Geen idee welk alternatieve wereldje dat moet zijn.quote:Op zondag 14 juli 2024 06:47 schreef ludovico het volgende:
Naja geloven jullie lekker in je alternatieve wereldje.
CNN heeft ook al lang gemeld dat het een moordaanslag is. Zie de aanvulling in mijn post.quote:Op zondag 14 juli 2024 06:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Wat het uiteindelijk ook zal blijken te zijn.
Dat feit alleen al is afschuwelijk genoeg. Het zou wel eens verregaande gevolgen kunnen hebben. Ook voor het (letterlijk) publieke debat tussen kandidaten. Iedere politicus daar zal zich nu opgejaagd wild gaan voelen. Dat is een enorm slechte zaak. Er is al zo ontzettend veel beveiliging nodig voor veel publieke figuren. Het is te zot voor woorden.
Man kijk eens in de spiegel.quote:Op zondag 14 juli 2024 06:47 schreef ludovico het volgende:
Naja geloven jullie lekker in je alternatieve wereldje.
En voordat hij in de auto stapte nog een keer. Typisch Trump die zich altijd bewust is van de camera's en het effect dat beelden kunnen hebben op de massa.quote:“Are we good?” one of the officers said, audible from the podium microphone.
“Shooter’s down,” another answered.
“We’re good to move.”
“Are we clear?”
“We’re clear!”
“Let me get my shoes on,” Trump said, as the agents lifted him.
“I got you, sir.”
“Hold on, your head is bloody.”
“Let me get my shoes on,” he said again, as the agents formed a ring around him.
The crowd, seeing him standing, started to cheer.
“Wait,” Trump said, and thrust up a fist. “Fight!” he said. “Fight!”
Then the people roared and chanted again: “USA!”
“We gotta move,” an agent said. Leaning on the agents for assistance, Trump kept his fist raised as he hobbled off the stage, down the stairs and into his black SUV. One black dress shoe remained on the red-carpeted stage.
Och krijgen we dit gejankt weer.quote:Op zondag 14 juli 2024 07:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
Het is wel alleen maar links wat overgaat tot geweld he.
Pim Fortuyn
Pro palestina demonstraties
XR
BLM
Trump
Theo van Gogh
En FDF is de enige nederlandse die je erop zet. Typischquote:Op zondag 14 juli 2024 07:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Och krijgen we dit gejankt weer.
Anders Breivik
Els Borst
Man van Nancy Pelosi
Farmers Defence Force
Jo Cox
Maar ja, "alleen maar" links. Gaaaaap.
Nee.quote:Op zondag 14 juli 2024 07:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
Het is wel alleen maar links wat overgaat tot geweld he.
Pim Fortuyn
Pro palestina demonstraties
XR
BLM
Trump
Theo van Gogh
Ja en nu effe iets Nederlands benoemen aubquote:Op zondag 14 juli 2024 07:41 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nee.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Walter_L%C3%BCbcke
Els Borst niet Nederlands? Ben je nog niet helemaal goed wakker?quote:Op zondag 14 juli 2024 07:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En FDF is de enige nederlandse die je erop zet. Typisch
Haar moordenaar was niet nederlands nee. Probeer nog esquote:Op zondag 14 juli 2024 07:42 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Els Borst niet Nederlands? Ben je nog niet helemaal goed wakker?
Waarom verzet je doelpalen? Jij hebt het over links in het algemeen en zet er ook buitenlandse voorbeelden in. Zelfs Trump terwijl er nog helemaal niets bekend is over de daderquote:Op zondag 14 juli 2024 07:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja en nu effe iets Nederlands benoemen aub
Bart van U., de moordenaar op Els Borst, is gewoon een Nederlander hoor...quote:Op zondag 14 juli 2024 07:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Haar moordenaar was niet nederlands nee. Probeer nog es
Het hogegerechtshof heeft hem immuun verklaart een paar weken terugquote:Op zondag 14 juli 2024 02:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als Joe hierachter zit is dat nog maar een reden waarom hij ongeschikt is.
Sinds wanneer is Trump Nederlands.quote:Op zondag 14 juli 2024 07:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En FDF is de enige nederlandse die je erop zet. Typisch
Ja mooi hè.quote:Op zondag 14 juli 2024 07:48 schreef Montov het volgende:
Mohammed B, oerconservatieve moslim, is links. U hoort het hier voor het eerst.
Verkeerde topic.quote:Op zondag 14 juli 2024 07:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja en nu effe iets Nederlands benoemen aub
Wel een beetje utopisch naïeve hoop lijkt me. Maar goed ik kan het fout hebben en misschien zien we beide oude mannen samen een vredes pact maken waarbij ze plechtig beloven elkaar niet meer zonder enige feitelijke reden elkaar voor rotte vis uit te maken.quote:Op zondag 14 juli 2024 07:54 schreef Zwansen het volgende:
Mogelijk kan dit ze enigszins helpen om iets normaler tegen elkaar te doen.
Het is de meest ellendige dag in de Amerikaanse politiek sinds January 6th.quote:
Ben je gek? Het is America... meer geweren is de enige oplossing.quote:Op zondag 14 juli 2024 07:54 schreef Zwansen het volgende:
Overigens hebben zowel Biden als Trump hier indirect schuld aan door het hele debat (en het land) zo extreem te polariseren. In een land waar elke malloot een wapen kan kopen is dat ook wel gedurfd.
Mogelijk kan dit ze enigszins helpen om iets normaler tegen elkaar te doen.
Jammer dat deze inteeltkop al dood is, ze hadden hem eerst nog een paar jaar moeten martelen.quote:Op zondag 14 juli 2024 08:08 schreef Donaldson het volgende:
De schutter zou Thomas Matthew Crooks zijn.
https://nypost.com/2024/0(...)ump-during-pa-rally/
Je verwacht het niet!quote:
Wat wil je zeggen dan?quote:Op zondag 14 juli 2024 08:12 schreef Canopus het volgende:
Jammer dat je hier niet mag zeggen wat je denkt.
Als dit klopt helpt het in ieder geval de politieke framing te stoppen vanuit de Republikeinen dat dit de schuld van de andere kant is.quote:
Ik kan ook lid worden van de PVV als ik wil. Zegt toch weinig.quote:Op zondag 14 juli 2024 08:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als dit klopt helpt het in ieder geval de politieke framing te stoppen vanuit de Republikeinen dat dit de schuld van de andere kant is.
Euhm nee, dat kan je niet.quote:Op zondag 14 juli 2024 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan ook lid worden van de PVV als ik wil. Zegt toch weinig.
Tuurlijk niet dit gaat gewoon door de totaal losgeslagen republikeinse spindoctors als undercover democraat geframed worden.quote:Op zondag 14 juli 2024 08:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als dit klopt helpt het in ieder geval de politieke framing te stoppen vanuit de Republikeinen dat dit de schuld van de andere kant is.
Dat is eigenlijk heel vreemd als het klopt. De schutter zat op de middelbare school toen Trump president was en toen hij mocht stemmen heeft hij zich gelijk geregistreerd als Republikein. Niet echt een profiel die je verwacht voor iemand die een aanslag op Trump pleegt.quote:Op zondag 14 juli 2024 08:13 schreef Jaeger85 het volgende:
https://www.reddit.com/me(...)2Fqek4ii100fcd1.jpeg
Schijnt geregistreerd te staan als Republiekse stemmer sinds 2021.
Dat klopt (alhoewel niet qua PVV), maar het politiek uitbuiten van deze daad waar sommige Republikeinen al mee waren begonnen wordt toch lastiger.quote:Op zondag 14 juli 2024 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet er allemaal niet toe denk ik. Trump heeft hiermee de winst binnen. Alleen al die nu al iconische foto’s van hem met zijn vuist in de lucht zijn genoeg voor het team achter Trump om dit volledig uit te melken tot een krachtig beeld van een leider die “niet kapot te krijgen is” tov de fragiele Biden.quote:Op zondag 14 juli 2024 08:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet dit gaat gewoon door de totaal losgeslagen republikeinse spindoctors als undercover democraat geframed worden.
De registratie is van 2021. Dus lijkt mij niet echt bedoeld als dwaalspoor. Een teleurgesteld kiezer is ook onlogisch, want Trump was toen al president geweest en dat gedoe met de Capitool had al plaatsgevonden.quote:Op zondag 14 juli 2024 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nou, nee.quote:Op zondag 14 juli 2024 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Helaas kunnen ze het hem niet meer vragen, maar er zijn natuurlijk genoeg van huis uit Republikeinen die vinden dat Trump de partij sloopt.quote:Op zondag 14 juli 2024 08:55 schreef Jojoke het volgende:
[..]
De registratie is van 2021. Dus lijkt mij niet echt bedoeld als dwaalspoor. Een teleurgesteld kiezer is ook onlogisch, want Trump was toen al president geweest en dat gedoe met de Capitool had al plaatsgevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |