Opnieuw een gok, de Bremer respons: "I wanted to be famous".quote:Op maandag 15 juli 2024 00:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat ie nog geleefd had en tekst en uitleg had kunnen geven over zijn beweegredenen. Nu gaat echt iedereen er mee aan de haal.
Maar ik ben al lang blij dat Trump het overleefd heeft. Reuze benieuwd wat voor leugens er uit zijn mond gaan komen bij de Republican Convention die morgen gaat beginnen.quote:Op maandag 15 juli 2024 00:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat ie nog geleefd had en tekst en uitleg had kunnen geven over zijn beweegredenen. Nu gaat echt iedereen er mee aan de haal.
Ja maar mensen willen graag doen alsof Biden een kans maakt. Alsof je niet beter met een hail merry kan komen.quote:Op maandag 15 juli 2024 01:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
New York mogelijk een swing state...
https://www.politico.com/(...)ork-trouble-00167198
https://nymag.com/intelli(...)rats-are-doomed.html
New York...
En dit was een poll een dag voor de aanslag.
Laatste polls in belangrijke staten, vandaag:quote:Op maandag 15 juli 2024 01:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja maar mensen willen graag doen alsof Biden een kans maakt. Alsof je niet beter met een hail merry kan komen.
Het wil er echt niet in dat als staten als NY al naar de andere kant gaat er iets moet veranderen.
Beetje vaag verhaal in Politico, ik kan de poll ook nergens vinden.quote:Op maandag 15 juli 2024 01:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
New York mogelijk een swing state...
https://www.politico.com/(...)ork-trouble-00167198
https://nymag.com/intelli(...)rats-are-doomed.html
New York...
En dit was een poll een dag voor de aanslag.
quote:But the warning signs are impossible to ignore and have been building over the past year. Two private polls conducted in a swing New York House district and reviewed by POLITICO — one in September and another in March — found former President Donald Trump leading Biden there by 1 point, a virtual tie. And public polls over the last four months found Biden’s lead had winnowed to just 8 points across New York — an unusually narrow gap in a state where Democrats outnumber Republicans 2 to 1.
Herstel; twee polls, in September en Maart. Resultaten gepubliceerd de dag voor de aanslag.quote:Op maandag 15 juli 2024 01:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Beetje vaag verhaal in Politico, ik kan de poll ook nergens vinden.
[..]
Ja ik heb het gelezen. Maar geen links naar de poll(s) dus en 538 heeft ze ook niet..quote:Op maandag 15 juli 2024 01:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Herstel; twee polls, in September en Maart. Resultaten gepubliceerd de dag voor de aanslag.
Two private polls conducted in a swing New York House district and reviewed by POLITICO — one in September and another in March — found former President Donald Trump leading Biden there by 1 point, a virtual tie. And public polls over the last four months found Biden’s lead had winnowed to just 8 points across New York — an unusually narrow gap in a state where Democrats outnumber Republicans 2 to 1.
Schijnt een 'internal Democratic poll' te zijn geweest die 'gelekt' is, ofwel, die niet gepubliceerd moest worden.quote:Op maandag 15 juli 2024 01:29 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja ik heb het gelezen. Maar geen links naar de poll(s) dus en 538 heeft ze ook niet..
Ja dat was dus ook precies het plan:quote:Op maandag 15 juli 2024 01:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Op basis van de polls vandaag, zou dit de uitkomst van de verkiezingen zijn:
[ afbeelding ]
Ik zie met geen mogelijkheid, afgaande op de laatste data en wetende wat er gisteren gebeurd is, hoe Biden aan minstens 44 electoral votes komt. De enige manier om te winnen is om Pennsylvania, Michigan n Wisconsin te veroveren. En dan nog is het een krappe 270 vs. 268. Verliest hij een van die drie is het voorbij.
In Georgia, Arizona en Nevada is het op dit moment niet eens 'close'.
Zie net ook dat New Jersey in de laatste poll Trump aan kop heeft. Ja, dan is het dus helemaal ondoenlijk.
Wellicht komen anderen tot andere mogelijke uitkomsten? Kan hier: https://www.270towin.com/
Dan zullen ze ook New Jersey en Maine binnen de boot moeten houden.quote:Op maandag 15 juli 2024 01:55 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja dat was dus ook precies het plan:
[ x ]
Ja ja, we weten het inmiddels wel. Het is beter om met Biden te verliezen dan met iemand anders.quote:Op maandag 15 juli 2024 02:01 schreef Kijkertje het volgende:
Buttigieg pollt nog slechter dan Harris.
Wat is jouw strategie?quote:Op maandag 15 juli 2024 02:01 schreef Kijkertje het volgende:
Buttigieg pollt nog slechter dan Harris.
Ik heb geen idee of het nog goedkomt behalve dat ik Biden vervangen de slechtste optie vind. Daar is het te laat voor.quote:Op maandag 15 juli 2024 02:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat is jouw strategie?
Zie jij dit met Biden nog goedkomen?
Ik zie het echt niet, qua polls. Hoe wordt dit precies in vier maanden rechtgetrokken, zeker na gisteren?
En let wel: al wint Biden de Blue Wall states, dan is n van de staten die thans ook schipperen verliezen dus al voldoende om ook dat plan te dwarsbomen.
Integriteit ook.quote:Op maandag 15 juli 2024 02:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is iets wat Trump nooit zal hebben: klasse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |