Echt he?! Wat hebben Trump's rechtszaken ermee te maken en wiens 'retoriek'. Ze doen altijd net alsof die 'retoriek' vergelijkbaar is tussen beide partijen.quote:Op maandag 15 juli 2024 04:29 schreef OMG het volgende:
"These endless attacks are taking a toll"??
Nee, nee, Mike, één van je 2A maatjes probeerde nu waar je eigen groepje zo op geilt; het omleggen van een tiran.
Maar goed, dit is toch precies wat die hele groep ammosexuals wil? Hier mag ik open en concealed carry een wapen bij me hebben zonder er een permit voor te hoeven hebben. Background checks zijn er nog wel normaal gesproken, maar ga ik de privé route, dan zijn die er niet. Maar goed, vertel me eens waarom het aan de rhetoric zou liggen..
Ga hier maar eens van winnen:quote:Op maandag 15 juli 2024 00:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja maar dat kan in de woelige politiek ook zo weer veranderen.
Geen reden deze verkiezingen maar weg te geven.
Ja, Shapiro. Kende hem eigenlijk niet, maar hij dook de laatste weken vaker op in de media die ik volg. Buitengewoon capabele kerel, doet het ook goed bij de 'arbeidersklasse'.quote:Op maandag 15 juli 2024 06:12 schreef Kijkertje het volgende:
Nog zo'n prima (toekomstige) kandidaat voor het presidentschap (imho):
[ x ]
Of ze denken: ik ga nu het risico op verlies niet lopen want dan kan ik het over 4 jaar helemaal vergeten.quote:Op maandag 15 juli 2024 08:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ga hier maar eens van winnen:
[ afbeelding ]
Ik snap heel goed dat een Whitmer, Newsom, Shapiro, Buttigieg, Pritzker en al die anderen denken: een dik verlies van Trump nadat ik er mede voor zorgde dat Biden aan de kant werd geschoven doet mijn kansen over 4 jaar meer kwaad dan goed.
Buttigieg ook wel hoewel hij weinig kans maakt in het conservatieve Amerikaquote:Op maandag 15 juli 2024 08:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, Shapiro. Kende hem eigenlijk niet, maar hij dook de laatste weken vaker op in de media die ik volg. Buitengewoon capabele kerel, doet het ook goed bij de 'arbeidersklasse'.
Wat mij betreft zou het moeten gaan tussen Shapiro, Newsom en Whitmer.
Er zijn toch berichten geweest uit zijn omgeving? Maar goed, er zullen er de komende weken wel meer opduiken, het waarom van deze daad zal voorlopig echt niet wel interessant blijven voor praktisch alle journalisten. Dus buurman, leraar, voormalige vriend e.d. zullen allemaal de kranten wel gaan halen.quote:Op maandag 15 juli 2024 09:41 schreef la_perle_rouge het volgende:
Waarom weet iedereen zo zeker dat die (als Republikein ingeschreven stemmer) geen Nikki Haley-fan was? Er zijn immers genoeg Republikeinen die aangegeven hebben nog liever op een dode vlieg of een dementerende Biden te willen stemmen dan op Trump en ook genoeg Republikeinen die vinden dat Trump de GOP kapot heeft gemaakt.
Ja, tot gister zou ik dat een onbegrijpelijke tactiek vinden. Maar nu heb ik ook zoiets 'als het toch 99% zeker is dat je verliest, moet je daar geen goede kandidaat aan opoffeŕen'.quote:Op maandag 15 juli 2024 09:25 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik gok dat de democraten rekening houden met de komende vier jaar Trump en er op zullen hopen dat ze bij de midterms van 2026 het huis en de senaat kunnen veroveren. De verkiezingen van 2028 zijn veel geschikter voor mensen als Newsom, zeker na deze moordaanslag.
In Republikeinse kringen zal men wel aardig balen dat iemand uit eigen gelederen hun meest geliefde type wapen heeft gebruikt voor hetgeen waarmee ze hun wapenbezit altijd legitimeren; het moeten kunnen opstaan tegen de tirannieke overheid.quote:Op maandag 15 juli 2024 10:32 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Zullen de Republikeinen doorgaan met dit soort filmpjes en spotjes?
De meeste mensen denken helemaal niet zo ver door. Helaas.quote:
En er zijn aanwijzingen dat de motivatie om achter trump aan te gaan te maken heeft met de vriendschap tussen trump en epstein en de nieuwe(?) documentatie dat donnie seks heeft gehad met minderjarigen. En zo komt er ineens weer aandacht op allerlei dingen die wat minder handig zijn voor Republikeinen.quote:Op maandag 15 juli 2024 10:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
In Republikeinse kringen zal men wel aardig balen dat iemand uit eigen gelederen hun meest geliefde type wapen heeft gebruikt voor hetgeen waarmee ze hun wapenbezit altijd legitimeren; het moeten kunnen opstaan tegen de tirannieke overheid.
Natuurlijk wel. Er is tijd plenty. Het was snel bekend dat de dader een blanke republikeinse AR-15 fanaat was. Da's niet meer weg te spinnen door Foxnews en Elon Musk en de rest.quote:Op maandag 15 juli 2024 10:43 schreef Hanca het volgende:
[..]
De meeste mensen denken helemaal niet zo ver door. Helaas.
Waarom zou je, als je een full blown republikein bent, 15 dollar doneren aan het Progressive Turnout Project?quote:Op maandag 15 juli 2024 11:08 schreef Ulx het volgende:
Het was snel bekend dat de dader een blanke republikeinse AR-15 fanaat was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |