Doe zelf normaal.quote:
Ja die had deze pot moeten fluitenquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begin met de dag minder te begrijpen waarom Makkelie naar huis moest.
Of Nessiquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:47 schreef polderturk het volgende:
Christiano Ronaldo had die vrije trap moeten nemen.
Sowiesoquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:47 schreef Jojoke het volgende:
Als we verliezen komt het door de scheids
quote:
Die dacht dat die bij het WK was met zijn blessuretijdquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begin met de dag minder te begrijpen waarom Makkelie naar huis moest.
Gelachen.quote:
Als jaap stam nog in ons team zat kwam die niet aan schieten toe dus tja zeg het maarquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als die beter had gericht had die kunnen zitten
quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:47 schreef Weltschmerz het volgende:
De wedstrijd wordt ontsierd door een partijdige arbitrage.
Waarom doe je dat danquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:48 schreef Ama het volgende:
Jezus mijn keel gaat naar de klote door dat geschreeuw.
Deze wedstrijd lijkt wel verkocht.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:48 schreef PippenScottie het volgende:
Nederland laat zich opnaaien. Dit gaat niet goed
NU GA JE TE VERquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:49 schreef Flitsbezorger het volgende:
Daley Blind is de meest overhypte voetballer uit de moderne voetbalgeschiedenis.
Moge hij neerdalen en ons nog reddenquote:
Chavs en slags m8quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:50 schreef Hyaenidae het volgende:
Vrij veel inteeltkoppen bij Engeland valt me op.
Na de wedstrijd dan? (lol)quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga geen Haxball doen bij verlenging daarvoor is de pauze me te kort sorry
quote:
Jupquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het altijd walgelijke Engeland wordt hopelijk vernederd door Spanje
quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:38 schreef littlemindy het volgende:
Ik heb meer het gevoel dat Engeland straks ineens zo'n lullige goal maakt
Net als Michiel de Ruyterquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:50 schreef monkyyy het volgende:
Vannacht de Thames binnenvaren met onze marine en heel London naar de tyfus schieten
Was wel goed ingeschoten moet ik zeggen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die had Verbruggen wel mogen hebben
Binnenkant van mijn ogen.quote:
Gewoon alsnog finale kijken in de kroeg. Met minder dagjesvolkquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:52 schreef kilon het volgende:
Lekker op tijd naar bed en zondagavond tijd voor leuke dingen joh
Dat, maar wij waren de eerste helft ook echt zwak. Onze eigen schuld dus. We hadden moeten doorzetten.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:51 schreef MoreDakka het volgende:
Jammer maar helaas, scheids was zo slecht daar valt niet tegen te voetballen
Wat had je uitgepakt?quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:52 schreef GGMM het volgende:
Nee, dit is over en uit.
Ik pak m'n spullen in en ga naar bed
Gedeeld brons dan.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:53 schreef NailQueen het volgende:
Nou we hebben Brons. Dat is meer dan we eerder hadden verwacht.
Die onterechte penalty veranderde de hele wedstrijd, sloeg nergens opquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat, maar wij waren de eerste helft ook echt zwak. Onze eigen schuld dus. We hadden moeten doorzetten.
Wel genaaid door die penalty.
Idd, gewone ontzettend domme tactiekquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:53 schreef Flitsbezorger het volgende:
Vanaf het moment dat Koeman de debiele beslissing maakte om Veerman erin te gooien om daarna vervolgens Malen eruit te halen wist ik genoeg
Iedereen wist het, iedereen wist hetquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:53 schreef Flitsbezorger het volgende:
Vanaf het moment dat Koeman de debiele beslissing maakte om Veerman erin te gooien om daarna vervolgens Malen eruit te halen wist ik genoeg
Precies dit.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:53 schreef pietkanarie het volgende:
Die penalty deed het hem uiteindelijk… anders was het nu gelijk… Engeland heeft dit gewoon cadeau gekregen… ik hoop dat Spanje je ze zondag dik inmaakt
quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:53 schreef Mortaxx het volgende:
Nou het was mooi zo lang het duurde. Waardeloos gespeeld vanavond dit toernooi
Die penalty was 100% terechtquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat, maar wij waren de eerste helft ook echt zwak. Onze eigen schuld dus. We hadden moeten doorzetten.
Wel genaaid door die penalty.
Zo werkt het nietquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:53 schreef pietkanarie het volgende:
Die penalty deed het hem uiteindelijk… anders was het nu gelijk… Engeland heeft dit gewoon cadeau gekregen… ik hoop dat Spanje ze zondag dik inmaakt
Nooit man😅quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:54 schreef xminator het volgende:
Welverdiende overwinning voor Engeland.
Koeman met je domme wissels, mongool
Ik lig al. Was me een waar genoegen luitjes.quote:
Dat dusquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kutscheids.
Kutkoeman.
Kut achterin rondspelen.
Kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |