dan denk je....quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
90% van de tas is leeg![]()
Mijn klacht is voornamelijk dat ze werknemers hebben gevraagd 'hoi wil je tas a of b' en vervolgens zonder verdere communicatie iedereen tas c hebben gegeven![]()
en als die tas in bruikleen was dacht ik nog 'ja ok' maar nu die tas voor mij blijkt gekocht te zijn denk ik.. but why
preciesquote:
ja nog erger genaaid dan toen met de 1000 euro van ruttequote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt nu zonder 5g?
Man man man, je bent droog in de poeper genomen
Muah, is het extra geld niet waard. Alleen dat coole 5G symbool is leuk, maar qua snelheid heb je er toch niets aan.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
net afgesloten? dan kun je het nog stopzetten, heb je twee weken tijd voor oid
@Nizno zou dat het klaar was dus we gaan het er niet meer over hebbenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meest negatief = nee
Meest positief = ja
Blijft over: VOCHTIG POESJE
Wat moeten we daar mee?
Misschien is dat juist wel de reden waarom hij er niet voor gekozen heeft.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt nu zonder 5g?
Man man man, je bent droog in de poeper genomen
dat dusquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
precies![]()
of stuur tussentijds berichtje 'hoi, we weten dat we dit hebben gevraagd maar helaas gaat het niet lukken' oid. Verwachtingsmanagement is alles
hoeveel zou dat extra zijn?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah, is het extra geld niet waard. Alleen dat coole 5G symbool is leuk, maar qua snelheid heb je er toch niets aan.
ik volg even je opmerkingen hierboven dan niet maar is goedquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah, is het extra geld niet waard. Alleen dat coole 5G symbool is leuk, maar qua snelheid heb je er toch niets aan.
verschil tussen een F1race met haperingen of een F1race die eerder klaar is dan verstappen de baan over isquote:
Hier stond een pakketje gewoon bij de voordeur. Bezorger had volgens mij zelfs geen zin om bij de buren aan te bellen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat dus
net als dat de pakketbezorger vanmorgen ook verkeerd verwachtingsmanagement had... door mij te vragen of ik een pakketje voor de buren aan wilde nemen....
Ik zei nee. vond hij stom.
tja kerel je vraagt. dus dan kun je nee ook als antwoord krijgen. Niet zeiken.
Dat ik rekening moet houden met een bezorgtijd van de pakketman tijdens mn werk is 1 ding... maar geen zin om ook nog rekening te houden met dat een buur aan kan bellen als ik aan het werk ben... optieven bij mn deur... ik heb 5 maal nee op de deur.. Geen geleur.
nu komen we nooit meer van hem afquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattekat heeft een grotere databundel 😮
hij mauwt om te mauwenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik volg even je opmerkingen hierboven dan niet maar is goed
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan krijgen we dus nu 3 weken gemopper of je abo wel goed gaat lopen...
oh de klassieke 'ik vraag iets maar het is geen vraag'. Echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat dus
net als dat de pakketbezorger vanmorgen ook verkeerd verwachtingsmanagement had... door mij te vragen of ik een pakketje voor de buren aan wilde nemen....
Ik zei nee. vond hij stom.
tja kerel je vraagt. dus dan kun je nee ook als antwoord krijgen. Niet zeiken.
Dat ik rekening moet houden met een bezorgtijd van de pakketman tijdens mn werk is 1 ding... maar geen zin om ook nog rekening te houden met dat een buur aan kan bellen als ik aan het werk ben... optieven bij mn deur... ik heb 5 maal nee op de deur.. Geen geleur.
Hoezo heb je er qua snelheid niks aan?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ook gezellig.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier stond een pakketje gewoon bij de voordeur. Bezorger had volgens mij zelfs geen zin om bij de buren aan te bellen.
doettie anders nooit hoorquote:
Tijd voor gifjes overloadquote:
nou ja, 20 met de ziggo + vodafone verdubbelaarquote:
uhuh.... dat ik thuis ben en de deur open doe voor hem omdat IK iets heb besteld en hiervoor THUIS ben zodat HIJ niet hoeft te leuren met mijn topdekmatras wil niet zeggen dat IK dan ook voor de BUREN die iets besteld hebben maar NIET THUIS zijn om het pakket aan te nemen ook bereikbaar moet zijn en de deur open moet doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh de klassieke 'ik vraag iets maar het is geen vraag'. Echt verschrikkelijk
ik heb onbeperktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |