toch niet met droge ogen beweren? Trump weet niet eens hoe hoe je die woorden moet spellen.
DEI is de standaard nu bij de secret service, de directrice heeft zelf gezegd dat daar de focus op komt te liggen. Als je mensen gaat aannemen op basis van uiterlijke kenmerken in plaats van capaciteiten (Harris) dan moet je achteraf niet gaan klagen dat het tegenvalt. Dat mensen dat opmerken is niet het probleem, dat het gebeurt is een probleem.quote:Op maandag 15 juli 2024 03:15 schreef Kijkertje het volgende:
Nog zo'n clown. Gewoon meer witte mannen inzetten, dan was dit niet gebeurt!
[ x ]
Oh en vooral niet teveel waarde hechten aan het Republikeinse lidmaatschap van de dader want Comey ...!
[ x ]
Als hij Democraat was geweest zou het breed uitgemeten worden![]()
Misschien was hij eerst fan van Trump, maar kwam er later achter dat Trump hem al die tijd heeft voorgelogen en is toen boos geworden. Zou ook kunnen.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:01 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wellicht zijn zijn motieven dan juist andersom dan ik stelde? Hij komt uit een democratisch nest en is zelf gematigd republikein die Trump hekelt. Daardoor voelde hij zich politiek onbegrepen door zijn naasten en bedacht een plan om zichzelf op de kaart te zetten door dit te flikken.
Dus waarom mogen toeschouwers geen AR-15 meenemen naar een Trump-rally? Dan kunnen ze gewoon de schoolmeester uithangen en het zo oplossen, of niet soms?quote:Op maandag 15 juli 2024 12:28 schreef Chivaz het volgende:
waarschuwingen van onder andere het publiek heeft er bijna voor gezorgd dat een presidentskandidaat is vermoord.
Of hij komt uit een democratisch nest, is geradicaliseerd door de media en heeft zich geregistreerd als republikein om te kunnen stemmen in de primaries. Dit was zijn laatste kans om Trump te stoppen. Want als Trump wint dan is er geen democratie meer, hij gaat regeren als een dictator etc etc.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:01 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wellicht zijn zijn motieven dan juist andersom dan ik stelde? Hij komt uit een democratisch nest en is zelf gematigd republikein die Trump hekelt. Daardoor voelde hij zich politiek onbegrepen door zijn naasten en bedacht een plan om zichzelf op de kaart te zetten door dit te flikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |