Bauhaus.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke rappe mannen zijn er nog? De Lie, Van Aert, Girmay, Philipsen, Matthews?
is tocch fijn, Ayuso erbij als knecht? 😅quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Yates al min of meer beloofd.
Cees Bolquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh en Ackermans dusquote:
Is dat niet vooral omdat Van der Poel sinds vorig jaar doorheeft dat als hij echt serieus doet hij met zijn talent amper te kloppen is op zijn terrein?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hallucinant om dat nu nog te beweren. Hoeveel monumenten moeten ze nog winnen voor ze professioneel genoemd mogen worden?
Akkerfrans, Demare, Coquard, Bol, Arend.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die zit er niet bij.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:04 schreef Remco het volgende:
Denny dan mag die niet sprinten nu Roglic afgestapt is?
Hij moet Rogla nog thuis brengenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:04 schreef Remco het volgende:
Danny doet alles om niet zelf te hoeven sprintenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:04 schreef Remco het volgende:
Ik dacht een uit de kluiten gewassen Bahreiner gezien te hebben, maar Steef is het ook met jou eens.quote:
Visma laat niets meer rijden, die zetten zelfs pionnen in die ze morgen nodig hebben.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ja, wie gaat er winnen met een late uitval?
https://racecenter.letour.fr/en/livetracking/13quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik dacht een uit de kluiten gewassen Bahreiner gezien te hebben, maar Steef is het ook met jou eens.
0.9 is wel een heel laag cijfer.quote:
Jammer dat de koersradio voornamelijk in het frans is, slechts incidenteel iets in het engelsquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://racecenter.letour.fr/en/livetracking/13
Groepje 10, op 10 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |