SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
🐙
gemiste kans op een onovertreffelijke TTquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
All and all it's just another Mac in the Wall.
Wil je advies of alleen even ventileren?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:30 schreef Elvi het volgende:
Ik zit een beetje op Indeed te kijken en het is allemaal best kutik heb echt geen idee wat ik hierna ga doen want ik word niet echt enthousiast van het aanbod op Indeed.
Indeed is niet echt een goeie site op een baan te zoeken.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:30 schreef Elvi het volgende:
Ik zit een beetje op Indeed te kijken en het is allemaal best kutik heb echt geen idee wat ik hierna ga doen want ik word niet echt enthousiast van het aanbod op Indeed.
Kan aangepast wordenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
gemiste kans op een onovertreffelijke TT
Weer aan het daten?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:30 schreef Elvi het volgende:
Beidequote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je advies of alleen even ventileren?
Vroeger gebruikte ik Jobbird maar dat is ook pure aids geworden.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Indeed is niet echt een goeie site op een baan te zoeken.
goede vraagquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je advies of alleen even ventileren?
LinkedIn al bekeken ? Ik weet niet wat jouw branche is, dus misschien is dit wel een beetje en missquote:
Nationale Vacaturebank is prima banensite en anders LinkedInquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vroeger gebruikte ik Jobbird maar dat is ook pure aids geworden.
Lamp aan, Luctorquote:
Straks geen luctor meer 😮quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |