Hij is wel mee. Zijn gele helm zat verstopt achter Politt.quote:
Je kan ook te grote ballen hebbenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelachen om Remco en Pogi. Lekker zelf alles op lint trekken
Die maken elkaar ook gekquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb je de Tour van vorig jaar gemist?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik begin steeds minder vertrouwen te krijgen in de olympische droom van Matthieu
Knechten voor hun knechten?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is toch weinig anders dan vorig jaar zo?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik begin steeds minder vertrouwen te krijgen in de olympische droom van Matthieu
Bijzonder.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toen was ie wel wat verder dan nu, zo lijkt t.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je de Tour van vorig jaar gemist?
Nee.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toen was ie wel wat verder dan nu, zo lijkt t.
Weinig reden om er niet achter te staan. Dat die een beetje voor spek en bonen tegen zijn zin meerijdt in de Tour weten we nou wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:05 schreef DiegoFuser het volgende:
Fijn om te zien dat FOK! nog steeds achter de nooit koersende wereldkampioen blijft staan. Er zijn nog vastigheden in het leven.
Vorig jaar bakte Tjeu er ook niks van op de OSquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je de Tour van vorig jaar gemist?
Denk het niet.quote:
Ik ben geen fan van hoe hij deze Tour (dit seizoen) rijdt maar daar ging het niet over, voor de OS zegt dit helemaal niks.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:05 schreef DiegoFuser het volgende:
Fijn om te zien dat FOK! nog steeds achter de nooit koersende wereldkampioen blijft staan. Er zijn nog vastigheden in het leven.
Denk dat het niet zoveel scheelt. Toen kon hij ook weinig als hij eenmaal in de kopgroep zatquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toen was ie wel wat verder dan nu, zo lijkt t.
Ik zou me kunnen voorstellen dat je je favoriete renner misschien een keer zou willen zien koersen?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Weinig reden om er niet achter te staan. Dat die een beetje voor spek en bonen tegen zijn zin meerijdt in de Tour weten we nou wel.
Toen leken z'n leadouts iets beter, maar dat is wel zoeken met een vergrootglas.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat het niet zoveel scheelt. Toen kon hij ook weinig als hij eenmaal in de kopgroep zat
En z'n leadouts zijn ook vergelijkbaar
Dat wel, maar dat is een andere discussie. Hij gebruikt de Tour gewoon als trainingskoers helaas.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:08 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik zou me kunnen voorstellen dat je je favoriete renner misschien een keer zou willen zien koersen?
Als hij daarmee de OS titel pakt heb ik daar geen problemen mee.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:05 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik zie hem liever straks olympisch kampioen worden dan dat hij hier 2 ritten wint eigenlijk (en dan 12e wordt in Parijs)quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:08 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik zou me kunnen voorstellen dat je je favoriete renner misschien een keer zou willen zien koersen?
Hij rijdt hier alleen omdat het van de sponsor moet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat is een andere discussie. Hij gebruikt de Tour gewoon als trainingskoers helaas.
Hij heeft een heel deel van z'n carrière allerlei prijzen laten liggen met zo'n koerswijze. Nu wat strategischer voor z'n erelijst.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:08 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Als wereldkampioen 7 wedstrijddagen tot de tour en vervolgens de tour gebruiken als een trainingsrondje. Ik heb daar toch wel een hele stevige mening over.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:07 schreef TommyL0204 het volgende:
Thieu is gewoon lekker in blokjes aan het trainen deze Tour. Opwindend? Nee. Komt ie op tijd in vorm in Parijs? Daar twijfel ik niet aan. Al zie ik hem liever gewoon in eendagskoersen lekker koersen.
En toch ook wel omdat het vorig jaar de perfecte voorbereiding was op het grote doelquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij rijdt hier alleen omdat het van de sponsor moet.
Hij zal de mening van iemand die hem 100x kindermepper heeft genoemd zeker meenemen!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Als wereldkampioen 7 wedstrijddagen tot de tour en vervolgens de tour gebruiken als een trainingsrondje. Ik heb daar toch wel een hele stevige mening over.
Beste ploeg in het voorjaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:10 schreef Pino112 het volgende:
MVDP moet eens naar een professionele ploeg gaan.
Dan neem jij zo’n kolderieke wedstrijd als de wegrace op de spelen wel heel erg serieus.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik zie hem liever straks olympisch kampioen worden dan dat hij hier 2 ritten wint eigenlijk (en dan 12e wordt in Parijs)
Ik denk dat Mathieu gillend gek wordt als hij bij een andere ploeg in een vast stramien moet gaan werken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:10 schreef Pino112 het volgende:
Dan heb ik daar dezelfde mening over als o.a. Mathieu en Woutquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dan neem jij zo’n kolderieke wedstrijd als de wegrace op de spelen wel heel erg serieus.
Maar waar hij aan de start stond reed hij wel uitslagen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Als wereldkampioen 7 wedstrijddagen tot de tour en vervolgens de tour gebruiken als een trainingsrondje. Ik heb daar toch wel een hele stevige mening over.
Behalve in de Tour en Amstel dan.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar waar hij aan de start stond reed hij wel uitslagen.
Maar je wil toch koers zien? Voor uitslagen kijk ik wel bij Steef.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar waar hij aan de start stond reed hij wel uitslagen.
Eerder in de etappe 1 enorme inspanning.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heeft Wout al veel werk verzet? Anders kunnen we hem wel opschrijven dunkt me.
Die reed alles uiteen in de 1e waaier vandaag. Daarna niet echt meer gezien, maar dat geldt ook voor Philipsen en Bini bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heeft Wout al veel werk verzet? Anders kunnen we hem wel opschrijven dunkt me.
Dit wordt vaak gezegd maar ik denk dat ze bij Visma hem ook wel de vrijheid zouden geven hoor. Dat deden ze ook bij Tom uiteindelijk toch? (Zonder succes overigens)quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik denk dat Mathieu gillend gek wordt als hij bij een andere ploeg in een vast stramien moet gaan werken.
De band tussen de Roodhoofdjes en Mathieu is ook wel heel innig. Eng, eng, eng.
Die wedstrijden waren op tv.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:13 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Maar je wil toch koers zien? Voor uitslagen kijk ik wel bij Steef.
DiegoFuser heeft het hele voorjaar huilend voor de tv gezeten.quote:
Met uitsluitend bergetappes en geen waaiers of gravelstroken zie ik Meintjes nog best eens podium rijden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het klassement van Louis Meintjes krijgt een opdoffer.
Ze hebben daarna wel besloten om dat nooit meer te doenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit wordt vaak gezegd maar ik denk dat ze bij Visma hem ook wel de vrijheid zouden geven hoor. Dat deden ze ook bij Tom uiteindelijk toch? (Zonder succes overigens)
Het Anonieme Crassement floreert daarentegen. Een prachtige 17de plek, niemand van Total die in de aanval mag.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze post lezende heb ik eigenlijk geen idee of Louis Meintjes meedoet of er iemand is met de bijnaam Louis Meintjes.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Voor de Tour hebben ze de Vingegaard al dus dn kan Mathieu op vakantie.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:16 schreef Devolder het volgende:
[..]
Ze hebben daarna wel besloten om dat nooit meer te doen
Louis stond voor vandaag 25e, de anonieme top 10 ging sowieso al lastig worden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Deze post lezende heb ik eigenlijk geen idee of Louis Meintjes meedoet of er iemand is met de bijnaam Louis Meintjes.
en Mathieu lijkt me niet iemand die zich laat leven door een foodcoach app.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:16 schreef Devolder het volgende:
[..]
Ze hebben daarna wel besloten om dat nooit meer te doen
Alpecintroep is wel ernstig vervelend jaquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:10 schreef Pino112 het volgende:
Hallucinant om dat nu nog te beweren. Hoeveel monumenten moeten ze nog winnen voor ze professioneel genoemd mogen worden?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Alpecintroep is wel ernstig vervelend ja
Bij Alpecin gebruiken ze juist allemaal de Foodmaker app.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en Mathieu lijkt me niet iemand die zich laat leven door een foodcoach app.
Die gebruikte Dumoulin ook niet, dat zie van Hooydonck laatst alquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en Mathieu lijkt me niet iemand die zich laat leven door een foodcoach app.
Ja, deels waarquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hallucinant om dat nu nog te beweren. Hoeveel monumenten moeten ze nog winnen voor ze professioneel genoemd mogen worden?
De hele dag ploeteren in de wind, goed vooraan zitten en dan ga je er nu alsnog af..quote:
Of het is voor Wout voor de sprintquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:25 schreef TAmaru het volgende:
[..]
wat zouden ze van plan zijn dan?
is gewoon controleren hoor
Ze zijn van plan de sprint te winnen met Woutquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:25 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Rijden voor Van Aert. Sprinters lossen op de klimmetjes.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:25 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja, ongeveer, nog 35km, dus denk 17:10-17:15quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:25 schreef opgebaarde het volgende:
Nog steeds tien minuten sneller dan het snelste tijdschema? Dus finish om 17:10?
Waarbij je de 2 grootste concurrenten dan weer niet lost waarschijnlijkquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:25 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Rijden voor Van Aert. Sprinters lossen op de klimmetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |