Ik snap deze sport prima, maar als je zoveel kijkt en het nog niet snapt, kun je ook darten gaan kijken wellicht?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
G2 is aan het G2'en. Onnavolgbare sport is het, he?
ze zijn kapot denk ikquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel heel raar dit. Die 16 zouden echt veel sterker moeten zijn dan die 4 vooraan, zeker als je naar de namen kijkt.
Vreemd en zuur.
ik had precies dezelfde reactie in gedachtenquote:
Dat zou dan je beste post van het jaar zijn geweest.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik had precies dezelfde reactie in gedachten
Alleen rijden die 4 vol en daarachter waarschijnlijk niemand die vol doorrijdt, die gokken allemaalquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel heel raar dit. Die 16 zouden echt veel sterker moeten zijn dan die 4 vooraan, zeker als je naar de namen kijkt.
Vreemd en zuur.
Ze worden zo ingelopen dus dat heeft wel opgeleverdquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alleen rijden die 4 vol en daarachter waarschijnlijk niemand die vol doorrijdt, die gokken allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |