contact met mensen. ieuwlquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh.... dat ik thuis ben en de deur open doe voor hem omdat IK iets heb besteld en hiervoor THUIS ben zodat HIJ niet hoeft te leuren met mijn topdekmatras wil niet zeggen dat IK dan ook voor de BUREN die iets besteld hebben maar NIET THUIS zijn om het pakket aan te nemen ook bereikbaar moet zijn en de deur open moet doen.
Ga weg ik wil geen contact met buren
hier 30.quote:
Ik heb nu 1GBquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoezo heb je er qua snelheid niks aan?
Stream jij nooit films enzo op je mobiele netwerk
quote:
Ja, als ik gewoon op kantoor zit gebruik ik ook niet veel, als ik op buitenlocaties zit kan het wel hard gaan, maar meer dan 20 gebruik ik bijna nooitquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier 30.
waarvan ik door thuiswerken 29 over houd
Ik kan nu al zonder problemen F1TV streamen. 4G is 350Mbps, F1TV is 6Mbpsquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
verschil tussen een F1race met haperingen of een F1race die eerder klaar is dan verstappen de baan over is
als je wilt zien dat Max de finish over komt en niet dat je bij ronde 30 ineens een pushmelding van de NOS krijgt dat Max heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nu 1GB
Maar jij zegt alsnog doen?
Heel begrijpelijkquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:10 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
de reden dat ik die topdekdinges niet in de winkel haal. DAAR ZIJN MENSEN!!!!
nu maar 1 aanbeller met een plastic puut met inhoud
vond hij dus nietquote:
maar dat doe je dan niet via een mobiel netwerk toch? anders had je aan die 1 gb nooit genoeg voor een hele race..quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan nu al zonder problemen F1TV streamen. 4G is 350Mbps, F1TV is 6Mbps
ahhh ja chille dealquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, 20 met de ziggo + vodafone verdubbelaar
Is dit de conclusie? Dan eens, of nouja heb met één buur contact voor momenten waarop het handig is. Dat is chill. Hij moet niet aanbellen met oud en nieuw ofzo om fijn nieuwjaar te wensen, dat gaat me al te verquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh.... dat ik thuis ben en de deur open doe voor hem omdat IK iets heb besteld en hiervoor THUIS ben zodat HIJ niet hoeft te leuren met mijn topdekmatras wil niet zeggen dat IK dan ook voor de BUREN die iets besteld hebben maar NIET THUIS zijn om het pakket aan te nemen ook bereikbaar moet zijn en de deur open moet doen.
Ga weg ik wil geen contact met buren
ahhh, ja als je toch onbeperkt heb dan gebruik je ook nooit wifi denk ik?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb onbeperkt
Rustige maand deze maand, pas 6gb verbruikt.
ja, op zich niet nodig. Het extra tv zender pakket vind ik handigerquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh ja chille deal
[..]
Is dit de conclusie? Dan eens, of nouja heb met één buur contact voor momenten waarop het handig is. Dat is chill. Hij moet niet aanbellen met oud en nieuw ofzo om fijn nieuwjaar te wensen, dat gaat me al te ver
Ik kan nu een onbeperkte databundel voor een dag kopen voor ¤2 of een weekend voor ¤5. Zo heb ik zaterdag F1 en voetbal gekeken, en daar was het internet echt rampzalig door de enorme hoeveelheid mensen en weinig capaciteit.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dat doe je dan niet via een mobiel netwerk toch? anders had je aan die 1 gb nooit genoeg voor een hele race..
ik heb contact met de overburen en de buur links.... maar dat mokkel van hiernaast rechts is niet leuk. dat is het eigenlijk. maar ja dat klinkt niet des foks... autistme antimens etc is dan een betere smoes.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:15 schreef Crack_ het volgende:
Is dit de conclusie? Dan eens, of nouja heb met één buur contact voor momenten waarop het handig is. Dat is chill. Hij moet niet aanbellen met oud en nieuw ofzo om fijn nieuwjaar te wensen, dat gaat me al te ver
thuis wel. maar als ik bij klanten zit gooi ik de hotspot aan.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh, ja als je toch onbeperkt heb dan gebruik je ook nooit wifi denk ik?
had je anders verwacht?quote:
vroeger liet ik ook alles bij mn ouders komen, Mn moeder was toch altijd thuis.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb contact met de overburen en de buur links.... maar dat mokkel van hiernaast rechts is niet leuk. dat is het eigenlijk. maar ja dat klinkt niet des foks... autistme antimens etc is dan een betere smoes.
maar sowieso vinnik het stom dat als je pakket besteld je niet thuis bent of niet gewoon in de app aangeeft dat hij op postnl punt kan worden gebracht.
Ik val altijd mijn ouders lastig... laat bijna alles daar bezorgen sinds ze met pensioen zijn.
ahja, volgens mij had ik die ook want had hiervoor ziggo internet. Vond mn vader vooral fijnquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, op zich niet nodig. Het extra tv zender pakket vind ik handiger
contact met niet-leuke mensen is niks neequote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb contact met de overburen en de buur links.... maar dat mokkel van hiernaast rechts is niet leuk. dat is het eigenlijk. maar ja dat klinkt niet des foks... autistme antimens etc is dan een betere smoes.
maar sowieso vinnik het stom dat als je pakket besteld je niet thuis bent of niet gewoon in de app aangeeft dat hij op postnl punt kan worden gebracht.
Ik val altijd mijn ouders lastig... laat bijna alles daar bezorgen sinds ze met pensioen zijn.
snap ikquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
thuis wel. maar als ik bij klanten zit gooi ik de hotspot aan.
tenzij het echt niet anders kan vermijd ik het gast netwerk van klanten. Anders moet ik ook weer de vpn aan doen en niet elk gastennetwerk accepteert dat.
plus in de auto muziek streamen en navigatie aan hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |