Dat waren Oekraïners.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Realiseer jij je nou maar aan wie de bevrijding van de Nazi's grotendeels te danken hebt.
Hint het waren niet de Canadezen of Amerikanen.
Oekraïne heulde samen met diezelfde Nazi's.
Gewoon pro Rusland.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Ben gewoon pro Rusland geen troll en zit ook niet onder de plak thuis.
Is dat verboden soms?
Iemand die zegt gewoon pro rusland te zijn confronteren met russische oorlogsmisdaden is geen topicvervuiling.quote:
En ik wil alleen maar aangeven dat er een triggerhappy randdebiel het bevel gaf om te vuren.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Het waren voorbeelden om aan te geven dat de hoogte ansich geen reet zegt of het een militair of civiel vliegtuig is. Een maand voor de MH17 werd er nog een Oekraiense Candid de lucht uitgeschoten, die hebben ook een plafond van 13k meter.
Deze?quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar moeten die dan vanaf geschoten worden?
Dat de Russen niet zo professioneel waren en zijn is al ff duidelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:02 schreef oheng het volgende:
[..]
En ik wil alleen maar aangeven dat er een triggerhappy randdebiel het bevel gaf om te vuren.
Op zijn minst had er twijfel moeten wezen. Want ze zagen ook andere commerciele vliegtuigen op die route.
Gorequote:
Die beelden kan ik posten uit Rusland. Maar dan is het natuurlijk direct weer Russische staatspropaganda.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gewoon pro Rusland.
Ben jij ook pro kinderziekenhuizen bombarderen? Want dat is gewoon wat rusland doet.
[ x ]
[ x ]
1,37 miljoen Oekrainsche soldaten vochten en stierven in het rode leger, oftewel ruim 15% van het totaal. In verhouding meer dan de russen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Realiseer jij je nou maar aan wie de bevrijding van de Nazi's grotendeels te danken hebt.
En tóch weten ze het iedere keer weer te overtreffen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:05 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Dat de Russen niet zo professioneel waren en zijn is al ff duidelijk natuurlijk.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Marines’ Tomahawk Missile Launching Drone Truck Breaks Cover
Of deze?
[ afbeelding ]
RCCTO Successfully Demonstrates Launch from Mid-Range Capability System
Maar goed; voorlopig is oekraine meer geholpen met dat we ze hebben, dieper in rusland mogen gebruiken. Dan heeft ze spul geven wat nog meer bereik heeft totaal geen zin.
En die Typhon hebben ze volgens mij nog maar 1 van.quote:The Corps hopes to have a multi-battery LMSL battalion with an unspecified number of launchers fully operational by 2030.
Beneden 10k meter vuren vrij.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:02 schreef oheng het volgende:
[..]
En ik wil alleen maar aangeven dat er een triggerhappy randdebiel het bevel gaf om te vuren.
Op zijn minst had er twijfel moeten wezen. Want ze zagen ook andere commerciele vliegtuigen op die route.
Er zijn twee scenario's voor Rusland. In het (voor Rusland) beste geval komt Rusland helemaal onder plak te zitten bij China. In het (voor Rusland) slechtste geval wordt het de komende decenia een paria richting het westen en een zielig landje richting de rest van de wereld waar China vrolijk stukjes grensgebieden van afknabbelt.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:15 schreef Elan het volgende:
Zien jullie nog een realistische scenario dat Oekraïne kan verslaan? Rusland produceert momenteel 7x zoveel gevechtsdrones als de VS las ik net op Reuters. Lijkt me vooral een kwestie van tijd.
Weet je hoeveel brimstone launchers het VK had voor ze die aan oekraine doneerde?quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
En die Typhon hebben ze volgens mij nog maar 1 van.
Dus, je weet niet dat rusland in oorlog is met Oekraine, en niet de VS. VS productie is irrelevant.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:15 schreef Elan het volgende:
Zien jullie nog een realistische scenario dat Oekraïne kan verslaan? Rusland produceert momenteel 7x zoveel gevechtsdrones als de VS las ik net op Reuters.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:47 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:04 schreef oheng het volgende:
[..]
Sus, je weet niet dat rusland in oorlog is met Oekraine, en niet de VS. VS productie is irrelevant.
Hier gestopt met lezen .quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:05 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
WO II is door de Russen samen met de Nazi's begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |