Ik snap deze sport prima, maar als je zoveel kijkt en het nog niet snapt, kun je ook darten gaan kijken wellicht?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
G2 is aan het G2'en. Onnavolgbare sport is het, he?
ze zijn kapot denk ikquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel heel raar dit. Die 16 zouden echt veel sterker moeten zijn dan die 4 vooraan, zeker als je naar de namen kijkt.
Vreemd en zuur.
ik had precies dezelfde reactie in gedachtenquote:
Dat zou dan je beste post van het jaar zijn geweest.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik had precies dezelfde reactie in gedachten
Alleen rijden die 4 vol en daarachter waarschijnlijk niemand die vol doorrijdt, die gokken allemaalquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel heel raar dit. Die 16 zouden echt veel sterker moeten zijn dan die 4 vooraan, zeker als je naar de namen kijkt.
Vreemd en zuur.
Ze worden zo ingelopen dus dat heeft wel opgeleverdquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alleen rijden die 4 vol en daarachter waarschijnlijk niemand die vol doorrijdt, die gokken allemaal
hier lekker de radio aan beeld komt wel de laatste 16 km.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is koers, maar we kijken vooral naar Sersj die open deuren aan het intrappen is.
het is vooral jammer dat ze geen extra pion hebben voor de Vocsnor koppeltijdritquote:
Zeker met de fitheid van het pulleton nuquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:39 schreef franklop het volgende:
De finale zou nog wel nieuwe pogingen op kunnen leveren
De sprintersploegen die sowieso al aan het rijden waren?quote:
Dezelfde teams lijkt mij. Muv de klassementteamsquote:
Niet dus, angsten voor de windquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De sprintersploegen die sowieso al aan het rijden waren?
UAE is alvast nerveus.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Volgens mij gaan we straks nog een waaierpoging krijgen.
Zal dus wel op niks uitlopen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Volgens mij gaan we straks nog een waaierpoging krijgen.
Stukje 47 graden vandaag genotquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk land jij zit, maar wees blij, op dit moment is het in Nederland nergens 16.
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarnemingen
Hier zit een hoop wensdenken bij. De enige die een trap heeft gedaan is Lemmen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:47 schreef TAmaru het volgende:
UAE moet het nu op de kant gooien
de rest is helemaal leeg gereden
Wat Karrul is voor de Belgen is TAmaru voor Pogiboyquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hier zit een hoop wensdenken bij. De enige die een trap heeft gedaan is Lemmen.
Heb Laporte en WOUT ook een trap zien doenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hier zit een hoop wensdenken bij. De enige die een trap heeft gedaan is Lemmen.
Dat gaat niemand kijken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Albert Withen Philipsen is een fenomeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |