Quote je dit of wat?quote:Op zondag 14 juli 2024 08:58 schreef klaasweetalles het volgende:
• zondag 14 juli 2024 @ 08:52 • 3 •
Ik geloof dit ook niet
Toeschouwers er omheen blijven allemaal op hun plek en filmen
Nergens paniek
Trump wordt naar beneden gedrukt bewakers gooien nep bloed over zijn oren
Kan alleen in het gestoorde Verenigde Staten
Tuurlijk doet dat er wel toe het steeds verder afbrokkelen van enige moraliteit in de VS waarbij men elkaar zonder feiten kan blijven beschuldigen is natuurlijk de basis voor de totale polarisatie in dat land.quote:Op zondag 14 juli 2024 08:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Doet er allemaal niet toe denk ik. Trump heeft hiermee de winst binnen. Alleen al die nu al iconische foto’s van hem met zijn vuist in de lucht zijn genoeg voor het team achter Trump om dit volledig uit te melken tot een krachtig beeld van een leider die “niet kapot te krijgen is” tov de fragiele Biden.
Neequote:
Dat weet ik, maar dat is al enige tijd gaande. Dit is een nieuw hoofdstuk in die polarisatie. Ik moet nog maar zien in hoeverre dit vanuit het kamp Trump wordt gebruikt als “de kogel kwam uit Democratische hoek” want dat zou wel erg laag zijn.quote:Op zondag 14 juli 2024 08:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tuurlijk doet dat er wel toe het steeds verder afbrokkelen van enige moraliteit in de VS waarbij men elkaar zonder feiten kan blijven beschuldigen is natuurlijk de basis voor de totale polarisatie in dat land.
Lekker naar BNW met je bullshitquote:Op zondag 14 juli 2024 09:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee
Uit een andere topic wel ja.
Anders moet ik 2 keer hetzelfde typen
Als ze slim zijn mikken ze meer op "onze man is zelfs niet tegen te houden als er een aanslag wordt gepleegd, hij riskeert zijn leven voor het land en voor jullie". Dan zet je Trump neer als een heldhaftig persoon. Samen met die foto heb je dan vrees ik idd de winst wel binnen.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat is al enige tijd gaande. Dit is een nieuw hoofdstuk in die polarisatie. Ik moet nog maar zien in hoeverre dit vanuit het kamp Trump wordt gebruikt als “de kogel kwam uit Democratische hoek” want dat zou wel erg laag zijn.
Wat is dit voor waanzin?quote:Op zondag 14 juli 2024 08:58 schreef klaasweetalles het volgende:
• zondag 14 juli 2024 @ 08:52 • 3 •
Ik geloof dit ook niet
Toeschouwers er omheen blijven allemaal op hun plek en filmen
Nergens paniek
Trump wordt naar beneden gedrukt bewakers gooien nep bloed over zijn oren
Kan alleen in het gestoorde Verenigde Staten
We hebben al wat x berichten hier voorbij zien komen dat de geėmotioneerde republikeinse beleidsmakers dit al gedaan hebben.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat is al enige tijd gaande. Dit is een nieuw hoofdstuk in die polarisatie. Ik moet nog maar zien in hoeverre dit vanuit het kamp Trump wordt gebruikt als “de kogel kwam uit Democratische hoek” want dat zou wel erg laag zijn.
Is precies wat er gaat gebeuren ja.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:08 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als ze slim zijn mikken ze meer op "onze man is zelfs niet tegen te houden als er een aanslag wordt gepleegd, hij riskeert zijn leven voor het land en voor jullie". Dan zet je Trump neer als een heldhaftig persoon. Samen met die foto heb je dan vrees ik idd de winst wel binnen.
Dat is inderdaad wat het gaat worden, geniaal ook van Trump om na de aanslag meteen het moment te gebruiken om zijn vuist op te steken.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:08 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als ze slim zijn mikken ze meer op "onze man is zelfs niet tegen te houden als er een aanslag wordt gepleegd, hij riskeert zijn leven voor het land en voor jullie". Dan zet je Trump neer als een heldhaftig persoon. Samen met die foto heb je dan vrees ik idd de winst wel binnen.
quote:Op zondag 14 juli 2024 05:00 schreef OMG het volgende:
Waarom levert dit hem stemmen op?
Zou me als dem nu juist extra gemotiveerd voelen om te gaan stemmen, want "kut, hij leeft nog". Tenzij iemand het in de nabije toekomst afmaakt.
Of een verward persoon die aan wapens is gekomen.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:32 schreef Chivaz het volgende:
Ik ben overigens wel zeer benieuwd naar het motief, nog even afwachten of de dader een manifesto of iets heeft achtergelaten. Ik vind het sowieso vreemd dat hij een geregistreerde republikein is. Is het zo’n never Trumper die is geradicaliseerd? Of een democraat die zich heeft laten registreren als republikein om in de primaries te stemmen? Zoveel vragen en helaas nog geen antwoorden.
Er lopen helaas een hoop gekken daar rond, dus ook dit valt niet uit te sluiten.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Of een verward persoon die aan wapens is gekomen.
Zonde man, ben je 20 en doe je zoiets en nu ben je dood.
Of het is een soort Reset of Wake-up call voor de Dems om niet achterover te gaan leunen in november maar naar die stembus te gaan! Dat is de enige manier om Trump uit het witte huis te houden.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:47 schreef KoosVogels het volgende:
Verkiezingen zijn nu wel klaar. Dit gaat Trump niet meer verliezen.
Nouja er is nog een tweede manier maar dat faalde op een paar centimeter.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:53 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Of het is een soort Reset of Wake-up call voor de Dems om niet achterover te gaan leunen in november maar naar die stembus te gaan! Dat is de enige manier om Trump uit het witte huis te houden.
quote:
Dat noemen ze een verkiezingsstuntquote:
Ja dat zou een goede president kunnen.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:47 schreef alopio het volgende:
Het enige wat Biden nu nog kan doen (en moet doen) is eigenlijk direct een speech geven waar hij zijn afschuw uitspreekt en patriottische taal gebruikt van USA sterk land, mag nooit gebeuren, we will fight this bla bla bla en dan ook Trump een hart onder de riem steekt. Als een soort vader des vaderlands optreden. Moet je wel een hele krachtige strijdvolle speech geven, dat wel. Dan kan hij laten zien een sterke leider te zijn en neem je wat momentum mee en kan je de Republikeinen te snel af zijn.
De cult van Trump supporters was hiervoor net zo supergemotiveerd. En hun stem telt niet ineens dubbel ofzo..en die groep alleen is niet groot genoeg om te winnen.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:42 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
En dit is het sentiment dat er leeft onder de Trump supporters, de Trump supporters zijn volop gemotiveerd om te gaan stemmen. Slecht voor het land deze aanslag maar geweldig voor de campagne natuurlijk.
Ik ook. Je hebt echt het gevoel dat de Amerikaanse democratie op zijn laatste benen loopt. De polarisatie is te groot geworden.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vrees voor de VS. De al bestaande tegenstelling zullen hierdoor worden vergroot en onoverbrugbaar worden. Deze aanslag zal Amerika verder verdelen, tot op het punt dat er niets anders is dan vijandschap.
Ongeacht het motief van de dader, het laatste restje begrip voor de ander is hiermee verdwenen. Trump-aanhangers pikken het niet als hun Democratische landgenoten felle kritiek uiten op hun held, want daarmee kun je geweld uitlokken. Een Amerikaanse Pimwin. Er zal meer boosheid zijn, meer verdeeldheid. Twee kampen die elkaar nog meer naar het leven staan, en dat terwijl de boel al op de scherp stond.
En dan is het nog afwachten hoe Trump en de Republikeinen hierop gaan reageren. Hun reactie kan de verdeeldheid verder aanwakkeren. Ik ben bang dat zij niet van plan zijn om de gemoederen te bedaren en eenheid te benadrukken. Ik denk eerder het tegenovergestelde.
Godzijdank woon ik niet in de VS.
Ik zou dat maar niet met zo’n stelligheid beweren dat de schutter uit het Republikeinse kamp komt. Het kan goed zijn dat hij slechts geregistreerd is als republikein om te stemmen in de primaries. Er is te weinig informatie om nu al een oordeel te vellen, ik snap best zo tribaal als je bent dat je een harde plasser hebt gekregen van dit nieuws maar het verstandigste met dit soort zaken is altijd om even te wachten wat er werkelijk speelt.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:10 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
De cult van Trump supporters was hiervoor net zo supergemotiveerd. En hun stem telt niet ineens dubbel ofzo..en die groep alleen is niet groot genoeg om te winnen.
Vergeet niet dat maar 70-75% van de Republikeinen tot deze groep behoort.
De schutter komt, gelukkig niet uit het linkse kamp, maar wel uit die andere 25-30% van de eigen gelederen.
Die zal gedacht hebben: " ik last mijn waarden en normen niet kapot maken door een stel dystopische Christengekkies met een oude oranje criminele aanvoerder". Het was het hem blijkbaar waard...
Bijzondere stunt om dan lukraak iemand te laten schieten die vervolgens wel iemand anders in het hoofd heeft geraakt.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Dat noemen ze een verkiezingsstunt
Aha Joe Biden sent the orders.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
Hier gaan we al. Mag hopen dat dit geen navolging krijgt in het Trump-kamp:
[ x ]
Kennelijk zit het vooral jou heel erg dwars dat de man een Republikein was.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zou dat maar niet met zo’n stelligheid beweren dat de schutter uit het Republikeinse kamp komt. Het kan goed zijn dat hij slechts geregistreerd is als republikein om te stemmen in de primaries. Er is te weinig informatie om nu al een oordeel te vellen, ik snap best zo tribaal als je bent dat je een harde plasser hebt gekregen van dit nieuws maar het verstandigste met dit soort zaken is altijd om even te wachten wat er werkelijk speelt.
quote:Op zondag 14 juli 2024 10:23 schreef Rnie het volgende:
My name is Thomas Matthew Cooks.
I hate republicans.
I hate Trump.
And guess what? You got the wrong guy.
Nee, ik ben gewoon niet zo achterlijk om meteen conclusies te trekken. Na 8 jaar in dit topic waar je achter elke hoax bent aangerend omtrent Trump dan zou je toch wel iets geleerd moeten hebben onderhand?quote:Op zondag 14 juli 2024 10:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kennelijk zit het vooral jou heel erg dwars dat de man een Republikein was.
Dus je neemt je eigen advies dan ook eindelijk ter harte?quote:Op zondag 14 juli 2024 10:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
...het verstandigste met dit soort zaken is altijd om even te wachten wat er werkelijk speelt.
Dat is natuurlijk ook wel een onverwachte bummerquote:Op zondag 14 juli 2024 10:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oproep tot geweld verafschuwen is toch goed?quote:Op zondag 14 juli 2024 10:30 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Ziek van de media om zelfs dit tragische moment te misbruiken om iemand af te fakkelen.
Heb je mij conclusies zien trekken?quote:Op zondag 14 juli 2024 10:34 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Dus je neemt je eigen advies dan ook eindelijk ter harte?
Ik kan me ook voorstellen dat ze in BNW zeggen dat het zelfs iemand uit de QAnon hoek kan zijn ivm Trumps Epstein connectie...dat zou echt bizar zijn.
Ik ga even afwachten iig wat er werkelijk speelt
Dit er zijn onder de republikeinen ook genoeg die hem niet moeten.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk inderdaad, maar niets lijkt onmogelijk in het hedendaagse Amerikaanse politieke klimaat. Vooral ook onwaarschijnlijk omdat trump toch wel een ongelofelijke lafbek is en dan op jezelf laten schieten best wat moed vergt.quote:
Tja, wel lastige keuze hoor. Als je ze (tijdelijk) weghaalt dan geef je onbedoeld een soort schuldbekentenis af.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Bidens reactie ook weer waardeloos. Ze halen de anti-Trump spots offline? Je moet nu juist blasten. Trump is een gestoorde gek, die mag nooit meer president worden. Maargoed Biden heeft zijn campagne gestaakt dus ik hoop dat hij hem ook niet meer hervat en dat er eindelijk een ander komt.
De Republikeinse partij gebruikt dit toch al als Jerrycan. Je ziet het sentiment dat Trump nu gaat winnen. Dat moet je vol gebruiken maar Biden gaat juist in de verdediging. Wat uiteraard nergens op slaat, of zijn er mensen die serieus denken dat hij hier ook maar iets aan kan doen.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:56 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Tja, wel lastige keuze hoor. Als je ze (tijdelijk) weghaalt dan geef je onbedoeld een soort schuldbekentenis af.
Als je ze niet weghaalt dan is het ook wel olie op het vuur gooien tijdens een zeer gespannen situatie in het land, ook al zeg je niks anders dan de waarheid over Trump.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |