SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
🐙
gemiste kans op een onovertreffelijke TTquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
All and all it's just another Mac in the Wall.
Wil je advies of alleen even ventileren?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:30 schreef Elvi het volgende:
Ik zit een beetje op Indeed te kijken en het is allemaal best kutik heb echt geen idee wat ik hierna ga doen want ik word niet echt enthousiast van het aanbod op Indeed.
Indeed is niet echt een goeie site op een baan te zoeken.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:30 schreef Elvi het volgende:
Ik zit een beetje op Indeed te kijken en het is allemaal best kutik heb echt geen idee wat ik hierna ga doen want ik word niet echt enthousiast van het aanbod op Indeed.
Kan aangepast wordenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
gemiste kans op een onovertreffelijke TT
Weer aan het daten?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:30 schreef Elvi het volgende:
Beidequote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je advies of alleen even ventileren?
Vroeger gebruikte ik Jobbird maar dat is ook pure aids geworden.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Indeed is niet echt een goeie site op een baan te zoeken.
goede vraagquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je advies of alleen even ventileren?
LinkedIn al bekeken ? Ik weet niet wat jouw branche is, dus misschien is dit wel een beetje en missquote:
Nationale Vacaturebank is prima banensite en anders LinkedInquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vroeger gebruikte ik Jobbird maar dat is ook pure aids geworden.
Lamp aan, Luctorquote:
Straks geen luctor meer 😮quote:
quote:
Een week geleden had ik mijn winterjas (overgangsjas, eigenlijk) aanquote:
Moet ik alsnog met de schoen naar de sportschoolquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
52,8 mm zegt buienradar nu voor 17:45.
LinkedIn vind ik zo kutquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
LinkedIn al bekeken ? Ik weet niet wat jouw branche is, dus misschien is dit wel een beetje en miss
Oh lol, dat was een miss dusquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
LinkedIn vind ik zo kutik heb mn profiel helemaal leeggehaald. Kreeg alleen maar recruiters die mn profiel niet lazen, of mlm vrouwen.
Living on the edge.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zie net iemand met een opengeklapte 500 cabrio voorbij rijden. Geen idee of die zichzelf dicht kan doen rijdende, maar ik vind het dapper.
Heb je vanzelf een mini zwembad op wieltjes.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zie net iemand met een opengeklapte 500 cabrio voorbij rijden. Geen idee of die zichzelf dicht kan doen rijdende, maar ik vind het dapper.
Helemaal tot de nok toe vol met hagelstenen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je vanzelf een mini zwembad op wieltjes.
hoeveel knuffels heeft ie?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:55 schreef bitterbal het volgende:
@:cherrylips hij brengt zijn knuffel mee als die gaat eten![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
De schoen met zwembandjes?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik alsnog met de schoen naar de sportschool
Wat betaal je?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:03 schreef Nizno het volgende:
even kanen.... wel doorposten anders heb ik niets te lezen
ik eet... niet betaalquote:
die tweede wasbak. Kan je tegelijk schijten.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Iets voor de Zwabber:
https://www.instagram.com(...)MWtuNHlmbWg2aHloOA==
Ze is niet mijn type.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Iets voor de Zwabber:
https://www.instagram.com(...)MWtuNHlmbWg2aHloOA==
Van zaterdag 13 juli t/m vrijdag 26 juli verbetert ProRail het spoor tussen Rotterdam Centraal en Den Haag Centraal. Hierdoor rijden er deze periode geen treinen tussen Rotterdam Centraal en Den Haag Centraal. In het weekend van zaterdag 27 juli en zondag 28 juli rijden er ook geen treinen tussen Den Haag Centraal - Den Haag Holland Spoor / Den Haag Ypenburg. Er zijn omreisroutes en waar mogelijk zetten we langere treinen of bussen in.quote:
Hier komen zo wat wolkjes voor de zonquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:11 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een chaos. M'n ouders gaan de net gekochte auto bij opa en oma onder het afdak zetten. M'n vriend is met een tas Chinees onderweg naar z'n oma zodat de auto daar in de garage kanMensen voor op straat zijn in de weer met kartonnen dozen op de auto bevestigen.
Ik ga eens een weekje experimenteel de busroute proberen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van zaterdag 13 juli t/m vrijdag 26 juli verbetert ProRail het spoor tussen Rotterdam Centraal en Den Haag Centraal. Hierdoor rijden er deze periode geen treinen tussen Rotterdam Centraal en Den Haag Centraal. In het weekend van zaterdag 27 juli en zondag 28 juli rijden er ook geen treinen tussen Den Haag Centraal - Den Haag Holland Spoor / Den Haag Ypenburg. Er zijn omreisroutes en waar mogelijk zetten we langere treinen of bussen in.
Let op: houd rekening met een langere reistijd. Je kunt geen fiets meenemen in de vervangende bussen.
Niet vergeten.
@:budapestenaar
Miniem trajectjequote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van zaterdag 13 juli t/m vrijdag 26 juli verbetert ProRail het spoor tussen Rotterdam Centraal en Den Haag Centraal. Hierdoor rijden er deze periode geen treinen tussen Rotterdam Centraal en Den Haag Centraal. In het weekend van zaterdag 27 juli en zondag 28 juli rijden er ook geen treinen tussen Den Haag Centraal - Den Haag Holland Spoor / Den Haag Ypenburg. Er zijn omreisroutes en waar mogelijk zetten we langere treinen of bussen in.
Let op: houd rekening met een langere reistijd. Je kunt geen fiets meenemen in de vervangende bussen.
Niet vergeten.
Die zit dientengevolge ongetwijfeld ook stampensvol dan. Via Pijnacker of Rdam-Delft?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga eens een weekje experimenteel de busroute proberen.
Ook dat nog. En de wegen hier zijn ook deels gesloten dus geen idee hoe ik mn woonplaats nog uit kan komen in juliquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet vergeten.
Lekker kluizenarenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ook dat nog. En de wegen hier zijn ook deels gesloten dus geen idee hoe ik mn woonplaats nog uit kan komen in juli
Woon je op een eilandquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ook dat nog. En de wegen hier zijn ook deels gesloten dus geen idee hoe ik mn woonplaats nog uit kan komen in juli
Geen van beide. De EBS lijn 33.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Die zit dientengevolge ongetwijfeld ook stampensvol dan. Via Pijnacker of Rdam-Delft?
lekker knusquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:26 schreef bitterbal het volgende:
nou we doen de lampjes maar weer aan op 9 juli 2024
Ja het is vroeg donker vandaagquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:26 schreef bitterbal het volgende:
ja is wel verleidelijk he met dat gezeik zoquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou bijna die twee weken vrij nemen. Bijna.
Er is ook altijd wel iets met jouw OV routequote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou bijna die twee weken vrij nemen. Bijna.
Kwiewsquote:
Ze stelden op m'n werk al voor dat ik een matras onder m'n bureau moest leggen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er is ook altijd wel iets met jouw OV route
Al pakt hij de bus naar de volgende halte: omleiding werkzaamheden problemen tudu tuduuu tudutuduquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er is ook altijd wel iets met jouw OV route
daarvoor wil ik mn oude topdesk wel aan je afstaanquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze stelden op m'n werk al voor dat ik een matras onder m'n bureau moest leggen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:26 schreef bitterbal het volgende:
Oh die. Die zou ook nog wel eens aardig druk kunnen zijn. Maar ms alsnog de minst slechte optie.quote:
Tweede keuze is via Pijnacker. We gaan het zien.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh die. Die zou ook nog wel eens aardig druk kunnen zijn. Maar ms alsnog de minst slechte optie.
Sowieso wel lekker, voor dutjes tussendoorquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze stelden op m'n werk al voor dat ik een matras onder m'n bureau moest leggen.
gaat die van rotterdam naar delft station?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh die. Die zou ook nog wel eens aardig druk kunnen zijn. Maar ms alsnog de minst slechte optie.
168 daagjesquote:
ik ga gewoon op tijd op bed.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:36 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga straks serieus de lampen aan doen, lijkt wel nacht hier inmiddels
Vind het nu nog wat vroeg om naar bed te gaan, moet ook nog etenquote:
Kerstkransjes vreten en slechte (romantische) kerstfilms kijken.quote:
ow ja het is hier nog wel een uur of 2 licht genoegquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het nu nog wat vroeg om naar bed te gaan, moet ook nog eten
Nee, van Monster naar Naaldwijk naar Maassluis naar Maasland naar Schipluiden naar Delft.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaat die van rotterdam naar delft station?
ohh jeetjequote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, van Monster naar Naaldwijk naar Maassluis naar Maasland naar Schipluiden naar Delft.
heb je een plu bij je?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
Metro rijdt onder een grote zwarte wolk door.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vogelspin in je haren i.p.v. ballen in je boom.
nou dan weet je hoe laat het isquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
Er zitten al spetters op de metroramen.
RIP.
Rust in vrede.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
RIP.
112 bellen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
RIP.
verder dan je vel gaat het nietquote:
Je bent zelf een spetterquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
RIP.
Dat ben ik als ik eenmaal thuis ben.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind die dansende droogdoeken altijd zo leuk aan het einde van de wasstraat
Gewoon lekker in de trein blijven zitten en nog een rondje rijdenquote:
O jaquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat ben ik als ik eennaal thuis ben.
het is een metroquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker in de trein blijven zitten en nog een rondje rijden
weet ik veel, we hebben hier nog paard en wagenquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet ik veel, we hebben hier nog paard en wagen
Die rijdt bij Hoek van Holland de zee in en dan sturen we weer een nieuwe. We hebben nog niet uitgevonden hoe we ze herbruikbaar kunnen maken. De koffiebekertjes stonden hoger op de lijst.quote:
Als je het zo zegt lijkt het ook een hele Odysseequote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, van Monster naar Naaldwijk naar Maassluis naar Maasland naar Schipluiden naar Delft.
Ja is toch ook gewoon een burgerrups gevalquote:
Ik stap gelukkig niet in bij Monster maar heb wel al het halve Westland in de bus zitten tegen de tijd dat hij hier is vrees ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je het zo zegt lijkt het ook een hele Odyssee
nee dit is niet op zuidquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet dat niet een kameel zijn of een schaap in plaats van een koe?
die roomwitte kindje. Jij bent echt een schande voor dit land.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaar dat die roomwitte kindje nog niet beroofd is.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
die roomwitte kindje. Jij bent echt een schande voor dit land.
Ok Ahmed.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaar dat die roomwitte kindje nog niet beroofd is.
als het jou gelukkig maaktquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:07 schreef Elvi het volgende:
Ik krijg steeds deze tas te zien in de bannerZal ik het doen?
https://nl.aliexpress.com(...)ller%7Cquery_from%3A
iets van 40 euro van aliexpress zou ik nooit doenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:07 schreef Elvi het volgende:
Ik krijg steeds deze tas te zien in de bannerZal ik het doen?
https://nl.aliexpress.com(...)ller%7Cquery_from%3A
zomaar ineens?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:09 schreef Ama het volgende:
Heftig. Gypsy Rose is ineens zwanger. @:CherryLips
Van dr man of haar nieuwe vriend?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:09 schreef Ama het volgende:
Een deel van dat Westland pakt de 455 rechtstreeks N'wijk-Delft.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik stap gelukkig niet in bij Monster maar heb wel al het halve Westland in de bus zitten tegen de tijd dat hij hier is vrees ik.
eerst iemand voor je laten moorden en dan wordt e ook nog gezegendquote:
Welja.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:09 schreef Ama het volgende:
Waarom zijn honden zo lief.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:55 schreef bitterbal het volgende:
@:cherrylips hij brengt zijn knuffel mee als die gaat eten![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Echt hequote:
Je was oké.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou jongens, was leuk jullie gekend te hebben.
wil ik niet weten wat jij uitspookt op een dagquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:27 schreef Ama het volgende:
Waarom zit mascara aan het einde van de dag altijd overal bij mij behalve op mijn wimpers.
Ik hoor nu ook gerommel in de vertequote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Buien gingen net op tijd doodquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:15 schreef Wereldgozer het volgende:
De driehoek wordt zo geraakt @:Nattekat
Omdat je of een goedkope mascara draagt, of een te vette huidcreme gebruikt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:27 schreef Ama het volgende:
Waarom zit mascara aan het einde van de dag altijd overal bij mij behalve op mijn wimpers.
hier is dat de buurt die hun papiercontainers bij de weg halen nadat ze net 15min geleden geleegd zijnquote:
Oh haha had recent een nieuwe gekocht van Essence ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Omdat je of een goedkope mascara draagt, of een te vette huidcreme gebruikt.
Ik heb nu deze in zwart en burgundy en deze geeft niet af terwijl het met die van Essence echt constant was: https://www.etos.nl/produ(...)dzdHspoaAqKVEALw_wcB
Dat is hoe ik al die chicks hossel maat, met neggen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:27 schreef McGrath het volgende:
Altijd maar emotionele tikjes aan het uitdelen die zwabbert
Uiteindelijk lopend gegaan, maar ik heb een lift gekregenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Wat is dat ook alweer?quote:
Huu huu mainstreamquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
Auto: veilig
Buik: vol
Weer: droog
Hotel: Trivago
Wel of geen bloemen ?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Je moeder is mainstreamquote:
Kom vechten danquote:
Ja die zitten na een uur al op mn wenkbrauwenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh haha had recent een nieuwe gekocht van Essence ja.
Ik heb een beeld.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja die zitten na een uur al op mn wenkbrauwen
Bij mij zit ie gewoon op m'n wimpers. Krijg het er amper af.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh haha had recent een nieuwe gekocht van Essence ja.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uiteindelijk lopend gegaan, maar ik heb een lift gekregen![]()
Voordeel van aardig zijn tegen mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Omdat het gezond is.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:41 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom zeg ik ja op de vraag "met groente?" om vervolgens met tegenzin die erwtjes naar binnen te stouwen
quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom vechten dan
WHIEEEEEEP (strijdkreet)
Eeewwwwquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het gezond is.
Ik ben nu witlof aan het koken
Blufquote:
Je bent toch geen CAVIAquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het gezond is.
Zodat je toch nog iets van gezonds gegeten hebt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:41 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom zeg ik ja op de vraag "met groente?" om vervolgens met tegenzin die erwtjes naar binnen te stouwen
met of zonder ham en kaas straks?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het gezond is.
neem aan dat dat als een tierelier werktquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is hoe ik al die chicks hossel maat, met neggen.
in de zomer hoeft dat ook nietquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:44 schreef Elvi het volgende:
Gelukkig heb ik mn wekelijkse vitamine d pil weer op.
Ik heb zo'n tekort dat ik een pil krijg die ik maar 1 keer per week hoef in te nemen![]()
Nee, sorry... gaat geen lampje brandenquote:
Jongehhhh ben je 3 jaar of zo ?quote:
Nou nee. Eigenlijk nietquote:
Dat weet je niet.quote:
Hoi MODIEEEEEEEEEquote:
Met kaas, zonder ham, omdat ik dat niet heb en ik heb sowieso er al vlees bijquote:
Nog wensen voor het laatste liedje?quote:
ik scrollde ook even terug om te zien of ik echt jouw UI zagquote:
Waar merk je een vitamine D tekort aan? Of is dat persoonlijk?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:44 schreef Elvi het volgende:
Gelukkig heb ik mn wekelijkse vitamine d pil weer op.
Ik heb zo'n tekort dat ik een pil krijg die ik maar 1 keer per week hoef in te nemen![]()
Leef!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog wensen voor het laatste liedje?
quote:
quote:
Wat een milde reactie, Fles.quote:
Niet eens: LAAT DE ZON IN JE HART ?quote:
Koken soberzo niet nee.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:46 schreef CherryLips het volgende:
Echte fokkers koken niet buiten in de zomer.
Oh ben ik een neppert danquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:46 schreef CherryLips het volgende:
Echte fokkers komen niet buiten in de zomer.
Ik doe er ook 34 kilo kaas opquote:
Nee, die zit niet in m'n jukebox.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een milde reactie, Fles.
[..]
Niet eens: LAAT DE ZON IN JE HART ?
Ja, ik wilde al zeggen. verkeerde account dudje.quote:
Geen idee want ik werd gewoon geprikt daarop. Omdat ik een aantal jaar geleden ook al laag zat dachten we nu "goh hoe zou het nu zijn". En mijn waarde was rood met een uitroeptekenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar merk je een vitamine D tekort aan? Of is dat persoonlijk?
Oke, bedankt weer voor je bijdragequote:
quote:
Bedankt Lucquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik wilde al zeggen. verkeerde account dudje.
Ja, want ik hoor wel meer mensen die extra Vit D slikken, maar ja.. geen idee wat het dan precies doet.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Geen idee want ik werd gewoon geprikt daarop. Omdat ik een aantal jaar geleden ook al laag zat dachten we nu "goh hoe zou het nu zijn". En mijn waarde was rood met een uitroepteken
Dus eigenlijk een beetje toeval.
Ja ik draag graag mijn steentje bijquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, bedankt weer voor je bijdrage
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
neem aan dat dat als een tierelier werkt
Klinkt als Ylviquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
vechten en rossen en klappen uitdelen
Ook niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
En Engelbewaarder dan?
[..]
Bedankt Luc
[..]
Ja, want ik hoor wel meer mensen die extra Vit D slikken, maar ja.. geen idee wat het dan precies doet.
De Grand Canyonquote:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
En Engelbewaarder dan?
[..]
Bedankt Luc
Zoveel ruimte hebben we hier nietquote:
Wie is we?quote:
wel of geen bloemen?quote:
Omdat het gezond isquote:
Een seringenboom (denk ik)quote:
*pleurt caafs naar buitenquote:
Het is goed voor je botten en weerstand.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, want ik hoor wel meer mensen die extra Vit D slikken, maar ja.. geen idee wat het dan precies doet.
goed antwoordquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het gezond is
Ben je 3 jaar oud of zo ?
[..]
Een seringenboom (denk ik)
Dan houden we het bij LEEFquote:
das geen gekookte neem ik aanquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb regelmatig witlof door de salade.
Rauw is het wel lekker..gekookt is bah.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb regelmatig witlof door de salade.
Wij GRMBLquote:
Je hebt het zeker overgoten met kaas enzo?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het gezond is
Ben je 3 jaar oud of zo ?
[..]
Een seringenboom (denk ik)
Jeetjequote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het is goed voor je botten en weerstand.
Normale vitamine d pillen van de Etos hebben tussen de 800 en 1000 IE en mijn wekelijkse pil is 25.000 IEdie vind je niet terug in de schappen zeg maar
Correctquote:
Vond ik wel, iedereen die oorwurm toe.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan houden we het bij LEEF
Heel toepasselijk
ik vind rauw minder lekkerquote:
Oke, heb je Koninklijk bloed?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je hebt het zeker overgoten met kaas enzo?
Overigens is spinazie ook gezond en had je daar ook voor kunnen kiezen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, heb je Koninklijk bloed?
Ben je stiekem Wim Lex?
Als je het overspoelt met kaas wordt het wel minder gezond hequote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
Nee, kan niet.
De spinazie is reeds van het land gespoeld en nu helemaal met deze watervloed
*Plonsquote:
Had je dat niet gezien danquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, heb je Koninklijk bloed?
Ben je stiekem Wim Lex?
Ik doe er ook zoete slagroom, frikandellen en honing opquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als je het overspoelt met kaas wordt het wel minder gezond he
vergeet de appelmoes nietquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe er ook zoete slagroom, frikandellen en honing op
Klinkt beter dan zure slagroom.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe er ook zoete slagroom, frikandellen en honing op
Nee, ik ben nagenoeg blind.quote:
Welke barbaar doet dat?quote:
Vind ik wel iets voor een recept van US.quote:
Had nog wel een paar van mijn landgoedjes aangewezenquote:
Ben je nog steeds bij de IKEA?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:56 schreef RockNijntje het volgende:
"Kan Tijn zich melden bij de kassa" oh god wat een paniek moet dat zijn zo vlak voor sluitingstijd. Ik denk dat Tijn in een bedje op de kinderafdeling moet slapen vannacht
Oh.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had nog wel een paar van mijn landgoedjes aangewezen
Niemand had dat verwachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |