Haha, meen je dit nou?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:29 schreef girlnextdoor. het volgende:
Joost komt vrijdag op een festival waar ik heen ga, wel of niet naar zijn optreden kijken?
Waarom nietquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:29 schreef girlnextdoor. het volgende:
Joost komt vrijdag op een festival waar ik heen ga, wel of niet naar zijn optreden kijken?
Zomerparkfeest? Zal druk gaan wordenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:29 schreef girlnextdoor. het volgende:
Why not? Als je maar geen Europapa verwachtquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:29 schreef girlnextdoor. het volgende:
Waarom eigenlijk altijd die remix? Bewust tegendraads?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Why not? Als je maar geen Europapa verwachtwel de remix
Jep! Ik ben wel benieuwd eigenlijk. Meer naar hoe hij overkomt dan naar de muziek zelf eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Zomerparkfeest? Zal druk gaan wordenMooie line-up dit jaar. Zijn Appelpop zo wel voorbij als grootste gratis festival van NL.
Hahaha wtf joh. De fotografen zijn daar al net zo 'zuinig' op de deelnemers inderdaad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:02 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Zou het deze vrouw zijngekke zweden
Zou dat inderdaad de journalist zijn die aangifte heeft gedaan tegen Joost Klein?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:02 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Denk het niet hoor. Volgens mij was dat meer een social media meisje van ESF zelf en niet een journalist.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:03 schreef FvanS het volgende:
[..]
Zou dat inderdaad de journalist zijn die aangifte heeft gedaan tegen Joost Klein?
De dame in de Joost-DQ-saga is Brits.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:02 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Vet hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:32 schreef Greys het volgende:
Joost gaat shows geven in New York en Los Angeles!
[ x ]
Dat sluit uit dat hij volgend jaar Eurovisie gaat doen lijkt me?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:32 schreef Greys het volgende:
Joost gaat shows geven in New York en Los Angeles!
[ x ]
1 en 3 april zijn de shows.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat sluit uit dat hij volgend jaar Eurovisie gaat doen lijkt me?
Misschienquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk altijd die remix? Bewust tegendraads?
Je hebt kans dat ie denkt 'in Nederland zijn ze inmiddels vast een beetje Europapamoe maar wat verder over de grens zitten ze er juist op te wachten want dat kennen ze van het Songfestival'.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Misschienvanavond op Sziget deed ie wel de normale Europapa
Voor zover ik weet heeft hij Europapa alleen op Pinkpop en nu dus Sziget gedaan. Lijkt het dus te bewaren voor de major festivals.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt kans dat ie denkt 'in Nederland zijn ze inmiddels vast een beetje Europapamoe maar wat verder over de grens zitten ze er juist op te wachten want dat kennen ze van het Songfestival'.
Of hij kreeg er een tijdje een vieze smaak van in z'n mond na het hele gebeuren en kan ie het nu weer wat beter aan.
Hij zal de originele versie ook wel "standaard" tijdens zijn Europese - en sinds gisteren ook Amerikaanse - tour doen aangezien de meeste concertgangers hem daarvan kennen natuurlijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 00:20 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft hij Europapa alleen op Pinkpop en nu dus Sziget gedaan. Lijkt het dus te bewaren voor de major festivals.
De Zweedse officier van justitie zei dat er een besluit werd genomen over vervolging als de getuigenverklaringen uit Nederland binnen waren. Dus óf Trouw weet meer en Joost is inmiddels gedagvaard óf ze verkondigen onzin. Er is in ieder geval nog altijd geen rechter aan te pas gekomen tot nu toe, dus dat "hij moest voorkomen" is al onjuist.quote:Tijdens het gesprek is de naam van Joost Klein al een paar keer gevallen. Klein werd in Zweden aangeklaagd omdat hij vlak na zijn optreden in de halve finale een dreigende beweging zou hebben gemaakt naar een cameravrouw, die hem, tegen de afspraken in, filmde. Daardoor mocht Klein niet meedoen aan de finale en moest hij voorkomen.
In Venlo heeft ie het niet gedaan of ik heb het totaal gemist. Maarja dat is geloof ik ook niet zo'n major festivalquote:Op donderdag 8 augustus 2024 00:20 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft hij Europapa alleen op Pinkpop en nu dus Sziget gedaan. Lijkt het dus te bewaren voor de major festivals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |