SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Baby darling doll face honey
nou ja, ik snap het wel, maar functioneel is die welquote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]dat ja
[..]
zie hierboven, is niet echt in verhouding, vind je wel?omdat werk
o haiquote:
ik vind een te grote tas alles behalve functioneel eigenlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, ik snap het wel, maar functioneel is die wel
[..]
o hai
ligt er aan wat je allemaal mee sleept.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind een te grote tas alles behalve functioneel eigenlijk
Het is niet zo dat een meerderheid bepaaltquote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:42 schreef dud0r het volgende:
Dat maak jij er van. maar zelfs in dat geval is er alsnog een meerderheid voor ja.
Dus geef het maar gewoon toe. Niet zo tegenstribbelen.
quote:
hot tamale hot hot ken ik wel jaquote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha eigenlijk tamale, ofzoiets
https://www.dailymotion.com/video/x19sdeu
![]()
![]()
![]()
Jawel. Daarvoor is het een poll.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is niet zo dat een meerderheid bepaalt
Er is een gemengde reactie, dus je bent niet per definitie lief.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:46 schreef dud0r het volgende:
Jawel. Daarvoor is het een poll.
Ik ben gewoon lief
wel rijp toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel alleen maar de rauwe. Niet als ze uit de oven komen dan hoef ik ze niet.
ow hemel hij hep een abo gekozen?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:55 schreef Nattekat het volgende:
Hm, had ook voor ¤15 hetzelfde kunnen hebben maar dan met 5G. Ach ja.
dan krijgen we dus nu 3 weken gemopper of je abo wel goed gaat lopen...quote:
Of dat ik baal dat die stomme site de 5G deals standaard verborgen hieldquote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan krijgen we dus nu 3 weken gemopper of je abo wel goed gaat lopen...
of dat je nummerbehoud niet gelukt isquote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of dat ik baal dat die stomme site de 5G deals standaard verborgen hield
Ze waren wel rijp ja. Zou beetje gek zijn als een brasserie niet rijpe tomaten serveert bij hun gerecht.quote:
bij onderzoek haal je de meest negatieve en de meest positieve weg omdat die vertekenen. Daardoor ben ik overtuigend lief gestemd.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een gemengde reactie, dus je bent niet per definitie lief.
zo weinig data? damn. Hoe kom je de maand door?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik blijf precies betalen wat ik nu betaal, even snel als wat ik nu heb, maar dan met 25GB
ik ben het eens dat discussies moeten stoppen iddquote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:59 schreef dud0r het volgende:
Einde discussie.
@:nizno is het vast met me mee eens
90% van de tas is leegquote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan wat je allemaal mee sleept.
Ik gebruik zo'n laptop trolley, vind dat wel ideaal eigenlijk
net afgesloten? dan kun je het nog stopzetten, heb je twee weken tijd voor oidquote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
je hebt nu zonder 5g?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:55 schreef Nattekat het volgende:
Hm, had ook voor ¤15 hetzelfde kunnen hebben maar dan met 5G. Ach ja.
Meest negatief = neequote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:59 schreef dud0r het volgende:
bij onderzoek haal je de meest negatieve en de meest positieve weg omdat die vertekenen. Daardoor ben ik overtuigend lief gestemd.
Einde discussie.
@Nizno is het vast met me mee eens
dan denk je....quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
90% van de tas is leeg![]()
Mijn klacht is voornamelijk dat ze werknemers hebben gevraagd 'hoi wil je tas a of b' en vervolgens zonder verdere communicatie iedereen tas c hebben gegeven![]()
en als die tas in bruikleen was dacht ik nog 'ja ok' maar nu die tas voor mij blijkt gekocht te zijn denk ik.. but why
preciesquote:
ja nog erger genaaid dan toen met de 1000 euro van ruttequote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt nu zonder 5g?
Man man man, je bent droog in de poeper genomen
Muah, is het extra geld niet waard. Alleen dat coole 5G symbool is leuk, maar qua snelheid heb je er toch niets aan.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
net afgesloten? dan kun je het nog stopzetten, heb je twee weken tijd voor oid
@Nizno zou dat het klaar was dus we gaan het er niet meer over hebbenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meest negatief = nee
Meest positief = ja
Blijft over: VOCHTIG POESJE
Wat moeten we daar mee?
Misschien is dat juist wel de reden waarom hij er niet voor gekozen heeft.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt nu zonder 5g?
Man man man, je bent droog in de poeper genomen
dat dusquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
precies![]()
of stuur tussentijds berichtje 'hoi, we weten dat we dit hebben gevraagd maar helaas gaat het niet lukken' oid. Verwachtingsmanagement is alles
hoeveel zou dat extra zijn?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah, is het extra geld niet waard. Alleen dat coole 5G symbool is leuk, maar qua snelheid heb je er toch niets aan.
ik volg even je opmerkingen hierboven dan niet maar is goedquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah, is het extra geld niet waard. Alleen dat coole 5G symbool is leuk, maar qua snelheid heb je er toch niets aan.
verschil tussen een F1race met haperingen of een F1race die eerder klaar is dan verstappen de baan over isquote:
Hier stond een pakketje gewoon bij de voordeur. Bezorger had volgens mij zelfs geen zin om bij de buren aan te bellen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat dus
net als dat de pakketbezorger vanmorgen ook verkeerd verwachtingsmanagement had... door mij te vragen of ik een pakketje voor de buren aan wilde nemen....
Ik zei nee. vond hij stom.
tja kerel je vraagt. dus dan kun je nee ook als antwoord krijgen. Niet zeiken.
Dat ik rekening moet houden met een bezorgtijd van de pakketman tijdens mn werk is 1 ding... maar geen zin om ook nog rekening te houden met dat een buur aan kan bellen als ik aan het werk ben... optieven bij mn deur... ik heb 5 maal nee op de deur.. Geen geleur.
nu komen we nooit meer van hem afquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattekat heeft een grotere databundel 😮
hij mauwt om te mauwenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik volg even je opmerkingen hierboven dan niet maar is goed
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan krijgen we dus nu 3 weken gemopper of je abo wel goed gaat lopen...
oh de klassieke 'ik vraag iets maar het is geen vraag'. Echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat dus
net als dat de pakketbezorger vanmorgen ook verkeerd verwachtingsmanagement had... door mij te vragen of ik een pakketje voor de buren aan wilde nemen....
Ik zei nee. vond hij stom.
tja kerel je vraagt. dus dan kun je nee ook als antwoord krijgen. Niet zeiken.
Dat ik rekening moet houden met een bezorgtijd van de pakketman tijdens mn werk is 1 ding... maar geen zin om ook nog rekening te houden met dat een buur aan kan bellen als ik aan het werk ben... optieven bij mn deur... ik heb 5 maal nee op de deur.. Geen geleur.
Hoezo heb je er qua snelheid niks aan?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ook gezellig.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier stond een pakketje gewoon bij de voordeur. Bezorger had volgens mij zelfs geen zin om bij de buren aan te bellen.
doettie anders nooit hoorquote:
Tijd voor gifjes overloadquote:
nou ja, 20 met de ziggo + vodafone verdubbelaarquote:
uhuh.... dat ik thuis ben en de deur open doe voor hem omdat IK iets heb besteld en hiervoor THUIS ben zodat HIJ niet hoeft te leuren met mijn topdekmatras wil niet zeggen dat IK dan ook voor de BUREN die iets besteld hebben maar NIET THUIS zijn om het pakket aan te nemen ook bereikbaar moet zijn en de deur open moet doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh de klassieke 'ik vraag iets maar het is geen vraag'. Echt verschrikkelijk
ik heb onbeperktquote:
contact met mensen. ieuwlquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh.... dat ik thuis ben en de deur open doe voor hem omdat IK iets heb besteld en hiervoor THUIS ben zodat HIJ niet hoeft te leuren met mijn topdekmatras wil niet zeggen dat IK dan ook voor de BUREN die iets besteld hebben maar NIET THUIS zijn om het pakket aan te nemen ook bereikbaar moet zijn en de deur open moet doen.
Ga weg ik wil geen contact met buren
hier 30.quote:
Ik heb nu 1GBquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoezo heb je er qua snelheid niks aan?
Stream jij nooit films enzo op je mobiele netwerk
quote:
Ja, als ik gewoon op kantoor zit gebruik ik ook niet veel, als ik op buitenlocaties zit kan het wel hard gaan, maar meer dan 20 gebruik ik bijna nooitquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier 30.
waarvan ik door thuiswerken 29 over houd
Ik kan nu al zonder problemen F1TV streamen. 4G is 350Mbps, F1TV is 6Mbpsquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
verschil tussen een F1race met haperingen of een F1race die eerder klaar is dan verstappen de baan over is
als je wilt zien dat Max de finish over komt en niet dat je bij ronde 30 ineens een pushmelding van de NOS krijgt dat Max heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nu 1GB
Maar jij zegt alsnog doen?
Heel begrijpelijkquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:10 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
de reden dat ik die topdekdinges niet in de winkel haal. DAAR ZIJN MENSEN!!!!
nu maar 1 aanbeller met een plastic puut met inhoud
vond hij dus nietquote:
maar dat doe je dan niet via een mobiel netwerk toch? anders had je aan die 1 gb nooit genoeg voor een hele race..quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan nu al zonder problemen F1TV streamen. 4G is 350Mbps, F1TV is 6Mbps
ahhh ja chille dealquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, 20 met de ziggo + vodafone verdubbelaar
Is dit de conclusie? Dan eens, of nouja heb met één buur contact voor momenten waarop het handig is. Dat is chill. Hij moet niet aanbellen met oud en nieuw ofzo om fijn nieuwjaar te wensen, dat gaat me al te verquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh.... dat ik thuis ben en de deur open doe voor hem omdat IK iets heb besteld en hiervoor THUIS ben zodat HIJ niet hoeft te leuren met mijn topdekmatras wil niet zeggen dat IK dan ook voor de BUREN die iets besteld hebben maar NIET THUIS zijn om het pakket aan te nemen ook bereikbaar moet zijn en de deur open moet doen.
Ga weg ik wil geen contact met buren
ahhh, ja als je toch onbeperkt heb dan gebruik je ook nooit wifi denk ik?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb onbeperkt
Rustige maand deze maand, pas 6gb verbruikt.
ja, op zich niet nodig. Het extra tv zender pakket vind ik handigerquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh ja chille deal
[..]
Is dit de conclusie? Dan eens, of nouja heb met één buur contact voor momenten waarop het handig is. Dat is chill. Hij moet niet aanbellen met oud en nieuw ofzo om fijn nieuwjaar te wensen, dat gaat me al te ver
Ik kan nu een onbeperkte databundel voor een dag kopen voor ¤2 of een weekend voor ¤5. Zo heb ik zaterdag F1 en voetbal gekeken, en daar was het internet echt rampzalig door de enorme hoeveelheid mensen en weinig capaciteit.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dat doe je dan niet via een mobiel netwerk toch? anders had je aan die 1 gb nooit genoeg voor een hele race..
ik heb contact met de overburen en de buur links.... maar dat mokkel van hiernaast rechts is niet leuk. dat is het eigenlijk. maar ja dat klinkt niet des foks... autistme antimens etc is dan een betere smoes.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:15 schreef Crack_ het volgende:
Is dit de conclusie? Dan eens, of nouja heb met één buur contact voor momenten waarop het handig is. Dat is chill. Hij moet niet aanbellen met oud en nieuw ofzo om fijn nieuwjaar te wensen, dat gaat me al te ver
thuis wel. maar als ik bij klanten zit gooi ik de hotspot aan.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh, ja als je toch onbeperkt heb dan gebruik je ook nooit wifi denk ik?
had je anders verwacht?quote:
vroeger liet ik ook alles bij mn ouders komen, Mn moeder was toch altijd thuis.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb contact met de overburen en de buur links.... maar dat mokkel van hiernaast rechts is niet leuk. dat is het eigenlijk. maar ja dat klinkt niet des foks... autistme antimens etc is dan een betere smoes.
maar sowieso vinnik het stom dat als je pakket besteld je niet thuis bent of niet gewoon in de app aangeeft dat hij op postnl punt kan worden gebracht.
Ik val altijd mijn ouders lastig... laat bijna alles daar bezorgen sinds ze met pensioen zijn.
ahja, volgens mij had ik die ook want had hiervoor ziggo internet. Vond mn vader vooral fijnquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, op zich niet nodig. Het extra tv zender pakket vind ik handiger
contact met niet-leuke mensen is niks neequote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb contact met de overburen en de buur links.... maar dat mokkel van hiernaast rechts is niet leuk. dat is het eigenlijk. maar ja dat klinkt niet des foks... autistme antimens etc is dan een betere smoes.
maar sowieso vinnik het stom dat als je pakket besteld je niet thuis bent of niet gewoon in de app aangeeft dat hij op postnl punt kan worden gebracht.
Ik val altijd mijn ouders lastig... laat bijna alles daar bezorgen sinds ze met pensioen zijn.
snap ikquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
thuis wel. maar als ik bij klanten zit gooi ik de hotspot aan.
tenzij het echt niet anders kan vermijd ik het gast netwerk van klanten. Anders moet ik ook weer de vpn aan doen en niet elk gastennetwerk accepteert dat.
plus in de auto muziek streamen en navigatie aan hebben
ik werk thuis. dus op het werk is dus thuis... maar ik ben aan het bellen in princiepe.. dus is niet handig dat dan een pakket komt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger liet ik ook alles bij mn ouders komen, Mn moeder was toch altijd thuis.
Nu veel op het werk, of afhaalpunten, of avondlevering als het kan.
Nu pas de inhaalslag. Ik heb al jaren grotere databundel dan jij.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:21 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik heb straks een grotere bundel dan @:ESF1Gamer
juichen.gifquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:21 schreef Nattekat het volgende:
welke thuisinternetdinges heb jij?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:21 schreef Nattekat het volgende:
Het gaat altijd anders dan verwacht.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
had je anders verwacht?
weer voorspellen gaat in NL nooit goed
owwwwwww!!!!!!!!!!!! IK WIL OOK WARME CHOCO!!!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Korte broek: check
T-shirt: check
Toffels: check
Warme choc: check
Compleet gestoord.
niks aan toe te voegenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Compleet gestoord.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan krijg je toch 25GB?
verbubbeling bij de nieuwe haring als je ziggo hebt
Mien signature gifquote:
juichen.gifquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zal effe in F1 melden dat ze onbeperkt gifjes kunnen posten, zodat 25GB bundel van NK ook op is.
Jij bent eerst opquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zal effe in F1 melden dat ze onbeperkt gifjes kunnen posten, zodat 25GB bundel van NK ook op is.
en een extra tvpakket...quote:
Nee, zo'n ijskoud blikje chocomelquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
owwwwwww!!!!!!!!!!!! IK WIL OOK WARME CHOCO!!!
Mompelt iets met wifi en werk hotspotquote:
neeeeeeeeeeequote:
het is 55 graden buitenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
neeeeeeeeeee
ik ga warme choco maken... heb een 1.5literpak... even een mok vol maken
*schuift een kopje die kant opquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
owwwwwww!!!!!!!!!!!! IK WIL OOK WARME CHOCO!!!
Oh en ik heb de ventilator ook aan.quote:
waarom warmquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
neeeeeeeeeee
ik ga warme choco maken... heb een 1.5literpak... even een mok vol maken
Omdat goed voorbeeld (ik) doet volgenquote:
ik heb de airco aanquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*schuift een kopje die kant op
[..]
Oh en ik heb de ventilator ook aan.
dus?quote:
Gefeliciteerd.quote:
Hm, heb ook wel zin in boerenkool.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus?
ik kan ook stampot zuurkool eten vanavond met een lekkere vette speklap
quote:
DIT!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat goed voorbeeld (ik) doet volgen
Blijkbaar
oh ja, maar stamppot (boerenkool) kan ik elke dag wel etenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus?
ik kan ook stampot zuurkool eten vanavond met een lekkere vette speklap
Nee, eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
had je anders verwacht?
weer voorspellen gaat in NL nooit goed
ik heb een bak zuurkoolstapot in de vriezerquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, heb ook wel zin in boerenkool.
Maar goed.. heb ik niet.
SPEKlappenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een bak zuurkoolstapot in de vriezer
speklap flamberen is zo gepiept
waarom?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Compleet gestoord.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:28 schreef UitStraling het volgende:
Moet al een paar uurtjes pissen als een dolle gerbil, BeGinT nU zeLfS FijN Te VoELeN!
quote:
Had koude pootjes.quote:
Net als ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mompelt iets met wifi en werk hotspot
Dit is ook m'n werkabonnement, nou ja ik gebruik 'm daarvoor want ik krijg een vergoeding voor het gebruik. Er wordt vanuit werk niet een telefoon en abonnement geleverd.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahja, volgens mij had ik die ook want had hiervoor ziggo internet. Vond mn vader vooral fijn
[..]
contact met niet-leuke mensen is niks nee
En eens, zorg dat je je pakketje ergens ophaalt als je niet thuis bent.. al kan dat niet altijd.
[..]
snap ikin de auto gebruik ik mijn werktelefoon als hotspot voor prive
Diep dit.quote:
Klinkt wel prima. ik heb een lange broek aan helaasquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Compleet gestoord.
ieuw das koudquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was 23,4 graden in huis, nu gedaald naar 22,8.
- toffels nuquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit is ook m'n werkabonnement, nou ja ik gebruik 'm daarvoor want ik krijg een vergoeding voor het gebruik. Er wordt vanuit werk niet een telefoon en abonnement geleverd.
Heb m'n prive nummer het abonnement verlaagd naar het minst mogelijke.
[..]
Diep dit.
[..]
Klinkt wel prima. ik heb een lange broek aan helaas
get itquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat goed voorbeeld (ik) doet volgen
Blijkbaar
slimquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit is ook m'n werkabonnement, nou ja ik gebruik 'm daarvoor want ik krijg een vergoeding voor het gebruik. Er wordt vanuit werk niet een telefoon en abonnement geleverd.
Heb m'n prive nummer het abonnement verlaagd naar het minst mogelijke.
[..]
Diep dit.
[..]
Klinkt wel prima. ik heb een lange broek aan helaas
heb je al een terugroepactie geprobeerd?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, ben nog steeds mn yogamat kwijt
waar heb je voor het laatst geyogaat?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
oh ja toffels heb ik ook niet aan. zou beetje gek zijn bij een klant.quote:
ik ben ook slim.quote:
1 van de caafs heeft 'm gestolenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*roept terug.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je al een terugroepactie geprobeerd?
Hm.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar heb je voor het laatst geyogaat?
winkeliers en fabrieken doen dat ook met producten dus moet best kunnen dat jij dat ook doetquote:
Wel lekker comfyquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh ja toffels heb ik ook niet aan. zou beetje gek zijn bij een klant.
[..]
ik ben ook slim.
* dud0r wijst naar UI
[..]
1 van de caafs heeft 'm gestolen
Even bedenken waar ik hem ook alweer gekocht heb.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
winkeliers en fabrieken doen dat ook met producten dus moet best kunnen dat jij dat ook doet
Bij @Haags of @AirwiN thuis?quote:
Ja dat wel ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel lekker comfy![]()
Ja, ik verdenk Wattenschijfje
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij @:haags of @:airwin thuis?
[..]
Ja dat wel ja.
Altijd dezelfde he
terugroepen hielp?quote:
waarom legt meneer wattenschijfje die daar neerquote:
quote:
ik ben momenteel alleen een pincet kwijt.... vrees dat die ergens tussen de zitting en de leuning van de bank door is gegaanquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:50 schreef dud0r het volgende:
Ik moet vanavond de afstandsbediening gaan zoeken want daar hebben de katten vannacht mee gespeeld
quote:
Wat is er nou weer zo leuk aan jouw afstandsbediening ?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:50 schreef dud0r het volgende:
Ik moet vanavond de afstandsbediening gaan zoeken want daar hebben de katten vannacht mee gespeeld
Goed.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:50 schreef dud0r het volgende:
ohja, kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:55 schreef Nizno het volgende:
moet om denken dat ik voor 7 uur mijn bed op heb gemaakt!!
Iewquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
ik moest vannacht op een nat bed gaan liggen want was ziek en alles doorweekt en had het gewassen maar geen droger en aaaaaaaaaaaaaah
goe, bovenop dat natte matras (zo goed mogelijk droog gezogen wel) heb ik een waterdichte molton gelegd. Daar denk ik nu aan.
Denk je dat dit goed gaat of is straks alles beschimmeld
gaffer jakquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
ik moest vannacht op een nat bed gaan liggen want was ziek en alles doorweekt en had het gewassen maar geen droger en aaaaaaaaaaaaaah
goe, bovenop dat natte matras (zo goed mogelijk droog gezogen wel) heb ik een waterdichte molton gelegd. Daar denk ik nu aan.
Denk je dat dit goed gaat of is straks alles beschimmeld
Waar heb je nu abonnement genomen dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:26 schreef Nattekat het volgende:
Ben benieuwd hoe rampzalig het nummerbehoud gaat lopen
zoute haringquote:
Ik kreeg laatst gewoon standaard 5G ineens.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon al je vloeistoffen lossen. Lost zo veel opquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:28 schreef UitStraling het volgende:
Moet al een paar uurtjes pissen als een dolle gerbil, BeGinT nU zeLfS FijN Te VoELeN!
geen idee hij koos hollandse nieuwequote:
is idd nu goedkoper uit voor 25quote:
nee, dat ben ik vergetenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaffer jak
ik hoop dat je het vanmorgen wel meteen weer opgehangen hebt enzo?
Ach, met een beetje mazzel komen ze daar vanzelf wel mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
is idd nu goedkoper uit voor 25
maar ja... geen 5g
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, dat ben ik vergeten![]()
![]()
maar het was niet zeiknat oid, dus hoop dat het oke genoeg was om op te drogen
zelf vergelijken is inderdaad ook erg moeilijkquote:
neen, doen ze nietquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, met een beetje mazzel komen ze daar vanzelf wel mee.
eerlijk.. dat is nogal een gedoequote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelf vergelijken is inderdaad ook erg moeilijk
Doe je eigen research!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja, of ik even alle providers uit m'n hoofd kenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
piemel? hmm, okquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
17:50 zegt buienradar bij mij 28 mm.
Pfoe, dat is wel een lastigequote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Maar zouden we elkaar ook gewoon niet kunnen neerhalen ofzo voor zulke onbenullige dingen?is dat ook nog een optie?
ja zeg ik, al die verschillende providers en voorwaarden en alles. dan zijn die sittes een uitkomstquote:
oh, jammerquote:
dacht dat je sarcastisch wasquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja zeg ik, al die verschillende providers en voorwaarden en alles. dan zijn die sittes een uitkomst
quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Maar zouden we elkaar ook gewoon niet kunnen neerhalen ofzo voor zulke onbenullige dingen?is dat ook nog een optie?
hier pas vanaf 22:00 zo te zien.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
17:50 zegt buienradar bij mij 28 mm.
voorvochtquote:
Ik bedoel dat ze het beschikbaar stellen ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neen, doen ze niet
Kan wel dat je het zelf kostenloos zelf kan doen maar daar krijg je geen bericht van oid.
ik zag vanochtend al even dat er in ieder geval een dobbelsteen en een ding van de ikea om de bank in en uit elkaar te halen er onder lag dus vanavond maar even de rest zoekenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben momenteel alleen een pincet kwijt.... vrees dat die ergens tussen de zitting en de leuning van de bank door is gegaan
Het klonk wel heel sarcastischquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, jammer
[..]
dacht dat je sarcastisch was
hmm, okquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zie geen oordeel bij mijn comment, jij wel?
heb een keer gehad dat ik kosteloos mn mb's kon bijstellen maar dat is wel echt kei lang geledenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze het beschikbaar stellen ja.
Bij Simpel ging ik laatst automatisch over.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neen, doen ze niet
Kan wel dat je het zelf kostenloos zelf kan doen maar daar krijg je geen bericht van oid.
ja tochquote:
leuk (oprecht) maar wat moet/kan/whatever ik daarmee, of nattekatquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij Simpel ging ik laatst automatisch over.
Dat het dus ook kan.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:12 schreef Crack_ het volgende:
leuk (oprecht) maar wat moet/kan/whatever ik daarmee, of nattekat
Ik denk dat ik die bundel niet eens op krijg als ik heel erg m'n best doequote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:14 schreef Crack_ het volgende:
Het enige wat ik oprecht wel nadelig kan vinden aan hollandsenieuwe is dat alles uit een bundel komt. Als je internet op is, kun je ook niet meer bellen. Das wel naar, soms. Heel soms.
hadden ze zilver of amsterdamse?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:15 schreef DeZwabber het volgende:
Goedemiddag.
Ik ben doodop. Werkuitje was wel gezellig.
Dan wil ik je ook niet meer horen over teveel gifjesquote:
Doet hij daar ook al over mauwen?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan wil ik je ook niet meer horen over teveel gifjes
Destijds had ik 500MB ofzoquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan wil ik je ook niet meer horen over teveel gifjes
ja tis meer een 'als ik iets moet bedenken..'quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die bundel niet eens op krijg als ik heel erg m'n best doe
zo weinig conditie?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twintig stappen buiten gezet en ga kapot.
Op Spa?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Destijds had ik 500MB ofzo
Ik weet ook nog precies waar ik was.
Join the clubquote:
Ik heb ze ook aan. Ik vind smerig die zweetpoten of sokken op het laminaat.quote:
@DeZwabber @Zwabber en @zwabbert?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
Ja ik heb de rij voor mij alleen. Ik en al m'n vrienden.
Man man man.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:DeZwabber @:Zwabber en @:Zwabbert?
Ik wil niet meer naar buiten.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twintig stappen buiten gezet en ga kapot.
Sorryquote:
Hier is het wel lekker buiten eigenlijkquote:
Jawel, maar jij maakt de grap alquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niemand heeft de labeltjes op de stoelen gelezen?![]()
Nee die hebben ze weggezwabberdquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niemand heeft de labeltjes op de stoelen gelezen?![]()
Ik voel me niet aangesprokenquote:
Had ik ook altijd op schoolreisjesquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
Ja ik heb de rij voor mij alleen. Ik en al m'n vrienden.
Ik ben heul geen manquote:
Oh echt? dan heb ik het de hele tijd mis gehadquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben heul geen man
En al helemaal geen 3 mannen in een trenchcoat
Ik 4338quote:
quote:
Same.. eerst kantoor yoga en daarna Pilatesquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
1450 nog maar
Vanavond sporten.... lekker zweten.
Ik heb er meerquote:
dat klinkt nog lekker relaxt. Ik moet gewoon aan de bak met de HIIT.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same.. eerst kantoor yoga en daarna Pilates
Ja, dat is wel de conclusiequote:
Succes met doodgaan alvast.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
dat klinkt nog lekker relaxt. Ik moet gewoon aan de bak met de HIIT.
Oh nu ga je me meteen weer inhalen?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is wel de conclusie
De dag is nog niet voorbij
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:36 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit over de 8k vandaag, en ben nog niet thuis.
Heb je een trappetje nodig om er op te klimmen?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:44 schreef Nizno het volgende:
zo mn bedje is opgemaakt.
Heb de nieuwe topper onder de oude gelegd... zo is het bed ineens keihoog
jaquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je een trappetje nodig om er op te klimmen?
quote:
3420 hierquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whopping 2954 hier. Naja, morgen beter
nouja ik stond er naast en dacht wel ff.... oeps...quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:52 schreef RockNijntje het volgende:
Hele verkeer in Amsterdam vast, kleine kans dat ik nog voor het losbarst thuis ga zijn
Ik zie het voor me dat je een trappetje nodig hebt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja ik stond er naast en dacht wel ff.... oeps...
dus kan zijn dat ik de oude er wel af haal
er zijn kleinere dames in deze sc.... mijn 1.81m lukt het welquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie het voor me dat je een trappetje nodig hebt.
oi hij krimptquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
die 28 mm van 17:50 is intussen 18:00 geworden en slechts 12 mm.
Oh ja, jij bent erg lang.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
er zijn kleinere dames in deze sc.... mijn 1.81m lukt het wel
Het stelt allemaal maar weinig voor geloof ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:52 schreef RockNijntje het volgende:
Hele verkeer in Amsterdam vast, kleine kans dat ik nog voor het losbarst thuis ga zijn
ja, het stelt weer niks voor, zoals altijd.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:55 schreef bitterbal het volgende:
zal wel meevallen denk ik die code doods
Iedereen had hetzelfde idee.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:52 schreef RockNijntje het volgende:
Complot van KNMI.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, het stelt weer niks voor, zoals altijd.
Straks komt er om 18:20 een miezertje van 2mmquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ja, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks komt er om 18:20 een miezertje van 2mm
Wat ben jij een reuzinquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
er zijn kleinere dames in deze sc.... mijn 1.81m lukt het wel
jaquote:
Gewoon om de buien heen rijden.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
Ben vooral zenuwachtig over de auto ook. Ik zit te denken waar die overdekt kan staan als de hagel echt zo intens wordt. IKEA gaat waarschijnlijk te vroeg dicht
Onder een viaduct op de vluchtstrookquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
Ben vooral zenuwachtig over de auto ook. Ik zit te denken waar die overdekt kan staan als de hagel echt zo intens wordt. IKEA gaat waarschijnlijk te vroeg dicht
Ja volgens mij valt het uiteindelijk allemaal wel weer mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
in Brussel nietquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja volgens mij valt het uiteindelijk allemaal wel weer mee.
Ja dacht ik ook alquote:
Die belgen moeten ook weer over drijvenquote:
je bent iets te laat.... als je deze gisteren had besteld....quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook alMaar dat is natuurlijk ook niet de meest veilige en legale optie dus dat zou wel echt de laatste optie zijn mocht het nodig zijn
Ja ik zag allemaal van dat soort dingen toen ik net Googelde, misschien toch eentje aanschaffenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
je bent iets te laat.... als je deze gisteren had besteld....
[ x ]
denk niet dat je er mee moet gaan rijden... betwijfel ook of het helpt tegen hagelquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ik zag allemaal van dat soort dingen toen ik net Googelde, misschien toch eentje aanschaffenAls enorme hagelstenen de norm worden (maar dat moet dan eerst nog blijken)
Vind je na een storm ineens je auto terug in een andere wijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
je bent iets te laat.... als je deze gisteren had besteld....
[ x ]
net als de trampoliene van de burenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vind je na een storm ineens je auto terug in een andere wijk.
Dit soort dingen wordt door dat pijnlijk simpele volk voor het gemak altijd genegeerd als ze lopen te janken dat het wel mee valt allemaal.quote:
Spanbanden en oude matrassen. Hoppa.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:15 schreef RockNijntje het volgende:
M'n ouders hebben een keer een auto financieel total loss gehad door hagel en ik heb net voor meer dan 1000 euro schade die veroorzaakt was door een onbekende persoon laten fixen, vandaar dat ik er even wat meer mee bezig ben
niet mauwen jij met je geklaag over allesquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit soort dingen wordt door dat pijnlijk simpele volk voor het gemak altijd genegeerd als ze lopen te janken dat het wel mee valt allemaal.
mijn oude topper is nog niet te gebruiken. ter infoquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Spanbanden en oude matrassen. Hoppa.
Die had ik ook al bedachtquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Spanbanden en oude matrassen. Hoppa.
Hier om 19:20 19,5mmquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
buienradar zegt nu om 17:45, 5,9 mm.
The Wall? weet niet of je de grens met Mexico nog op tijd gaat halenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
De McDonald's bij The Wall heeft overdekt parkeren![]()
En is tot 1:00 open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |