abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 juli 2024 @ 15:46:16 #126
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_214492588
Ik denk dat het wat te druk was. Hij zegt niet zomaar af. Het is wel een druk schema in augustus.
pi_214507291
https://www.instagram.com(...)MTJsanh6bDR6bjBhOQ==

https://www.instagram.com(...)gsh=M3ZqdXBzemR2OHR2

Geen idee of het invoegen goed gaat, maar volgens juicechannel dus simpelweg nieuwe prijs geëist, 3* zo veel, namelijk 100.000¤.
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
  donderdag 1 augustus 2024 @ 14:50:13 #128
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_214507657
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 14:23 schreef suzebol75 het volgende:

Geen idee of het invoegen goed gaat, maar volgens juicechannel dus simpelweg nieuwe prijs geëist, 3* zo veel, namelijk 100.000¤.
Ik had eerder een prijs van ¤ 60.000 per uur ergens gelezen maar ¤ 100.000 :X :+
pi_214577550
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 14:23 schreef suzebol75 het volgende:

Als dit klopt (en waarom zou dat eigenlijk niet waar zijn) gooit ie op deze manier wel behoorlijk zijn eigen glazen in op de lange termijn. Dit soort fratsen worden niet makkelijk gewaardeerd.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 augustus 2024 @ 16:00:54 #130
163650 Greys
pi_214579138
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 14:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Als dit klopt (en waarom zou dat eigenlijk niet waar zijn)
Omdat het een Juicechannel is en die zitten er wel vaker naast? :P

(Ik kan niks zien via de linkjes, privé account met maar 2 posts staat er.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_214579194
Joost Klein was vrijdag één van de headliners op het Belgische festival ‘Suikerrock’ in Tienen. Daar stond de zanger op het hoofdpodium. Voor het optreden stelde de zanger al zijn eisen. De aanwezige pers mocht geen foto’s of video's van het optreden van Joost Klein maken. Van zodra Joost ook maar één camera zou zien, dan zou hij meteen het podium verlaten. Zover is het niet gekomen, niet één fotograaf wou het plezier van het aanwezige publiek verpesten, maar het zegt wel veel over Klein.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_214579311
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 16:03 schreef RipCity het volgende:
Joost Klein was vrijdag één van de headliners op het Belgische festival ‘Suikerrock’ in Tienen. Daar stond de zanger op het hoofdpodium. Voor het optreden stelde de zanger al zijn eisen. De aanwezige pers mocht geen foto’s of video's van het optreden van Joost Klein maken. Van zodra Joost ook maar één camera zou zien, dan zou hij meteen het podium verlaten. Zover is het niet gekomen, niet één fotograaf wou het plezier van het aanwezige publiek verpesten, maar het zegt wel veel over Klein.
Dat hij even genoeg heeft van fotograferende pers mensen na Malmö. En geef hem eens ongelijk.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 augustus 2024 @ 16:28:17 #133
163650 Greys
pi_214579605
quote:
Maar... In NL had hij niet lang vóór het ESF die No Phone Show in Tilburg en dat vond iedereen juist weer allemachtig prachtig en 'dat zouden meer artiesten moeten doen'. Dus ik snap niet zo heel goed waarom het dan nu ineens een ding zou zijn en het veel over hem zegt.

Edit: Suikerrock zelf mocht als organisator dus gewoon filmen. Zie onder. En in de video zie ik gewoon meisjes met telefoons pontificaal vooraan in het publiek toch? Was jouw post een stukkie van Aran of Telegraaf misschien? :+

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_214579643
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 14:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Als dit klopt (en waarom zou dat eigenlijk niet waar zijn) gooit ie op deze manier wel behoorlijk zijn eigen glazen in op de lange termijn. Dit soort fratsen worden niet makkelijk gewaardeerd.
Dit was toch al ontkracht door de organisatie zelf volgens mij? In ieder geval iemand die dit had nagevraagd en als reactie van de organisatie kreeg dat zij niet meer wisten dan dat in het persbericht stond, namelijk dat het Joost niet lukte om die dag op te treden daar en dat hij dat heel jammer vond en geprobeerd heeft om het wel te doen lukken, maar dat het niet om die zogenaamde ¤100.000 ging. Zal wel iets schema-/logistiek technisch zijn gezien zijn drukke dagen rondom dit optreden.
pi_214579692
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2024 16:28 schreef Greys het volgende:

[..]
Maar... In NL had hij niet lang vóór het ESF die No Phone Show in Tilburg en dat vond iedereen juist weer allemachtig prachtig en 'dat zouden meer artiesten moeten doen'. Dus ik snap niet zo heel goed waarom het dan nu ineens een ding zou zijn en het veel over hem zegt.

Oké ja misschien omdat dit een festival was en dat andere een concert van hem alleen is het ietssssje anders.

Edit: Suikerrock zelf mocht als organisator dus gewoon filmen. Zie onder. Denk dat Joost gewoon wilde dat mensen live genieten van het concert ipv door hun telefoon kijkend. Zou echt willen dat meer dat zo deden. En in de video zie ik gewoon meisjes met telefoons pontificaal vooraan toch?

[ x ]

Greys. Wat snap je niet aan het woord pers ;-)

Normaliter mogen die eerste 3 nummers foto’s maken. Dat mocht dus blijkbaar nu niet bij Joost.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator maandag 5 augustus 2024 @ 16:33:38 #136
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214579698
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2024 16:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Oké ja misschien omdat dit een festival was en dat andere een concert van hem alleen is het ietssssje anders.

Edit: Suikerrock zelf mocht als organisator dus gewoon filmen. Zie onder. Denk dat Joost gewoon wilde dat mensen live genieten van het concert ipv door hun telefoon kijkend. Zou echt willen dat meer dat zo deden.

[ x ]

Dat deed tool ook het hele concert mocht je geen telefoon en dan het laatste nummer wel. Dat deed dan ook iedereen |:( dat laatste snap ik dan weer niet hoor, waarom zou je dan nog gaan filmen :D als ze tegen mij gaan zeggen nu mag het dan denk nou laat dan maar :D (heb ook geen filmpje gemaakt) maar die telefoontjes epidemie bij concerten mag van mij vandaag nog stoppen :D

Ook heel internet staat nu vol met precies hetzelfde moment :D _O-
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 augustus 2024 @ 16:40:17 #137
163650 Greys
pi_214579855
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2024 16:33 schreef RipCity het volgende:

[..]
Greys. Wat snap je niet aan het woord pers ;-)

Normaliter mogen die eerste 3 nummers foto’s maken. Dat mocht dus blijkbaar nu niet bij Joost.
Hahaha oh kut, sorry. Ik las echt over het woord pers heen. I blame de warmte. Door je zin 'als hij ook maar één camera zou zien zou hij het podium verlaten' dacht ik niemand, dus ook publiek niet.

Maar dan snap ik het heel goed. En ik vind het niet zo veel 'over hem zeggen' behalve dat hij de camera van de organisatie die hem inhuurt en z'n eigen camera genoeg vindt en de pers hem nou niet echt heel tof behandelde de laatste maanden. So, good for him. :D

En kennelijk was de show geweldig.

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_214580813
quote:
Het zegt dat hij niet gefotografeerd wil worden.
pi_214580920
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 16:10 schreef Aadrianus het volgende:

Dat hij even genoeg heeft van fotograferende pers mensen na Malmö. En geef hem eens ongelijk.
Waarom deze man maar blijven verdedigen?

Zegt hij nu serieus optredens af waar ze geen ton willen dokken voor zijn "kunst"?

[ Bericht 67% gewijzigd door Za op 05-08-2024 17:40:12 ]
  maandag 5 augustus 2024 @ 17:52:11 #140
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_214581228
Dat is een roddel van een juicechannel :') en geen persfoto's is al een hele tijd zo. Jullie kijken zeker graag shownieuws en rtl boulevard, jullie hebben hetzelfde bandje op staan :') :')
  maandag 5 augustus 2024 @ 18:44:01 #141
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_214582034
Nirwana mailde me vanmiddag het volgende:

quote:
Annulering Joost

Zoals je waarschijnlijk wel hebt gezien, heeft Joost zijn optreden voor Nirwana Tuinfeest 2024 geannuleerd. Vanuit team Joost hebben we het volgende bericht gekregen:

“Helaas moet Joost Klein zijn optreden op Nirwana Tuinfeest op 10 augustus annuleren. Joost was heel graag komen spelen en we hebben er alles aan gedaan om deze annulering te voorkomen, maar het blijkt simpelweg niet haalbaar deze zomer.

Met dank aan de geweldige festivalorganisatie is er een uitstekende vervanger gevonden.”

De surprise act zal de zaterdag afsluiten en we kunnen zeggen dat dit een meer dan waardige vervanger is. Deze vervanger blijft echter naar wens van de act tot het laatste moment een verrassing.
pi_214582400
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2024 17:33 schreef Za het volgende:

[..]
Waarom deze man maar blijven verdedigen?

Zegt hij nu serieus optredens af waar ze geen ton willen dokken voor zijn "kunst"?
Misschien een wijze les: je moet niet alles geloven wat je op internet leest.
pi_214582467
quote:
Ik call bullshit. Zowel op Pinkpop als in Genk zag ik professionele fotografen aan het podium staan.
pi_214582559
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 19:09 schreef blackswangreen het volgende:

Misschien een wijze les: je moet niet alles geloven wat je op internet leest.
Ik lees nergens iets over hem, behalve in deze thread.
  maandag 5 augustus 2024 @ 20:17:39 #145
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_214583402
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 19:14 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Ik call bullshit. Zowel op Pinkpop als in Genk zag ik professionele fotografen aan het podium staan.
Ik heb een foto gezien van de lijst dat ie op Suikerrock niet gefotografeerd wilde worden. Dus zeker geen complete bullshit.
  maandag 5 augustus 2024 @ 20:18:27 #146
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_214583410

[ Bericht 100% gewijzigd door -Bubseltje- op 05-08-2024 20:19:13 (Dubbel) ]
pi_214584603
Ik krijg steeds meer het idee dat Joost een ontzettende eigenwijze lul is. :{
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_214585572
Nog steeds geen nieuws over de diskwalificatie? Het is bijna 100 dagen geleden
pi_214588250
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2024 16:00 schreef Greys het volgende:

[..]
Omdat het een Juicechannel is en die zitten er wel vaker naast? :P

(Ik kan niks zien via de linkjes, privé account met maar 2 posts staat er.)
(nu werkende Screenshots hopelijk)

https://imgur.com/a/Pis2JKz

[ Bericht 4% gewijzigd door suzebol75 op 05-08-2024 23:17:41 ]
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
  maandag 5 augustus 2024 @ 23:29:51 #150
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_214588968
Joost komt vrijdag op een festival waar ik heen ga, wel of niet naar zijn optreden kijken?
With love :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')