Als je ziet hoe Mathieu op sommige dagen boven zichzelf kan uitstijgen, dat extreme pieken lijkt mij wel de verdienste van de ploeg.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, deels waar
Maar had Matje er minder gewonnen bij Visma? Ik denk dat het voor hem zo wel beter is, maar ik denk dat Alpecin vooral veel wint vanwege het ongekende talent van Matje (en Philipsen), niet omdat de ploeg hun per se beter maakt...
De werken in Roubaix waren overigens grote klasse dit jaar, dat moet gezegd worden.
Klopt, maar komt wel meer ruimte als sommige andere sprinters zijn gelostquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij je de 2 grootste concurrenten dan weer niet lost waarschijnlijk
Standaard elke Tour 2 ritten naar Pau lijkt me wel een goede jaquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:27 schreef Fretwork het volgende:
Vette rit zo, ze zouden hier vaker heen moeten fietsen
Nog een tijdrit Pau-Pau misschien?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Standaard elke Tour 2 ritten naar Pau lijkt me wel een goede ja
Groenewegen in principe toch de snelste zou ik zeggen (maar vandaag niet meer)quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij je de 2 grootste concurrenten dan weer niet lost waarschijnlijk
Ja hij heeft wel een irritant niveau voor z'n ploegmaats. Niet goed genoeg om erbij te blijven en niet slecht genoeg dat het totaal kansloos is.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:34 schreef Mani89 het volgende:
Een geloste Dillie die tevergeefs een hele ploeg ploeg bij zich heeft om hem terug te brengen is inmiddels echt een klassiek beeld.
Matthews en Mezgec (en Harper en Yates) zitten nog in het peloton! Zou wel lachen zijn als ze voor Mezgec gaan, dan gaat Matthews voor de zoveelste keer boos op zoek naar een nieuwe ploeg.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:34 schreef Mani89 het volgende:
Een geloste Dillie die tevergeefs een hele ploeg ploeg bij zich heeft om hem terug te brengen is inmiddels echt een klassiek beeld.
Ik ook, overdreven declassering. Bovendien moet Wout misschien eens een keer niet aan de rechterkant van de weg langs de hekken sprinten.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:34 schreef wimderon het volgende:
José in het met mijn eens inzake Démare.
Ik ben die 600 interviews wel beu.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat een eindeloos gezeik over veiligheid vandaag bij Sporza.
Volgens mij is dat Yates al min of meer beloofd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:28 schreef Marcoss het volgende:
Ayuso kan zich optimaal voor gaan bereiden op het kampioenschap in de Vuelta
Tenzij Pogi dan de unieke kans op een trilogie niet wil laten liggen
Eens.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:49 schreef Devolder het volgende:
Pau verdient eigenlijk een mooie eendagswedstrijd op de World Tour kalender
Dit peloton is al aardig uitgepierdquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Naar waar rijden die 2 eigenlijk? Die gaan dat toch nooit winnen van het peloton?
Toen was zo'n beetje elke lead out goed, nu nog maar één. En je hoorde tijdens de Tour al verhalen dat hij aan het spelen was in de achtergrond. Dat wil niet zeggen dat het nu niet alsnog goed kan komen, maar hij geeft toch wel een mindere indruk dit jaar.quote:
Ik zit het ook al te wensdenken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:58 schreef Bugno3 het volgende:
Etappewinst voor Laporte zou genieten zijn.
Jij gunt WOUT geen etappe?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:58 schreef Bugno3 het volgende:
Etappewinst voor Laporte zou genieten zijn.
Ik ken trouwens nog een renner die plek 2 tot 10 gepakt heeft, maar dan een keer of 15.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:54 schreef franklop het volgende:
Jasper mag wel winnen. Dan heeft hij elke plek gehad in top 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |