Was weer alleen de remix inderdaad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:19 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
In Venlo heeft ie het niet gedaan of ik heb het totaal gemist. Maarja dat is geloof ik ook niet zo'n major festival
Ja precies. Hoorde van een kennis ook dat er heel wat kinderen teleurgesteld en sommigen zelfs huilend naar huis gingen omdat ie niet het hele nummer deed. Ik snap dat hij ook andere nummers heeft maar Europapa is hij toch bekend mee geworden denk ik dan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:23 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Was weer alleen de remix inderdaad.
Ik vind het jammer. Europapa (met (lange) outro) zou een perfecte afsluiter zijn voor iedere show. Nu voelt het toch onaf.
Ik denk dat, dat te pijnlijk is. De 2x dag ie het wel deed waren emotioneel niet zo best.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:23 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Was weer alleen de remix inderdaad.
Ik vind het jammer. Europapa (met (lange) outro) zou een perfecte afsluiter zijn voor iedere show. Nu voelt het toch onaf.
Totaal geen sfeer nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben we de ballen daarvoor?quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:36 schreef NailQueen het volgende:
Nu mag de EBU even lekker diep door het stof kruipen
Dat gaan ze toch niet doen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:36 schreef NailQueen het volgende:
Nu mag de EBU even lekker diep door het stof kruipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |