Ja het schijnt dat de EBU een paar ton minder aan inkomsten + weer een paar miljoen minder kijkers erg fijn vindt.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:55 schreef Lt.Bookman het volgende:
Er zijn echt mensen die denken dat het EBU en de rest van Europa iets kan rotten of Nederland meedoet of niet? Het feestje gaat gewoon door zonder ons hoor.
Als je niet meedoet (en het niet uitzendt) in 2025 doe je dat voor jezelf, als statement komt het toch niet aan.
Joh, er is toch inmiddels uit alles gebleken dat die organisatie een plank voor de kop heeft? Ze halen Liechtenstein en Kosovo aan boord en roepen doodleuk dat het deelnemersveld is gegroeid.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja het schijnt dat de EBU een paar ton minder aan inkomsten + weer een paar miljoen minder kijkers erg fijn vindt.![]()
Altijd dat redeneren in uitersten. Nee het is niet het einde van de wereld, maar nee het zal ze ook niet aan hun reet roesten.
Alsof er geen Nederlander meer kijkt alleen omdat de tros het niet uitzendtquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:48 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Joh, er is toch inmiddels uit alles gebleken dat die organisatie een plank voor de kop heeft? Ze halen Liechtenstein en Kosovo aan boord en roepen doodleuk dat het deelnemersveld is gegroeid.Van 2% minder kijkers, als er geen Nederlander meer kijkt, zullen ze vast ook niet wakker liggen.
Ik schreef ls. Als er geen enkele Nederlander meer kijkt scheelt dat 2% op het totaal aantal kijkers voor Eurovision. Daar maalt EBU niet om. Daar gaan ze niet voor door het stof.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alsof er geen Nederlander meer kijkt alleen omdat de tros het niet uitzendt
Een organisatie die elk jaar haar succes deelt doormiddel van de kijkcijfers schijnt het inderdaad geen probleem te vinden dat ze binnen 10 jaar al 40 miljoen kijkers zijn verloren. Met Nederland erbij in een goed jaar zijn dat er nog eens 8 miljoen en kunnen ze eindelijk communiceren dat ze nu richting de 150 miljoen kijkers gaan.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:48 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Joh, er is toch inmiddels uit alles gebleken dat die organisatie een plank voor de kop heeft? Ze halen Liechtenstein en Kosovo aan boord en roepen doodleuk dat het deelnemersveld is gegroeid.Van 2% minder kijkers, als er geen Nederlander meer kijkt, zullen ze vast ook niet wakker liggen.
Ik heb oprecht het idee dat het sinds het onder leiding van Martin Osterdahl staat allemaal steeds minder gaat op deze manier. Onder het bewind van Jon Ola Sand is er gegroeid naar een totaal van 43 landen op een gegeven moment, met veel terugkeerders in zijn periode (Oostenrijk, Itali, Hongarije, San Marino, Montenegro, Tsjechi, Australi als debutant). Veel landen bleven trouw aan het ESF in deze jaren.quote:Op zondag 21 juli 2024 07:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een organisatie die elk jaar haar succes deelt doormiddel van de kijkcijfers schijnt het inderdaad geen probleem te vinden dat ze binnen 10 jaar al 40 miljoen kijkers zijn verloren. Met Nederland erbij in een goed jaar zijn dat er nog eens 8 miljoen en kunnen ze eindelijk communiceren dat ze nu richting de 150 miljoen kijkers gaan.
Dat is namelijk het succes van het format Eurovision, elk jaar minder deelnemers, minder inkomsten en minder kijkers, geen probleem voor de EBU. Gewoon blijven lachen!
Sorry als dit offtopic is maar tot nu toe heeft Martin sterdahl eigenlijk nog maar weinig voorgesteld als executive supervisor. De enige besluit die hij tot nu toe gemaakt dat nog redelijk is, is de rest-of-the-world vote. Die vind ik nog oke. (Ik neem aan dat hij daar ook een aandeel in had). Maar voor de rest heeft hij alleen nog maar beslissingen genomen die nergens naar toe leiden.quote:Op zondag 21 juli 2024 08:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb oprecht het idee dat het sinds het onder leiding van Martin Osterdahl staat allemaal steeds minder gaat op deze manier. Onder het bewind van Jon Ola Sand is er gegroeid naar een totaal van 43 landen op een gegeven moment, met veel terugkeerders in zijn periode (Oostenrijk, Itali, Hongarije, San Marino, Montenegro, Tsjechi, Australi als debutant). Veel landen bleven trouw aan het ESF in deze jaren.
In het Martin Osterdahl tijdperk zijn we al ontzettend geslonken in het aantal deelnemers. In zijn tijd verdwenen Hongarije, Montenegro, Bulgarije, Noord-Macedoni en Roemeni (en Rusland en Wit-Rusland). We kregen er Luxemburg voor terug. Nu kan ik me voorstellen dat je niet alle terugtrekkingen tegen kan houden, maar het is toch opvallend dat continue deelnemers als Noord-Macedoni en Roemeni, die voor ze stopten 20+ deelnames achter elkaar hadden, zijn gestopt. En daar komen nog eens alle verhalen bij van landen die afgelopen jaren twijfelden om te stoppen vanwege kosten (denk aan een Tsjechi, Sloveni of Australi). En nu komt daar nog eens bij dat Nederland ook op het punt staat om te stoppen. Tja, dan ben je echt niet goed bezig of je hebt toch een enorme plaat voor je kop
Helft van Nederlanderse kijkers kijkt gewoon op de Belg of BBC dan.quote:Op zondag 21 juli 2024 00:20 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik schreef ls. Als er geen enkele Nederlander meer kijkt scheelt dat 2% op het totaal aantal kijkers voor Eurovision. Daar maalt EBU niet om. Daar gaan ze niet voor door het stof.
Of YouTubequote:Op zondag 21 juli 2024 15:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Helft van Nederlanderse kijkers kijkt gewoon op de Belg of BBC dan.
RotW vote is minder ok als je ziet waar ze de afgelopen twee jaar de 12 punten aan hebben gegeven in de finale.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sorry als dit offtopic is maar tot nu toe heeft Martin sterdahl eigenlijk nog maar weinig voorgesteld als executive supervisor. De enige besluit die hij tot nu toe gemaakt dat nog redelijk is, is de rest-of-the-world vote. Die vind ik nog oke. (Ik neem aan dat hij daar ook een aandeel in had). Maar voor de rest heeft hij alleen nog maar beslissingen genomen die nergens naar toe leiden.
Ik denk dat je dan de populariteit van het songfestival iets overschat. Als het op NPO 1 is kijken de mensen wel, maar als ze er echt naar op zoek moeten gaan er maximaal een paar honderdduizend mensen kijken.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat je vooral merkt, is dat er een duidelijke accentverschuiving is. In de Jon Ola-tijd was het bovenal de ambitie om zo veel mogelijk deelnemers te hebben. Dan gaat iedereen in die landen kijken, stemmen, sociale media-onzin aanklikken, enz.quote:Op zondag 21 juli 2024 08:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb oprecht het idee dat het sinds het onder leiding van Martin Osterdahl staat allemaal steeds minder gaat op deze manier. Onder het bewind van Jon Ola Sand is er gegroeid naar een totaal van 43 landen op een gegeven moment, met veel terugkeerders in zijn periode (Oostenrijk, Itali, Hongarije, San Marino, Montenegro, Tsjechi, Australi als debutant). Veel landen bleven trouw aan het ESF in deze jaren.
In het Martin Osterdahl tijdperk zijn we al ontzettend geslonken in het aantal deelnemers. In zijn tijd verdwenen Hongarije, Montenegro, Bulgarije, Noord-Macedoni en Roemeni (en Rusland en Wit-Rusland). We kregen er Luxemburg voor terug. Nu kan ik me voorstellen dat je niet alle terugtrekkingen tegen kan houden, maar het is toch opvallend dat continue deelnemers als Noord-Macedoni en Roemeni, die voor ze stopten 20+ deelnames achter elkaar hadden, zijn gestopt. En daar komen nog eens alle verhalen bij van landen die afgelopen jaren twijfelden om te stoppen vanwege kosten (denk aan een Tsjechi, Sloveni of Australi). En nu komt daar nog eens bij dat Nederland ook op het punt staat om te stoppen. Tja, dan ben je echt niet goed bezig of je hebt toch een enorme plaat voor je kop
Het ESF valt volgens mij gewoon middenin het Even Tot Hier-seizoen, dus Tante Sjaan en Ome Gerrit kijken dat op NPO1 in plaats van het ESF op de Belg.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan de populariteit van het songfestival iets overschat. Als het op NPO 1 is kijken de mensen wel, maar als ze er echt naar op zoek moeten gaan er maximaal een paar honderdduizend mensen kijken.
Volgens mij kwam er met zijn komst ook een omslag dat het allemaal commerciler moest. Ook met al die afsplitsingen, American Song Contest, Asiavision etc. En het begon in Rotterdam ook wel met die backing vocals, waardoor het allemaal toch wat meer plastic werd. Eigenlijk ging de ziel er vanaf dat moment ook wel wat uit, ook door het meer wegduwen van de fans. Ik had alleen niet gedacht dat dit ook zou zorgen voor een naardere ervaring achter de schermen.quote:Op zondag 21 juli 2024 08:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is a bitch.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lijkt me heel naar als artiest zijnde.quote:Op zondag 21 juli 2024 19:08 schreef Cee het volgende:
Rob Holley en z’n vriendjes die de socials etc. overnamen waarin de kandidaten nog meer door hoepeltjes moesten springen hebben ook flink bijgedragen aan de backfiring. Vooral dit jaar.
Ja helaas, daar heb ik een kaartje voor... Ik denk vanwege een te druk programma in de dagen eromheen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:02 schreef Lt.Bookman het volgende:
"Helaas moet Joost Klein zijn optreden op Nirwana Tuinfeest op 10 augustus annuleren."
Benieuwd waarom.
Ja, de 9e op Zomerparkfeest en de 11e op Suikerrock. Eens zien wat ze daarmee gaan doen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja helaas, daar heb ik een kaartje voor... Ik denk vanwege een te druk programma in de dagen eromheen.
Ik had eerder een prijs van 60.000 per uur ergens gelezen maar 100.000quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:23 schreef suzebol75 het volgende:
https://www.instagram.com(...)MTJsanh6bDR6bjBhOQ==
https://www.instagram.com(...)gsh=M3ZqdXBzemR2OHR2
Geen idee of het invoegen goed gaat, maar volgens juicechannel dus simpelweg nieuwe prijs geist, 3* zo veel, namelijk 100.000.
Als dit klopt (en waarom zou dat eigenlijk niet waar zijn) gooit ie op deze manier wel behoorlijk zijn eigen glazen in op de lange termijn. Dit soort fratsen worden niet makkelijk gewaardeerd.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:23 schreef suzebol75 het volgende:
https://www.instagram.com(...)MTJsanh6bDR6bjBhOQ==
https://www.instagram.com(...)gsh=M3ZqdXBzemR2OHR2
Geen idee of het invoegen goed gaat, maar volgens juicechannel dus simpelweg nieuwe prijs geist, 3* zo veel, namelijk 100.000.
Omdat het een Juicechannel is en die zitten er wel vaker naast?quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als dit klopt (en waarom zou dat eigenlijk niet waar zijn)
Dat hij even genoeg heeft van fotograferende pers mensen na Malm. En geef hem eens ongelijk.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:03 schreef RipCity het volgende:
Joost Klein was vrijdag n van de headliners op het Belgische festival ‘Suikerrock’ in Tienen. Daar stond de zanger op het hoofdpodium. Voor het optreden stelde de zanger al zijn eisen. De aanwezige pers mocht geen foto’s of video's van het optreden van Joost Klein maken. Van zodra Joost ook maar n camera zou zien, dan zou hij meteen het podium verlaten. Zover is het niet gekomen, niet n fotograaf wou het plezier van het aanwezige publiek verpesten, maar het zegt wel veel over Klein.
Maar... In NL had hij niet lang vr het ESF die No Phone Show in Tilburg en dat vond iedereen juist weer allemachtig prachtig en 'dat zouden meer artiesten moeten doen'. Dus ik snap niet zo heel goed waarom het dan nu ineens een ding zou zijn en het veel over hem zegt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:03 schreef RipCity het volgende:
Joost Klein was vrijdag n van de headliners op het Belgische festival ‘Suikerrock’ in Tienen. Daar stond de zanger op het hoofdpodium. Voor het optreden stelde de zanger al zijn eisen. De aanwezige pers mocht geen foto’s of video's van het optreden van Joost Klein maken. Van zodra Joost ook maar n camera zou zien, dan zou hij meteen het podium verlaten. Zover is het niet gekomen, niet n fotograaf wou het plezier van het aanwezige publiek verpesten, maar het zegt wel veel over Klein.
Dit was toch al ontkracht door de organisatie zelf volgens mij? In ieder geval iemand die dit had nagevraagd en als reactie van de organisatie kreeg dat zij niet meer wisten dan dat in het persbericht stond, namelijk dat het Joost niet lukte om die dag op te treden daar en dat hij dat heel jammer vond en geprobeerd heeft om het wel te doen lukken, maar dat het niet om die zogenaamde 100.000 ging. Zal wel iets schema-/logistiek technisch zijn gezien zijn drukke dagen rondom dit optreden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als dit klopt (en waarom zou dat eigenlijk niet waar zijn) gooit ie op deze manier wel behoorlijk zijn eigen glazen in op de lange termijn. Dit soort fratsen worden niet makkelijk gewaardeerd.
Greys. Wat snap je niet aan het woord pers ;-)quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar... In NL had hij niet lang vr het ESF die No Phone Show in Tilburg en dat vond iedereen juist weer allemachtig prachtig en 'dat zouden meer artiesten moeten doen'. Dus ik snap niet zo heel goed waarom het dan nu ineens een ding zou zijn en het veel over hem zegt.
Ok ja misschien omdat dit een festival was en dat andere een concert van hem alleen is het ietssssje anders.
Edit: Suikerrock zelf mocht als organisator dus gewoon filmen. Zie onder. Denk dat Joost gewoon wilde dat mensen live genieten van het concert ipv door hun telefoon kijkend. Zou echt willen dat meer dat zo deden. En in de video zie ik gewoon meisjes met telefoons pontificaal vooraan toch?
[ x ]
Dat deed tool ook het hele concert mocht je geen telefoon en dan het laatste nummer wel. Dat deed dan ook iedereenquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar... In NL had hij niet lang vr het ESF die No Phone Show in Tilburg en dat vond iedereen juist weer allemachtig prachtig en 'dat zouden meer artiesten moeten doen'. Dus ik snap niet zo heel goed waarom het dan nu ineens een ding zou zijn en het veel over hem zegt.
Ok ja misschien omdat dit een festival was en dat andere een concert van hem alleen is het ietssssje anders.
Edit: Suikerrock zelf mocht als organisator dus gewoon filmen. Zie onder. Denk dat Joost gewoon wilde dat mensen live genieten van het concert ipv door hun telefoon kijkend. Zou echt willen dat meer dat zo deden.
[ x ]
Hahaha oh kut, sorry. Ik las echt over het woord pers heen. I blame de warmte. Door je zin 'als hij ook maar n camera zou zien zou hij het podium verlaten' dacht ik niemand, dus ook publiek niet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Greys. Wat snap je niet aan het woord pers ;-)
Normaliter mogen die eerste 3 nummers foto’s maken. Dat mocht dus blijkbaar nu niet bij Joost.
Het zegt dat hij niet gefotografeerd wil worden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:03 schreef RipCity het volgende:
Waarom deze man maar blijven verdedigen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:10 schreef Aadrianus het volgende:
Dat hij even genoeg heeft van fotograferende pers mensen na Malm. En geef hem eens ongelijk.
quote:Annulering Joost
Zoals je waarschijnlijk wel hebt gezien, heeft Joost zijn optreden voor Nirwana Tuinfeest 2024 geannuleerd. Vanuit team Joost hebben we het volgende bericht gekregen:
“Helaas moet Joost Klein zijn optreden op Nirwana Tuinfeest op 10 augustus annuleren. Joost was heel graag komen spelen en we hebben er alles aan gedaan om deze annulering te voorkomen, maar het blijkt simpelweg niet haalbaar deze zomer.
Met dank aan de geweldige festivalorganisatie is er een uitstekende vervanger gevonden.”
De surprise act zal de zaterdag afsluiten en we kunnen zeggen dat dit een meer dan waardige vervanger is. Deze vervanger blijft echter naar wens van de act tot het laatste moment een verrassing.
Misschien een wijze les: je moet niet alles geloven wat je op internet leest.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:33 schreef Za het volgende:
[..]
Waarom deze man maar blijven verdedigen?
Zegt hij nu serieus optredens af waar ze geen ton willen dokken voor zijn "kunst"?
Ik call bullshit. Zowel op Pinkpop als in Genk zag ik professionele fotografen aan het podium staan.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:03 schreef RipCity het volgende:
Ik lees nergens iets over hem, behalve in deze thread.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:09 schreef blackswangreen het volgende:
Misschien een wijze les: je moet niet alles geloven wat je op internet leest.
Ik heb een foto gezien van de lijst dat ie op Suikerrock niet gefotografeerd wilde worden. Dus zeker geen complete bullshit.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:14 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik call bullshit. Zowel op Pinkpop als in Genk zag ik professionele fotografen aan het podium staan.
(nu werkende Screenshots hopelijk)quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat het een Juicechannel is en die zitten er wel vaker naast?
(Ik kan niks zien via de linkjes, priv account met maar 2 posts staat er.)
Haha, meen je dit nou?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:29 schreef girlnextdoor. het volgende:
Joost komt vrijdag op een festival waar ik heen ga, wel of niet naar zijn optreden kijken?
Waarom nietquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:29 schreef girlnextdoor. het volgende:
Joost komt vrijdag op een festival waar ik heen ga, wel of niet naar zijn optreden kijken?
Zomerparkfeest? Zal druk gaan wordenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:29 schreef girlnextdoor. het volgende:
Why not? Als je maar geen Europapa verwachtquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:29 schreef girlnextdoor. het volgende:
Waarom eigenlijk altijd die remix? Bewust tegendraads?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Why not? Als je maar geen Europapa verwachtwel de remix
Jep! Ik ben wel benieuwd eigenlijk. Meer naar hoe hij overkomt dan naar de muziek zelf eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Zomerparkfeest? Zal druk gaan wordenMooie line-up dit jaar. Zijn Appelpop zo wel voorbij als grootste gratis festival van NL.
Hahaha wtf joh. De fotografen zijn daar al net zo 'zuinig' op de deelnemers inderdaad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:02 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Zou het deze vrouw zijngekke zweden
Zou dat inderdaad de journalist zijn die aangifte heeft gedaan tegen Joost Klein?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:02 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Denk het niet hoor. Volgens mij was dat meer een social media meisje van ESF zelf en niet een journalist.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:03 schreef FvanS het volgende:
[..]
Zou dat inderdaad de journalist zijn die aangifte heeft gedaan tegen Joost Klein?
De dame in de Joost-DQ-saga is Brits.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:02 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Vet hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:32 schreef Greys het volgende:
Joost gaat shows geven in New York en Los Angeles!
[ x ]
Dat sluit uit dat hij volgend jaar Eurovisie gaat doen lijkt me?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:32 schreef Greys het volgende:
Joost gaat shows geven in New York en Los Angeles!
[ x ]
1 en 3 april zijn de shows.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat sluit uit dat hij volgend jaar Eurovisie gaat doen lijkt me?
Misschienquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk altijd die remix? Bewust tegendraads?
Je hebt kans dat ie denkt 'in Nederland zijn ze inmiddels vast een beetje Europapamoe maar wat verder over de grens zitten ze er juist op te wachten want dat kennen ze van het Songfestival'.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Misschienvanavond op Sziget deed ie wel de normale Europapa
Voor zover ik weet heeft hij Europapa alleen op Pinkpop en nu dus Sziget gedaan. Lijkt het dus te bewaren voor de major festivals.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt kans dat ie denkt 'in Nederland zijn ze inmiddels vast een beetje Europapamoe maar wat verder over de grens zitten ze er juist op te wachten want dat kennen ze van het Songfestival'.
Of hij kreeg er een tijdje een vieze smaak van in z'n mond na het hele gebeuren en kan ie het nu weer wat beter aan.
Hij zal de originele versie ook wel "standaard" tijdens zijn Europese - en sinds gisteren ook Amerikaanse - tour doen aangezien de meeste concertgangers hem daarvan kennen natuurlijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 00:20 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft hij Europapa alleen op Pinkpop en nu dus Sziget gedaan. Lijkt het dus te bewaren voor de major festivals.
De Zweedse officier van justitie zei dat er een besluit werd genomen over vervolging als de getuigenverklaringen uit Nederland binnen waren. Dus f Trouw weet meer en Joost is inmiddels gedagvaard f ze verkondigen onzin. Er is in ieder geval nog altijd geen rechter aan te pas gekomen tot nu toe, dus dat "hij moest voorkomen" is al onjuist.quote:Tijdens het gesprek is de naam van Joost Klein al een paar keer gevallen. Klein werd in Zweden aangeklaagd omdat hij vlak na zijn optreden in de halve finale een dreigende beweging zou hebben gemaakt naar een cameravrouw, die hem, tegen de afspraken in, filmde. Daardoor mocht Klein niet meedoen aan de finale en moest hij voorkomen.
In Venlo heeft ie het niet gedaan of ik heb het totaal gemist. Maarja dat is geloof ik ook niet zo'n major festivalquote:Op donderdag 8 augustus 2024 00:20 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft hij Europapa alleen op Pinkpop en nu dus Sziget gedaan. Lijkt het dus te bewaren voor de major festivals.
Was weer alleen de remix inderdaad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:19 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
In Venlo heeft ie het niet gedaan of ik heb het totaal gemist. Maarja dat is geloof ik ook niet zo'n major festival
Ja precies. Hoorde van een kennis ook dat er heel wat kinderen teleurgesteld en sommigen zelfs huilend naar huis gingen omdat ie niet het hele nummer deed. Ik snap dat hij ook andere nummers heeft maar Europapa is hij toch bekend mee geworden denk ik dan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:23 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Was weer alleen de remix inderdaad.
Ik vind het jammer. Europapa (met (lange) outro) zou een perfecte afsluiter zijn voor iedere show. Nu voelt het toch onaf.
Ik denk dat, dat te pijnlijk is. De 2x dag ie het wel deed waren emotioneel niet zo best.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:23 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Was weer alleen de remix inderdaad.
Ik vind het jammer. Europapa (met (lange) outro) zou een perfecte afsluiter zijn voor iedere show. Nu voelt het toch onaf.
Totaal geen sfeer nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben we de ballen daarvoor?quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:36 schreef NailQueen het volgende:
Nu mag de EBU even lekker diep door het stof kruipen
Dat gaan ze toch niet doen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:36 schreef NailQueen het volgende:
Nu mag de EBU even lekker diep door het stof kruipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |