Doe dit maar niet weer.quote:
Tegenwoordig gaat het om snelheid. Tijd is geldquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:45 schreef Shreyas het volgende:
Ik dacht dat degene die de laatste post had het nieuwe topic mocht openen, maar goed misschien is dat veranderd.
FOK is dootquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al 4 topics bijna volgeluld en de wedstrijd moet nog beginnen
3, dit is het 4e topic.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al 4 topics bijna volgeluld en de wedstrijd moet nog beginnen
In Zeeland wonenquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:46 schreef roos94 het volgende:
Ik kan hier niet meelezen tijdens de wedstrijd. Mijn achterlijke tv loopt een minuut achter dus dan lees ik al goal terwijl ze nog niks doen op mn scherm
Ok goed om te weten.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat het om snelheid. Tijd is geld
Moet je maar heen schooier zijn, met je internettelevisiequote:Op woensdag 10 juli 2024 20:46 schreef roos94 het volgende:
Ik kan hier niet meelezen tijdens de wedstrijd. Mijn achterlijke tv loopt een minuut achter dus dan lees ik al goal terwijl ze nog niks doen op mn scherm
in sommegie fora is dat zo. Zoals Real life shows.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:45 schreef Shreyas het volgende:
Ik dacht dat degene die de laatste post had het nieuwe topic mocht openen, maar goed misschien is dat veranderd.
Nee dat is KPDquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
in sommegie fora is dat zo. Zoals Real life shows.
maar EK/VBL is wie het eerst maalt eerst komt.
En de EK-moderators die dit gewoon hebben laten gebeuren.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als we verliezen is het de schuld van @:roos94
Je kan mensen niet verbieden een gebrek aan talent te hebbenquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En de EK-moderators die dit gewoon hebben laten gebeuren.
Kan ik mijn notes ook zo uitleggen?quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan mensen niet verbieden een gebrek aan talent te hebben
Krijg een milde verkoudheid, idioot.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan mensen niet verbieden een gebrek aan talent te hebben
Hij weet ongetwijfeld de goal te vinden daar in het Dortmund stadion, nu maar hopen dat hij wel in het juiste doel scoort.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
bekend terrein voor Malen. speel bij Dortmund.
Hij weet de weg wel in de kleedkamers. Kleed hij zich om in de thuiskleedkamer? Normaal wel toch. Nederland is thuisploeg.
Geniet ervan!quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:51 schreef Caland het volgende:
Ik pak een leffe zomerbiertje erbij
Gewoon
Hopelijk smaakt het niet.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:51 schreef Caland het volgende:
Ik pak een leffe zomerbiertje erbij
Gewoon
Ik ook niet, maar lekker boeiend, degene die de finale haalt verliest toch wel van Spanje.quote:
Belgische rommelquote:
Die gaat weer lekker op 6 lopen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:52 schreef Zorro het volgende:
Laten we hopen dat Hairy Cane zijn vorm heeft behouden.
Was nog een gebbetje van gisteren. Die was erg onaardig tegen mij.quote:
Akkoord.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Was nog een gebbetje van gisteren. Die was erg onaardig tegen mij.
Beste die er bij zit.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:53 schreef bbuddybb het volgende:
Weer deze commentator. Bah. Geen fijne stem, geen fijn accent.
Eensquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:53 schreef bbuddybb het volgende:
Weer deze commentator. Bah. Geen fijne stem, geen fijn accent.
Famfaregodquote:
Meer bewegenquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:54 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Nog 5 min en mijn poep blijft hangen, zal je net zien
Vezelsquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:54 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Big Virg god.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De stem van Virgil galmt door de spelerstunnel.
Dit is gespeeld.
een aerial foto van Dortmund zou leuk zijnquote:
Picquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:54 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Onsportieve tokkiesquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:56 schreef ashardalan het volgende:
Niet de Queen versie gebruiken voor hun laatste optreden
koffiequote:Op woensdag 10 juli 2024 20:54 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Zou er geen 1 zijn die dat per ongeluk zingt?quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:56 schreef ashardalan het volgende:
Niet de Queen versie gebruiken voor hun laatste optreden
jaa Karinaquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:57 schreef Karina het volgende:
wel apart eigenlijk een volkslied dat van tekst verandertgod save the queen/king.
Dat jongetjequote:
god save our monarchquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:57 schreef Karina het volgende:
wel apart eigenlijk een volkslied dat van tekst verandertgod save the queen/king.
Fixed.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:58 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
F1 graag buiten EK het forum houden
Ik ben voor Engelandquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:58 schreef klaasweetalles het volgende:
mooi elftal
geen enkele 020 speler
Zoveel melk gedronken dat ie een halve koe is geworden.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:58 schreef Beathoven het volgende:
Koeman heeft een klassieke kaaskop
Dat is vast nog nooit gezegd.
Last minute struikelen ze er eentje in.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:59 schreef Naesala_1981 het volgende:
Ik lees al weken enkel nonsens op de BBC website over hoe ze het EK wel even gaan winnen en de laatste dagen ook over de makkelijke loting. Ik kan een overwinning van Engeland er even niet bij hebben.
Hij ziet er fresh uit vandaag, dus jaquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal Memphis eindelijk een keer gaan shinen?
hoi Karinaquote:
komt door de regenquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:00 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Hij ziet er fresh uit vandaag, dus ja
Preciesquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:59 schreef Rianne84 het volgende:
Die Britten hadden zondag al succes, nu mogen wij weer
Beide ouwe troepquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sorry maar dit camerastandpunt is mij te hoog
Lijkt de Kuip wel!
Nee, dan hangen er nog netten voor het zicht.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sorry maar dit camerastandpunt is mij te hoog
Lijkt de Kuip wel!
Champions League is nu bezig maat.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:01 schreef Dagoduck het volgende:
Na vandaag kunnen we ons weer langzaam op gaan maken voor de clubcompetities.
Mehquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat was al het eerste Maal buitenspel.
Ook met relevante Nederlandsche ploegen?quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Champions League is nu bezig maat.
@Zorro Ben jij dit?quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:01 schreef Dagoduck het volgende:
Na vandaag kunnen we ons weer langzaam op gaan maken voor de clubcompetities.
Ik heb het doorgegeven aan de UEFA. Komt goed.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
Liever geen verlenging trouwens, wekker gaat vroeg morgen.
Nee, ik ben bijzonder positiefquote:
Nee PSV en Feyenoord zijn al gekwalificeerd.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ook met relevante Nederlandsche ploegen?
quote:
Het zal je verbazen, maar ik heb een nog grotere hekel aan Engelsen en Amerikanen dan aan Nederlanders.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:02 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Jij voor de man in wit neem ik aan?
Dan stel je hem toch anders in?quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
Dit dus, heb al slecht geslapen vannachtquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
Veel dank.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:03 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Ik heb het doorgegeven aan de UEFA. Komt goed.
quote:
Ik ben zwaar verbaasd jaquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:04 schreef Rick-Astley het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar ik heb een nog grotere hekel aan Engelsen en Amerikanen dan aan Nederlanders.
05:45 hier.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
Ahquote:
Hier ook.quote:
Moet nog 8 uur rijden naar een festival dat morgenmiddag begintquote:
Kwartiertje eerder is mijn planning. Maar ik heb enige speling eventueel.quote:
imago?quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik mag lekker 15 minuten langer blijven liggen.
[..]
Hij kijkt eigenlijk gewoon thuis maar werkt aan zijn nieuwe 'feestjes-image'.
1ste 30 minuten waren geweldigquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:04 schreef Dagoduck het volgende:
Was Spanje - Frankrijk nog een beetje leuk trouwens?
Ja, ik geniet er nu ook weer vanquote:
is in 2005 geschorst vanwege bewezen omkopingquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:04 schreef littlemindy het volgende:
Is dit een beetje een goede scheids?
Camouflage?quote:
Ik doe niet anders, werkt altijd prima.quote:
hou het leukquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er waren users die Simons op de bank wouden zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |