Je kan ook te grote ballen hebbenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelachen om Remco en Pogi. Lekker zelf alles op lint trekken
Die maken elkaar ook gekquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb je de Tour van vorig jaar gemist?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik begin steeds minder vertrouwen te krijgen in de olympische droom van Matthieu
Knechten voor hun knechten?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is toch weinig anders dan vorig jaar zo?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik begin steeds minder vertrouwen te krijgen in de olympische droom van Matthieu
Bijzonder.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toen was ie wel wat verder dan nu, zo lijkt t.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je de Tour van vorig jaar gemist?
Nee.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toen was ie wel wat verder dan nu, zo lijkt t.
Weinig reden om er niet achter te staan. Dat die een beetje voor spek en bonen tegen zijn zin meerijdt in de Tour weten we nou wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:05 schreef DiegoFuser het volgende:
Fijn om te zien dat FOK! nog steeds achter de nooit koersende wereldkampioen blijft staan. Er zijn nog vastigheden in het leven.
Vorig jaar bakte Tjeu er ook niks van op de OSquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je de Tour van vorig jaar gemist?
Denk het niet.quote:
Ik ben geen fan van hoe hij deze Tour (dit seizoen) rijdt maar daar ging het niet over, voor de OS zegt dit helemaal niks.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:05 schreef DiegoFuser het volgende:
Fijn om te zien dat FOK! nog steeds achter de nooit koersende wereldkampioen blijft staan. Er zijn nog vastigheden in het leven.
Denk dat het niet zoveel scheelt. Toen kon hij ook weinig als hij eenmaal in de kopgroep zatquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toen was ie wel wat verder dan nu, zo lijkt t.
Ik zou me kunnen voorstellen dat je je favoriete renner misschien een keer zou willen zien koersen?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Weinig reden om er niet achter te staan. Dat die een beetje voor spek en bonen tegen zijn zin meerijdt in de Tour weten we nou wel.
Toen leken z'n leadouts iets beter, maar dat is wel zoeken met een vergrootglas.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat het niet zoveel scheelt. Toen kon hij ook weinig als hij eenmaal in de kopgroep zat
En z'n leadouts zijn ook vergelijkbaar
Dat wel, maar dat is een andere discussie. Hij gebruikt de Tour gewoon als trainingskoers helaas.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:08 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik zou me kunnen voorstellen dat je je favoriete renner misschien een keer zou willen zien koersen?
Als hij daarmee de OS titel pakt heb ik daar geen problemen mee.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:05 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik zie hem liever straks olympisch kampioen worden dan dat hij hier 2 ritten wint eigenlijk (en dan 12e wordt in Parijs)quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:08 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik zou me kunnen voorstellen dat je je favoriete renner misschien een keer zou willen zien koersen?
Hij rijdt hier alleen omdat het van de sponsor moet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat is een andere discussie. Hij gebruikt de Tour gewoon als trainingskoers helaas.
Hij heeft een heel deel van z'n carrière allerlei prijzen laten liggen met zo'n koerswijze. Nu wat strategischer voor z'n erelijst.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:08 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Als wereldkampioen 7 wedstrijddagen tot de tour en vervolgens de tour gebruiken als een trainingsrondje. Ik heb daar toch wel een hele stevige mening over.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:07 schreef TommyL0204 het volgende:
Thieu is gewoon lekker in blokjes aan het trainen deze Tour. Opwindend? Nee. Komt ie op tijd in vorm in Parijs? Daar twijfel ik niet aan. Al zie ik hem liever gewoon in eendagskoersen lekker koersen.
En toch ook wel omdat het vorig jaar de perfecte voorbereiding was op het grote doelquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij rijdt hier alleen omdat het van de sponsor moet.
Hij zal de mening van iemand die hem 100x kindermepper heeft genoemd zeker meenemen!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Als wereldkampioen 7 wedstrijddagen tot de tour en vervolgens de tour gebruiken als een trainingsrondje. Ik heb daar toch wel een hele stevige mening over.
Beste ploeg in het voorjaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:10 schreef Pino112 het volgende:
MVDP moet eens naar een professionele ploeg gaan.
Dan neem jij zo’n kolderieke wedstrijd als de wegrace op de spelen wel heel erg serieus.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik zie hem liever straks olympisch kampioen worden dan dat hij hier 2 ritten wint eigenlijk (en dan 12e wordt in Parijs)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |