Was een false flag, natuurlijk, georganiseerd door Trumps vriend Poetin.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:53 schreef epicbeardman het volgende:
Was te verwachten met die emotionele en agressieve democraten.
Die zijn toch juist tegen het verschaffen van een vuurwapen aan elke gevaarlijke randdebiel in tegenstelling tot de republikeinen die denken dat het land daar juist veiliger van wordt.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:53 schreef epicbeardman het volgende:
Was te verwachten met die emotionele en agressieve democraten.
Och als ze dat gaan doen is het prima dat het nu gebeurt, dan kan de Biden regering ze even heel hard onschadelijk maken.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:50 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]
Hier moest ik ook aan denken...genoeg Maga-mafklappers met kasten vol geweren en munitie die wraak willen nemen voor de Grote Leider. Het wordt spannend met al die woede, wapens en desinformatie...
Fight, zegt die gek. Levensgevaarlijk
Hij viel niet op de grond hij ging naar de grond. De secret service dook vervolgens op hem.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:03 schreef Dutch_view het volgende:
Mijn vermoeden is , voor zo ver ik de beelden goed kon bekijken, dat het bloed komt door de val op de grond en niet van (mogelijke) kogels.
Hij voelt aan zijn oor voordat hij naar de grond gaat, het was denk ik een schampschot.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:03 schreef Dutch_view het volgende:
Mijn vermoeden is , voor zo ver ik de beelden goed kon bekijken, dat het bloed komt door de val op de grond en niet van (mogelijke) kogels.
Burgeroorlog maar liefst.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hij viel niet op de grond hij ging naar de grond. De secret service dook vervolgens op hem.
Je ziet duidelijk dat hij tijdens die schoten naar zijn oor grijpt. Hij heeft hier echt een moordaanslag overleefd en er is een mogelijke burgeroorlog afgewend.
quote:Op zondag 14 juli 2024 01:03 schreef Dutch_view het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon geraakt in oor met zo te zien klein kaliber, op het moment dat hij de schoten hoorde draaide hij met hoofd naar rechts waardoor kogel waarschijnlijk niet in zijn slaap kwam.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2024 01:12:31 ]Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Dat laatste lijkt mij schromelijk overdreven.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hij viel niet op de grond hij ging naar de grond. De secret service dook vervolgens op hem.
Je ziet duidelijk dat hij tijdens die schoten naar zijn oor grijpt. Hij heeft hier echt een moordaanslag overleefd en er is een mogelijke burgeroorlog afgewend.
Die lui zijn dan ook gespeend van enige logica en intelligentiequote:Op zondag 14 juli 2024 01:09 schreef Strani het volgende:
Wel ironisch dat er nu voor MAGA-supporters geen enkele twijfel bestaat over wat er gebeurd is, terwijl ze verder alles in twijfel trekken.
Denk je? Het land is volledig gepolariseerd, ik sluit zoiets ieder geval niet uit. Wie weet staat er een andere gek op die gaat proberen een paar democraten om te leggen. De vlam kan echt lelijk in de pan slaan zo vlak voor de verkiezingen.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij schromelijk overdreven.
Moordaanslagen zijn geen burgeroorlog. De VS weet wat een echte burgeroorlog is en dat is geen wappie die erop los gaat schieten op onschuldige burgers.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:12 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Denk je? Het land is volledig gepolariseerd, ik sluit zoiets ieder geval niet uit. Wie weet staat er een andere gek op die gaat proberen een paar democraten om te leggen. De vlam kan echt lelijk in de pan slaan zo vlak voor de verkiezingen.
Copycats zijn altijd een risico natuurlijk. Maar voor een burgeroorlog is echt wel wat meer nodig. Dan praat je over een wankelend staatsapparaat, daar zie ik geen tekenen van.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:12 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Denk je? Het land is volledig gepolariseerd, ik sluit zoiets ieder geval niet uit. Wie weet staat er een andere gek op die gaat proberen een paar democraten om te leggen. De vlam kan echt lelijk in de pan slaan zo vlak voor de verkiezingen.
De traditie is dat daders van aanslagen op Presidenten geestesziek zijn, we zullen wel zien wat het dit maal is.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:13 schreef Vis1980 het volgende:
Burgeroorlog, schuld van de media. nou, nou. Laten we hopen dat het niet Biden was die het deed, want die zou onschendbaar zijn.
Verder compleet vd gekken natuurlijk, mensen die niet om kunnen gaan met het democratisch proces zijn uiteraard staatgevaarlijk, of je nu links, rechts of midden bent. Dat zo iemand maar lang mag rotten in de cel.
Ex president heeft voor de rest van zijn leven een security detail.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:12 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Die lui zijn dan ook gespeend van enige logica en intelligentie
Ik vraag mij af of Trump de beveiliging wel betaald had? Just asking questions...mag niet weer gebeuren natuurlijk
Nee, dat is Secret Service, een voormalig President behoud die beveiliging ook na zijn termijn net als kandidaten automatisch Secret Service beveiliging krijgen.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:12 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Die lui zijn dan ook gespeend van enige logica en intelligentie
Ik vraag mij af of Trump de beveiliging wel betaald had? Just asking questions...mag niet weer gebeuren natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |