Remco behoort niet tot het kennerspubliek?quote:
Ga lekker genieten johquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben een beetje boos op mezelf dat ik vanaf nu maar kijk
Geef het een plek.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben een beetje boos op mezelf dat ik vanaf nu maar kijk
iemand viel aan.quote:
naja die werd volgens mij getrokken op het klimmetje waar ze probeerden bij de kopgroep te komenquote:
Mooie dag om de Tour te kijken?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:17 schreef vaarsuvius het volgende:
hele dag regen met 16 graden hier, het was in februari nog warmer, GVD
Ja erg onleuk potentieel scenario.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Een kopgroep van 4, dat zou een mooie aanleiding voor Jayco, Movistar en Decathlon zijn om het op een sprint te gooien.
Was op Eurosport wel een soort van overleg / handjeklap tussen Ineos en Visma gaande. Ineos zou er een bijzetten als Visma dat ook zou doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dan heeft Visma vanuit de Control Room ook met wat munten gestrooid om andere ploegen te laten achtervolgen.
Ik weet niet in welk land jij zit, maar wees blij, op dit moment is het in Nederland nergens 16.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:17 schreef vaarsuvius het volgende:
ja, maar ons eindejaars uitje is in het water gevallen (ik werk in het onderwijs, vandaar eindejaar)quote:
is dat jammer voor de koers?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeminee, die vier zijn weg he?
Sponsor van de groene trui. Maar blijkbaar rijdt een volkswagen beterquote:
Heerlijk toch? In elk geval niet te warm!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:17 schreef vaarsuvius het volgende:
denk dat de kopgroep wel gevlogen isquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heel het spektakel gaat eindigen in een massasprint
Er is geen Skoda cabrio voor de dokterquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Sponsor van de groene trui. Maar blijkbaar rijdt een volkswagen beter
Renaat en José zijn afschuwelijk, dus ik kijk sinds kort NOS met het geluid uit. Tenzij ik zin heb om me te ergeren aan Han Cock, zoals twee minuten geleden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij bent zelfs van Sporza afgestapt?
En Eurosport is leuk met die ene commentatorquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Renaat en José zijn afschuwelijk, dus ik kijk sinds kort NOS met het geluid uit. Tenzij ik zin heb om me te ergeren aan Han Cock, zoals twee minuten geleden.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:28 schreef Faraday01 het volgende:
Ef, Israël, Lotto en Alpecin: lekker gewerkt
Ik snap deze sport prima, maar als je zoveel kijkt en het nog niet snapt, kun je ook darten gaan kijken wellicht?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
G2 is aan het G2'en. Onnavolgbare sport is het, he?
ze zijn kapot denk ikquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel heel raar dit. Die 16 zouden echt veel sterker moeten zijn dan die 4 vooraan, zeker als je naar de namen kijkt.
Vreemd en zuur.
ik had precies dezelfde reactie in gedachtenquote:
Dat zou dan je beste post van het jaar zijn geweest.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik had precies dezelfde reactie in gedachten
Alleen rijden die 4 vol en daarachter waarschijnlijk niemand die vol doorrijdt, die gokken allemaalquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel heel raar dit. Die 16 zouden echt veel sterker moeten zijn dan die 4 vooraan, zeker als je naar de namen kijkt.
Vreemd en zuur.
Ze worden zo ingelopen dus dat heeft wel opgeleverdquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alleen rijden die 4 vol en daarachter waarschijnlijk niemand die vol doorrijdt, die gokken allemaal
hier lekker de radio aan beeld komt wel de laatste 16 km.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is koers, maar we kijken vooral naar Sersj die open deuren aan het intrappen is.
het is vooral jammer dat ze geen extra pion hebben voor de Vocsnor koppeltijdritquote:
Zeker met de fitheid van het pulleton nuquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:39 schreef franklop het volgende:
De finale zou nog wel nieuwe pogingen op kunnen leveren
De sprintersploegen die sowieso al aan het rijden waren?quote:
Dezelfde teams lijkt mij. Muv de klassementteamsquote:
Niet dus, angsten voor de windquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De sprintersploegen die sowieso al aan het rijden waren?
UAE is alvast nerveus.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Volgens mij gaan we straks nog een waaierpoging krijgen.
Zal dus wel op niks uitlopen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Volgens mij gaan we straks nog een waaierpoging krijgen.
Stukje 47 graden vandaag genotquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk land jij zit, maar wees blij, op dit moment is het in Nederland nergens 16.
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarnemingen
Hier zit een hoop wensdenken bij. De enige die een trap heeft gedaan is Lemmen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:47 schreef TAmaru het volgende:
UAE moet het nu op de kant gooien
de rest is helemaal leeg gereden
Wat Karrul is voor de Belgen is TAmaru voor Pogiboyquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hier zit een hoop wensdenken bij. De enige die een trap heeft gedaan is Lemmen.
Heb Laporte en WOUT ook een trap zien doenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hier zit een hoop wensdenken bij. De enige die een trap heeft gedaan is Lemmen.
Dat gaat niemand kijken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Albert Withen Philipsen is een fenomeen.
Hij is wel mee. Zijn gele helm zat verstopt achter Politt.quote:
Je kan ook te grote ballen hebbenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelachen om Remco en Pogi. Lekker zelf alles op lint trekken
Die maken elkaar ook gekquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb je de Tour van vorig jaar gemist?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik begin steeds minder vertrouwen te krijgen in de olympische droom van Matthieu
Knechten voor hun knechten?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is toch weinig anders dan vorig jaar zo?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik begin steeds minder vertrouwen te krijgen in de olympische droom van Matthieu
Bijzonder.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toen was ie wel wat verder dan nu, zo lijkt t.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je de Tour van vorig jaar gemist?
Nee.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toen was ie wel wat verder dan nu, zo lijkt t.
Weinig reden om er niet achter te staan. Dat die een beetje voor spek en bonen tegen zijn zin meerijdt in de Tour weten we nou wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:05 schreef DiegoFuser het volgende:
Fijn om te zien dat FOK! nog steeds achter de nooit koersende wereldkampioen blijft staan. Er zijn nog vastigheden in het leven.
Vorig jaar bakte Tjeu er ook niks van op de OSquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je de Tour van vorig jaar gemist?
Denk het niet.quote:
Ik ben geen fan van hoe hij deze Tour (dit seizoen) rijdt maar daar ging het niet over, voor de OS zegt dit helemaal niks.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:05 schreef DiegoFuser het volgende:
Fijn om te zien dat FOK! nog steeds achter de nooit koersende wereldkampioen blijft staan. Er zijn nog vastigheden in het leven.
Denk dat het niet zoveel scheelt. Toen kon hij ook weinig als hij eenmaal in de kopgroep zatquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toen was ie wel wat verder dan nu, zo lijkt t.
Ik zou me kunnen voorstellen dat je je favoriete renner misschien een keer zou willen zien koersen?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Weinig reden om er niet achter te staan. Dat die een beetje voor spek en bonen tegen zijn zin meerijdt in de Tour weten we nou wel.
Toen leken z'n leadouts iets beter, maar dat is wel zoeken met een vergrootglas.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat het niet zoveel scheelt. Toen kon hij ook weinig als hij eenmaal in de kopgroep zat
En z'n leadouts zijn ook vergelijkbaar
Dat wel, maar dat is een andere discussie. Hij gebruikt de Tour gewoon als trainingskoers helaas.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:08 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik zou me kunnen voorstellen dat je je favoriete renner misschien een keer zou willen zien koersen?
Als hij daarmee de OS titel pakt heb ik daar geen problemen mee.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:05 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik zie hem liever straks olympisch kampioen worden dan dat hij hier 2 ritten wint eigenlijk (en dan 12e wordt in Parijs)quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:08 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik zou me kunnen voorstellen dat je je favoriete renner misschien een keer zou willen zien koersen?
Hij rijdt hier alleen omdat het van de sponsor moet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat is een andere discussie. Hij gebruikt de Tour gewoon als trainingskoers helaas.
Hij heeft een heel deel van z'n carrière allerlei prijzen laten liggen met zo'n koerswijze. Nu wat strategischer voor z'n erelijst.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:08 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Als wereldkampioen 7 wedstrijddagen tot de tour en vervolgens de tour gebruiken als een trainingsrondje. Ik heb daar toch wel een hele stevige mening over.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:07 schreef TommyL0204 het volgende:
Thieu is gewoon lekker in blokjes aan het trainen deze Tour. Opwindend? Nee. Komt ie op tijd in vorm in Parijs? Daar twijfel ik niet aan. Al zie ik hem liever gewoon in eendagskoersen lekker koersen.
En toch ook wel omdat het vorig jaar de perfecte voorbereiding was op het grote doelquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij rijdt hier alleen omdat het van de sponsor moet.
Hij zal de mening van iemand die hem 100x kindermepper heeft genoemd zeker meenemen!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Als wereldkampioen 7 wedstrijddagen tot de tour en vervolgens de tour gebruiken als een trainingsrondje. Ik heb daar toch wel een hele stevige mening over.
Beste ploeg in het voorjaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:10 schreef Pino112 het volgende:
MVDP moet eens naar een professionele ploeg gaan.
Dan neem jij zo’n kolderieke wedstrijd als de wegrace op de spelen wel heel erg serieus.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik zie hem liever straks olympisch kampioen worden dan dat hij hier 2 ritten wint eigenlijk (en dan 12e wordt in Parijs)
Ik denk dat Mathieu gillend gek wordt als hij bij een andere ploeg in een vast stramien moet gaan werken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:10 schreef Pino112 het volgende:
Dan heb ik daar dezelfde mening over als o.a. Mathieu en Woutquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dan neem jij zo’n kolderieke wedstrijd als de wegrace op de spelen wel heel erg serieus.
Maar waar hij aan de start stond reed hij wel uitslagen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Als wereldkampioen 7 wedstrijddagen tot de tour en vervolgens de tour gebruiken als een trainingsrondje. Ik heb daar toch wel een hele stevige mening over.
Behalve in de Tour en Amstel dan.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar waar hij aan de start stond reed hij wel uitslagen.
Maar je wil toch koers zien? Voor uitslagen kijk ik wel bij Steef.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar waar hij aan de start stond reed hij wel uitslagen.
Eerder in de etappe 1 enorme inspanning.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heeft Wout al veel werk verzet? Anders kunnen we hem wel opschrijven dunkt me.
Die reed alles uiteen in de 1e waaier vandaag. Daarna niet echt meer gezien, maar dat geldt ook voor Philipsen en Bini bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heeft Wout al veel werk verzet? Anders kunnen we hem wel opschrijven dunkt me.
Dit wordt vaak gezegd maar ik denk dat ze bij Visma hem ook wel de vrijheid zouden geven hoor. Dat deden ze ook bij Tom uiteindelijk toch? (Zonder succes overigens)quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik denk dat Mathieu gillend gek wordt als hij bij een andere ploeg in een vast stramien moet gaan werken.
De band tussen de Roodhoofdjes en Mathieu is ook wel heel innig. Eng, eng, eng.
Die wedstrijden waren op tv.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:13 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Maar je wil toch koers zien? Voor uitslagen kijk ik wel bij Steef.
DiegoFuser heeft het hele voorjaar huilend voor de tv gezeten.quote:
Met uitsluitend bergetappes en geen waaiers of gravelstroken zie ik Meintjes nog best eens podium rijden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het klassement van Louis Meintjes krijgt een opdoffer.
Ze hebben daarna wel besloten om dat nooit meer te doenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit wordt vaak gezegd maar ik denk dat ze bij Visma hem ook wel de vrijheid zouden geven hoor. Dat deden ze ook bij Tom uiteindelijk toch? (Zonder succes overigens)
Het Anonieme Crassement floreert daarentegen. Een prachtige 17de plek, niemand van Total die in de aanval mag.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze post lezende heb ik eigenlijk geen idee of Louis Meintjes meedoet of er iemand is met de bijnaam Louis Meintjes.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Voor de Tour hebben ze de Vingegaard al dus dn kan Mathieu op vakantie.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:16 schreef Devolder het volgende:
[..]
Ze hebben daarna wel besloten om dat nooit meer te doen
Louis stond voor vandaag 25e, de anonieme top 10 ging sowieso al lastig worden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Deze post lezende heb ik eigenlijk geen idee of Louis Meintjes meedoet of er iemand is met de bijnaam Louis Meintjes.
en Mathieu lijkt me niet iemand die zich laat leven door een foodcoach app.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:16 schreef Devolder het volgende:
[..]
Ze hebben daarna wel besloten om dat nooit meer te doen
Alpecintroep is wel ernstig vervelend jaquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:10 schreef Pino112 het volgende:
Hallucinant om dat nu nog te beweren. Hoeveel monumenten moeten ze nog winnen voor ze professioneel genoemd mogen worden?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Alpecintroep is wel ernstig vervelend ja
Bij Alpecin gebruiken ze juist allemaal de Foodmaker app.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en Mathieu lijkt me niet iemand die zich laat leven door een foodcoach app.
Die gebruikte Dumoulin ook niet, dat zie van Hooydonck laatst alquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en Mathieu lijkt me niet iemand die zich laat leven door een foodcoach app.
Ja, deels waarquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hallucinant om dat nu nog te beweren. Hoeveel monumenten moeten ze nog winnen voor ze professioneel genoemd mogen worden?
De hele dag ploeteren in de wind, goed vooraan zitten en dan ga je er nu alsnog af..quote:
Of het is voor Wout voor de sprintquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:25 schreef TAmaru het volgende:
[..]
wat zouden ze van plan zijn dan?
is gewoon controleren hoor
Ze zijn van plan de sprint te winnen met Woutquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:25 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Rijden voor Van Aert. Sprinters lossen op de klimmetjes.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:25 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja, ongeveer, nog 35km, dus denk 17:10-17:15quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:25 schreef opgebaarde het volgende:
Nog steeds tien minuten sneller dan het snelste tijdschema? Dus finish om 17:10?
Waarbij je de 2 grootste concurrenten dan weer niet lost waarschijnlijkquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:25 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Rijden voor Van Aert. Sprinters lossen op de klimmetjes.
Als je ziet hoe Mathieu op sommige dagen boven zichzelf kan uitstijgen, dat extreme pieken lijkt mij wel de verdienste van de ploeg.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, deels waar
Maar had Matje er minder gewonnen bij Visma? Ik denk dat het voor hem zo wel beter is, maar ik denk dat Alpecin vooral veel wint vanwege het ongekende talent van Matje (en Philipsen), niet omdat de ploeg hun per se beter maakt...
De werken in Roubaix waren overigens grote klasse dit jaar, dat moet gezegd worden.
Klopt, maar komt wel meer ruimte als sommige andere sprinters zijn gelostquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij je de 2 grootste concurrenten dan weer niet lost waarschijnlijk
Standaard elke Tour 2 ritten naar Pau lijkt me wel een goede jaquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:27 schreef Fretwork het volgende:
Vette rit zo, ze zouden hier vaker heen moeten fietsen
Nog een tijdrit Pau-Pau misschien?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Standaard elke Tour 2 ritten naar Pau lijkt me wel een goede ja
Groenewegen in principe toch de snelste zou ik zeggen (maar vandaag niet meer)quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij je de 2 grootste concurrenten dan weer niet lost waarschijnlijk
Ja hij heeft wel een irritant niveau voor z'n ploegmaats. Niet goed genoeg om erbij te blijven en niet slecht genoeg dat het totaal kansloos is.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:34 schreef Mani89 het volgende:
Een geloste Dillie die tevergeefs een hele ploeg ploeg bij zich heeft om hem terug te brengen is inmiddels echt een klassiek beeld.
Matthews en Mezgec (en Harper en Yates) zitten nog in het peloton! Zou wel lachen zijn als ze voor Mezgec gaan, dan gaat Matthews voor de zoveelste keer boos op zoek naar een nieuwe ploeg.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:34 schreef Mani89 het volgende:
Een geloste Dillie die tevergeefs een hele ploeg ploeg bij zich heeft om hem terug te brengen is inmiddels echt een klassiek beeld.
Ik ook, overdreven declassering. Bovendien moet Wout misschien eens een keer niet aan de rechterkant van de weg langs de hekken sprinten.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:34 schreef wimderon het volgende:
José in het met mijn eens inzake Démare.
Ik ben die 600 interviews wel beu.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat een eindeloos gezeik over veiligheid vandaag bij Sporza.
Volgens mij is dat Yates al min of meer beloofd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:28 schreef Marcoss het volgende:
Ayuso kan zich optimaal voor gaan bereiden op het kampioenschap in de Vuelta
Tenzij Pogi dan de unieke kans op een trilogie niet wil laten liggen
Eens.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:49 schreef Devolder het volgende:
Pau verdient eigenlijk een mooie eendagswedstrijd op de World Tour kalender
Dit peloton is al aardig uitgepierdquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Naar waar rijden die 2 eigenlijk? Die gaan dat toch nooit winnen van het peloton?
Toen was zo'n beetje elke lead out goed, nu nog maar één. En je hoorde tijdens de Tour al verhalen dat hij aan het spelen was in de achtergrond. Dat wil niet zeggen dat het nu niet alsnog goed kan komen, maar hij geeft toch wel een mindere indruk dit jaar.quote:
Ik zit het ook al te wensdenken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:58 schreef Bugno3 het volgende:
Etappewinst voor Laporte zou genieten zijn.
Jij gunt WOUT geen etappe?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:58 schreef Bugno3 het volgende:
Etappewinst voor Laporte zou genieten zijn.
Ik ken trouwens nog een renner die plek 2 tot 10 gepakt heeft, maar dan een keer of 15.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:54 schreef franklop het volgende:
Jasper mag wel winnen. Dan heeft hij elke plek gehad in top 10
Bauhaus.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke rappe mannen zijn er nog? De Lie, Van Aert, Girmay, Philipsen, Matthews?
is tocch fijn, Ayuso erbij als knecht? 😅quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Yates al min of meer beloofd.
Cees Bolquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh en Ackermans dusquote:
Is dat niet vooral omdat Van der Poel sinds vorig jaar doorheeft dat als hij echt serieus doet hij met zijn talent amper te kloppen is op zijn terrein?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hallucinant om dat nu nog te beweren. Hoeveel monumenten moeten ze nog winnen voor ze professioneel genoemd mogen worden?
Akkerfrans, Demare, Coquard, Bol, Arend.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die zit er niet bij.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:04 schreef Remco het volgende:
Denny dan mag die niet sprinten nu Roglic afgestapt is?
Hij moet Rogla nog thuis brengenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:04 schreef Remco het volgende:
Danny doet alles om niet zelf te hoeven sprintenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:04 schreef Remco het volgende:
Ik dacht een uit de kluiten gewassen Bahreiner gezien te hebben, maar Steef is het ook met jou eens.quote:
Visma laat niets meer rijden, die zetten zelfs pionnen in die ze morgen nodig hebben.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ja, wie gaat er winnen met een late uitval?
https://racecenter.letour.fr/en/livetracking/13quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik dacht een uit de kluiten gewassen Bahreiner gezien te hebben, maar Steef is het ook met jou eens.
0.9 is wel een heel laag cijfer.quote:
Jammer dat de koersradio voornamelijk in het frans is, slechts incidenteel iets in het engelsquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://racecenter.letour.fr/en/livetracking/13
Groepje 10, op 10 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |