abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214281397
• zondag 14 juli 2024 @ 08:52 • 3 •

Ik geloof dit ook niet

Toeschouwers er omheen blijven allemaal op hun plek en filmen

Nergens paniek

Trump wordt naar beneden gedrukt bewakers gooien nep bloed over zijn oren

Kan alleen in het gestoorde Verenigde Staten
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_214281405
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 08:58 schreef klaasweetalles het volgende:

Ik geloof dit ook niet

Nergens paniek

Quote je dit of wat?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_214281408
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 08:54 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Doet er allemaal niet toe denk ik. Trump heeft hiermee de winst binnen. Alleen al die nu al iconische foto’s van hem met zijn vuist in de lucht zijn genoeg voor het team achter Trump om dit volledig uit te melken tot een krachtig beeld van een leider die “niet kapot te krijgen is” tov de fragiele Biden.
Tuurlijk doet dat er wel toe het steeds verder afbrokkelen van enige moraliteit in de VS waarbij men elkaar zonder feiten kan blijven beschuldigen is natuurlijk de basis voor de totale polarisatie in dat land.
pi_214281421
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 08:59 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Quote je dit of wat?
Nee

Uit een andere topic wel ja.

Anders moet ik 2 keer hetzelfde typen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_214281426
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 08:59 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Tuurlijk doet dat er wel toe het steeds verder afbrokkelen van enige moraliteit in de VS waarbij men elkaar zonder feiten kan blijven beschuldigen is natuurlijk de basis voor de totale polarisatie in dat land.
Dat weet ik, maar dat is al enige tijd gaande. Dit is een nieuw hoofdstuk in die polarisatie. Ik moet nog maar zien in hoeverre dit vanuit het kamp Trump wordt gebruikt als “de kogel kwam uit Democratische hoek” want dat zou wel erg laag zijn.
pi_214281434
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 09:01 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Nee

Uit een andere topic wel ja.

Anders moet ik 2 keer hetzelfde typen
Lekker naar BNW met je bullshit
pi_214281502
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 09:02 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Dat weet ik, maar dat is al enige tijd gaande. Dit is een nieuw hoofdstuk in die polarisatie. Ik moet nog maar zien in hoeverre dit vanuit het kamp Trump wordt gebruikt als “de kogel kwam uit Democratische hoek” want dat zou wel erg laag zijn.
Als ze slim zijn mikken ze meer op "onze man is zelfs niet tegen te houden als er een aanslag wordt gepleegd, hij riskeert zijn leven voor het land en voor jullie". Dan zet je Trump neer als een heldhaftig persoon. Samen met die foto heb je dan vrees ik idd de winst wel binnen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_214281508
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 08:58 schreef klaasweetalles het volgende:

Ik geloof dit ook niet

Nergens paniek

Wat is dit voor waanzin?
pi_214281520
quote:

[..]
We hebben al wat x berichten hier voorbij zien komen dat de geėmotioneerde republikeinse beleidsmakers dit al gedaan hebben.

Ik verwacht nog wel meer verzonnen modder van deze republikeinse leugenaars de komende weken.
pi_214281560
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 09:08 schreef Hanca het volgende:

[..]
Als ze slim zijn mikken ze meer op "onze man is zelfs niet tegen te houden als er een aanslag wordt gepleegd, hij riskeert zijn leven voor het land en voor jullie". Dan zet je Trump neer als een heldhaftig persoon. Samen met die foto heb je dan vrees ik idd de winst wel binnen.
Is precies wat er gaat gebeuren ja.
pi_214281711
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 09:08 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat is inderdaad wat het gaat worden, geniaal ook van Trump om na de aanslag meteen het moment te gebruiken om zijn vuist op te steken.
Nu kunnen de verhalen dat Trump niet meer bij de pinken is ook meteen de prullenbak in. Je moet toch behoorlijk scherp van geest zijn om in zo’n situatie meteen je politieke voordeeltjes te zien. Persoonlijk zou ik meer bezorgd zijn om mijn leven, hij blijkbaar niet.
  zondag 14 juli 2024 @ 09:27:48 #112
13309 nostra
ask why
pi_214281739
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 05:00 schreef OMG het volgende:
Waarom levert dit hem stemmen op?

Zou me als dem nu juist extra gemotiveerd voelen om te gaan stemmen, want "kut, hij leeft nog". Tenzij iemand het in de nabije toekomst afmaakt.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_214281793
Ik ben overigens wel zeer benieuwd naar het motief, nog even afwachten of de dader een manifesto of iets heeft achtergelaten. Ik vind het sowieso vreemd dat hij een geregistreerde republikein is. Is het zo’n never Trumper die is geradicaliseerd? Of een democraat die zich heeft laten registreren als republikein om in de primaries te stemmen? Zoveel vragen en helaas nog geen antwoorden.
pi_214281820
Komt uit de doos van Vought International Corporation om de ratings van Trump te pushen.
Mooi geėnsceneerd, dat vuistje erbij.
Vakman pur sang
  zondag 14 juli 2024 @ 09:38:23 #115
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214281866
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 09:32 schreef Chivaz het volgende:
Ik ben overigens wel zeer benieuwd naar het motief, nog even afwachten of de dader een manifesto of iets heeft achtergelaten. Ik vind het sowieso vreemd dat hij een geregistreerde republikein is. Is het zo’n never Trumper die is geradicaliseerd? Of een democraat die zich heeft laten registreren als republikein om in de primaries te stemmen? Zoveel vragen en helaas nog geen antwoorden.
Of een verward persoon die aan wapens is gekomen.
Zonde man, ben je 20 en doe je zoiets en nu ben je dood.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_214281897
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 09:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Of een verward persoon die aan wapens is gekomen.
Zonde man, ben je 20 en doe je zoiets en nu ben je dood.
Er lopen helaas een hoop gekken daar rond, dus ook dit valt niet uit te sluiten.
Het beste is om af te wachten en hopen dat we nog iets te weten komen van de schutter. Ik lees nu ook dat hij een linkse activist was etc. Behoorlijk tegenstrijdig allemaal, het kan goed zijn dat we het nooit zullen weten.
1 ding is wel zeker nu, Trump is de volgende president. Het maakt nu ook echt niet meer uit wie de tegenstander word.
pi_214281906
Verschrikkelijk. En gelukkig is Trump in orde.

Ik heb een pesthekel aan die man, maar het moge duidelijk zijn dat dit op geen enkele manier kan worden goedgekeurd of goedgepraat. Wat een gestoorde, die dader.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_214281911
twitter

En dit is het sentiment dat er leeft onder de Trump supporters, de Trump supporters zijn volop gemotiveerd om te gaan stemmen. Slecht voor het land deze aanslag maar geweldig voor de campagne natuurlijk.
pi_214281957
Het enige wat Biden nu nog kan doen (en moet doen) is eigenlijk direct een speech geven waar hij zijn afschuw uitspreekt en patriottische taal gebruikt van USA sterk land, mag nooit gebeuren, we will fight this bla bla bla en dan ook Trump een hart onder de riem steekt. Als een soort vader des vaderlands optreden. Moet je wel een hele krachtige strijdvolle speech geven, dat wel. Dan kan hij laten zien een sterke leider te zijn en neem je wat momentum mee en kan je de Republikeinen te snel af zijn.
pi_214281961
Verkiezingen zijn nu wel klaar. Dit gaat Trump niet meer verliezen.
pi_214282007
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 09:47 schreef KoosVogels het volgende:
Verkiezingen zijn nu wel klaar. Dit gaat Trump niet meer verliezen.
Of het is een soort Reset of Wake-up call voor de Dems om niet achterover te gaan leunen in november maar naar die stembus te gaan! Dat is de enige manier om Trump uit het witte huis te houden.
  zondag 14 juli 2024 @ 09:54:45 #122
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214282018
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 09:53 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Of het is een soort Reset of Wake-up call voor de Dems om niet achterover te gaan leunen in november maar naar die stembus te gaan! Dat is de enige manier om Trump uit het witte huis te houden.
Nouja er is nog een tweede manier maar dat faalde op een paar centimeter.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214282049
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 09:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wat is dit voor waanzin?
quote:

[..]
Lekker naar BNW met je bullshit
Dat noemen ze een verkiezingsstunt
pi_214282095
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 09:47 schreef alopio het volgende:
Het enige wat Biden nu nog kan doen (en moet doen) is eigenlijk direct een speech geven waar hij zijn afschuw uitspreekt en patriottische taal gebruikt van USA sterk land, mag nooit gebeuren, we will fight this bla bla bla en dan ook Trump een hart onder de riem steekt. Als een soort vader des vaderlands optreden. Moet je wel een hele krachtige strijdvolle speech geven, dat wel. Dan kan hij laten zien een sterke leider te zijn en neem je wat momentum mee en kan je de Republikeinen te snel af zijn.
Ja dat zou een goede president kunnen.
Biden noemt hem ws Poetin ofzo.
Vakman pur sang
pi_214282156
Ik vrees voor de VS. De al bestaande tegenstelling zullen hierdoor worden vergroot en onoverbrugbaar worden. Deze aanslag zal Amerika verder verdelen, tot op het punt dat er niets anders is dan vijandschap.

Ongeacht het motief van de dader, het laatste restje begrip voor de ander is hiermee verdwenen. Trump-aanhangers pikken het niet als hun Democratische landgenoten felle kritiek uiten op hun held, want daarmee kun je geweld uitlokken. Een Amerikaanse Pimwin. Er zal meer boosheid zijn, meer verdeeldheid. Twee kampen die elkaar nog meer naar het leven staan, en dat terwijl de boel al op de scherp stond.

En dan is het nog afwachten hoe Trump en de Republikeinen hierop gaan reageren. Hun reactie kan de verdeeldheid verder aanwakkeren. Ik ben bang dat zij niet van plan zijn om de gemoederen te bedaren en eenheid te benadrukken. Ik denk eerder het tegenovergestelde.

Godzijdank woon ik niet in de VS.
  zondag 14 juli 2024 @ 10:10:45 #126
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214282176
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 09:42 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
En dit is het sentiment dat er leeft onder de Trump supporters, de Trump supporters zijn volop gemotiveerd om te gaan stemmen. Slecht voor het land deze aanslag maar geweldig voor de campagne natuurlijk.
De cult van Trump supporters was hiervoor net zo supergemotiveerd. En hun stem telt niet ineens dubbel ofzo..en die groep alleen is niet groot genoeg om te winnen.

Vergeet niet dat maar 70-75% van de Republikeinen tot deze groep behoort.
De schutter komt, gelukkig niet uit het linkse kamp, maar wel uit die andere 25-30% van de eigen gelederen.

Die zal gedacht hebben: " ik last mijn waarden en normen niet kapot maken door een stel dystopische Christengekkies met een oude oranje criminele aanvoerder". Het was het hem blijkbaar waard...
  zondag 14 juli 2024 @ 10:11:56 #127
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_214282184
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vrees voor de VS. De al bestaande tegenstelling zullen hierdoor worden vergroot en onoverbrugbaar worden. Deze aanslag zal Amerika verder verdelen, tot op het punt dat er niets anders is dan vijandschap.

Ongeacht het motief van de dader, het laatste restje begrip voor de ander is hiermee verdwenen. Trump-aanhangers pikken het niet als hun Democratische landgenoten felle kritiek uiten op hun held, want daarmee kun je geweld uitlokken. Een Amerikaanse Pimwin. Er zal meer boosheid zijn, meer verdeeldheid. Twee kampen die elkaar nog meer naar het leven staan, en dat terwijl de boel al op de scherp stond.

En dan is het nog afwachten hoe Trump en de Republikeinen hierop gaan reageren. Hun reactie kan de verdeeldheid verder aanwakkeren. Ik ben bang dat zij niet van plan zijn om de gemoederen te bedaren en eenheid te benadrukken. Ik denk eerder het tegenovergestelde.

Godzijdank woon ik niet in de VS.
Ik ook. Je hebt echt het gevoel dat de Amerikaanse democratie op zijn laatste benen loopt. De polarisatie is te groot geworden.
pi_214282236
Hier gaan we al. Mag hopen dat dit geen navolging krijgt in het Trump-kamp:

twitter
  zondag 14 juli 2024 @ 10:21:06 #129
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214282272
Ok, hij heeft het allemaal overleefd, heeft een oorpiercing en een leuke foto voor de geschiedenisboeken.
Mogen we er nu grappen over gaan maken?

Ik las namelijk al dat Puerto-ricanen voorstelden om "paper towels" te gooien naar zijn wond.

En dit natuurlijk:

twitter
  zondag 14 juli 2024 @ 10:23:07 #130
174756 Rnie
& Bert
pi_214282291

My name is Thomas Matthew Cooks.
I hate republicans.
I hate Trump.
And guess what? You got the wrong guy.
De enige echte.
  zondag 14 juli 2024 @ 10:23:54 #131
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214282297
Gelukkig had de schutter geen sharpie om de lijn van het schot aan te passen :P
pi_214282305
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 10:10 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
De cult van Trump supporters was hiervoor net zo supergemotiveerd. En hun stem telt niet ineens dubbel ofzo..en die groep alleen is niet groot genoeg om te winnen.

Vergeet niet dat maar 70-75% van de Republikeinen tot deze groep behoort.
De schutter komt, gelukkig niet uit het linkse kamp, maar wel uit die andere 25-30% van de eigen gelederen.

Die zal gedacht hebben: " ik last mijn waarden en normen niet kapot maken door een stel dystopische Christengekkies met een oude oranje criminele aanvoerder". Het was het hem blijkbaar waard...
Ik zou dat maar niet met zo’n stelligheid beweren dat de schutter uit het Republikeinse kamp komt. Het kan goed zijn dat hij slechts geregistreerd is als republikein om te stemmen in de primaries. Er is te weinig informatie om nu al een oordeel te vellen, ik snap best zo tribaal als je bent dat je een harde plasser hebt gekregen van dit nieuws maar het verstandigste met dit soort zaken is altijd om even te wachten wat er werkelijk speelt.
  zondag 14 juli 2024 @ 10:25:41 #133
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_214282319
Thomas Matthew Crooks, over 50 jaar net zo bekend als Marinus van der Lubbe?
pi_214282320
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 09:58 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
[..]
Dat noemen ze een verkiezingsstunt
Bijzondere stunt om dan lukraak iemand te laten schieten die vervolgens wel iemand anders in het hoofd heeft geraakt.
pi_214282334
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
Hier gaan we al. Mag hopen dat dit geen navolging krijgt in het Trump-kamp:

[ x ]
Aha Joe Biden sent the orders.

Dat verklaart waarom de schutter niet slaagde.

[…]
pi_214282350
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 10:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik zou dat maar niet met zo’n stelligheid beweren dat de schutter uit het Republikeinse kamp komt. Het kan goed zijn dat hij slechts geregistreerd is als republikein om te stemmen in de primaries. Er is te weinig informatie om nu al een oordeel te vellen, ik snap best zo tribaal als je bent dat je een harde plasser hebt gekregen van dit nieuws maar het verstandigste met dit soort zaken is altijd om even te wachten wat er werkelijk speelt.
Kennelijk zit het vooral jou heel erg dwars dat de man een Republikein was.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 14 juli 2024 @ 10:28:36 #137
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214282351
quote:
2s.gif Op zondag 14 juli 2024 10:23 schreef Rnie het volgende:

My name is Thomas Matthew Cooks.
I hate republicans.
I hate Trump.
And guess what? You got the wrong guy.
:')

Republic TV, (known as Republic World) is an Indian right-wing conservative English-language news channel,[5] launched on 6 May 2017, operated and owned by Republic Media Network co-founded by Arnab Goswami and Rajeev Chandrasekhar. It headquarters are in Mumbai, India.[6]

Bron: wiki

Check het kopje "fake news controversies" maar eens voor de geloofwaardigheid van deze onzin.
Mag naar BNW, dit filmpje :Y
pi_214282373
twitter

Ziek van de media om zelfs dit tragische moment te misbruiken om iemand af te fakkelen.
pi_214282394
quote:
10s.gif Op zondag 14 juli 2024 10:28 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Nee, ik ben gewoon niet zo achterlijk om meteen conclusies te trekken. Na 8 jaar in dit topic waar je achter elke hoax bent aangerend omtrent Trump dan zou je toch wel iets geleerd moeten hebben onderhand?
  zondag 14 juli 2024 @ 10:34:42 #140
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214282424
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 10:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]
...het verstandigste met dit soort zaken is altijd om even te wachten wat er werkelijk speelt.
Dus je neemt je eigen advies dan ook eindelijk ter harte? :Y

Ik kan me ook voorstellen dat ze in BNW zeggen dat het zelfs iemand uit de QAnon hoek kan zijn ivm Trumps Epstein connectie...dat zou echt bizar zijn.

Ik ga even afwachten iig wat er werkelijk speelt ;)
  zondag 14 juli 2024 @ 10:36:06 #141
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214282438
quote:

[..]
Dat is natuurlijk ook wel een onverwachte bummer ;)
pi_214282451
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 10:30 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Ziek van de media om zelfs dit tragische moment te misbruiken om iemand af te fakkelen.
Oproep tot geweld verafschuwen is toch goed?
pi_214282483
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 10:34 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Dus je neemt je eigen advies dan ook eindelijk ter harte? :Y

Ik kan me ook voorstellen dat ze in BNW zeggen dat het zelfs iemand uit de QAnon hoek kan zijn ivm Trumps Epstein connectie...dat zou echt bizar zijn.

Ik ga even afwachten iig wat er werkelijk speelt ;)
Heb je mij conclusies zien trekken?
  zondag 14 juli 2024 @ 10:43:38 #144
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_214282526
quote:

[..]
Dit er zijn onder de republikeinen ook genoeg die hem niet moeten.

Overigens kan Biden het nu wel vergeten dit wordt een fortuyn effect.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 juli 2024 @ 10:45:03 #145
862 Arcee
Look closer
pi_214282537
Dan stelt die beveiliging van Trump ook niet veel voor als dit zo kon gebeuren ondanks ook nog de waarschuwingen vooraf. Triest.

En treurig die dode onder de toeschouwers.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_214282593
Waarom stond trump trouwens niet achter kogelvrij glas? Dat stond hij wel op 6 januari toen hij zijn volgelingen opriep om het capitool te bestormen.
pi_214282602
Bidens reactie ook weer waardeloos. Ze halen de anti-Trump spots offline? Je moet nu juist blasten. Trump is een gestoorde gek, die mag nooit meer president worden. Maargoed Biden heeft zijn campagne gestaakt dus ik hoop dat hij hem ook niet meer hervat en dat er eindelijk een ander komt.
  zondag 14 juli 2024 @ 10:52:48 #148
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_214282606
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dit is geen set up kom op he
Onwaarschijnlijk inderdaad, maar niets lijkt onmogelijk in het hedendaagse Amerikaanse politieke klimaat. Vooral ook onwaarschijnlijk omdat trump toch wel een ongelofelijke lafbek is en dan op jezelf laten schieten best wat moed vergt.

[ Bericht 10% gewijzigd door mcmlxiv op 14-07-2024 10:58:26 ]
  zondag 14 juli 2024 @ 10:56:42 #149
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_214282637
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 10:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Bidens reactie ook weer waardeloos. Ze halen de anti-Trump spots offline? Je moet nu juist blasten. Trump is een gestoorde gek, die mag nooit meer president worden. Maargoed Biden heeft zijn campagne gestaakt dus ik hoop dat hij hem ook niet meer hervat en dat er eindelijk een ander komt.
Tja, wel lastige keuze hoor. Als je ze (tijdelijk) weghaalt dan geef je onbedoeld een soort schuldbekentenis af.

Als je ze niet weghaalt dan is het ook wel olie op het vuur gooien tijdens een zeer gespannen situatie in het land, ook al zeg je niks anders dan de waarheid over Trump.
pi_214282672
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 10:56 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Tja, wel lastige keuze hoor. Als je ze (tijdelijk) weghaalt dan geef je onbedoeld een soort schuldbekentenis af.

Als je ze niet weghaalt dan is het ook wel olie op het vuur gooien tijdens een zeer gespannen situatie in het land, ook al zeg je niks anders dan de waarheid over Trump.
De Republikeinse partij gebruikt dit toch al als Jerrycan. Je ziet het sentiment dat Trump nu gaat winnen. Dat moet je vol gebruiken maar Biden gaat juist in de verdediging. Wat uiteraard nergens op slaat, of zijn er mensen die serieus denken dat hij hier ook maar iets aan kan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')